Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : delinquet in kiff

Stubaehocker
21.12.2003, 14:14
hey hey das isch jo gestert anderst abgange im kiff mi de delinquets jungs!!! und das mit em gratis tequilla, bier und champanger isch wohl au de hammer gsi.. het mi grad agschisse das ich han müässe fahre!!! aber easy han mer jo glich es paar tequillas gönt.... :D

wie hend ers gfunde?? sind jo sicher es paar genosse am start gsi!!!

peaz stubähocker

gige
21.12.2003, 15:38
jo muss der rächt gäh die send scho zemlech abgange!!! aber sie send jo vor öppe 2 johr scho mol det xi ond all kollege wo det xi send händ xeit si sege vel derber abgange vor zwei johr! ond tequila hegis au vel meh gäh! aber det send au no mark b & blade det xi! aso esch jo fasch klar dass damals (scheisswort i weiss aber mehr falt em moment kes bessers i) egal i has voll easy gfonde osser denne chline chender vor eus wo nie ufd idee cho wäre mol en tequila hender z gäh....

Bacdafucup
21.12.2003, 18:18
SCHEISSE!!!

ich bring mi hüt glaub no um... so wie ich ghört ha isch das konzert voll brutal z geil gsi! und ich .. ich hans verpasst!

*erschiess*

:no: :gun: :devil: :gun: :charhit: :motz: :shooter: :motz2:

danmaster
21.12.2003, 19:11
hesch gseh stubaehocker...........tequilas zum abwinkä......aber i hoff dass si snögscht mol wieder uf sg chömed und nöd wieder uf wil!!

diken
23.12.2003, 11:51
zum glück hani dunde a de bar no mini tequilas chönne hindere schletze.. süsch wäri bitterbös enttüscht gsi! ;-)

cel
29.12.2003, 15:22
delinquent sind numeno guet gsi...:D und das chani säge, ohni das ich en tequilla abbecho han :mad:

sya72
29.12.2003, 16:16
Die Jungs waren ziemlich vergrippt und mussten den ganzen Tag im Hotelbett kurieren, inzwischen stehend sie gesund auch gut mal 2 Stunden auf der Bühne, sie haben in der Schweiz (war ja Tourabschluss) eben wegen den Bazillen das Set kürzen müssen und auch sonst sahen sie doch ein wenig mitgenommen aus.
vor zwei Jahren war's ein eventuell ein wenig druckvoller, tequilas waren's dieses Mal definitiv mehr, ganze 14 Flaschen :hmmm:

nik
22.11.2004, 12:32
...das isch alles letschtmol gsi, sit denn isch es ziitli vergange und nöchst samstig stönd wiedermol dHabbits vor de tüüre...

wär isch alles am start????

tequilla..lala..lala.lallalalallalalllaaaaaa :blingblin :p

peace :hippie:

kevp
22.11.2004, 12:48
hans am dunnschtig im kula konstanz gseh. isch nuno ein mc, aber d'show isch glich super gsi! stage diving, tequila, etc. :kiffer: :hippie:

wokkaoo
22.11.2004, 12:54
vvvvvvvvoooooooooooooooollllllllllll aight...

muess gah umbedingt... TEKKILLLahh...

greezes us ZUG-ciddy

sly saloon
22.11.2004, 12:54
Original geschrieben von kevp
isch nuno ein mc,

:confused: :confused:

???-->de wiss oder de schwarz? wiesodasdenn? was dennn?

nik
22.11.2004, 12:55
...gäu...waschn jetzt los?

wieso nurno ein mc? wär weis me????? z'hülf!!! :hmmm:

roemer
22.11.2004, 12:58
auso z'bärn im hübeli hani sä numä mässig gfundä - mä het gmerkt, dass si chli am chränklä sii und tequillas hei d'hommiers us dä erschtä reihä abbecho. naja egal - bi rächt enttüscht gsii über das wo d DH botä hei. da bini scho a bedütend bessärä live-acts gsii.

piis

kevp
22.11.2004, 13:07
Original geschrieben von sly saloon
:confused: :confused:

???-->de wiss oder de schwarz? wiesodasdenn? was dennn?

dr wiss. sie händ no en hypeman (au wiss) debi gha und es wese wo sich als frau usgit (hät glaub en medizinball verschluckt).

next album um 2005.

bin gespannt...

nik
22.11.2004, 13:41
...und wo isch de ball stecke bliebe???
also i weis eifach ned wieni mer da genau set vorstelle? :p

DJG
22.11.2004, 14:20
also ich bi s letscht jahr im kiff gsi... und naja...
es hät nur scho mit de soundistellig agfange woni enttüscht gsi bin... uftritt isch au mässig gsi... wirde wohl nüm freiwillig anes konzert vo ihne gah... album chaufe, ja ok... wänns es guets isch... aber sust...

bätschmändoo
22.11.2004, 14:24
Original geschrieben von roemer
auso z'bärn im hübeli hani sä numä mässig gfundä - mä het gmerkt, dass si chli am chränklä sii und tequillas hei d'hommiers us dä erschtä reihä abbecho. naja egal - bi rächt enttüscht gsii über das wo d DH botä hei. da bini scho a bedütend bessärä live-acts gsii.

piis

Meine Rede... Schächt isch's sicher nid gsi, aber us de Socke het's eim nid grad ghoue...

mIkRoFiL
22.11.2004, 14:34
Original geschrieben von DJG
es hät nur scho mit de soundistellig agfange woni enttüscht gsi bin... uftritt isch au mässig gsi... wirde wohl nüm freiwillig anes konzert vo ihne gah... album chaufe, ja ok... wänns es guets isch... aber sust...

ououou,do hani aber en gaaanz anderi meinig.ok d'soundistellig weisi nömm,aber d'party esch soo fett gsi und d'tequillas sind nor so gflosse:D

de sound esch eifach de burner gsi und i froi mi shco verdammt die sieche next samschtig werder inezzieh!!!

boubou- das wird rocke!

aber easy,die wos scheisse finde söle ruhig dehei bliibe,s'esch sowieso scho fascht usverkauft und die 10 tix wos am sam. no gha het wärde wahrschinlech au wäg si...

keep rocking!
mikrofil

Actafool
22.11.2004, 14:35
Original geschrieben von DJG

Hmm also ich bin au voreme Jahr im Kiff gsii, und ich hans eigentlich rächt geil gfunde, es hät au vill tequilla gä, wobii d bächer sind amigs no zu ca. 1/5 voll gsi wänns bis zu mir cho sind:D :rolleyes:
Aber ebä, ich han nur no waagi erinnerige a das konzert...
:D ;)

sly saloon
22.11.2004, 14:37
Original geschrieben von mIkRoFiL
froi mi shco verdammt die sieche next samschtig werder inezzieh!!!

schrieb denn bitte do ine, ob de blaxican wieder debi gsi isch. und was es mit dem wese mit em medizinball uf sich hät:p

mässi und vile spass

p.s. ich han dh bis jetz 4mol gseh, und eis mol ishcs geiler gsi als sander mol!

nik
22.11.2004, 14:52
...also i has letschtmol im kiff au huere fett gfunde, obwohls kei tequilla bis zu mer gschafft het. Aber i bi döt eh rächt am arsch gsi woni cho bi, ha garned möge mech bis füre kämpfe...und es wird so oder so vom härtiste, die wüsse scho wieso das sie als abschluss immer sKiff näme :D

peace

DJG
22.11.2004, 14:55
naja isch halt asichtssach... aber ich bi scho a vill fetteri partys/konzert gsi... sogar in zh im wald ischs bi pvp geiler gsi...

mIkRoFiL
22.11.2004, 15:25
Original geschrieben von nik
...also i has letschtmol im kiff au huere fett gfunde, obwohls kei tequilla bis zu mer gschafft het. Aber i bi döt eh rächt am arsch gsi woni cho bi, ha garned möge mech bis füre kämpfe...und es wird so oder so vom härtiste, die wüsse scho wieso das sie als abschluss immer sKiff näme :D

peace

hehe,zom glöck bini gross und ha langi ärm,hehe

die spare sech halt s'geilschte publikum bes zom schluss uf:clown:

veit
29.11.2004, 14:48
oh mein gott isch das abgange! ich ha definitv z'vell gha. eimol hends mer sogar en wasserfläsche überem chopf usglärt, damn!

es het wörkli gnueg gha, bim letschte konzert hani au müesse fahre, zum glück hani us dem fähler glert und be metem zug gange, nur hends mi am morge früeh ohni GA verwütscht im zug, das het mi scho chli agschesse...

was? mark B und blade sind am letschte konzert gsi? verdammmt, die hemmer voll verpasst! mer send grad uf konzertafang vo delinquent im huus gsi...

die vorgroppe wos dasmol gha hend "die antwort" isch ned so agno worde, aber geili sieche sinds, mer hend si denn no troffe i de kettebrugg, sind voll zue gsi und hend en meega party gha. scho loschtig gsi, derte hani denn au die ganz schissi vercheset, tequilla und so hend use müesse!

alles in allem isches huere abgange und huere geil gsi. merci pödde und dave für das gebortstagsgschänk! aight, vaight

D-Glay
29.11.2004, 15:26
Isch hammer gsi!

Marzelez isch Dick daher cho und Delinquents hend mer de grad de rescht geh! :D hehe..

A dem Abig bisch als "grosse" doch recht im Vorteil gsi. hehe.. Ha ca. 10 Tequillas verwütscht und 4 verschenkt.. :D Mini Stimm isch immer noni da also wirklich en Abig wo sich glohnt hett. :D

a dere Stell Thx a min bro Kurios! :yeah:

nik
29.11.2004, 15:50
Ja Man!

Es isch ächt deftig abgange, marzelez het mi au extrem gflasht, hätti also ned erwartet...
die 2t gruppe het mi ned so guet dünkt, fasch nüt verstande und dBeats hei mer auned gfalle, usserdäm hani mi eifach gfrogt wieso dasme grad die 2 döt het lo ufträte, s'gäb x besseri gruppe...
und dDelinquents sind eifach de hammer gsi, do muesme garnüm viel dezue säge :eek:

s'einzige wo mi stresst isch dasi schowieder nüt abbecho ha, aber es het wohl ned söle si...mues mer glaubs mol de arm lo verlängere oder so...:rolleyes:

props a alli wo mit abgange sind...

peace :hippie:

Talib
29.11.2004, 19:08
Original geschrieben von D-Glay
Isch hammer gsi!

Marzelez isch Dick daher cho und Delinquents hend mer de grad de rescht geh! :D hehe..

A dem Abig bisch als "grosse" doch recht im Vorteil gsi. hehe.. Ha ca. 10 Tequillas verwütscht und 4 verschenkt.. :D Mini Stimm isch immer noni da also wirklich en Abig wo sich glohnt hett. :D

hehe..delinquent send huere abgange. ha ou öpe 10 tequillas gha, dezue no champagner.. mer muess ebe ganz vore si. hey aber di sängerin esch huere hässlech gsi!

leider hani de marzelez verpasst, woni ufe be send die öschtricher am "rappe" gsi..grün grün grün ist alles was ich sehe..haha ächt lächerlech. aber send loschtigi sieche, send nochär no id kba.

@ veit: nöchscht wochenänd deheime blibe..hehe

Lartscho
29.11.2004, 21:36
Original geschrieben von cel
delinquent sind numeno guet gsi...:D und das chani säge, ohni das ich en tequilla abbecho han :mad:

du hesch eh scho viu tequilas gha i dim läbä vo däm här :D

eis meh odr weniger :P