Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : bäss

Benwick
19.02.2005, 14:52
also ich han es problem weiss nid genau. ich bechum eifach nid so en azad bass äne. han jetzt mit reason subtracktor ond graintable probiert. uf em bozz sampler hets lied stimme des kriegers oder day after halt so en richtig geile kick tüf geballti ladig mit chli rum. so nach azad. i han reason oder au logic 7 xpress.

nimt mer da en kick und den leit mer eifach no was drunder ??? eifach wie das mer zu somne teil chutn :-)

thnx im vorus mal

Roctwo
21.02.2005, 14:36
probiers mal mitme subharmonische synthesizer.

das isch es modul wo din kick oder diini bassline dedur-lahsch und er kreiert mitem gliiche melodieboge en sub-bass, damis so richti druckt une use.

im logic söts au so eine ha....

eventuell findsch au en waves crack vom maxx bass oder so.

konfus
21.02.2005, 17:36
ähm das isch doch eifach e frag vom mische nöd? wännd miteme eq biz di tüüfe frequenzä (so um di 100hz) ufeschrubsch häsch au meh druck! oder chli compressor oder wie obe scho erwähnt irgend sonen sub-irgenwas. also ich brings mit chli bassboost-eq-compressor fang ganz nett ane...

I.C.S.
22.02.2005, 13:57
also die brätschigschte ergäbnis hani immerno becho dur layere. sprich suech dir en geile kick. denn suechsch eine miteme geilere attack, schnibblisch de räscht weg und leisch en über de erschti (ab und zue no mit de hüllkurve de attack vom erschte kick chli smoother mache) usw.

und denn natürli comprimiere, eq etc.. max bass etc sind ganz nät, chömed aber never a en guet glayerete ane, und wend denn dette no sonen fx drüberhausch.. :D

Benwick
22.02.2005, 14:18
i weiss afig was en kompressor isch :-) voll easy weissi wenigschtens nach was go gucken. merci jungz