Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Dynamic Duo LP

Def Cut
10.06.2004, 15:07
Am 30. August wird das Dynamic Duo Album im Handel erhältlich sein.

www.defcut.ch

mIkRoFiL
10.06.2004, 15:33
Original geschrieben von Def Cut

www.defcut.ch

dasch wohl die geilsch message woni siit mönet i däm forum gläse han!

läck froi ich mech do druf!!!!!

merci,

piis out!

nico
10.06.2004, 15:36
yeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!! :blingblin :blingblin :blingblin
mir chömet gad träne vor freud!!!!

Äffli
10.06.2004, 15:37
abartig abartig abartig abartig abartig abartigabartig abartig abartig abartig abartig abartiga bartig abartig abartig abartig abartig abartig abartig abartig abartigabartig abartig abartig abartig abartig abartiga bartig abartig abartig abartig abartig abartig abartig abartig abartigabartig abartig abartig abartig abartig abartiga bartig abartig abartig abartig abartig abartig abartig abartig abartigabartig abartig abartig abartig abartig abartiga bartig abartig abartig abartig abartig abartig abartig abartig abartigabartig abartig abartig abartig abartig abartiga bartig abartig abartig abartig abartig abartig abartig abartig abartigabartig abartig abartig abartig abartig abartiga bartig abartig abartig

30.8. ych ka dä dag nid erwarte...

Mano
10.06.2004, 15:41
sErschtä ch-rap album wo au ich mich druff froiä!:dance: :)

scope
10.06.2004, 15:42
werum zum tüfu nie es shape solo-album?

weis ja nid wases so wird tougä... beats vom def cut u de angere wärde sichr guet. aber rapmässig het mi dä nation music-track rächt enttüscht...

we'll see... aber erwate nid zviu

Grüeni
10.06.2004, 16:06
Seeeehr erfreulichi News wo ma do gseht!! :blingblin
Also i freua mi au wia Sau ufs Album vu denna zwai Jungs! Wird sicher vu vorna bis hinna hammerfätt!
:schubidoo

Stubaehocker
10.06.2004, 16:11
siit acht stund suech ich was erfreulechs a dem tag... danke def cut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

piis

robbin' rood
10.06.2004, 16:13
wenn d'lieder wieder so werde das dr spoo 2 und dr shape 1 strophe het, denn muess ich mir d'platte grad dopplet chaufe...:rolleyes:...fuck ich hass die luet wo sich immer so in vordergrund stelle.

rm
10.06.2004, 18:21
fett!

sha
10.06.2004, 18:41
:dance: :dance: :dance:

SHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPE!!!!

:king:

mc rassko
10.06.2004, 19:00
fetti sach freu mich scho:dance:

Hektor
10.06.2004, 19:50
Original geschrieben von scope

aber rapmässig het mi dä nation music-track rächt enttüscht...

:auslachen

Ischen Scherz oder??? Rapmässig gits glaub nüt bessers us de Schwiz...

:dinimuätt

Han scho lang nüt me so behinderts ghört! Säg mer emol es Schwizer Lied wo Rapmässig besser isch!!!

:gay

Swift
10.06.2004, 22:10
Yiha :D

guru one
10.06.2004, 22:23
[QUOTE]Original geschrieben von Hektor
[B]:auslachen

DITO! Das wird hammerhart! Au wänns nu so guät sind, aber da könnt alli Kuchikäschtlis, Brandhärds usw. Platz mache für die zwe "Oldschooler"

Greetz Guru One

farce
10.06.2004, 22:27
toll, jetzt chani bis denn nüm schloofe :D

Mora
10.06.2004, 23:22
das isch ja wunderbar.
ah, schööööön...!

sly saloon
11.06.2004, 01:47
wartezit verkürze - dynamic im la luna luege....

Horni MC
11.06.2004, 02:02
und zur entspannig no chli alts züüg losä:D

scope
11.06.2004, 08:11
[QUOTE]Original geschrieben von Hektor
[B]:auslachen

muahaha LOL

sry. cha bi so ussage nume lache...

Jigga
11.06.2004, 08:44
yeah, isch sicher e gueti nochricht... hoff zwor meh uf dimos beats als uf def cut, aber da isch was anders...

und zum scope sinere ussag betr. track uf nation music, chani nur zuestimä.. het mi au nöd würkli us dä socke ghaue, do hemer sicher scho einiges bessers ghört vo dene zwei herre...

Saiky
11.06.2004, 08:46
fangt aa richtig interessant zwärde..ufem schwiizer märt..froi mi...

freestyle-girl
11.06.2004, 09:59
mega fett!!!!:dance:

Aurel
11.06.2004, 10:22
Original geschrieben von Hektor
:auslachen

:dinimuätt

Han scho lang nüt me so behinderts ghört! Säg mer emol es Schwizer Lied wo Rapmässig besser isch!!!

:gay

LOOOL...

diken
11.06.2004, 10:28
Original geschrieben von Jigga
und zum scope sinere ussag betr. track uf nation music, chani nur zuestimä.. het mi au nöd würkli us dä socke ghaue, do hemer sicher scho einiges bessers ghört vo dene zwei herre...

wott zwar ned jedes wort vo eu uf s'goldwägli legge aber soooo viel hämmer bis jetz vo dene beide zäme au wieder ned ghört

guru
11.06.2004, 10:29
fett sie sind back....unbedingt abchecke...:D

Hektor
11.06.2004, 15:33
Original geschrieben von Aurel
LOOOL...

Ja wenns der Internet Rapgott sagt muss es ja fast stimmen. In dem Fall nehme ich meine Aussage zurück! Der Track ist voll billig. Rapmässig ist der Track wirklich schlecht, ich meine alles nur so billige Reims à la Cool - Schwul,etc... V.a Shape hat wirklich Technisch einen miesen Part und nicht einmal einen Doppelreim... Und vom Beat will ich gar nicht erst reden! Der ist ja nun wirlklich 1:1 von
"Immer no" Kopiert, nicht wahr Aurel??? Habe gehört Z-Cut hat einen Disstrack mit Dynamic Duo aufgenommen gegen Def Cut, weil dieser sein Beat geklaut hat. Das neue Dynamic Duo Album wird ausserdem noch die Beats von "Dynamisches Duo" und "Vollkontakt" enthalten, produced by Def Cut...

Hektor
11.06.2004, 15:39
Original geschrieben von diken
wott zwar ned jedes wort vo eu uf s'goldwägli legge aber soooo viel hämmer bis jetz vo dene beide zäme au wieder ned ghört

Was unter Dynamic Duo veröffentlicht wurde ist vielleicht nicht viel (1 Ep und 1 (resp. 3) Tape). Sonst halt zwei Wrecked Mobb Alben, zwei Solo Lp's und eine Ep von Spoo, AOH Family Ding, da und dort noch ein Featuring... So wenig ist es auch nicht...

Aurel
11.06.2004, 18:41
Ja wenns der Internet Rapgott sagt muss es ja fast stimmen. In dem Fall nehme ich meine Aussage zurück! Der Track ist voll billig. Rapmässig ist der Track wirklich schlecht, ich meine alles nur so billige Reims à la Cool - Schwul,etc... V.a Shape hat wirklich Technisch einen miesen Part und nicht einmal einen Doppelreim... Und vom Beat will ich gar nicht erst reden! Der ist ja nun wirlklich 1:1 von
"Immer no" Kopiert, nicht wahr Aurel??? Habe gehört Z-Cut hat einen Disstrack mit Dynamic Duo aufgenommen gegen Def Cut, weil dieser sein Beat geklaut hat. Das neue Dynamic Duo Album wird ausserdem noch die Beats von "Dynamisches Duo" und "Vollkontakt" enthalten, produced by Def Cut...

du sagst es! :rolleyes:

jojoblabla
15.06.2004, 13:25
also was du ned alles meinsch zwüsse!!!!!? kraaaassss!!!!
ach du chline stinker hesch doch kei ahnig wenns häre bringsch nur e bitzli so tight zsi wie die bisch afig schlecht.
well du hesch jo anschienend kei ahnig was en Doppelreim isch und es musik talent bisch au keis wenn die zwei beats ned chasch unterscheide...tjaaa
uiii und apropo disstrack ,Dich muen mer disse und suscht niemer.
aber es isch jo immer sgliche ,de niiiiid trieft us dine körperöffnige und du weisch ned wie demit umgoh i han mitleid....
denn i find die jungs hend e bitz meh gleischtet als alli do inne und so komentär sind doch nur lächerlich.
vo mir gits a DEF CUT SPOO UND SHAPE NUR PROPS

"Immer no" Kopiert, nicht wahr Aurel??? Habe gehört Z-Cut hat einen Disstrack mit Dynamic Duo aufgenommen gegen Def Cut, weil dieser sein Beat geklaut hat. Das neue Dynamic Duo Album wird ausserdem noch die Beats von "Dynamisches Duo" und "Vollkontakt" enthalten, produced by Def Cut... :D

Cerberus
15.06.2004, 13:41
Jungs dr Spooman isch nüm das woner gsi isch mou dasch nun mou klar! :whogivesa
Aber mues me do immer drüber diskutiere? Mann sone Bullshit... und wär shape schlächt fingt (wener eim nid gfaut ok aber schlächt...)

{Rap ohni die zwai, isch wie crack ohni e pipe, wie en tag ohni e Style, wie bärgschtige ohni e Seil!}

Aurel
15.06.2004, 16:43
jungs, wenner etz z'dumm send, paar sätz rechtig z'lese, tuedmer das leid...
s'einzig wonech abstriite esch, dass "back'n'effect" de besti track aller ziite esch, das heisst reimmässig, wie das ebe eine behauptet het. da het wohl ganz en andere kei ahning...
und dass de beat gliich esch? au scho mal was ghört vomne sample? zerschnippsle? andersch zämesetze und so? neuland, was? haha... toys.

wer mech kennt, weiss das:
one love 2 spoo, shape and for shizzle... def cut!

scope
15.06.2004, 16:54
dass "back'n'effect" de besti track aller ziite esch, das heisst reimmässig, wie das ebe eine behauptet het.

das ha IG behouptet. und nid IRGENDEINE... see?

ig hoffe dä huere spoo rappt nid wider genau glich wie immer. dä het immer genau glich grappt us mire sicht...

vorauem die stimm.... uaaaahhh

beats wärde geil si, da hani ke bedänke, aber o dr shape het ufm neuere stuff (äbe z.B. back'n'effect) irgendwie nüm so viu überzügigschraft...

eh mir wärde luege/lose... i choufe mers uf jede fau instrumental...

Hektor
15.06.2004, 16:54
s'einzig wonech abstriite esch, dass "back'n'effect" de besti track aller ziite esch, das heisst reimmässig, wie das ebe eine behauptet het. da het wohl ganz en andere kei ahning...
und dass de beat gliich esch? au scho mal was ghört vomne sample? zerschnippsle? andersch zämesetze und so? neuland, was? haha... toys.

For Shizzle my Nizzle :brille:

Simmer ned all Toys!? (Zumindescht die wo weniger als 3761 Biträg hend)

Aurel
15.06.2004, 16:59
hektor uf jede... derom ben ech au the one and only real internet head... capische?

Hektor
15.06.2004, 17:04
hektor uf jede... derom ben ech au the one and only real internet head... capische?

Jetzt sind scho 3763...Respect!

subtile
15.06.2004, 17:11
Bah mann wartet doch bis die Huere Schiibe usechunt vorher Frässi halte! :rolleyes:

Öb jetzt Back in Effect dr beschti Track isch oder nid -> Gschmackssach

Cheeerio

Äffli
16.06.2004, 07:06
Original geschrieben von Cerberus

{Rap ohni die zwai, isch wie crack ohni e pipe, wie en tag ohni e Style, wie bärgschtige ohni e Seil!}

ganz genau:blingblin

eifach dr hammr:dance:

jojoblabla
16.06.2004, 09:59

aurel ich find dich rächt weich du hesch kei ahnig toy, machsch beats nei machsch ned suscht würsch es jo schnalle das es ned de glich sample isch ! au ned anderscht zämegsetzt. ohhhh man luegsch chli es wird lächerlich:D

Aurel
16.06.2004, 10:01
Original geschrieben von jojoblabla
aurel ich find dich rächt weich du hesch kei ahnig toy, machsch beats nei machsch ned

haha... junge, du besch lächerlich. wenn scho so en grossi fresse hesch, lueg wenigstens, dass ned so en scheiss uselohsch... danke.

Aurel
16.06.2004, 10:03
ps: dass das ned de gliich sample esch, hani bi genauem lose denn au no gmerkt, wer hätte das gedacht...

4132
16.06.2004, 10:09
SHAPE SHAPE SHAPE SHAPE

wem das nit längt weissi au nit..

würd sogar e gleis zwei album kaufe wenn dr shape druf isch...

glaubi ufjedefall :D

jojoblabla
16.06.2004, 10:09
haha... junge, du besch lächerlich. wenn scho so en grossi fresse hesch, lueg wenigstens, dass ned so en scheiss uselohsch... danke.

du hesch kei ahnig und tuesch mer nur no leid !:(
aber anschienend weisch es ned besser

Aurel
16.06.2004, 10:10
du hesch kei ahnig und tuesch mer nur no leid !:(
aber anschienend weisch es ned besser

jojo... blabla...

jojoblabla
16.06.2004, 10:16
jojo... blabla...

jo scho dis blablabla chammer ned ernscht näh

Äffli
16.06.2004, 10:17
Original geschrieben von 4132
SHAPE SHAPE SHAPE SHAPE

wem das nit längt weissi au nit..

glaubi ufjedefall :D

üühh das heisst du bisch AU sone shape fanatiker?!

ha dänggt bisch ehrer uf em griot vrsässe...

4132
16.06.2004, 10:22
Original geschrieben von Äffli
üühh das heisst du bisch AU sone shape fanatiker?!

ha dänggt bisch ehrer uf em griot vrsässe...

ich weiss nit öbi das so söll sage...ich find eifach, dr Shape het öpis z verzelle, git vil wiiter, het e sau agnähmi stimm, het Flow, het witz, ka sache aständig überebringe...

das macht für mi e KOMPLETTE MCEE us....

ich ka mi nit festlege wer ich jezt besser find, dr kalmoo, dr griot, dr tiger oder dr shape, oder doch lieber dr rony oder dr samurai..oder doch dr bandit oder dr toni lonoce

für mi sin das halt alles gueti mcees...egal öb andere style oder nit...

Aurel
16.06.2004, 10:26
jo scho dis blablabla chammer ned ernscht näh

lol... so schad.

Äffli
16.06.2004, 10:30
ich weiss nit öbi das so söll sage...ich find eifach, dr Shape het öpis z verzelle, git vil wiiter, het e sau agnähmi stimm, het Flow, het witz, ka sache aständig überebringe...

das macht für mi e KOMPLETTE MCEE us....

ich ka mi nit festlege wer ich jezt besser find, dr kalmoo, dr griot, dr tiger oder dr shape, oder doch lieber dr rony oder dr samurai..oder doch dr bandit oder dr toni lonoce

für mi sin das halt alles gueti mcees...egal öb andere style oder nit...

jo kunnt uf d stimmig druf a, jo und was de willsch lose...

ych dängg kumm wenn de öpis nochdänggligs willsch (odr in däm fall sozialkritisch --> tiger ) das de griot losisch...

a, wenn kunnt jez die griot cd ???

dr shape bringt ihn halt immr. unvrgässe die sätz und styles uf homework und aoh...:blingblin

samee
16.06.2004, 10:35
dr typ do vom westside, weiss nümm wiener heiisst:confused: , lüütet mer ah, wenn si aakoh isch...hehe

4132
16.06.2004, 10:38
Original geschrieben von samee
dr typ do vom westside, weiss nümm wiener heiisst:confused: , lüütet mer ah, wenn si aakoh isch...hehe

dr thomas??? dr grossi mit glatze??

binis frienr immer mit däm im eastside gsi und hän eifach nur tapes glost....und scheiss gmacht mit de kunde...

samee
16.06.2004, 10:49
dr thomas??? dr grossi mit glatze??

binis frienr immer mit däm im eastside gsi und hän eifach nur tapes glost....und scheiss gmacht mit de kunde...

jop genau dää hehe:D

subtile
16.06.2004, 11:32
SHAPE SHAPE SHAPE SHAPE

:hmmm:

Ehner d cd chaufe, luege uf welere Spur dr Shape Track isch und dr räscht mit Schwarzem Edding übermole :p

Eins isch klar... SHAPE rockt. Si Flow isch eifach so hart. Wennde Shape Tracks losisch isches wie wennde imene Kolleg bim verzelle zuelosisch...

4132
16.06.2004, 11:35
Original geschrieben von subtile
:hmmm:

Ehner d cd chaufe, luege uf welere Spur dr Shape Track isch und dr räscht mit Schwarzem Edding übermole :p

jo genau...:eek: :D

nico
16.06.2004, 11:37
Eins isch klar... SHAPE rockt. Si Flow isch eifach so hart. Wennde Shape Tracks losisch isches wie wennde imene Kolleg bim verzelle zuelosisch...

WORD! :blingblin

jojoblabla
16.06.2004, 18:32
ps: dass das ned de gliich sample esch, hani bi genauem lose denn au no gmerkt, wer hätte das gedacht...

jo wenigschtens gsehsch es jetzt ändlich iii du profi:D

Äffli
23.06.2004, 08:44
22.06.2004 Dynamic Duo - Vollkontakt HipHop Re-Release jetzt erhältlich!

Vor kurzem hatten wir es angekündigt, jetzt ist es so weit! "Vollkontakt HipHop" von Dynamic Duo ist als spezielle Re-Release-Version wieder erhältlich. "Vollkontakt HipHop" war seit Jahren ausverkauft und galt als eines der besten Veröffentlichungen im Schweizer Rap. Auf der Re-Release-Version sind neben den herkömmlichen Tracks auf drei Bonus-Tracks enthalten. Zum einen "Baumoleins" feat. Ganglords welcher schon vor einigen Jahren auf einer 12-Inch der Ganglords zu finden war, "Für dis Mami" vom Beetown-Sampler und ein exklusiver Track mit dem Titel "Gangster Track" welcher von Def Cut produziert wurde. Am 30. August wird dann ein komplett neues Album von den "dynamischen Zwei" folgen!

also ych ha mir das ding grad bstellt, jedoch hani die erscht vröffentlichung au, abr wie meh do inne scho gseit het ych würd jedi cd kaufe wenns nur 1 neu dynamic track druf het...

! ! ! !30.8.04! ! ! !

drosselbart
23.06.2004, 09:16
shape tha illest...

mis gefasel giebt irgendwo im baselbiet mis gras verdient..

eutischtä baselbieterwieter figgtnech in arsch... hehe

Stubaehocker
23.06.2004, 09:31
also was das rerelease betrifft finds echt geil dases wiider produziert wert!!! ABER jungs bringeds au uf vinyl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beatnik
23.06.2004, 16:01
Original geschrieben von Stubaehocker
ABER jungs bringeds au uf vinyl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jawoll, und zwar mit Instrumentals, A Capellas und Skratch Snippets, he he he:D

sha
14.07.2004, 09:53
MUAHAHAHAHA - VOLLKONTAKT HIP HOP GEDS OF WWW.CEDE.CH NO EM ORGINAL!!!!!!

diken
14.07.2004, 10:15
Original geschrieben von sha
MUAHAHAHAHA - VOLLKONTAKT HIP HOP GEDS OF WWW.CEDE.CH NO EM ORGINAL!!!!!!

und jetz wottsch en mohrechopf, donnie? :)

sha
14.07.2004, 10:18
Original geschrieben von diken
und jetz wottsch en mohrechopf, donnie? :)

näi en schläckstängel! geb mer äine, sösch geds poff - ond zwar en real original true chupa chups, sösch legg i a bode use ond due stämpfele, oder ech hebe so lang d loft a bes i platze, oder ech schreie so luut mami, das üch allne d fensterschiibe dihäi zerplatzed...

UÄÄÄÄÄÄÄH!!!

diken
14.07.2004, 10:20
wenn du so sau dumm tuesch gib der gad äxtra nüüt.

sha
14.07.2004, 10:21
bittibättibittibätti, ech verspreche, ech maches niiie me :jaja:

(wo geds äigentlech so ne "onscholdig drilueg"-smiley?)

diken
14.07.2004, 10:23
aber nimmsch en de au würkli is muul?
"the real chupa chups"
süsch müemmer gar ned witer diskutiere.
:rolleyes: :rolleyes:

sha
14.07.2004, 10:24
secher, sösch wörd i do jo ned die ganz zit drom bättle, du hornochs... :D

subtile
14.07.2004, 11:04
Ihr schweifet ab...
DEF CUT SHAPE UND SPOO MACHET MOL FERTIG DÄ SHIIIIIIIIIIT ICH BRUCH NEUE STUFFFFFFF!!!! VERDAMMT!!

sha
14.07.2004, 11:09
Ihr schweifet ab...

näi was du ned säisch... :D

em öbrige: min muahaha-post vo ergendwo oberdra sel nome säge, das die wo no käis orginal-usgäbli hend vo dem geniale deng sech das of www.cede.ch chönd bstelle...

nafackler
14.07.2004, 13:59
ahhh spoo & shape :blingblin :handclap: :bouncecro:bolognais :band:

Aurel
14.07.2004, 14:00
was mehr übrigens weder mal uffallt...
bim solo-shit vom spoo motzed jede no so luut "weeeaaak", aber dynamic duo fended alli absolut s'gröbschte... chan mehr das eine erkläre?

I.C.S.
14.07.2004, 14:03
bim solo-shit vom spoo motzed jede no so luut "weeeaaak", aber dynamic duo fended alli absolut s'gröbschte... chan mehr das eine erkläre?

de shape macht d`schwächene vom spoo wett (wobi ich de älteri solo stuff rächt geil finde)

sha
14.07.2004, 14:03
för e aurel:

ech ben mol en riese spoofan gsi (immer no! :D) aber solo esch er äifach ned so guet wie met em shape zäme.

velecht lid das do dra, das de shape scho no e stufe höcher esch als de spoo was text/flow agod, ond de spoo sech, wen er met em shape zäme of äim track esch, me müe ged, guet z rappe als bem solo-shit...

aber ech chans der au ned säge...

aber es esch doch effektiv so, das casino en schwachi schibe esch, oder ned?

brennsprit esch abgange wie sau, ond alles vorhärige au, aber er hed äifach abgä donkts mi...

diken
14.07.2004, 14:05
phenomen shape?

viellecht well all während de spoo-solo-spinnerei sich eifach dynamic duo zrugg gwünscht händ?!

ussrdem isch doch das eifach ein chindsgi. schreit eine, schreied es paar mit. schreit keine, traut sich viellecht kein schwanz zum de erst schreihals sie..

diken
14.07.2004, 14:09

sowas muesch sälber wüsse.
ich persönlich find casino ned mal schlächt. besser als vieles anderi! klar ischs keis top album gsi. aber sichr 5 tracks wo mi richtig zum nahdänke bracht händ.

Aurel
14.07.2004, 14:15
för e aurel:

ech ben mol en riese spoofan gsi (immer no! :D) aber solo esch er äifach ned so guet wie met em shape zäme.

velecht lid das do dra, das de shape scho no e stufe höcher esch als de spoo was text/flow agod, ond de spoo sech, wen er met em shape zäme of äim track esch, me müe ged, guet z rappe als bem solo-shit...

aber ech chans der au ned säge...

brennsprit esch abgange wie sau, ond alles vorhärige au, aber er hed äifach abgä donkts mi...

also die gröschti stärchi vom spoo esch uf jede fall live-performance. gehd ned mänge i de schwiiz, wo uf de bühni so abgohd... muess mehr glaubs au ned dröber diskutiere.

denn fendi "casino" ned mal so schlecht. ned so guet wie die ersti solo, aber trotzdem eis vo de bessere ch-rap-albe...

zum shape... han ehn au stets de grössti gfonde. aber für das, dass etz im jahr ein part droppt, send die recht lausig. zmendescht für sini verhältnis. er hätti en heftige flow. aber er tönt sehr lustlos, so monton, lasch... vorallem bi "immer no" pennsch ja fascht ih bi sim part.

aber ebe, hed kei wert, esch gschmackssach. dynamic duo rockt uf jede fall. aber die spoo-hatereie send für mech ned nahvollziehbar.

Aurel
14.07.2004, 14:16
ps: wer ehn mal met sinere live-band kubus gseh hed, de werd wösse, wo in sache live-rap i de CH de nagel hanget...

subtile
14.07.2004, 16:35
Spoo isch nid scheisse nur wenner ufem 83. album im 399. Track halt immerno nur findet dass är dr krassischti sig und am meischte ganja raucht und alli andere sind schlächt usw. Denn muesi säge: Nei messi :p

big_samy
14.07.2004, 17:14
i fingä spoo und shape ergänzä säch zimlech guet... für mi tönts sowiso oft zimlech viu geiler we mehreri mcs uf eim träck rappä, usser ei mc sig huerä extrem guet (uf samy albä hassi fasch jedes feature, isch usgartet bim asd labum :D). aber normalerwis machts di ganzi sach intressanter, drum heimi am spoo sini soloaubä o nid so extrem agschprochä... es bringt eifach meh abwächslig dri! i weiss nid öbi eissfeldt (aus mc) oder denyo würd losä we diä solozüg würdä machä! oder am bo sis album gfaut mr o nid so...

drosselbart
15.07.2004, 08:12
ufpasse ufpasse aurel..

dr shape isch x-mau geiler as dr spoo, aber das weit dir nid gseh oder empfindets vlicht angersch, bitte - jedem dass seine...

aber luschtlos uf immerno? nänäi nänänänäi.. das chani nid lo dürägo, dä cheib het uf däm track dr abartiger flow (jo eigentlih immer) aus der shape und git sini scheisse früsch...

shape fickt euch aui i öiches füdli... hehe.. pitz

drosselbart
15.07.2004, 08:13
ha natürlich gmeint dr abartiger flow aus dr spoo, aber das verstohtsech ja vo säuber, hehe...

alexia
15.07.2004, 08:22

aight!

ja de spoo solo es munters umewäckelä aber mitem shape ernteter lob i de höchschte tön...

ich find sie ergänzed enand eifach guet, wie wenige anderi duo's i de schwiiz und de nüe gängschte träck isch de hammer...

peace und greetz

smooth
15.07.2004, 11:08
wieso gets die alt ned uf vinyl...denn wönds für d heads platte nomol usegeh und denn nur uf cd....pfff

4132
15.07.2004, 11:10

jo isch jo klar...näbem shape seht jede guet us...

und ich find halt nit alli sache vom spoo geil..

aber das weisch jo scho..

ich feu mi ganz klar eifach ufe album mit beteiligung vom Shape, dr spoo isch für mi nur zuegob(wenn au bitz e komischi)

Aurel
15.07.2004, 12:49
Original geschrieben von smooth
wieso gets die alt ned uf vinyl...denn wönds für d heads platte nomol usegeh und denn nur uf cd....pfff

die reale heads hend de shit eh scho lang uf vinyl... :D

kEg2
19.07.2004, 16:45
wär vom shape kai kind bekoh will, isch sälber schuld! =)

hä? :eek: oder? :D:D :p

Kush
19.07.2004, 18:00
BAUED MOL EINS..... :kiffer:

jojoblabla
19.07.2004, 20:47
Original geschrieben von alexia
aight!

ja de spoo solo es munters umewäckelä aber mitem shape ernteter lob i de höchschte tön...

ich find sie ergänzed enand eifach guet, wie wenige anderi duo's i de schwiiz und de nüe gängschte träck isch de hammer...

peace und greetz

word!!!
aber lies mol uf de spoo website!!!
de neu track isch imfall schu 5 johr alt!!!aber neui gits ab em 30igschte auguscht!!!und sicher au uf vinyl!!
und übrigens spoo isch dä super dynamisch, kei frog!!
und no öppis das huere cover vo dere nochpressig isch ja wohl de überbrenner!!::hmmm: :hmmm: :hmmm: :hmmm:

lou
19.07.2004, 21:12
jaa maann!!!
dr shappä wird widder moll dr masschtab ageh im schwiizer räp!!!das album wird killer, wär sä scho moll gseh hett in letschter ziit weiss wasi mein!!!mir isch fasch ein abgangä bi denä jässä beatz vom def cut!!!

still waiting for 30.8.......................:blingblin

Äffli
19.07.2004, 22:18
jo isch jo klar...näbem shape seht jede guet us...

stimmt

shape bisch und blibsch dr baselbieterwietr

aight

AlohiM
23.07.2004, 12:26
Ich sag nur, er isch dr erschti gsi wo voll fett und eiget abgrockt het, mitem Poet zämme, dr uralti staff , und dFreestylesession Tapes usde johre 93-95 sind dr brenner.

Schappe isch dr King. :brille: :bolognais

jojoblabla
25.07.2004, 16:53
Original geschrieben von AlohiM
Ich sag nur, er isch dr erschti gsi wo voll fett und eiget abgrockt het, mitem Poet zämme, dr uralti staff , und dFreestylesession Tapes usde johre 93-95 sind dr brenner.

Schappe isch dr King. :brille: :bolognais

elvis isch dr king!!!
aber easy, meinsch du ev.freestyle sessions 96-99??
will dä shit isch werklech fett gsi!!
ha dynamic gseh im metro olte isch jo wohl s derbschte gsi!!ich säg nur spooman und shape....dynamic duo son nummero uno mann....

[Kampf(V)ilbe]
25.07.2004, 18:54
aiiiight freu mich scho huerra druf... das isch wiedermol es ch-rap album wo i siit langer ziit ha muess!

it's the dynamic duo son

big_samy
26.07.2004, 21:44
bini eigentläch dr einzig wo fingt das ds cover vor vollkontakthiphop limited edition (auso ds nöiä digipack) erschtunläch ähndlech isch wie ds vor grüne brille ep? fragä mi wär ds gmacht het... sonä zuefall :D !

nico
27.07.2004, 10:16
ich weiss nid öbs do uf aight-genosse scho öbert inä duä het...?! uf hiphopstore isch etz ageh das album "Veni Vidi Vici" heisse söll. isch de titel und scover definitiv?

piisens

http://www.hiphopstore.ch/images/dynamicduovenividi.jpg

Mano
27.07.2004, 10:23
Original geschrieben von [Kampf(V)ilbe]
aiiiight freu mich scho huerra druf... das isch wiedermol es ch-rap album wo i siit langer ziit ha muess!

it's the dynamic duo son

sprichsch mer us dä seel!

4132
27.07.2004, 10:26
Original geschrieben von nico
ich weiss nid öbs do uf aight-genosse scho öbert inä duä het...?! uf hiphopstore isch etz ageh das album "Veni Vidi Vici" heisse söll. isch de titel und scover definitiv?

piisens

http://www.hiphopstore.ch/images/dynamicduovenividi.jpg

geils cover...vorallem dr leu wo usem wappe uusekunt..

wenns def. isch, guet gwählt!!!!

titel muess den aber au Programm si.... :eek:

Aurel
27.07.2004, 10:32
esch s'definitive cover! gsehd uf jede fall recht geil us, au wenn's so heisst wie s'erste ja rule-album... :D
aber eigentlich interessiertmi meh de inhalt verdammt...

Aurel
27.07.2004, 10:33
das wo ufem cover wiiss esch, esch denn übrigens verchromt. nur so nebebi...

nico
27.07.2004, 10:35
ja denn isch isi!! du bisch scho wieder voll informiert! ich bin au meh uf de inhalt gspannt als ufs cover... hehe

dynamic duo rockt!!!!!!!

4132
27.07.2004, 10:41
esch s'definitive cover! gsehd uf jede fall recht geil us, au wenn's so heisst wie s'erste ja rule-album... :D
aber eigentlich interessiertmi meh de inhalt verdammt...

het das nit veni-vetti-vecci

gheisse??

http://www.cede.ch/covers/cd/190000/190310.jpg

ja rule
venni, vetti, vecci

mIkRoFiL
27.07.2004, 10:44
boa,also wenn d'tracks so geil sind wies cover denn uhiiiii!!!!*froi*

Aurel
27.07.2004, 10:49

gheisse??

ja rule
venni, vetti, vecci $

ok, stemmt. sorry, my fault.

nico
27.07.2004, 11:06
besser weder wenn sdynamic album glich heisst wie sjarule

:D :D :D

30.08.2004

4132
27.07.2004, 11:10
$

ok, stemmt. sorry, my fault.

asche über dein haupt!!!!:rain:

slang!head
27.07.2004, 11:11
Original geschrieben von Def Cut

www.defcut.ch

Deftig han denkt das es im thread gahts um reprint vu vollkontakthiphop... aber voll voll dä burner!!!! merci :D

rm
27.07.2004, 11:46
hoffentlich wirds denn au so guet, obwohl i zimmli zueversichtlich bin. s erschte ja rule album hanni sogar no als platte im regal, zu dere ziet hanni de nödmal so schlecht gfunde...

TARKAN
27.07.2004, 12:49
han dynamic duo z weedfälde und z olte live gseh und muess säge: die type rocked!!!
nur müesam dass es no en ganze monet goht bes sneue album endlich usechunnt...
chammer das teil scho vorbstelle? :blingblin

TARKAN
28.07.2004, 08:42
Original geschrieben von TARKAN
chammer das teil scho vorbstelle? :blingblin

offesechtlich chammer, stoht sogar e de news... edel!!!

4132
28.07.2004, 14:38
aiiight...vorbstellt...

jojoblabla
05.08.2004, 23:17

gheisse??

ja rule
venni, vetti, vecci

:no: who thae fuck is ja rule????:no:
dynamic duo son....nummero uno mann!!!

Äffli
06.08.2004, 12:24
jo definitif vorbestellt...

30.8. DU KASCH KO:p :blingblin

sly saloon
24.08.2004, 09:30
Am Fritig, 24 September, sind die

DYNAMISCHE ZWEI

wieder mol im la luna z weinfelden TG z gast!

noch ihrem erste reunions gig mit delinquent habits, wo jo abgange isch wie sau, döfemer de spooman & shape no einisch live erlebe!

CHECK IT OUT!