Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : DeeFly download-File

DeeFly
21.02.2005, 11:10
aight...

passend zu eusem Label Relaunch hani na schnäll chlises file baschtlet. ich hoff iär ärwartet nöd technischi meischterleischtige oder härti scratchiilage, han i därä beziäig ja "nachli" naholbedarf, aber hamer trotzdem rächt dä arsch ufgrisse. Vill Spass...

http://www.maintain-music.ch/downloads/index.php?nav=5

Stylebock
21.02.2005, 13:57
tönt voll easy, mega chillig zum losa...

zur Technik kanni nit viel säga, da nix Dj-Kenntnis, aber tönt mol recht suuber...

ab Minuta 7 findi's eifach a bitz zu gmüatlicha Sound...zwenig Abwechslig no dinn...

aber im Ganza gfallts mr !

DeeFly
21.02.2005, 14:50
aight, merci for sä kritiks...

wänns där chillig inächunnt hani mis ziil scho erreicht...

...ab minute 7 isch halt nachli "way back in time" agsaight, alles originals und all realtiv smooth...

DeeFly
22.02.2005, 18:42
heieiei, wo sind da diä DJ moderatorä?? los, truckedmer chli Critics inä, suscht wirdi niä besser...hehe...

el gato
22.02.2005, 18:53
Original geschrieben von DeeFly
heieiei, wo sind da diä DJ moderatorä?? los, truckedmer chli Critics inä, suscht wirdi niä besser...hehe...

mach doch en direkte link...weil..geht irgendwie nich

DeeFly
22.02.2005, 19:06
Original geschrieben von el gato
mach doch en direkte link...weil..geht irgendwie nich

what...geht nich?? muäsch eifach na ufs grauä "mp3" klikkä...

und suscht diisen da:

http://www.maintain-music.ch/downloads/files/DeeFlyAreyouready.mp3

ich hoff äs klapped, damn, bin voll nöd dä chef i so sachä...

fan03
22.02.2005, 20:43
luschtigi sache dine. Blumentopf, Dynamic Duo.... es paar sache hani au uf pladde.. aber wäni nume wüsst wo..hehe....

bisch chli Topf-Fan... gäll.. hehe guet so..:cool:

DeeFly
23.02.2005, 08:53
Original geschrieben von fan03
luschtigi sache dine. Blumentopf, Dynamic Duo.... es paar sache hani au uf pladde.. aber wäni nume wüsst wo..hehe....

bisch chli Topf-Fan... gäll.. hehe guet so..:cool:

ja find das na luschtig mit schwiizerdütsche resp. dütsche vocal cuts. Topf-Fan isch vilicht chli s falsche wort, aber find ihri tegscht scho rächt edel...

schnori
23.02.2005, 09:57
ich find dä scheiss ganz geil!! :cool:

DeeFly
24.02.2005, 09:45
Original geschrieben von schnori
ich find dä scheiss ganz geil!! :cool:

donggscheen villmol! Critics...loooooos!

Maintain-Music
18.03.2005, 15:57
paar meinigä vo "platteufleggversiärtä"-Jungs oder Mädels wär nöd schlächt...

dj LIL' P.
19.03.2005, 13:58
RESPECT!:bouncecro

Das züüg het huere style! ig findäs fett das du o ch-dütsch hesch mit inäpackt! auso ig meine di vocals vo dä dynamischä zwöi!!
u süüsch si no es paar geili cutz drbi!

DeeFly
21.03.2005, 19:54
Original geschrieben von dj LIL' P.
RESPECT!:bouncecro

Das züüg het huere style! ig findäs fett das du o ch-dütsch hesch mit inäpackt! auso ig meine di vocals vo dä dynamischä zwöi!!
u süüsch si no es paar geili cutz drbi!

hehe...thanx...

Hey Lüt ich bruuch Kritik! Wiä gsehts mit dä Luutstärchänä us??

marvellousmags
11.04.2005, 20:16
ich bring der scho mini kritik..if u beg like this...
chunnt ja scho frisch übere...isch sicherlich mehrspurig ufgnoh...wenns nöd so isch, belehr mi.....durs mehrspurige ufneh chömmed sounds vill kompakter..konzentrierter..chasch schnälli beatwächsel mache + scratches drüberhänke..vill verschideni wordcuts nachenandbringe.....aber wenn ich ehrlich bin hät das für mich nüme vill mit dj-ing ztue (oder nur zur hälfti)...oder chasch das wo da ufgnoh häsch au 1:1 live bringe????!`?`!`!?...sozäge realtime...verstah mich jetzt nöd falsch..ich bin sicher nöd de verfächter vom mehrspurige ufneh, aber ich würs nur für es mixtape verwende,,,,....,.,.,.wänn du also wötsch dini dj-skills als mp3 uf em internet demonstriere, zellet für mich halt eher technischi künscht a de plattespiller....und cuts gönd halt definitv nöd über baby scratch und chirps (+es paar stabs) use...juggels chömmed leger....
ich hoffe die kritik chunnt etzt nöd in falsche hals..ich find dich ja nach wie vor kool und respektier dini arbeit...aber wänns ums dj-ing gaht isch für mich halt nur die eint hälfti guet abdeckt: nämlich die vom zämemixxe. Alles klar?????!

ES ISCH SICHERLICH FETT FÜR ES MIXTAPE...ABSOLUT

in ehren---------------------

marvellousmags

DeeFly
11.04.2005, 21:26
Original geschrieben von marvellousmags
ich bring der scho mini kritik..if u beg like this...
chunnt ja scho frisch übere...isch sicherlich mehrspurig ufgnoh...wenns nöd so isch, belehr mi.....durs mehrspurige ufneh chömmed sounds vill kompakter..konzentrierter..chasch schnälli beatwächsel mache + scratches drüberhänke..vill verschideni wordcuts nachenandbringe.....aber wenn ich ehrlich bin hät das für mich nüme vill mit dj-ing ztue (oder nur zur hälfti)...oder chasch das wo da ufgnoh häsch au 1:1 live bringe????!`?`!`!?...sozäge realtime...verstah mich jetzt nöd falsch..ich bin sicher nöd de verfächter vom mehrspurige ufneh, aber ich würs nur für es mixtape verwende,,,,....,.,.,.wänn du also wötsch dini dj-skills als mp3 uf em internet demonstriere, zellet für mich halt eher technischi künscht a de plattespiller....und cuts gönd halt definitv nöd über baby scratch und chirps (+es paar stabs) use...juggels chömmed leger....
ich hoffe die kritik chunnt etzt nöd in falsche hals..ich find dich ja nach wie vor kool und respektier dini arbeit...aber wänns ums dj-ing gaht isch für mich halt nur die eint hälfti guet abdeckt: nämlich die vom zämemixxe. Alles klar?????!

ES ISCH SICHERLICH FETT FÜR ES MIXTAPE...ABSOLUT

in ehren---------------------

marvellousmags

PLAGGA PLOW! hehe...

also ma man marvellous mags! Bin ansich absolut dinärä meinig, natürli isch das mehrspurig ufgnah und natürli bringi das live nöd so, das wüssemer wahrschinli all. Mis ziil ischs halt me, dä Lüüt 10 fetti Minutä Hip Hop z beschärä, wiä scho im iileitigstegscht erwähnt hani technisch sicher na jenes naholbedarf, gar keine Frage. Aber das als "nümä vill mit DJ ztuä ha"...hmmm, naja, ich mein chratze und juggle isch au nöd alles was än Platteuflegär muäs chönnä. Äs isch ä Tatsach dases technisch (ebä scratche und juggle blabla) verdammt versiärti Djs giht, aber wenns zwei Tracks müänd mischä, kän Plan händ. Aber du ebä, han niä behauptet ich bin än Turntablist...han eigentlich naniä behauptet ich seg än DJ...MixTape-DJ vo mir us, aight, und jezt muäsi verdammt namal ändli znacht ässä! hähä...

Merci for sä Kritik...Peace!

SCREWD
11.04.2005, 22:17
Scatchtechnike wo du verwändisch sind sehr eifach - aber zum lose vo dem File längt das eigentlich. Musikalisch gseh vo de Mixes findis zimmlich guet und me hört, dass dr Müeh gäh hesch. Vo de Luutstärki isch es halt eifach nid richtig abgmischt - aber do bin ich au nid de Profi :D

Und am Schluss wo die alte Sache zämmemischisch - stimme mängmol d übergäng nid schön suuber, aber cool dass die Plattene hesch :D

Oder isch es die Platte vom DJ RIZ wo du verwändet hesch?? hehe

Im grosse und ganze isch es aber e cools File...

Gruess

marvellousmags
11.04.2005, 22:23
[QUOTE]Original geschrieben von DeeFly
[B]PLAGGA PLOW! hehe...

...... Aber das als "nümä vill mit DJ ztuä ha"...hmmm, naja, ich mein chratze und juggle isch au nöd alles was än Platteuflegär muäs chönnä. ...han eigentlich naniä behauptet ich seg än DJ...MixTape-DJ vo mir us.....
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1.) hani ich gseit zur hälfti....än "komplette" dj chan mixxe und cutte...
2.) wieso händ de DJ Craze oder de q-bert ode a-trak immer in serie
dmcs (oder itf`s) gunne?? sicher nöd wills nu gmixxt händ!!
3.) turntables sind es instrument..es rhythmusinstrument....ich säge du schöpfesch nu bis zur helfti us..will du nu mixxisch----ergo: die ander hälft isch scratche etc....
Du seisch selber, du wotsch besser werde (uf dim instrument ;anmerkung des verfassers) ------------- das isch für mich halt wie wänn eine nur eihändig chan klavier spiele---er schöpft sis instrument nöd vollständig us-----quad erat demonstrandum: dä dj isch nöd komplett....ich gib der dini kritik..au wenn si du scho i dim iilaitigssatz vorweggnohh hesch.......verklikke mini meinig--klar??--
4.) staht uf jedem flyer vo eu: DJ`s.....blablbal (+ din name)......
än dj riitet uf sine platte..er laht si nöd nur drehe......drum Disc jockey............
5.)ich gseh das ganze nöd us de sicht vom hiphop, sondern vom instrument "turntables"....
6.)....han halt scho znacht gha......
7.) piis

DeeFly
11.04.2005, 22:46
"1.) hani ich gseit zur hälfti"

jau, hani nachtträglich gse, tja, scho z schpat gsi....söry...

"3.) turntables sind es instrument..es rhythmusinstrument....ich säge du schöpfesch nu bis zur helfti us"

ich schöpf mini turnies wahrschinli nöd mal zu mä zähntäl us...

"ich gib der dini kritik..au wenn si du scho i dim iilaitigssatz vorweggnohh hesch.......verklikke mini meinig--klar??--"

wämmär schleglä? hehe, nei easy mann...

ich gsehs us dä sicht vom Hip Hop!

SCREWD
11.04.2005, 22:49
Hesch am Schluss Platte vom DJ RIZ verwändet he?? :D

marvellousmags
11.04.2005, 22:53
........ich chan eu ja au nöd nur immer lobe....wenn ihr ein berggipfel nachem ander erklimmet...öpper muess doch eu aus tal zeige-----

keep it moving ---------------

cheerio

DeeFly
11.04.2005, 22:59
Original geschrieben von SCREWD
Hesch am Schluss Platte vom DJ RIZ verwändet he?? :D

hehe...jau, han paar vo ihm dinä, han zum teil aber au ersch schpöter gmerkt dasi rächt vill druff han wo er au hät. vo sinärä platte hani glaub 3 oder 4 benutz, häsch mi wahrscheenz wägäm "common ya" ertappt...

SCREWD
11.04.2005, 23:19
bi minute 9:25 isch es mir uffgfalle :D

DeeFly
12.04.2005, 18:51
Original geschrieben von SCREWD
bi minute 9:25 isch es mir uffgfalle :D

ah aight, ja dä hani eigentlich na wellä ändärä, aber isch dänn ziitlich glich chli knapp wordä, labelrelaunch und so...