Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : PVP - aus abfackle

Bones
21.02.2005, 15:23
Wiso koschtet di neu PVP EP wo 4 neui Tracks druf het bim hiphopstore 18.- plus denn na d'Versandgebührä? 18.- sind ja eigentli au scho gneug für 4 Tracks, find ich.
Imä andere Online Shop chunt mer si für 14.90 über und det sind d'Versandgebührä drbi. (Wot jetzt da kein Name säge, aber es werded scho paar wüsse vo wellem i red und es gaht ja da um de hiphopstore und nid um anderi :D )
Es het ja immer chli en Prisliche underschid geh, aber ebe di hend sich denn amigs wirder zimli usgliche dur d'Versanköschtä.
Wür mi wunder neh, wiso da die prislich Differnez isch.

Luke
21.02.2005, 15:37
Ich weiss es nicht, da ich natürlich auch den Einkauspreis der anderen Schweizer Onlineshops und deren Margen nicht kenne im Detail.

Kann sein das die das viel günstiger beziehen beim Musikvertrieb (gewisse Händler gehören auch so halb dem Musikvertrieb, ist also durchaus möglich...), eine "Lockvogel"-Aktion machen wo sie nicht viel verdienen, Grundsätzlich eine tiefere Marge haben (fällt aber aus wenn du sagst das hält sich sonst die Waage, dann vielleicht einfach eine andere Marge bei Singles und EPs, nicht aber bei Alben). Kann ich dir wirklich nicht sagen...

Bones
22.02.2005, 13:36
:D Danke für d'antwort, het mi eifach mal wunder gno.
Ähm ja denn chönti mer da Thema ja glaub scho wider schlüssä, wird ja chum öper me drüber wüsse als du. :p
Merci namal