Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : **Bruch ä neui Homepage**

Brooknow
22.02.2005, 14:00
hoi hoi

also ich suech öper wo sich guet mit so züg uskännt und grad nüt bessers ztue hät als ä siitä mache für mich????

mini aktuell isch www.brooknow.ch.vu und die hani sälber gmacht mit allergröster müeh und dreamweaver handbuech...und sie isch scheisse*

wänn öper lust hät oder öper kännt wo bock hät uf so öpis chan er sich gern bi mir mälde***

ps: ich ha schomal kontakt gha mit öperem wo mir au sone vorlag für ä neui siitä gschickt hät und so...aber leider versifft..falls das gsesch MÄLD DI WIEDER

peacer haha internet isch scho geil

ilfuror
22.02.2005, 14:06
naja anyway; en track vo dier und em slanGRover wär sicher ma geil.
:blingblin :blingblin

Aber Sorry off-topic:cool:

Fletsch
22.02.2005, 16:52
Suug der Dreamweaver vo Macromedia! Mit dem chan jede Tubbel geili Pages mache :D

Supremedjgm
22.02.2005, 16:53
wieviel zahlsch ?

Supremedjgm
22.02.2005, 16:56
http://www.derbauer.de/
wär nit schlecht sone site !
peace

Benwick
22.02.2005, 16:56
Original geschrieben von Fletsch
Suug der Dreamweaver vo Macromedia! Mit dem chan jede Tubbel geili Pages mache :D

sorry aber nid mit em dreamweaver machsch die geile pages sondern mit em photoshop :-)

Benwick
22.02.2005, 16:59
Original geschrieben von Supremedjgm
http://www.derbauer.de/
wär nit schlecht sone site !
peace

vergiss es
erschtens heter kei ziit für so chli hobi mässig was. und 2. kannsch du dir de töbse nöd leischte. und online ischer au selte.

Supremedjgm
22.02.2005, 17:03
Original geschrieben von Benwick
vergiss es
erschtens heter kei ziit für so chli hobi mässig was. und 2. kannsch du dir de töbse nöd leischte. und online ischer au selte.

der junge sprach...was chani mir nit leischte ? und um was gohts ? er brucht eh Page auso...

Fletsch
22.02.2005, 17:03
sorry aber nid mit em dreamweaver machsch die geile pages sondern mit em photoshop :-)

ja du Tüpflischiiser! Photoshop chekt aber nöd jede so easy und usserdem isch Photoshop es Grafikprogramm und kein WYSIWYG-Webeditor :rolleyes:

Supremedjgm
22.02.2005, 17:05
ja du Tüpflischiiser! Photoshop chekt aber nöd jede so easy und usserdem isch Photoshop es Grafikprogramm und kein WYSIWYG-Webeditor :rolleyes:

weisch er macht mitem Photoshop die geile Flash sites...

Bschiisär
gimp2 rockt eh alls..

prophet
gisch mer en tusiger und ich mach der was :D

Grumble
22.02.2005, 17:06
check www.not4ducks.ch and you know what rules! :D

Supremedjgm
22.02.2005, 17:07
Original geschrieben von Grumble

schön schön ! hesch du die gmacht? brucht viel Ziit ! menge Geld :blingblin

Grumble
22.02.2005, 17:10
schön schön ! hesch du die gmacht? brucht viel Ziit ! menge Geld :blingblin

ja isch uf min mischt gwachse.aber isch na lang nöd fertig!ja brucht verdammt viel ziit...naja und cash hani mal mnanig brucht.für was gits kazzaa?!so lang nöd industriell chash demit machsch isch das halb so wild...

Grumble

Supremedjgm
22.02.2005, 17:13
ja isch uf min mischt gwachse.aber isch na lang nöd fertig!ja brucht verdammt viel ziit...naja und cash hani mal mnanig brucht.für was gits kazzaa?!so lang nöd industriell chash demit machsch isch das halb so wild...

Grumble

yes isch voll easy! Respecta! jo hans wegem cash nit so gmeint. Wen die würsch öpperem mache chöntisch du eh mengi Geld verlange! gueti 2000-3000 Fränkli (dini Site)wen no chli meh dine würd stoh...hehe.
peace

Brooknow
22.02.2005, 17:13
öhh biitrag gat ab**

ja derbauer site isch ja scho fast chli zu krass, die vom grumble isch au nett

sorry ich ha mini scheiss-sitä i 1 tag oder 2 gmacht und vorher hani nödmal gwüsst was dreamweaver isch...vo dem her nützt mer au nüt dass mit em photoshop schöni sache chasch mache, wil ich ha gar kei ziit/bock zum so öpis erlerne = öper mues ja no näbed bi sbeste ch-rap album produziere und berappe...haha

ha nur gmeint falls öper Ziit/Lust/Können hät für so öpis, wäri froh wänn er sich bi mir wür mälde...GRATIS ODER BILLIG

und ihr müend jez gar nöd schribä vo wäge gratis lauft nüt, wil es git gnueg lüüt wo us freud öpis mached und nöd us gier...aight

peacerr
bruno

Benwick
22.02.2005, 17:14

joah joah bini halt tüpflischiser weg dem isch glich ds layout und alles machsch mit emne grafik program. webeditore sind nur fürs technische zueständig. also ohni geili ps forbereitig holsch nix use mit emne webeditor oder sehsch das andersch?
meine klar chansch under stüze ir fülli und so. demet ned alles muesch bilder hinderlege und chli tabelle und rame mache aber me ned.
und nowas an de vogel mit em flash. was zumtüfel het en flash mit ere html site z tue?. entweder machsch flash oder html oder chlini gimicks wo ibausch.

Benwick
22.02.2005, 17:19

yoah sehr stylisch hesch en guete gschmack.
hmm i wet i wär au chli disziplinierter den würi mau en page fertig mache :D aber was sells geht gnueg gueti designers wo immer neus zaberet zum aluege

Brooknow
22.02.2005, 17:19
Original geschrieben von ilfuror
naja anyway; en track vo dier und em slanGRover wär sicher ma geil.
:blingblin :blingblin

Aber Sorry off-topic:cool:

ja mal luege, wär letschti fast dezue cho zäme mit strikk und ziehmami...aber ich has leider verhängt

Supremedjgm
22.02.2005, 17:21
joah joah bini halt tüpflischiser weg dem isch glich ds layout und alles machsch mit emne grafik program. webeditore sind nur fürs technische zueständig. also ohni geili ps forbereitig holsch nix use mit emne webeditor oder sehsch das andersch?
meine klar chansch under stüze ir fülli und so. demet ned alles muesch bilder hinderlege und chli tabelle und rame mache aber me ned.
und nowas an de vogel mit em flash. was zumtüfel het en flash mit ere html site z tue?. entweder machsch flash oder html oder chlini gimicks wo ibausch.

nanntes du mich Vogel? Du hirnamputiertes kriechendes würmli...verpiss dich und bade in Hundescheisse...
ich meinte das nur ironisch mitem Flash...

Brooknow
22.02.2005, 17:21
Original geschrieben von Bschiisär
gimp2 rockt eh alls..

was isch das? au sones progi?

Benwick
22.02.2005, 17:23
der junge sprach...was chani mir nit leischte ? und um was gohts ? er brucht eh Page auso...
und zu dem bitrag ich han gseit sowas wie das chansch glat vergässe.
der bauer isch ja vo 2 typene gmacht worde. und eine devo kenni. darum segi sowas kont wohl eher weniger in frog. da setig nur no gege chli zemli heftigi entlönig mache.

Benwick
22.02.2005, 17:24
Original geschrieben von Hans Nötig
was isch das? au sones progi?

gimp isch glaub grafik uf em linux

Supremedjgm
22.02.2005, 17:24
der bauer isch ja vo 2 typene gmacht worde. und eine devo kenni. darum segi sowas kont wohl eher weniger in frog. da setig nur no gege chli zemli heftigi entlönig mache.

jo schön für di! bechunsch jitzt en stiffe ?

Brooknow
22.02.2005, 17:25
nanntes du mich Vogel? Du hirnamputiertes kriechendes würmli...verpiss dich und bade in Hundescheisse...
ich meinte das nur ironisch mitem Flash...

haha nimms locker man

at prophet: für en tuusiger lernis au sälber :cool:

Supremedjgm
22.02.2005, 17:27
haha nimms locker man

at prophet: für en tuusiger lernis au sälber :cool:

jo eh nimmis Locker ufem Hocker...bi au zimli :kiffer: :kiffer:
hehe peace

Benwick
22.02.2005, 17:32
hmm hei hans
hie han no paar forlage wende so eini wilsch isch kei werbe sache drufe oder so. naja muesch haut den chli selber programiere will alles scho forgfertigt isch. chansch mer pm schribe wen a sowas interessiert bisch
so out chansch mer pm schribe.

Brooknow
22.02.2005, 17:39
hmm hei hans
hie han no paar forlage wende so eini wilsch isch kei werbe sache drufe oder so. naja muesch haut den chli selber programiere will alles scho forgfertigt isch. chansch mer pm schribe wen a sowas interessiert bisch
so out chansch mer pm schribe.

ja gern, pm isch use, weiss zwar nöd gnau wie und was vorlage sind aber DANKE

suscht wäri au froh um tipps über webdesign haha...da ja nöd so usgseht als wür öpis zstand cho da,also wänn öper en wichtige, guete tipp hät..nur her demit*:(

Benwick
22.02.2005, 17:40
hans lösch mite churz mau din briefchaschte

Brooknow
22.02.2005, 17:45
hans lösch mite churz mau din briefchaschte

done diddy done done

Benwick
22.02.2005, 17:45
ja gern, pm isch use, weiss zwar nöd gnau wie und was vorlage sind aber DANKE

suscht wäri au froh um tipps über webdesign haha...da ja nöd so usgseht als wür öpis zstand cho da,also wänn öper en wichtige, guete tipp hät..nur her demit*:(

gueti webpage het nöd me wie 2 - 3 verschidni schriftwarte
si muess schnell si. liechte ufbau. also wenn was mit tabele machsch s muster so grob wie möglich. jpeg für farbtüüfi gif isch für scharfi sache. ob frame oder tabelle isch asichts sach und teilwis inhalts abhängig. so das wer mau was nützlichs vo mier :D

Brooknow
22.02.2005, 17:56
gueti webpage het nöd me wie 2 - 3 verschidni schriftwarte
si muess schnell si. liechte ufbau. also wenn was mit tabele machsch s muster so grob wie möglich. jpeg für farbtüüfi gif isch für scharfi sache. ob frame oder tabelle isch asichts sach und teilwis inhalts abhängig. so das wer mau was nützlichs vo mier :D

wow danke

ich verstah nur bahn..was? aber ich wird mi falls nüt zstand chunt chli informiere und dänn wirdi dini tipps sicher au guet chöne bruche haha

Benwick
22.02.2005, 18:00
wow danke

ich verstah nur bahn..was? aber ich wird mi falls nüt zstand chunt chli informiere und dänn wirdi dini tipps sicher au guet chöne bruche haha

ehm also das mit de schrifte nimi a isch nöd so unverständlich gschribe :-)

jpeg sind guet für fotene und sonschtigs wo fill farbe het oder graustufe. wo de farbverlauf guet muen si.

defür wen es wort schribsch eifach scharz mit aber chli verzierig oder so. denn machsch besser es gif will das gnaueri ränder macht. also d schrift chunt den schärfer.

und das mit de gschwindikeit vo de site mit emne temp isch ja das alles gmacht und vorgfertigt.

prophet
22.02.2005, 18:12
haha nimms locker man

at prophet: für en tuusiger lernis au sälber :cool: jo hett ders au für weniger gmacht aber hett mer mit dem geld en neue pc zum sounde kauft denn hett ich eine gha zum webdesign mache dihei... will im gschäft han ich momentan kei ziit...

aber i wellem umfang muäss es siii?
aso dynamisch? oder eifach nur billigi statischi html sitte?

Brooknow
22.02.2005, 18:20
Original geschrieben von prophet
jo hett ders au für weniger gmacht aber hett mer mit dem geld en neue pc zum sounde kauft denn hett ich eine gha zum webdesign mache dihei... will im gschäft han ich momentan kei ziit...

aber i wellem umfang muäss es siii?
aso dynamisch? oder eifach nur billigi statischi html sitte?

hehe jaja en neue pc wämmer doch all...

ich weiss nöd was dynamischi sitä isch? :confused:

ich bruch nur ä eifachi und billigi...wo eifach isch zum bediene und übersichtlich und wiene hip hop sitä usgseht

eigentlich so wie die woni han, nur das sie nöd so unprofessionell usgseht, es gat nur drum ä sitä ha wo nöd abschreckt, sie mues au nöd aziehnd sie, nur neutral haha

chuebueb
22.02.2005, 18:23
Was ihr braucht ist einen Klugscheisser.

1. GIMP - The GNU Image Manipulation Program (GPL)
Ist nicht glaub grafik uf em linux sondern ein Grafik-Programm für GTK, und GTK gibts für verschiedene Plattformen (auch für Windows). Im Print-Bereich nicht mit Photoshop vergleichbar, nur für Screen mehr als ausreichend. Extrem erweiterbar durch Script(-Fu).

2. Photoshop (Proprietär, Adobe)
Wer sich privat eine Photoshop-Lizenz leistet hat entweder a) zuviel Geld oder b) grosse Ahnung von diesem Werkzeug / grosse Liebe für diesem Hobby.

3. Flash (Proprietär, Macromedia)
Zum einen proprietäres Format für interaktive Animationen (seien es Filme, Websites oder was auch immer), zum anderen Plugin/Standalone-Player eben dieses Format. Neben Quicktime Quasi-Standard im Webbereich. Man kann Bilder einbauen. Von Photoshop, GIMP oder was man lustig ist.

4. Meinung
Macht Websites mit Inhalt. Mit Text, den ich lesen kann. Ich hasse diesen bunten, bewegten, masslos übertriebenen Scheiss wenn ich bloss eine Bandbio, ein Demo oder eine Kontaktadresse suche.

5. Adblock
Plugin für Firefox. Hält einem auf Wunsch unter anderem Flash-Animationen vom Leib. Aightgenossen sieht soooo ruhig und gelassen aus bei mir. Fehlt nur noch ein rdf-Feed.

Brooknow
22.02.2005, 18:29
Original geschrieben von chuebueb
Was ihr braucht ist einen Klugscheisser.

jap danke* kannst ruhig noch mehr klug scheissem

..:Sat:..
22.02.2005, 18:37
@Hans Nötig:Meinsch nid ufere grossä Internetsite wie z.B. http://www.homepage-forum.de hie chönntsch meh erreiche? Dert si aues Homepage-Fanatiker u nid Musig!

Brooknow
22.02.2005, 18:49
Original geschrieben von ..:Sat:..
@Hans Nötig:Meinsch nid ufere grossä Internetsite wie z.B. http://www.homepage-forum.de hie chönntsch meh erreiche? Dert si aues Homepage-Fanatiker u nid Musig!

haha ja sowiet hani nonig dänkt...ich han mir erhofft dass ich en aightgenoss find wo grad bokk hät

aber danke für dä tipp, ich ga mal go luege wännz so nöd klappt

bäretatzli
22.02.2005, 18:56
hoi ähm.. ja ich chänt der mini hilf abüüte
würs für ganz wenig geld mache da ich ned profi bin
aber ebe wennd konkreti vorstellige hesch würs der mache!

Brooknow
22.02.2005, 19:01
hoi bäretätzli

ja mmh das mit em geld isch ebä sone sach...

weisch ich wott nöd zahle für öpis woni nöd weiss wies wird

und ihr wännd nüt mache ohni dass öper vorher zahlt oder?

drum falls öpis zum vorzeige häsch, chaschmers gern zeige und wänn nöd chasch mer ja mal uf Bkone(at)gmx.ch schribä und mir kukked witer wäg em gäld und so

isch ok?

danke fürs agebot

peacer
bruno

bäretatzli
22.02.2005, 19:03
he lug ich bin ned ufs gäld scharf
mer choen mal phone du seisch wad wotsch
ich maches wenns der gfallt nimmsches und
sus isch au egal de isch das greglet?
aso ich wett ders ned ufbinde aber ebe
wennd ke profi wotsch
p.s. mun das ebe eh lerne drum wärs e gueti uebig

Brooknow
22.02.2005, 19:14
Original geschrieben von bäretatzli
he lug ich bin ned ufs gäld scharf
mer choen mal phone du seisch wad wotsch
ich maches wenns der gfallt nimmsches und
sus isch au egal de isch das greglet?
aso ich wett ders ned ufbinde aber ebe
wennd ke profi wotsch
p.s. mun das ebe eh lerne drum wärs e gueti uebig

he lug ich bin au nöd giizig :D ich bin nur über 2 jahr arbeitslos wänn verstasch wasi meine...suscht würdi au 1000 stutz zahle für ä geili page

wasi wott isch öpis ähnlich wie ich scho han uf www.brooknow.ch.vu eifach chli professioneller würkend (v.a. det wo dä text drin isch findis grusig)

ok ebä schickschmer dini nummer oder mir chönts au schriftlich mache wies der lieber isch...ich bi ja dä wo öpis wott und nöd du

thx

Denyo
22.02.2005, 19:24
ich bin zwar aus deutschland, würd meine hilfe aber trotzdem anbieten ;)

ich arbeite in dieser branche und hab tag täglich damit zu tun!

hast du ahnung von html? also kannst du danach die seiten selbst mit inhalt füllen usw...

wie soll der umfang der page sein? so wie bei der jetzigen?
hast du fotots oder material fürs design?

kannst dich ja mal per icq bei mir melden! 287190905
oder per mail...

will auch kein geld, ein kleines dankeschön aus der schweiz würde mir reichen *g*

ciao daniel

bäretatzli
22.02.2005, 19:25
lueg pm

NaMoR
22.02.2005, 19:25
Macromedia HomeSite....

best prog for online-scripting...!

und duss...

bäretatzli
22.02.2005, 19:26
Original geschrieben von Denyo

hast du ahnung von html? also kannst du danach die seiten selbst mit inhalt füllen usw...

oder per mail...

will auch kein geld, ein kleines dankeschön aus der schweiz würde mir reichen *g*

ciao daniel

aber aber du kannst es schon und ich sollte es lernen :)

bäretatzli
22.02.2005, 19:29
aso daser mi ned falsch verstönd ich chas scho
ich sett nu na chli uebog becho

Brooknow
22.02.2005, 19:36

oder per mail...

ciao daniel

hi

also ahnung von html hab ich direkt nicht, aber das mit inhalten füllen und auf dem neuesten stand halten und so sollte schon klappen...

umfang soll ungefähr so wie jetzt sein, vielleicht noch paar fotos von crew und mir aber nicht fürs design, auch sonst hab ich kein material fürs design (bis jetzt:hmmm: ?) icq hab ich leider keins

schonmal ein kleines dankeschön vorweg aus der schweiz haha

peace

Brooknow
22.02.2005, 19:38
Original geschrieben von bäretatzli
aso daser mi ned falsch verstönd ich chas scho
ich sett nu na chli uebog becho

hehe ok luegemer....vilicht chönder ja es webpage-battle verastalte

also peacerr
ich bin au duss für hüt

Benwick
22.02.2005, 19:39
hi

also ahnung von html hab ich direkt nicht, aber das mit inhalten füllen und auf dem neuesten stand halten und so sollte schon klappen...

umfang soll ungefähr so wie jetzt sein, vielleicht noch paar fotos von crew und mir aber nicht fürs design, auch sonst hab ich kein material fürs design (bis jetzt:hmmm: ?) icq hab ich leider keins

schonmal ein kleines dankeschön vorweg aus der schweiz haha

peace

ich nims mal a er schribt d homepage oder so den muesch nocher besser mit html derhinder. usser er macht page au mit em progi.

Denyo
22.02.2005, 19:51
wenn der kleine machen will, soll er es erstmal versuchen :P
falls es dir nicht gefallen sollte, kannst du dich ja mal bei mir melden...

oder machen wir doch ein battle *hrhrhr* :D

ich nims mal a er schribt d homepage oder so den muesch nocher besser mit html derhinder. usser er macht page au mit em progi.

kann er mit jedem x-beliebigen wysiwyg-editor öffne... no prob!

Benwick
22.02.2005, 19:55
wenn der kleine machen will, soll er es erstmal versuchen :P
falls es dir nicht gefallen sollte, kannst du dich ja mal bei mir melden...

oder machen wir doch ein battle *hrhrhr* :D

kann er mit jedem x-beliebigen wysiwyg-editor öffne... no prob!

schreibst du deine pages oder auch mit editor

Denyo
22.02.2005, 20:00
also bei uns in der firma is's so:

wir webdesigner, machen das design in photoshop, dies wird gescliced und im editor (golive) weiter bearbeitet, also die seiten zammgebastelt usw... den grundstock an code machen wir (html, css, teilweise php), den rest besorgen die webprogrammierer...

wenn ich zuhause oder für bekannte und freunde websites mach, geh ich ähnlich vor! die sind meist aber nicht so umfangreich, dass es einen programmierer erfordert, das bissl code schaff ich noch selbst ;)

also: größten teil mitm editor, wenns nötig is, schreib ich den rest... der editor is einfach zeitersparnis und vereinfacht die sache!

gruß d

prophet
22.02.2005, 20:05
hehe jaja en neue pc wämmer doch all...

ich weiss nöd was dynamischi sitä isch? :confused:

ich bruch nur ä eifachi und billigi...wo eifach isch zum bediene und übersichtlich und wiene hip hop sitä usgseht

eigentlich so wie die woni han, nur das sie nöd so unprofessionell usgseht, es gat nur drum ä sitä ha wo nöd abschreckt, sie mues au nöd aziehnd sie, nur neutral haha jo dynamisch heisst dass du e datebank im hintergrund häsch wo der ganze drin gspeicheret isch... das heisst z.b. wenn du neue sound ufeladisch denn machts der i de rubrik sounds automatisch en neue itrag mit em entsprechende file... das heisst du häsch irgend e sitte(notürli passwortgschützt) wo du das zügs chasch ufälade und verwalte... das heisst du muäsch kei html code me bearbeite...
d'vorussetzig isch eifach dass din server wo das zügs druf häsch das au unterstüzt! chasch mer öppä folge? :D

Benwick
22.02.2005, 20:19
jo dynamisch heisst dass du e datebank im hintergrund häsch wo der ganze drin gspeicheret isch... das heisst z.b. wenn du neue sound ufeladisch denn machts der i de rubrik sounds automatisch en neue itrag mit em entsprechende file... das heisst du häsch irgend e sitte(notürli passwortgschützt) wo du das zügs chasch ufälade und verwalte... das heisst du muäsch kei html code me bearbeite...
d'vorussetzig isch eifach dass din server wo das zügs druf häsch das au unterstüzt! chasch mer öppä folge? :D

guet wenn du so en ufwandprogramiere wotsch für so par links naja chunsch besser statisch weg:D

bäretatzli
22.02.2005, 20:54
hey sorry das isch e chlini homepage da bruchsh ned e riiise datebank und sus hesh en noie track schnell druf aber ebe hehe
ich bin debi bime battle hehe

Benwick
22.02.2005, 21:13
ich nöd isch mer z müesam ich programier für mis lebe gern nöd :-)

prophet
22.02.2005, 23:50
guet wenn du so en ufwandprogramiere wotsch für so par links naja chunsch besser statisch weg:D sorry für so e chlini sitte isch das voll kein grosse ufwand zums programmiere... isch eifach d'frog öb sichs lohnt weg de serverchoschte... wörs au gratis mache aber chan momentan dihei nöd code und im gschäft han ich kei ziit!
und zums nochher bedine isch es gad au viel gmüätlicher wennts dynamisch machsch...

jo eh guät nacht... peace

Brooknow
23.02.2005, 10:22
jo dynamisch heisst dass du e datebank im hintergrund häsch wo der ganze drin gspeicheret isch... das heisst z.b. wenn du neue sound ufeladisch denn machts der i de rubrik sounds automatisch en neue itrag mit em entsprechende file... das heisst du häsch irgend e sitte(notürli passwortgschützt) wo du das zügs chasch ufälade und verwalte... das heisst du muäsch kei html code me bearbeite...

:hmmm: hehe ich bin jez grad vo mim schlafbaum abe cho, ha mini morgebanane gfrässe, mir paar lüüs usem fäll gno und dänn so öpis?? nei kei ahnig man ich weiss nöd würkli was meinsch...aber es gat drum dass statischi siitä ufwändiger sind zum aktuell halte oder?? und das wär bi mir nöd so es problem da ich höchstens news und downloads vo ziit zu ziit wür ändere...ich hoff es gat um das, suscht hani nöd chekkt

Denyo
23.02.2005, 15:11
ich bastel dir mal was, ok? vllt find ich in den nächsten tage etwas zeit...

inhalt nehm ich von deiner aktuellen page, damit wenigstens e bissl was drin steht!

aber bitte besorg dir mal eine richtige domain (.ch) und nicht dieses .vu zeugs! ;)

gruß d

Brooknow
23.02.2005, 15:42
ich bastel dir mal was, ok? vllt find ich in den nächsten tage etwas zeit...

inhalt nehm ich von deiner aktuellen page, damit wenigstens e bissl was drin steht!

aber bitte besorg dir mal eine richtige domain (.ch) und nicht dieses .vu zeugs! ;)

gruß d

ok kool danke

wegen dem .vu zeugs....das ist jetzt bald neu .net zeugs wenn ichs richtig verstanden habe

peace
bruno

Denyo
23.02.2005, 15:52
ok kool danke

kein prob! ;)

wegen dem .vu zeugs....das ist jetzt bald neu .net zeugs wenn ichs richtig verstanden habe

naja, in meinen augen trotzdem net so der bringer... ne richtige domain bekommst du heut zu tage doch scho recht günstig, weiß nicht wie es bei euch in der schweiz aussieht, bei uns hier bekommt man zB eine .de - domain schon für ca 30 cent pro montat!

d

Brooknow
23.02.2005, 18:08
kein prob! ;)

naja, in meinen augen trotzdem net so der bringer... ne richtige domain bekommst du heut zu tage doch scho recht günstig, weiß nicht wie es bei euch in der schweiz aussieht, bei uns hier bekommt man zB eine .de - domain schon für ca 30 cent pro montat!

d

ok kann ja mal meinen kollegen fragen was geht...er hat da mehr ahnung

M.Y.T.H.
23.02.2005, 18:57
was ja nit genau was jetzt isch mit dere website, aber würd mi suscht au abüte

hie gsesch witereswww.crdesign.tk (http://www.crdesign.tk)

ich cha eifach kei kompleti flash pages erstelle

:hippie:

Harris
23.02.2005, 21:21

lol...wers glaubt. Den säg mer doch mol wiä de Typ heisst und woher du so connections hesch?? Hesch den au so Skillz??

do sin mini Referänze

Mediation (http://www.nachbarschaftsmediation.ch)

SBW (http://www.sbw-media.ch)

Albismediation (http://www.albismediation.ch)

Und da isch no en Kolleg vo mir, au en rechtä Flashchopf...

Portishead (http://www.portishead.ch)

Also wennt Bock hesch, meldsch di mol, dini Site het ned viel Inhalt drum isch es no schnell emol neu designt...

Harris
23.02.2005, 21:31
Und derbauer.de chasch rauche. chek mol de Topic "Neostream" au im Bereich Webpages...das isch Flash...ou damn..!!

Brooknow
24.02.2005, 11:29
SHIT :)

MYTH ja die siitä wo für the unaffected gmacht häsch, gfalltmer guet...

harris dini sitä sind au locker, eifach nöd hip hop style, drum chani mir nöd gnau es bild mache aber gseht an und für sich easy us

JA jez weissi ebä nöd...wänn ihr lust händ öpis näbedbi mache, chönder gern und ich suech dänn eifach öpis us...aber ich bi ebä jez scho mit 2 lüüt in kontakt und dä eint hät scho öpis gmacht, weiss drum nöd ob sichs lohnt für eu (aber ich ha ja au no ä crew hehe )

weiss nöd, wänn ihr mir ä dunkli, düsteri siitä chönt zaubere GERN und suscht würdi mi nomal mälde falls nüt klappt hät..haha

peace und danke für antworte
bruno

Harris
24.02.2005, 11:33
SHIT :)

MYTH ja die siitä wo für the unaffected gmacht häsch, gfalltmer guet...

harris dini sitä sind au locker, eifach nöd hip hop style, drum chani mir nöd gnau es bild mache aber gseht an und für sich easy us

JA jez weissi ebä nöd...wänn ihr lust händ öpis näbedbi mache, chönder gern und ich suech dänn eifach öpis us...aber ich bi ebä jez scho mit 2 lüüt in kontakt und dä eint hät scho öpis gmacht, weiss drum nöd ob sichs lohnt für eu (aber ich ha ja au no ä crew hehe )

weiss nöd, wänn ihr mir ä dunkli, düsteri siitä chönt zaubere GERN und suscht würdi mi nomal mälde falls nüt klappt hät..haha

peace und danke für antworte
bruno

I han der enart eifacht wellä mini Skillz zeige, 2 vo denä sind ez dynamisch und di eint (SBW) isch sogar mitemä CMS (Content Managment System) gmacht namens "Typo3". Ich chan der eifacht mol uf de mäntig en Designvorschlag mache und den checksch es mol ab.

Brooknow
24.02.2005, 11:36
Original geschrieben von Harris
I han der enart eifacht wellä mini Skillz zeige, 2 vo denä sind ez dynamisch und di eint (SBW) isch sogar mitemä CMS (Content Managment System) gmacht namens "Typo3". Ich chan der eifacht mol uf de mäntig en Designvorschlag mache und den checksch es mol ab.

kool, ich han nöd so ahnig leider, sbw und cms seitmer alles nüt, isch ja au glich...

Chasch gern öpis mache, ich freu mi**

peace man

M.Y.T.H.
24.02.2005, 13:10
guet, ich wird der weni am wuchenend zit finde mal eini baschtle, düschter setti scho schaffe;)

also, ich lads denn irgendwo ufe und gib der de link

Brooknow
24.02.2005, 13:12
Original geschrieben von M.Y.T.H.
guet, ich wird der weni am wuchenend zit finde mal eini baschtle, düschter setti scho schaffe;)

also, ich lads denn irgendwo ufe und gib der de link

danke ihr sind all zu geil :dance:

peacerr
bruno

M.Y.T.H.
24.02.2005, 13:45
danke ihr sind all zu geil :dance:

peacerr
bruno

machi doch gern, das isch au chli promotion;) :D

ps: geld gits kei für d'page, oder?

Brooknow
24.02.2005, 13:57
machi doch gern, das isch au chli promotion;) :D

ps: geld gits kei für d'page, oder?

wäg gäld müend ihr säge...aber vo mir us wärs mer lieber gratis hehe (2-3 jahr arbeitslos :( )

aber für ä stylishi page woni nöd gratis cha ha, würdi au öpis zahle, gat dänn au eifach alles chli länger...

ihr müends sälber säge, jez hani ebä scho eine/zwei womer ohni gäld öpis macht*

chaschders ja überlegge ob gratis öpis würsch mache oder nöd, mit meh als promotion chani nöd uf garantie diene

M.Y.T.H.
24.02.2005, 17:15
wäg gäld müend ihr säge...aber vo mir us wärs mer lieber gratis hehe (2-3 jahr arbeitslos :( )

aber für ä stylishi page woni nöd gratis cha ha, würdi au öpis zahle, gat dänn au eifach alles chli länger...

ihr müends sälber säge, jez hani ebä scho eine/zwei womer ohni gäld öpis macht*

chaschders ja überlegge ob gratis öpis würsch mache oder nöd, mit meh als promotion chani nöd uf garantie diene

jo klar machi der au gratis aini, mer muess halt eifach informiert sie;)
ich bin ja schliesslich kein komerz:rolleyes: :D

ebe ich setz mi grad mal dra here :hippie:

Brooknow
24.02.2005, 17:52
jo klar machi der au gratis aini, mer muess halt eifach informiert sie;)
ich bin ja schliesslich kein komerz:rolleyes: :D

ebe ich setz mi grad mal dra here :hippie:

geil man :cool:

prophet
24.02.2005, 18:34
:hmmm: hehe ich bin jez grad vo mim schlafbaum abe cho, ha mini morgebanane gfrässe, mir paar lüüs usem fäll gno und dänn so öpis?? nei kei ahnig man ich weiss nöd würkli was meinsch...aber es gat drum dass statischi siitä ufwändiger sind zum aktuell halte oder?? und das wär bi mir nöd so es problem da ich höchstens news und downloads vo ziit zu ziit wür ändere...ich hoff es gat um das, suscht hani nöd chekkt schlaues bürschchen :D jo churz und eifach gfasst gohts um das...

M.Y.T.H.
24.02.2005, 20:45
brooknow (http://crdesign.cr.funpic.de/brooknow/index.htm)

so, ich has gschaft, hie isch afangs mal es design
wennd vorschläg hesch zur verbesserig, denn nur zu, raus damit...;)

ich chönt der au es formular für de "contact" und es "gästebuech" mache und en "flash mp3player" würdi au drinlige und au no anders
bi gspannt was du dezue seisch

p's myth :hippie:

edit: ich würd denn au no en preloader driichlöpfe, suscht gseht de ufbau vo de site recht verhackt us...

Denyo
24.02.2005, 21:01
hier meine 15-minuten-mittagspausen-quick-design-action :D :D :D

BROOKNOW (http://www.d-grafix.de/brooknow/)

M.Y.T.H.
24.02.2005, 21:10
tja texte hani no nit din, es geit im moment ja numme ums design oder?:kiffer:

ps: brooknow (http://crdesign.cr.funpic.de/brooknow/index.htm)

Fletsch
24.02.2005, 21:49
Jo lueg am gschidste dast eine finsch wo der d Homepage als CMS-System macht.

Mit CMs chasch d Homepage au selber unterhalte ohni programmierkenntniss und so!

Harris
24.02.2005, 23:58

Look up...

Brooknow
25.02.2005, 12:34
brooknow (http://crdesign.cr.funpic.de/brooknow/index.htm)

so, ich has gschaft, hie isch afangs mal es design
wennd vorschläg hesch zur verbesserig, denn nur zu, raus damit...;)

ich chönt der au es formular für de "contact" und es "gästebuech" mache und en "flash mp3player" würdi au drinlige und au no anders
bi gspannt was du dezue seisch

p's myth :hippie:

edit: ich würd denn au no en preloader driichlöpfe, suscht gseht de ufbau vo de site recht verhackt us...

also gfalltmer guet** nur s auto isch logischerwiis chli fehl am platz

aber suscht gfalltmers guet...haha weiss gar nöd was säge, isch geil

Brooknow
25.02.2005, 12:38
hier meine 15-minuten-mittagspausen-quick-design-action :D :D :D

BROOKNOW (http://www.d-grafix.de/brooknow/)

wie schon gesagt, gefällt mir auch gut...

bild vom mischpultregler ersetzen (durch was?) und bissl dunkleres grün und perfekt...aber gefällt mir jetzt auch schon gut

wegen dem grün = ich möchte einfach nicht so eine bunte sondern eher dunkel gehaltene page

Brooknow
25.02.2005, 12:41
Look up...

what up? bezieht sich das uf dä fletsch?

at fletsch: ok cms tönt no guet...

M.Y.T.H.
25.02.2005, 17:09
so ich mach jetzt no für jedi site es anders bild, wirde witerhin alles i schwarz und wis halte, isch das guet so?

wege cms set keis problem si, ich cha der dini site oni problem au witerhin unterhalte, muesch mer numme schribe wennd öppis neus wotsch druf gheie

so, ich fiele jetzt nochli a dere page, hüt am abe seti denn nochli me online sii...

ps: ha ghört cms segi nit so sicher, isch da öppis dra?:confused:

Fletsch
25.02.2005, 20:24

ps: ha ghört cms segi nit so sicher, isch da öppis dra?:confused:

s git 100 verschiedni CMS-System. Die ete oder andere werded scho sicherheitslöcher ha! aber für so sache langets eeasy.!

http://www.mamboserver.com <- s geilste und eifachste CMS

http://www.typo3.org <- s professionelste

das sind die zwei spitzeriiter OpenSourceCMS....ich persönlich schaffe mit MAMBO!

M.Y.T.H.
26.02.2005, 12:39
s git 100 verschiedni CMS-System. Die ete oder andere werded scho sicherheitslöcher ha! aber für so sache langets eeasy.!

das sind die zwei spitzeriiter OpenSourceCMS....ich persönlich schaffe mit MAMBO!

merci für d'links, werd mer das ganze mal aluege

Harris
26.02.2005, 13:19

:hmmm: Sorry, das sind genau di zwei beschnissnigte CMS System. Typo 3 isch viel z'komplizert. Du muäsch immer vom dümschtmögliche User usgoh, wo sini Site wöt update. Und mit Typo3 chasch das ned. Das CMS woni chan empfehlä isch ganz eifacht www.2flex.ch !! S'Bescht wos git, miner meinig no...

Und s'eifachste isch es dezuä ahne gad au no. Mambo isch tuusig mol komplizierter als 2flex. 2flex het es GUI wiä s'Word und jedä wo chan s'Word benuze, chan au s'2flex benuze. Ganz eifach...

Fletsch
26.02.2005, 17:14
Mer wänd ja jetzt nöd über CMS striite i dem Thread. Aber Typo3 isch das CMS wos i diversi professionelli Webdesign Firmene gschafft hät.

2Flex gseht so us wie jedes andere CMS wo i de Startlöcher isch. Mal luege wie es sich entwicklet wenns mal mues richtig wachse! hehe

Mambo hät scho jensti Awards igheimst und isch wohl das CMS mit de meiste Modul...geschweige denn vo de mehrsprachigkeit und supportleistige!
Übrigens hät au Mambo e Word-Textverfassig.

2flex bsitzt grad mal 4 Modul wie ich gseh? hehe! zimli lausig ;)

Naja..ich meine schlussendlich mues eh jede sis cms finde. Aber ich han paar usteschtet und mambo findi eifach am agnehmste. Template erstellig gaht fasch nöd liechter!

Harris
26.02.2005, 18:30
Sorry, aber i schaff inerä Firma wo professionelli Internetlösige herstellt. Sogar eini vo de beschtä und anerkenntischtä Firmenä i de Schwiiz und mer schaffet nur mit 2flex.

Und bi üs schiiiiiiisset alli uf Typo3!

Brooknow
07.03.2005, 12:22
hoi zäme

han leider lang nüt meh ghört vo eu...was gat? denyo, bäretatzli, myth und dä rest????

M.Y.T.H.
07.03.2005, 14:32
auso, i bi no dra, ha jetzt scho chli inhalt uf d'site gheit, aber muss no zwöi bilder für gallery und contact mache und bi downloads nimi vilicht no knarre drus...setti nächsti wuche oder übernächsti aber fertig si, denn chasch de ds schlussresultat ankucken...

ebe p's myth:hippie:

Brooknow
07.03.2005, 17:42
auso, i bi no dra, ha jetzt scho chli inhalt uf d'site gheit, aber muss no zwöi bilder für gallery und contact mache und bi downloads nimi vilicht no knarre drus...setti nächsti wuche oder übernächsti aber fertig si, denn chasch de ds schlussresultat ankucken...

ebe p's myth:hippie:

geil geil :D

M.Y.T.H.
07.03.2005, 18:02
geil geil :D

muesch de erscht säge wenns fertig isch...;)

Fletsch
07.03.2005, 19:29
Ey aber de Hund und die Knarre passed ja voll nöd!! Isch Bruno Gangster?? hehe

Sonen Internet Uftritt würd ich zimlich neutral halte. susch versausch der scho d helfti vo de Bsuecher. Und es sötted ja scho all bis zu de download section vordringe ;)

Brooknow
07.03.2005, 20:04
Ey aber de Hund und die Knarre passed ja voll nöd!! Isch Bruno Gangster?? hehe

Sonen Internet Uftritt würd ich zimlich neutral halte. susch versausch der scho d helfti vo de Bsuecher. Und es sötted ja scho all bis zu de download section vordringe ;)

++++NEI BRUNO ISCH DEFINITIV KEIN GANGSTER++++

häsch scho rächt chönt abschrekkend würke...aber suscht gfalltmer am Myth sini siitä huere guet

AT MYTH mit dä Bilder stimmt scho was dä Fletsch seit...eifach neutral bliibä (chan der suscht au gern bilder usesueche oder so) aber merci für d müeh und es wird eh geil, chani jez scho säge...lokker

peace

Brooknow
07.03.2005, 20:07
at myth again

ey hanmers grad nomal inezoge und isch scho alles geil, das Brooknow teil am afang isch voll fett, du häsch style

weiter so kameraden :blingblin

M.Y.T.H.
09.03.2005, 17:19
merci, aber wie hesch ders so vorgstellt?

d'knarre nimi sowieso no use...die passt nit würkli det dri
für mich isch en settige hund nit gangsta, aber wenn ne sell drus nä denn seisch es numme, der "Kunde" ist könig...;)

bilder sueche isch schwer, da ich die bilder us vil verschiedene zämegschnitte han, chaschs aber gern versueche und denn an

myth@bluemail.ch schicke

ge!hans
09.03.2005, 17:51
frögsch min homeboy number one
unter www.dud.ch
oder remo@dud.ch

profesionelle shit..au mit cms,
aber kei angst, kei abzocke,
er isch au en homie, know what i mean?

good luck, seisch en gruess vo mir,
chunt guet, promise.
ge!

Brooknow
11.03.2005, 12:12
merci, aber wie hesch ders so vorgstellt?

d'knarre nimi sowieso no use...die passt nit würkli det dri
für mich isch en settige hund nit gangsta, aber wenn ne sell drus nä denn seisch es numme, der "Kunde" ist könig...;)

bilder sueche isch schwer, da ich die bilder us vil verschiedene zämegschnitte han, chaschs aber gern versueche und denn an

myth@bluemail.ch schicke

ja bilder isch würkli no schwer...ich stellmer eifach öpis persönlichers vor

aber bis jez isch so au guet...vilicht chani no s eint oder ander bild uftriebe

Brooknow
11.03.2005, 12:14
Original geschrieben von ge!hans
frögsch min homeboy number one
unter www.dud.ch
oder remo@dud.ch

profesionelle shit..au mit cms,
aber kei angst, kei abzocke,
er isch au en homie, know what i mean?

good luck, seisch en gruess vo mir,
chunt guet, promise.
ge!

ey geil danke

ich lueg jez mal mit aightlüüt und evtl. frögi würkli bi dim homey mal ah

aber danke für d info :)

M.Y.T.H.
11.03.2005, 17:22
ja bilder isch würkli no schwer...ich stellmer eifach öpis persönlichers vor

aber bis jez isch so au guet...vilicht chani no s eint oder ander bild uftriebe

mach doch mal bilder vo dir und schick si mir, denn chani die au no ibaue...würd sich sicher au no guet mache...also numme wennd luscht hesch :kiffer:

:hippie: mYth

Brooknow
14.03.2005, 17:49
mach doch mal bilder vo dir und schick si mir, denn chani die au no ibaue...würd sich sicher au no guet mache...also numme wennd luscht hesch :kiffer:

:hippie: mYth

ja mal luege, isch ebä no schwer eus zämetrummle und dänn no ä digicam organisiere glichziitig...usserdem isch mis face nöd foti tauglich haha

aber sobald ich öpis han...schikkis