Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : gem design

Wildstyler89
24.02.2005, 22:37
aight jetz bini grad vom täge heicho und ha e 20minute zwickt und dä artikel gseh über gemdesign, hammer, checket dä LINK (http://www.20min.ch/tools/suchen/story/18339528) us!!!

da no dä link für ihri website: www.gemdesign.ch (http://www.gemdesign.ch)

ich finds würkli huere geil dases die jungs würkli gschafft händ öbbis rächts us ihrer lideschaft z erreiche und jetzt sogar e GmbH gründet und vom Spraye chönd läbe. Für mich sind söttig lüt sicher vorbilder wils es gschafft händ die doch eigetli verpöhnti kunst grafitti ad lüt zbringe und das uf aständigi art und wiis, da säg ich nume BIG UP!

was isch eui meinig zu däm thema?

lou
24.02.2005, 23:17
aso diä jungs jheis scho no druff, vor allem mit carries und so
aber si hei au verdammt glück gha, ich mein sonä 20 tonnä support zbecho isch scho verdammti glück sach, aber si heis sicherlich verdiänt, wärdä aber irgendwiä wohl connections zu gwüssnä lüüt gha ha!!!

4elementz
25.02.2005, 00:03
KOMMERZ üBERTRIFFT DOCH IMMER ALLES.
auf die graffiti schiene springen auch.
besonders als exheuchler der subzoniccc.

cheers.

rm
25.02.2005, 12:31
Original geschrieben von Wildstyler89
ich finds würkli huere geil dases die jungs würkli gschafft händ öbbis rächts us ihrer lideschaft z erreiche und jetzt sogar e GmbH gründet und vom Spraye chönd läbe. Für mich sind söttig lüt sicher vorbilder wils es gschafft händ die doch eigetli verpöhnti kunst grafitti ad lüt zbringe und das uf aständigi art und wiis, da säg ich nume BIG UP!

was isch eui meinig zu däm thema?

yeah das ist voll geil: graffiti gmbh! tönt geil, sprayen ist ja soo cool!!! was kommt als nächstes, eine 4 jährige ausbildung zum sprayer, 3d wildstyle classic & trainbombing übungen?

...und was heisst hier auf anständige art an die medien zu bringen?
graffiti ist eine untergrund szene wenn ich das mal so sagen darf und braucht erst recht keine gmbh oder sonst irgendeine scheisse um dann in der 20 minuten einen artikel zu bekommen.

du wildstyler...

breach
25.02.2005, 12:33
wenn's ok isch mit rap cash z mache, wieso sölls dänn bi graffiti nöd in ordnig si?

rm
25.02.2005, 12:46
Original geschrieben von breach
wenn's ok isch mit rap cash z mache, wieso sölls dänn bi graffiti nöd in ordnig si?

sagen wirs mal so, künstler wie daim oder can2 haben es sicherlich verdient cash damit zu machen. die haben aber auch barrieren gebrochen und die sache selber in die hand genommen, sie sind am anfang alle durch die scheisse gekrochen etc.

aber wenn der vogel von subsonic etwas erzählt von graffiti gmbh kann ich das einfach nicht ernst nehmen. graffiti kommt von der strasse und viele leute reissen sich dafür den arsch auf und plötzlich gibt es eine super gmbh bei der jeder zweite depp die dose in die hand nehmen kann und ein cooler graffiti "künstler" werden kann, um dann im super käse blatt 2o minuten zu posen?

breach
25.02.2005, 12:53
ok. ha denkt seg allgemein bezoge. gseht scho chli zwieliechtig us die ganz aglegeheit

bSkrime
25.02.2005, 13:01
Original geschrieben von jaz-o
sagen wirs mal so, künstler wie daim oder can2 haben es sicherlich verdient cash damit zu machen. die haben aber auch barrieren gebrochen und die sache selber in die hand genommen, sie sind am anfang alle durch die scheisse gekrochen etc.

aber wenn der vogel von subsonic etwas erzählt von graffiti gmbh kann ich das einfach nicht ernst nehmen. graffiti kommt von der strasse und viele leute reissen sich dafür den arsch auf und plötzlich gibt es eine super gmbh bei der jeder zweite depp die dose in die hand nehmen kann und ein cooler graffiti "künstler" werden kann, um dann im super käse blatt 2o minuten zu posen?

so ischs! und apropo...

http://www.maclaim.com/

soundcheck
25.02.2005, 13:01

am aafang vo ch-rap hend au paar müesse durd scheissi chrüüche...
und jetzt giz au schüppe wie nation! ;-)

Wildstyler89
25.02.2005, 13:43
ich find es isch eifach wichtig dasme de hiphop-flow immer i sich drin treit, dän isches doch egal öb mer demit cash macht oder nöd. und die jungs vo gemdesign händ DEFINNITIV flow!

ah yeah und maclaim: isch min persönliche lieblingssprayer, da gseht mer ebe no richtigs style-talänt, DAS isches vorbild, nöd wie so silberbomb-spaste wis viel da inne git...

M16
25.02.2005, 14:05
yeah das ist voll geil: graffiti gmbh! tönt geil, sprayen ist ja soo cool!!! was kommt als nächstes, eine 4 jährige ausbildung zum sprayer, 3d wildstyle classic & trainbombing übungen?

...und was heisst hier auf anständige art an die medien zu bringen?
graffiti ist eine untergrund szene wenn ich das mal so sagen darf und braucht erst recht keine gmbh oder sonst irgendeine scheisse um dann in der 20 minuten einen artikel zu bekommen.

0815-hater-argument, hast du überhaupt schon mal ein gem-bild gesehen? ausserdem konkurrenzieren sie illegales graffiti ja nicht...bleib du besser beim rap, verstehst du vielleicht mehr davon...

M16
25.02.2005, 14:09

0815-hater-argument, hast du überhaupt schon mal ein gem-bild gesehen? du lallst da irgendwelche meinungen nach, dabei hast du keine ahnung

xXx
25.02.2005, 14:12
Original geschrieben von M16
ausserdem konkurrenzieren sie illegales graffiti ja nicht...

nein, aber sie ziehen kiddies wie der wildstyler89 mit sich, welche durch die 20 000 (?) fr die realität vergessen..einer der behauptet gemdesign sei cool, besser als so chromiges geschmier...was soll ich dazu noch sagen?

rm
25.02.2005, 14:38
Original geschrieben von M16
0815-hater-argument, hast du überhaupt schon mal ein gem-bild gesehen? du lallst da irgendwelche meinungen nach, dabei hast du keine ahnung

von mir aus bin ich ein hater ist mir scheissegal, und ja ich habe gem bilder gesehen, darum geht es aber nicht wirklich...

AlohiM
25.02.2005, 16:38
Jungs so Crews gits scho lang und es git se überall, also nit uffrege, denn ir reget euch öppe 5 Johr zspoht uff. die entwicklig isch scho lang ussgrifft. ok bi dene subzonic freaks weissis nid aber sunscht......

Graffiti isch wie Hip Hop, Grenze setze lohnt sich nit, usser willsch Graui Hoor becho.

konfus
25.02.2005, 19:57
d'charakters sind ganz fresh, aba d'styles...hm, nei! au dä gsammtidruck findi nöd so toll. si händ kein eigne style irgenwie.