Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : HIER KOMMT DIE MAUS.....


Favola
25.02.2005, 14:35
also liebe aightgenossen und aightgenossinnen, auf wunsch diverser mitaightgenossen und auch einwenig meinerseits habe ich mich beschlossen, das PM welches MORA mir geschrieben hat zu posten.

doch zu der geschichte:

heute morgen las ich folgenden eintrag von MORA:
----------------------------------------------------------------------
http://www.meinbild.ch/?n=1362081

wenn das so isch, denn gönd doch endlich wider zrugg, ihr arschlöcher!
----------------------------------------------------------------------
IN DEM MEINBILDDINGSBUMS WIRD KEIN WORT GEGEN SCHWEIZER GERICHTET.
ES WIRD NUR VOM STOLZ ZUM EIGENEN LAND BERICHTET.

den rest könnt ihr im MEINBILD-thread nachschauen.

DANN KAM FOLGENDE PM, WELCHE ICH EUCH NICHT VORENTHALTEN WILL.
ICH VERURTEILE FOLGENDE RASSISTISCHE ÄUSSERUNGEN, DOCH DEINE DUMMHEIT MUSS PUBLIK GEMACHT WERDEN:


Patriotismus?
Liebe Favola oder Lieber Favola

Ich glaube du hast meinen Post nicht richtig gelesen oder falsch verstanden.
Ich finde es toll, wenn man auf sein seigenes Land stolz sein kann.
Ich weiss von mir selbst nicht ob ich auf die Schweiz stolz bin.

ABER: ich gehe nicht in ein anderes Land und sage den einheimischen dort sie sollen verschwinden! oder sie seien was auch immer.

Das ist mein Problem. Und das nervt mich.

Und was ich mich auch andauernd frage, dies betrifft nicht nur Kroatien, sondern überhaupt alle, die sooooo extrem stolz auf ihr land sind.
Wieso bleibt ihr in der Schweiz, wenns euch hier überhaupt nicht gefällt und ihr lieber zuhause wärt? Wieso?

Und ich selbst habe genügend schlechte Erfahrungen mit ausländischen Personen gemacht, damit ich sagen kann, auch mir wäre es lieber wenn ihr in euer geliebtes land zurückfindet.

so, das ist meine sicht, du kannst es verstehen oder auch nicht.
so wie ich gewisse sachen verstehen kann oder auch nicht.

mora

PS: pass ja auf dass du nicht zuviele posts machst und womöglich auch noch so frustriert wirst.

Stylebock
25.02.2005, 14:40
Original geschrieben von Favola

Und ich selbst habe genügend schlechte Erfahrungen mit ausländischen Personen gemacht, damit ich sagen kann, auch mir wäre es lieber wenn ihr in euer geliebtes land zurückfindet.


dMora muass jo dem Fall sehr schlimms Züg erlebt ha...dammi wenn du wüsstisch was miar alles passiert isch in dem Bezug, und glich hani no nit ainem gseit er söll in sis Land zruckgoh...

jedes Mol wenn aifach agluagt wirsch denn fühlsch di provoziart wohrschinlich, sind das für di so Erlebnis?

glaub mr i hätt gnuag Gründ zum aso si, aber bringts das?

ilfuror
25.02.2005, 14:42
chönnt mer jez öpper ächt mal die "dummheit" us de zeile uselese?
(ev. au zwüsched dinne luege;) )
oder isches eifach nur das si sich so uufgregt het ohni das de tüp bi meinbild gschribe het das er öppis geg d schwiiz het?

Brooklyn
25.02.2005, 14:43
:wtf: und jetzt??!!

I bi doch dr grööscht :hippie: wos git und absolut kei Rassischt aber Mora het Rächt :hmmm:
Aui dörfä gärn hie bliibe wenn si sich so benähme wie`s sich kört und wenns nä nid passt söue si sich verpisse- so eifach isch das.
Meinsch mir Schwizer chömä üs nid verarscht vor wenn d`Usländer hie chömä cho d`Söu use lah (und chum jetzt nid mit "es git ou schwizer wo blöd tüe" wöu jaaa aber um die geits itz grad nid), so tüe aus wäre si scho immer da xi u när aber gliich geng meine ihres Heimatland sig besser...
Das nenne si när Integration.

Deswegen vo mire Site nomau: :wtf: i fingä dä Thread überflüssig.

breach
25.02.2005, 14:44
Mora gang go Onkelz lose :D

rudyrude
25.02.2005, 14:51
Original geschrieben von Favola

wenn das so isch, denn gönd doch endlich wider zrugg, ihr arschlöcher!


sehr, sehr bedauerndswert.

liebe mora in solchen fällen würde ich mich an hip hop wenden. du als ehefrau des hip hop siehst bzw hast ja täglich mit ihm zu tun. oder wenn er momentan beschäftigt ist kannste ihn ja mal kurz heute nachmittag anrufen und fragen was er für ein verhältnis hat zu anderen kultur, toleranz etc.

kannst ja dann seine antwort posten, damit wäre vielleicht ein paarnen geholfen und das gibt auch noch einen Beitrag mehr. schön.

toniqe77
25.02.2005, 14:58
guät isch der thread im papierchorb ufgmacht wordä, dä musnä niämer vudä gstresstä aightmoderatorä verschiäbä...;)

Zigi
25.02.2005, 15:12
Grundsätzlich chani d'Mora verstah, und ich persönlich teil genau d'meinig vom Brooklyn.

Dä einzig fehler wo d'mora gmacht hät isch das sie uf öppis (über)reagiert hät, nämli das sie so tuet als hetti das mädel uf meinbild öppis gäge d'schwiiz oder gäge schwiizer (also öppis rassistischs) gschribe. Das isch aber nöd dä fall will die chli bitch nur än -minere meinig na- extrem provozierende spruch inegstellt hät.

Naja, was eus doch allne fehlt isch gägesiitige respekt und dasmer gaschtfründschaft nöd schätzt (und glichziitig irgendwelchi minderwertigkeitskomplex bildet).

Und einige fehlt au chli hirnschmalz...:D

diken
25.02.2005, 15:16
was söll jetz de scheiss... das isch ja ned meh als en freii meinigsüsserig vom mora innere pm. und dezue bruchts doch kein fred.

das en du jetz wottsch id pfanne haue findi scho fasch verachtenswert. immerhin hetts halt ebe scho händ und füess was mora uselaht. das wird under eus schwizer oft diskutiert, i x-chreise oder süschtige stammtischrundine - mer chan dezue stah wie mer wott.

ich finds einersits ganz guet das mr usländer be eus händ. euses land sich dür die neue kulture bericheret worde und vorallem starch worde. anderersits hettemer sicher viel kriminelli problem weniger und müessted gad uf de boustelle sälber hand a packe.
(p.s. wer das als rassistischi üsserig verstaht hett eifach ma wieder kein blaze was das abelangt)

gruess eue "nötzli"

fuxx
25.02.2005, 15:23
isch mora f oder m ?

Mora
25.02.2005, 15:24
für das gits imfall es extra diss forum


endlich min eigete diss thread.

poetical
25.02.2005, 15:24
d'Mora isch ä Frou, das nume so näbebi


u das me us eire Üsserig wo me chli fautsch interpretiert ihre ä Strick wott dräihe fingi o chli dernäbe. Aber äbe...

Mora
25.02.2005, 15:28
Original geschrieben von Zigi

das sie uf öppis (über)reagiert hät,

da gibi dir vollkomme recht.

mit gwüssne usdück hani überreagiert. stahne aber trotzdem no zu miner meinig.

bSkrime
25.02.2005, 15:29
ich glaub sie wird eifach nüm gfiggt!

ilfuror
25.02.2005, 15:29
Original geschrieben von Mora
da gibi dir vollkomme recht.

mit gwüssne usdück hani überreagiert. stahne aber trotzdem no zu miner meinig.


jaja wie de D!:p :p :p :p :p

YouSuck
25.02.2005, 15:31
Mir het mal en Kroat gseit: Es isch so will mir Schwiizer eus das gfalle lönd....
Du hesches halt nöd eifach als Schwiizer...

De meinbild beiträg isch eifach vo somene Klischee-Fützli erstellt worde....

Mora
25.02.2005, 15:31
Original geschrieben von ilfuror
jaja wie de D!:p :p :p :p :p

was???? du luegsch music star?
:bluepunk:
:D


@yousuck

ich lahs mir ned gfalle, und voila, genau das chunnt use, wie du etz da grad glese hesch.

nise
25.02.2005, 15:33
Original geschrieben von bSkrime
ich glaub sie wird eifach nüm gfiggt!
wollte eigentlich nicht hier reinschreiben, aber hab mir genau das gedacht.
hey, schreibt lieber einen lustigen blödelpost als euch darüber aufzuregen was 14 (!!!!) jährige in ihr webtagebuch kritzeln.
ich vermiss das tfl forum, dort wurde nonsens wenigstens noch GROSS geschrieben. aber das hier ist ja unter allersau.

www.ichsuchdick.meinbild.ch?


p.s. ja mora mäuschen, hab dich auch lieb... spielen die hormone heute mal wieder verrückt?

ilfuror
25.02.2005, 15:34
Original geschrieben von Mora
was???? du luegsch music star?
:bluepunk:
:D


@yousuck

ich lahs mir ned gfalle, und voila, genau das chunnt use, wie du etz da grad glese hesch.

nei aber tele-zueri:D

Danielsson
25.02.2005, 15:35
Man Hip Hop isch Multikulturell, was figget dir jetz änang so a???!!!:rolleyes:

Isch iri Meinig, si het sich entschuldigt, fertig...


piiis

YouSuck
25.02.2005, 15:36
Original geschrieben von Mora
@yousuck

ich lahs mir ned gfalle, und voila, genau das chunnt use, wie du etz da grad glese hesch.

find ich ok... het nöd sölle agriffig si...

xXx
25.02.2005, 15:36
mh, i 4 jahr gangi die bling bling digga frau mau ga sueche...chönnt no en hübschi wärde:D

fuxx
25.02.2005, 15:37
http://www.meinbild.ch/?n=1362081&img=15173606 mama ist auch stolz

diken
25.02.2005, 15:38
japp...machemer sauce
mit PASTA!!!

und ich los jetz mini neu grandmothers funk cd und schaff nachly wiiter.

uups muess ja na be basketgame.de go ineluege. also i dem sinn..
lönd de freddy sind friede mache mit de aight-wält

bSkrime
25.02.2005, 15:43
Original geschrieben von nise
wollte eigentlich nicht hier reinschreiben, aber hab mir genau das gedacht.
hey, schreibt lieber einen lustigen blödelpost als euch darüber aufzuregen was 14 (!!!!) jährige in ihr webtagebuch kritzeln.
ich vermiss das tfl forum, dort wurde nonsens wenigstens noch GROSS geschrieben. aber das hier ist ja unter allersau.

www.ichsuchdick.meinbild.ch?


p.s. ja mora mäuschen, hab dich auch lieb... spielen die hormone heute mal wieder verrückt?

und vorallem gohts gar nit d schwiiz a! stoht jo nume
" wir kroaten haben ein........" nit!? sie meine eh albaner kurde...oder was au immer!
sowiso isch doch scheiss egal!...ich ha kei so problem! sehr wahrschinlich ligts an eu sälber....mein sind alles mensche...und chasch alli schlo...oder aamache...
oder mora gang nach kroatie go "z sau uselo"! wie du das so seisch!

Mora
25.02.2005, 15:45
Original geschrieben von bSkrime
mora gang nach kroatie go "z sau uselo"! wie du das so seisch!

das sind ned mini wort. han vo ganz andere sache gredt.

Chraensch Lee
25.02.2005, 15:56
s'chunt mer alles chli bruun vor...

Scho e heikels Thema... aber da ich als weltoffene mensch finde es sett gar kei Gränze gä machi mer über so Sache nid allzu gross Gedanke... :D

Allerdings findis nid fair wemmer Usländer womer is Land ielah hett wett miteme andere Masss beurteile als Schwizer, für mich sind immerno all glich, macht en Usländer e Kriminelli Handlig wennden gad all Abschiebe (oder anschinend sogar wenner uf sis Land stolz isch), isches en Schwizer chunter "nur" is Gfägnis o.ä....

I mim chline Utopia werded all glich behandlet, egal wos gebore sind... ;)

No zur Statistik, ich han öpe glich vill schlechti Erfahrige mit Schwizer gmacht wie mit Usländer... oder glichwenig... chunt eh nid drufa...

Beatnik
25.02.2005, 15:58
Jaaa looos, mehr Ausländer rein....loooos!

Ist doch schön frustrierend was die alles abziehen, oder? Ist schon schlimm, da arbeitet man 8,5 Stunden am Tag, und fährt einen LUPO, die arbeiten nicht, und fahren BMW....scheisse scheisse, ahhhhhhh

Verdammt, ich glaub ich brauch Ferien, bisschen nach Thailand, Kinder Ficken....

sian
25.02.2005, 16:03
Original geschrieben von diken
japp...machemer sauce
mit PASTA!!!

und ich los jetz mini neu grandmothers funk cd und schaff nachly wiiter.

uups muess ja na be basketgame.de go ineluege. also i dem sinn..
lönd de freddy sind friede mache mit de aight-wält

hallo diken

diesen samstag grandmothers funck @ galvanik, zug. ;) check http://www.galvanik-zug.ch

viel spass

bSkrime
25.02.2005, 16:08
FUCK YOU, MORA 12 57.14%
BIG UP, MORA 9 42.86%
Total: 21 Stimmen 100%
-----------------------
= , ich glaub 50% sötte in das forum

http://whiterevolution.com/forum14


@baetnik
3er BMW 1.6 liter 150`000 km -> din lupo koscht me :-)

diken
25.02.2005, 16:21
Original geschrieben von sian
hallo diken

diesen samstag grandmothers funck @ galvanik, zug. ;) check http://www.galvanik-zug.ch

viel spass

sorry...anlässlich meines geburtstags wurde dj tomekk nach wohlen in "de club" geholt. weiss nicht recht ob ich da einfach so nicht hingehn kann..irgendwer muss ja tomekk fragn ob er meine lieblingspladde spielt: fuk toemack

ausserdem legt mein dj noch im g'jätt von solothurn auf. werds desewegen keinesfalls schaffen nach zug zu rasn. ausserdem bin ich nicht so der konzert gängr. aber trotzdem...danke

Herr Gamus
25.02.2005, 16:23
Lueg, 'die MAUS(tm)' begleitet en stolze Kroat zrugg is sis schöne Land:

http://www.uni-koeln.de/uni/images/maus2.gif

Stylebock
25.02.2005, 16:27
muahahahha Gamus du bisch dr Geilst! :D :D :D

Favola
25.02.2005, 16:32
Original geschrieben von Herr Gamus
Lueg, 'die MAUS(tm)' begleitet en stolze Kroat zrugg is sis schöne Land:

http://www.uni-koeln.de/uni/images/maus2.gif

:D HUREN GUT, DASS DIE MAUS UNSER LAND REIN HALTET:D

DANKE MAUS, KROATEN RAUS

subtile
25.02.2005, 16:33
öpper öffentlich an pranger stelle nach eim pm het au nid grad e "big up" verdient...

Privatspähre, freie meinungsäusserung usw.


Lüt, redet doch eifach chli mehr zäme denn passiert au nid so scheisse

Mora
25.02.2005, 16:36
Original geschrieben von Favola
:D HUREN GUT, DASS DIE MAUS UNSER LAND REIN HALTET:D


---
achtung, folgender kommentar ist nicht für empfindlich gemüter.
aber eigentlich mehr als sarkasmus zu verstehen, als ernst zu nehmen:
----

wenn das so isch hani aber zimlich schlächti arbet gleischtet.

[kayoz]
25.02.2005, 16:37
1. esch betz whack, dass ehr do etz all fu de mora omehacke müend.

2. tatsach esch, dass de sproch ned usseid, dass die besagte lüüt eifach nor stolz uf ehres land send, sondern dass sie öpis bessers send...de satz fangt jo ongefähr so a: "mir kroate händ was, was ned alli händ..." ech persönlech wörd mi au betz apisst fühle. mer chönnt jo eifach schriibe, dass mer stolze kroat esch. aber das goht fascht i d'rechtig, anderi länder als niederer z'betrachte, wel jo ned all uf ehres land stolz chönnd sii - oder mer werd verachtet wenn mers doch esch?! hmmm, seis drum.

3. fend echs en berächtigti öberlegig, wieso die besagte lüüt no do i de schwiiz omehocked, wenn ehres land doch so toll esch? naja, sooo toll chas jo anschiinend ned sii, wenn s'schaffe ond s'wohne dete de schwiiz anschiinend henderhärhinkt...

ond 4. ech ha nüd gäge osländer. ech ha nor gäge lüüt öpis, wo mer wennd as bei pisse ond ech cha bim beschte welle nüd deför, dass 80% vo dene osländer send...

breach
25.02.2005, 16:40
denn bruchts ja huere wenig zum vögel wie eui us de fassig bringe...e meinbildpage vome 14jährige...haha.

pseudonym
25.02.2005, 16:45
Original geschrieben von Mora
---
achtung, folgender kommentar ist nicht für empfindlich gemüter.
aber eigentlich mehr als sarkasmus zu verstehen, als ernst zu nehmen:
----

wenn das so isch hani aber zimlich schlächti arbet gleischtet.

hmmm... und wiä gnau isch das als sarkasmus z verstah?

ilfuror
25.02.2005, 16:47
die muus isch glaub fett anere cum-party gsi;)

Beatnik
25.02.2005, 16:49
Original geschrieben von bSkrime

@baetnik
3er BMW 1.6 liter 150`000 km -> din lupo koscht me :-)

Hr Hr, ich fahr Audi:D

3er BMW und M3 vo BMW isch en Underschied, he he he :-)

Benwick
25.02.2005, 16:53
Original geschrieben von breach
denn bruchts ja huere wenig zum vögel wie eui us de fassig bringe...e meinbildpage vome 14jährige...haha.

bezieht sich das uf d aight oder uf d schwiizer?

breach
25.02.2005, 16:55
Original geschrieben von Benwick
bezieht sich das uf d aight oder uf d schwiizer?

uf Pissnelke wo sich vo sowas provoziert fühled und das dänn als rechtfertigung gsehnd zum fremdefeindliche stuss ablah.

thieu
25.02.2005, 16:58
Nur schnell gat ei Frag:

Wenn irgendjemand schriiebt:
"ich bin Stolz ein Schweizer zu sein."
de heisst ja da scheiss SVP ahänger etc... Ihr wissed vo was das i rede... Jede wird uber der Siech umcha figge, und de bliibts nit nur mit Arschloch. ALso wenn das en Üsländer macht isch d Reaktion va der Mora doch irgendwiä verständlich... Und ich nimme nit ah das d Mora das so ernscht gmeint hät, und züädem öi wenn.

Hät nu niä jemand e schlechte Tag käh?

Und apropos Gottseidank isch friitag und wir hei alli derziit nisch wege so Sache Sorge z mache... :wtf:

Mora
25.02.2005, 16:59
öpper vo euch chan mir sicher folgendi frag logisch beantworte:

Wenn en schwizer, i de schwiz, seit: "scheiss usländer"
denn ischer rassistisch. ganz klar.

Wenn en usländer, i de schwiz, seit: "scheiss schwizer"
was isch er denn? au rassistisch?

Beatnik
25.02.2005, 17:02
Original geschrieben von Mora
öpper vo euch chan mir sicher folgendi frag logisch beantworte:

Wenn en schwizer, i de schwiz, seit: "scheiss usländer"
denn ischer rassistisch. ganz klar.

Wenn en usländer, i de schwiz, seit: "scheiss schwizer"
was isch er denn? au rassistisch?

Ja das isch er!

Benwick
25.02.2005, 17:02
Original geschrieben von breach
uf Pissnelke wo sich vo sowas provoziert fühled und das dänn als rechtfertigung gsehnd zum fremdefeindliche stuss ablah.

man da chansch ändlos diskutiere über das. aber lueg mau a und stell der mau d frag was kroate und albaner vonenand halte? weiss nöd mag irgend wie grad nüme wiiter über das noche dänke :D han scho gnueg da letschter ziit immer über de scheizz e dem forum gschribe und glese. Respekt und tolleranz für die neuen und Respekt und akzeptanz für as bestehende. nur so wirds gah.

ReXuS
25.02.2005, 17:04
Mora du hesch eifach kei plan du vollweichii!

Du hesch eifach zviel Vorurteil gege usländer, du lohsches sofort usse, den gitz es Konflikt mit usländer, den kassiersch vielicht und den seisch:"Usländer usse!"
Würdisch du es easy näh, und den so öppis liesisch wie das uf Meinbild, eifach sägä:" Jo easy, sie sind stolz uf ihres Land, solang sie dich nid agficket händ isch doch guet also los sie doch in rueh.
Aber die Vorurteil wo du immer hesch gegenüber Usländer find ich jetz die gröschti affickerei wo es git, sie sorry, do chönni sie grad erwarte das sie e pfuscht id Frässi bechömet:D(OSMAN-VIDEO) ...den heissts wieder die Usländer...

ICH BI ALBANER UND BI STOLZ ALBANER ZSI!!! Aber in de Schwiz macht mer meh Gäld als in Mazedonie (Albanische Teil wo ich au herchum) also läb ich do aber vergiss nid woher ich herchum

...do bi uns im Schuelhuus chasch d'Lüüt froge was sie nach de Lehr wänd mache, 40% woni gfrogt han hend gseit:"Ich wandere us!" ...sind alles schwizer gsi...

Mora
25.02.2005, 17:06
Original geschrieben von Chraensch Lee
I mim chline Utopia werded all glich behandlet, egal wos gebore sind... ;)


und bi dem satz möcht ich gern uf de post vom thieu verwiese.

@beatnik
danke.

@rexus
du beantwortisch wenigstens mini frag. wieso du i de schwiz blibsch.
du bringsch es guets argumen. das weiss isch z schätze.
bitte aber au churz uf de thieu sim post luege.

Benwick
25.02.2005, 17:07
Original geschrieben von Beatnik
Ja das isch er!

i würd mal sege nei. be de usländer gseht mer das nöd so.

wür säge usländer sind usländer
schwizer sind schwizer oder nazis.

das er eine isch wener seit scheiss schwizer isch scho so. nur das mer das au als das betrachtet ir algemeinheit isch nid so. und leider dänke au zimmli fill scheiss schwiz. was ebe nid so understüzend isch ar ganze sach. ja da gits halt schono fill dra z verbessere a dem ganze system und so. :D zum glück ben ech kei politiker

ReXuS
25.02.2005, 17:09
Original geschrieben von Mora
öpper vo euch chan mir sicher folgendi frag logisch beantworte:

Wenn en schwizer, i de schwiz, seit: "scheiss usländer"
denn ischer rassistisch. ganz klar.

Wenn en usländer, i de schwiz, seit: "scheiss schwizer"
was isch er denn? au rassistisch?

Den ischer e Vollidiot wo kei ahnig hät.

ICH LIEB SCHWIZER, OHNI EUCH HÄT ICH KEI GEILS AUTO UND VIEL BLING UND E FETTI WOHNIG! LOVE Y'ALL ussed die vo SVP.

PS: Ficket euch trotzdem alli zämmä, ob usländer oder schwizer:D

KUSS AN MORA

breach
25.02.2005, 17:10
Original geschrieben von Mora
öpper vo euch chan mir sicher folgendi frag logisch beantworte:

Wenn en schwizer, i de schwiz, seit: "scheiss usländer"
denn ischer rassistisch. ganz klar.

Wenn en usländer, i de schwiz, seit: "scheiss schwizer"
was isch er denn? au rassistisch?
scho klar därf mer nöd mit zweierlei mass mässe. nur häsch du offebar nöd mitbecho, dass weder da no uf dem meinbild profil irgendwas vo "scheiss schwizer" staht. wenn öpper seit "min vater isch stärker als dine und verdient au meh gäld" fühlsch di dänn au grad so apisst und fangsch a parole schwinge? ich glaube nöd.

Original geschrieben von Benwick
frag was kroate und albaner vonenand halte?

Du schiinsch gwüssi Volksgruppe z verwechsle, min Fründ.

Mora
25.02.2005, 17:12
Original geschrieben von ReXuS
, du lohsches sofort usse,

hani no nie gmacht!
und trotzdem scho es paar scheiss sache erläbt.
-> hämmer glaub schomal durekätschet, drumm egal.


@breach
han mir scho gnueg müese alose, dasi en scheiss schwizer bin.
und auscho schweizer raus müese über mich lah ergah lah.

also, da hörts halt bi mir uf.
wenn dir das nix usmacht, denn find ich das super. denn hesch definitiv en eigeschaft wo ich dich beniede drum.

Benwick
25.02.2005, 17:13
Original geschrieben von breach
scho klar därf mer nöd mit zweierlei mass mässe. nur häsch du offebar nöd mitbecho, dass weder da no uf dem meinbild profil irgendwas vo "scheiss schwizer" staht. wenn öpper seit "min vater isch stärker als dine und verdient au meh gäld" fühlsch di dänn au grad so apisst und fangsch a parole schwinge? ich glaube nöd.



Du schiinsch gwüssi Volksgruppe z verwechsle, min Fründ.

oder sind das serbe oder weiss nöd nach dem splitigs züg chumi e nüme so drus:( naja i weiss nur die hend sich au nid wirkli gern.

Beatnik
25.02.2005, 17:14
Original geschrieben von Benwick

das er eine isch wener seit scheiss schwizer isch scho so. nur das mer das au als das betrachtet ir algemeinheit isch nid so. und leider dänke au zimmli fill scheiss schwiz.

Man, en halbwegs Intelligente Mensch weis scho was rassistisch isch und was nöd, und diä wo kei Intelligenz händ, das sind diä wo säged "scheiss usländer" oder "scheiss schwiizer".

Und ich kenne nöd 1 Usländer (i dem Sinn das er Usländer isch, schlussendlich isch er au schwiizer) wo dSchwiiz würklich hasst oder scheisse findet! Ich meine, mer bliibt ja nöd noimed wo mers scheisse findet! das sind höchstens Uusage vo 14 - 16 jährige pubertierendä Jungs und Mädels wo hald nonig so vill Ahnig vo dem ganze händ, und diä verpisset sich au irgendwänn wider wenns ihne da würklich nöd gfallt...wennt weisch was ich meine!

Und au wenns dSchwiiz scheisse findet, isch doch mir egal...mir gfallts da, diä findets scheisse, who cares, chan mir doch gliich siee, diä sind ja unglücklich und nöd ich;)

Was ich däzue no mues säge, bi villne Junge mit uslädischer Herkunft (Eltere), hend dSchwiizer eifach dä Ruef das sie Weicheier sind, was ja es stuck wiit au stimmt, oder? Muesch ja nur dä Dj Bobo im TV gseh und dänn weisch was ich meine:D

Beatnik
25.02.2005, 17:17
Original geschrieben von Mora

@breach
han mir scho gnueg müese alose, dasi en scheiss schwizer bin.
und auscho schweizer raus müese über mich lah ergah lah.


Du hesch glaub scho alles duregmacht mit dinä "Usländer", im letschte Thema isch es glaub ums begrapsche i dä Disco gange?!

Luzern/Olte mues scho huere schlimm sii, he he he, zum Glück hend mir in Züri nöd soo vill "Usländer";)

Mora
25.02.2005, 17:19
Original geschrieben von Beatnik
Du hesch glaub scho alles duregmacht mit dinä "Usländer", im letschte Thema isch es glaub ums begrapsche i dä Disco gange?!

Luzern/Olte mues scho huere schlimm sii, he he he, zum Glück hend mir in Züri nöd soo vill "Usländer";)

das isch z bern gsi und es isch en araber oder so gsi.

(höhö, mal kein kroat)


:D

Beatnik
25.02.2005, 17:37
Original geschrieben von Mora
das isch z bern gsi und es isch en araber oder so gsi.

(höhö, mal kein kroat)


Bi dene gaht wenigstens Action, nöd wiä bi dä Bekiffte Schwiizer Bubis, hr hr hr hr hr

diken
25.02.2005, 17:51
Original geschrieben von Beatnik
Was ich däzue no mues säge, bi villne Junge mit uslädischer Herkunft (Eltere), hend dSchwiizer eifach dä Ruef das sie Weicheier sind, was ja es stuck wiit au stimmt, oder? Muesch ja nur dä Dj Bobo im TV gseh und dänn weisch was ich meine:D

aber gad mit dere weicheier mentalität fahrt d'schwiz ebe scho sit x-jahre en gueti linie bzw. mer sind eis vo de richschte länder mit em wohl grösste wohlstand.
und gad so sache vo wäge schwizer sind weicheier träffed dänn oft uf ussage vo "schwizer eltere" über usländer; vowäge die sind eh nume da zum eusi dräcksarbet mache und so wiiter...

zu schwizer bekiffte bubis: das sind wohl die wo sich ihre wohlstand nümm müend vrdiene...think 'bout it

Zigi
25.02.2005, 17:55
Z'erscht mal zum Gsetz: Wänn än Usländer "scheiss Schwiizer" seit, dänn isch das ganz klar ä rassistischi Ussag und er chönt genauso defür verurteilt werde wie wänn än Schwiizer "scheiss Usländer" würd säge.

ha mal einä im tram gse miteme t-shirt "national hero - slobodan milosevic", das isch verdammti scheisse wämmer ä nationalistischi istellig hät und dänn erwartet/hofft das s'gaschtland (i däm fall d'CH) nöd au so igstellt isch... uf dä einte site go "scheiss nazis" und "blocher du hueresohn" go schreiä und uf dä andere site än neo-nazi und massemörder als volksheld go bezeichne... irgendöppis lauft da falsch....:wtf:

Dänn muesi mal öppis säge vo wäge d'Beziehig vo dä Schwiizer zu ihrem Land und em uswandere.
Ich ha selber jahrelang im Usland gwohnt und ha gse wies anderswo lauft:
Mir händ innerhalb vo wenige Wuche d'Sprach agfange lerne, mit Sprachkürs wo mir selber zahlt händ. Mir sind stundelang uf irgendwelche ämter (mit dä ganze family) agstande, händ än fucking papierchrieg gha, händ müese jenschti gebühre zahle und sind eimal vomene beamte dra erinneret worde das jede schwiizer wo bi ihne schaffet durchschnittlich 2-3 iheimische dä arbeitsplatz "chlaut". I dä schuel häts kei sonderklasse und integrationskürs gä, du häsch halt eifach selber müese luege dasd sprach lernsch. Wännd d'autoprüefig hettsch wele mache häts die ganze underlage nöd imene dutzend sprach übersetzt gä, sondern in einere. Äs hät au kei SP gä wo gfunde hät, mir müesi usländer besser integriere, will wänn du dich als Usländer nöd integriert häsch, häsches relativ rasch z'gspüre becho. Dä Kolleg (au än Schwiizer) isch mal zämegschlage worde will er "än dräckige scheiss-nazi-dütsche isch"... Super. Judihui. Immerhin hämmer na dä schwiizer-club gha und am 1. Auguscht schön brav d'schwiizerfahne useghänkt.

Sorry buebe und meitli, aber ich mues jetz eifach mal s'paar Sache loswerde:

1. an alli wo sich als schwiizer fühled: warum händ sooo vill lüüt s'bedürfnis zum uswandere? die frag stell ich mir immer wider -und ich find eifach kei antwort druf. villicht sind mir eifach d'motz-nation #1 und merked drum nöd wie geil dases da isch!!

2. a d'schwiizer: hey, gänd dä usländer wenigschtens ä chance! damn, wie söll sich öppert integriere und än teil vo dä gsellschaft werde wänns ja sowiso immer grad heisst: "ui nei, lueg dä usländer det mal a..."

3. an alli wo sich als usländer fühled: dränged eu bitte nöd ständig so uf, und benämed eu alli chli aständig. sehr vill (die meischte) mached das, aber so abgfuckti klischee-gangstas (à la osman) mached s'ganze image wommer vo "eu" hät kabutt... isch eifach huere schad.

4. an alli lingge wo ständig brüeled wäg "däne arme usländer" und non-stop integration fordered: mir chönd usländer nöd behandle wie chlini chind und ihne alles ufem silbertablett serviere (vergl.: sprachkürs), wer sich wott integriere, däm söll mer so guets gaht helfe. und wer nöd wott mitmache, cha wider ga. bitte erkänned au das mir i dä schwiiz än dopplet so höche usländer-ateil händ als die umliegende staate, und das git mir z'dänke. ha ächt langsam angscht was us "euserä" schwiiz wird wänns so witer gaht...

mann, s'gaht mer eifach verdammt uf dä sack wänni vo lüüt so ussage ghöre wie: "ja weisch, ich bi kein schwiizer und fühl mi au nöd so, aber wänn sie mir dä pass gäbed säg ich sicher nöd nei, blödi sieche sind selber schuld" oder "scheiss schwiiz, bi eus isch vill geiler." -nachane frögsch wieso dases dänn da sind: "ja weisch, wägem cäsh, und dihei isch eh alles kabutt". Das isch respektlos, unglaublich so was (wär mir als usländer nie in sinn cho zum so öppis use la)


Chönt na stundelang witerschribe, aber da min bitrag vermuetli eh niemert list.. ischs überflüssig.

Peace

nödganz100
25.02.2005, 17:58
usländer händ nöd öpis gege sland schwiiz sondern gäge dschwiizer. i dä schwiiz gahts ihne wunderbar (cash, huus ) sogar wennt im knast bisch, gahts där bombig, sind ja scho fast wohnige!!wür i au kriminell wärde wenn i usem usland do hi chume und nüt ha!Aber ebe i gib nid dä usländer tschuld, die grössti schuld müend mir eus selber zu schriebe.. will die meiste schwiizer sich nid wehret wenns grundlos gschisse agfickt werdet, sie laufet lieber dävo.. und genau das macht dusländer denn stärker und selbstsicherer!
i säg immer es git sottigi usländer und sottigi! vieli passet sich, sind rechtschaffendi mensche und voralem respektierets das i dä schwiiz dörfet si! die sind chillig..
aber ebe git au anderi wo eifach nüt checket und für nix dankbar sind und nur unruh stiftet, denn mues i säge get the fuck out...

piis¨

Beatnik
25.02.2005, 18:03
Original geschrieben von diken

zu schwizer bekiffte bubis: das sind wohl die wo sich ihre wohlstand nümm müend vrdiene...think 'bout it

Das hettisch ruhig chli mit meh Humor dörfe verstah ;)



Original geschrieben von nödganz100
sogar wennt im knast bisch, gahts där bombig, sind ja scho fast wohnige!!

Ja? Im Gägesatz zum Usland sicher teilwiis, aber es gaht au da im Knast amifgs nöd grad zimperlich zue und her! Chasch es ja gern mal Usprobiere, so für 3- 6 Mönet.....da lernsch ma chli Fremdsprache...han ghört Russisch säg no aghnem:cool:

Zigi
25.02.2005, 18:06
Original geschrieben von nödganz100
usländer händ nöd öpis gege sland schwiiz sondern gäge dschwiizer. i dä schwiiz gahts ihne wunderbar (cash, huus ) sogar wennt im knast bisch, gahts där bombig, sind ja scho fast wohnige!!wür i au kriminell wärde wenn i usem usland do hi chume und nüt ha!Aber ebe i gib nid dä usländer tschuld, die grössti schuld müend mir eus selber zu schriebe.. will die meiste schwiizer sich nid wehret wenns grundlos gschisse agfickt werdet, sie laufet lieber dävo.. und genau das macht dusländer denn stärker und selbstsicherer!
i säg immer es git sottigi usländer und sottigi! vieli passet sich, sind rechtschaffendi mensche und voralem respektierets das i dä schwiiz dörfet si! die sind chillig..
aber ebe git au anderi wo eifach nüt checket und für nix dankbar sind und nur unruh stiftet, denn mues i säge get the fuck out... Word up!

Aber was ebe s'Problem isch: eusi Mentalität isch halt andersch, mir sind irgendwie gar nöd druf gfasst das eus einä eifach so grundlos blöd afiggt.
Stellt sich aber bloss d'Frag öb mir eus müend ändere (was ja immer meh dä fall isch, drum gits au immer meh jugendgwalt und neonazi-gruppierige), also halt eifach zruggschla oder öbs villicht doch dra liit dases gwüssi Usländergruppe nöd tschegget händ wie mer sich da sött verhalte und anderi scho?!

fats domin-0
25.02.2005, 18:16
Original geschrieben von nödganz100
usländer händ nöd öpis gege sland schwiiz sondern gäge dschwiizer. i dä schwiiz gahts ihne wunderbar (cash, huus ) sogar wennt im knast bisch, gahts där bombig, sind ja scho fast wohnige!!wür i au kriminell wärde wenn i usem usland do hi chume und nüt ha!Aber ebe i gib nid dä usländer tschuld, die grössti schuld müend mir eus selber zu schriebe.. will die meiste schwiizer sich nid wehret wenns grundlos gschisse agfickt werdet, sie laufet lieber dävo.. und genau das macht dusländer denn stärker und selbstsicherer!
i säg immer es git sottigi usländer und sottigi! vieli passet sich, sind rechtschaffendi mensche und voralem respektierets das i dä schwiiz dörfet si! die sind chillig..
aber ebe git au anderi wo eifach nüt checket und für nix dankbar sind und nur unruh stiftet, denn mues i säge get the fuck out...

piis¨


stimmt scho.
nur isch nöd jede en fätze und chönt sich körperlich gäg diä lüüt wehre. geschweige denn (so wis meistens de fall isch) wenn di andere in überzahl sind.

Zigi
25.02.2005, 18:18
Original geschrieben von fats domin-0
geschweige denn (so wis meistens de fall isch) wenn di andere meh lüüt sind. churzi frag: redsch du jetz vo gangstas wo umefigged oder vo usländer?
churzi antwort: beidi gruppe wäred i dä underzahl.

--Kein Mitleid für die Mehrheit--

fats domin-0
25.02.2005, 18:24
Original geschrieben von Zigi
churzi frag: redsch du jetz vo gangstas wo umefigged oder vo usländer?
churzi antwort: beidi gruppe wäred i dä underzahl.

--Kein Mitleid für die Mehrheit--

fo gangstas wo umefigged, han nüt geg usländer, nur sind leider di wo umefigged mehrheitlich usländer und da chönd d schwiizer ja nüt defür...

Delije
25.02.2005, 18:25
scho better das imene hip-hop forum öberhaupt öber osländer ond nazis diskutiert werd... mora, phalt doch dini meinig nechscht mol eifach för dech....

Benwick
25.02.2005, 18:36
Original geschrieben von Delije
scho better das imene hip-hop forum öberhaupt öber osländer ond nazis diskutiert werd... mora, phalt doch dini meinig nechscht mol eifach för dech....

nö da hiphop schwerwiegendi theme a spricht.

frenchrap
27.02.2005, 12:48
isch halt sho es heikles thema..

aber muess de mora eifach zuestimme, sowas würdi au inakzeptabel finde.so was macht mr doch eifach nöd,das isch ja sowiiso nur puurer provokation. und usserdem sind die meiste junge usländer wo sich so benähmet, d frag isch wiiso, warum händs diä iistellig?will ich ha d erfahrig gmacht gha das älteri uslander sehr sehr agnehm sind, i dem sinn dass sie sich apasset und fründlich sind.natürli gitz au e anderi siite vo dem guete, aber das sind wieder die wo wahrshinlich problem mite behörde becho händ und halt mit dem nöd guet uschömet und halt sone istellig bechömet.isch doch so. bi mir genau gliich, ha mal d erfahrig gmacht, das ei firma mich drum bittet hät weli uslnderuswis ich han, will ich das bi mine bewerbigsunterlage nöd ufgshribe han(will ichs nöd nötig gfunde hät)den hani eifach müesser sägä ja wieso den?den händs eifach kei konkreti antwort chönä gäh.wobi bim läbäs lauf klar und dütlich gshribe ish, bi ide shwiiz gebore und mis heimatland frankriich isch.söt doch lögisch si?naja.so viel zu dem.da hani au eifach überreagiert und ha müesse flueche.

aber das ganze hät eifach en grund, bi de junge lüüt vrstah ichs nöd,vilicht wänds ufmerksamkeit idem sie sich so vrhaltet...naja weiss ja au nöd..aber ha letstens gad müesse ghöre, eine vom balkanland, ca 17 jährig, de seit"ihr huerä sheiss shwizer mir hasset oi hauet doch ab!"da hani eifach müesse lache.wahrshinli wider sone reaktion, wils kei diss wörter kännet, oder das"wotsh das din zahnarzt milionär wird hä?"naja, für mich ish da kei diss, me cha iisi druf kontere.

aber ebe, dr grund liit sicher bi dem das die sälber mal erfahrig gmacht händ wo nöd soo passend xi ish oder d familie sälber.me regt sich über alles uuf..


:D

mc rassko
27.02.2005, 14:56
jede isch stolz uf sis land, egal welles es isch, egal wo d'wohnsch

Brooklyn
27.02.2005, 15:12
Original geschrieben von mc rassko
jede isch stolz uf sis land, egal welles es isch, egal wo d'wohnsch

jaa und das darf mer sogar säge ou als "usländer" aaaaber ir Schwiz wohne und profidiere aber säge "scheiss Schwizer houet doch ab" :bluepunk: :bluepunk: :bluepunk:

beatniquer
27.02.2005, 20:42
hmmmm augemein dr schwizer ish zu friedliebend, zu pazifistish...
stock im arsch u dänke ds chunnt de scho guet...

fridlech sy, aber wenn dr eine as bei pisst retour gä, egau obs ä usländer oder e schwizer ish...!
wo ligt ds problem bi chli gwaut...?

"der mensh ist prädestiniert dafür, waffen zu tragen"...

IMi
28.02.2005, 00:32
Do i jez alles mol duraglesa han und mr viel überleit han kanni nu eins dazua sega>: Kategorischa Imperativ. Es isch en ewiga Tüfelskreis...solang eina mol scheiss macht heissts bi da Schwizer: Scheiss Usländer.
Nocher fühlen sich d'Usländer beleidigt und segen scheiss Schwitzer...usw.
Do i en Serb bin hani immer khört Scheiss Jugo,es heisst selta scheiss serb,albaner,mazedonier odr so...eiffach Jugo...und jez kumi zum Kategorischa Imperativ...
I bin mr sicher das wen eina wo seit Scheiss Serb das sich den dr Albaner odr Kroat nid betroffa fühlt,jedoch wen ma seit scheiss Jugos werden alli sich betroffa fühla..damit sötti ma aiffach abiz studiara bevor ma luft verschwendet..obwohl...z'menschlicha hirn isch z'fuhl...also wird sich nüt dabi ändera...

Und eba...studiara was ma seit...will es isch z'eifachsta z'sega scheiss Usländer odr scheiss schwitzer(nit alli schwitzer segen scheiss usländer:hippie: )
damit wer min Eggheadvortrag beendet:brille: :hippie:

Mora
28.02.2005, 09:49
Original geschrieben von nödganz100
die grössti schuld müend mir eus selber zu schriebe.. will die meiste schwiizer sich nid wehret wenns grundlos gschisse agfickt werdet, sie laufet lieber dävo.. und genau das macht dusländer denn stärker und selbstsicherer!

@delje

lies obestehends zitat und setz es in relation zu dem was ich da gmacht han.

du erkennsch: ich han mini meinig gseit und bin derfür agschisse worde. also wird ich das wohl nüme mache und mir halt gfalle lah was um mich passiert. aber genau da liegts problem.
PS: und wieso sell mer imene hip hop forum ned über das dilemma chöne diskutiere?

@zigi
din 1. bitrag spricht mir us de seel.

struubiskillz
28.02.2005, 15:44
Original geschrieben von nise
wollte eigentlich nicht hier reinschreiben, aber hab mir genau das gedacht.
hey, schreibt lieber einen lustigen blödelpost als euch darüber aufzuregen was 14 (!!!!) jährige in ihr webtagebuch kritzeln.
ich vermiss das tfl forum, dort wurde nonsens wenigstens noch GROSS geschrieben. aber das hier ist ja unter allersau.

www.ichsuchdick.meinbild.ch?


p.s. ja mora mäuschen, hab dich auch lieb... spielen die hormone heute mal wieder verrückt?

:yourock: :yourock:

Jimi Jones
28.02.2005, 15:50
Du hast es geschafft, Mora die Leute reden wieder von dir
Nachdem sie dachten du wärst weg, auf und davon und krepiert
Shit, das ist zu emotional ich bin ganz ruhig rational

bSkrime
28.02.2005, 15:51
dumme futz??

Benwick
28.02.2005, 15:55
Original geschrieben von Jimi Jones
Du hast es geschafft, Mora die Leute reden wieder von dir
Nachdem sie dachten du wärst weg, auf und davon und krepiert
Shit, das ist zu emotional ich bin ganz ruhig rational

scheeet SAV darfi es autogramm :D

Mora
28.02.2005, 16:14
Original geschrieben von Jimi Jones
Du hast es geschafft, Mora die Leute reden wieder von dir
Nachdem sie dachten du wärst weg, auf und davon und krepiert
Shit, das ist zu emotional ich bin ganz ruhig rational

ja, gell. bist schon fast ein bisschen neidisch auf mich.

Jimi Jones
28.02.2005, 16:17
Original geschrieben von Mora
ja, gell. bist schon fast ein bisschen neidisch auf mich.

Nei, eigentlich nit.
Han nu luscht kah zum dr Savas zitiara.
Also i find di ok.

struubiskillz
28.02.2005, 16:19
...hier kommt der graus....

Mora
28.02.2005, 16:26
kush, gäll etz fragsch mi garantiert nie meh, wie ich din uftritt gfunde ha.:D

struubiskillz
28.02.2005, 16:31
dängg, wenn dä widrmol ein luegsch eh.... aber demnächst wirdi keini uftrittt meh ha....

aber wieso meinsch, dä thread isch schlicht und eifach der graus...

und scho 5 siiite, tztztztz *kopfschüttel*

Mora
28.02.2005, 16:36
bruche dänk chli fame!

weisch mit 1600 iträg bisch no huere unbekannt. voll ned riil.
de nobra diss thread het immerhin über 20 site.

nise
28.02.2005, 19:06
hab dich einfach gern mora!

Mora
01.03.2005, 10:25
ja, ich han dich au gern!

:knutsch

thieu
01.03.2005, 11:10
@ Mora mag der dine Fame ja gunne, aber please close this fred!

Merci :rolleyes:

PsyKez
01.03.2005, 15:57
ich ha scho chli müesse schmunzle woni de thread überfloge ha. wie sie sich so verzweiflet versuecht zu rechtfertig, mitere priise ironie, mit hi und da sarkasmus... herrlich... aber trotzdem dumm.

ich weis jetz glaub warum nacheme post vo ihre jedesmal en unfründeliche nobra-post gstande isch.

das wärs gsi vo mier als kroat.

nik
01.03.2005, 16:15
es isch scho komisch das jede usländer darf säge "scheiss schwiezer" aber sobald en schwiezer seit denn söles doch zrug go ischme en faschischt???

i säge au keim grundlos är söll hei, aber wenn do bisch und es problem mit üsem land, sine lüüt und dene ihrere art hesch, de hau ab und chum nüm zrugg, so stohsch wenigstens zu dinere meinig und ziehsches düre, schüsch bisch schlicht und eifach en FASCHO oder NAZI, wie au immer me däm wott säge, das chame au als usländer si...

so grinde sind genau so scheisse wie all andere rächte au... :gun:

PsyKez
01.03.2005, 16:19
ja log, es git extrem viel schwiezer wo eifach dumm sind. wo mit usländische mentalitäte nid zurecht chömed und umgekert. aber es git au jenschti wo's mit uslender umehänged und schwiezer bräuch, sitte, kultur und mentalität scheisse findet.

ich frag mich ab paarne au hey hets dem jetz voll is hirni gschisse?!?

Mora
01.03.2005, 16:28
@psykez

lueg, ich sags nomal:

1. mini wortwahl isch übertriebe und unangemesse gsi, das gibi zue.

2. mini meinig isch aber immerno die glich: Usländer müend sich ihrem gastland apasse sowit dases für beid siite ok isch. und es brucht gegesitig respekt, nur leider wird mir persönlich de ned allzu oft entgegebracht.

Bispiel:
letschti hends en familie wo sit 13 jahr i de schwiz läbt abgschobe. die familie het gschaffet, sich i d gsellschaft igfüegt und sich a d schwiz gwöhnt. - da findis scheisse, wenn mer die lüt abschiebt!
isch echt s allerletscht.

uf der andere site das:
- roma familie, d familiemitglider passet sich ned a, sind kriminell, bruched unterstützig vom staat. vorallem d tocher (13 jahr) wird immer
wieder bim chlaue verwütscht oder suscht bim scheiss mache.
- das findi au scheisse.

MINER meinig nah, isch das absolut ungerecht. die einte bechömed gäld, die andere werded abgschobe.

und wenn den no so lüt wo gäld bechömid, mir säged, ech sell abhaue, denn löschts mer endgültig ab.

PsyKez
01.03.2005, 16:37
was erwartisch vo roma? das sind die dreckigschte zigüner die sind soooo asozial!!!

ps: wie sägtmer amene roma wone cd stand het?




cd-rom ;)

Mora
01.03.2005, 16:38
stop!
du verurteilsch mich, wenn ich öppis gege kroate säge, aber du verurteilsch glichzitigs es anders volk!


überleg mal churz.

PsyKez
01.03.2005, 16:43
ich säg dier mal was anderes.
das sind zigüner. die benehmed sich überall scheisse. das isch kei verurteilig das isch tatsach.

nik
01.03.2005, 16:45
Original geschrieben von PsyKez
ja log, es git extrem viel schwiezer wo eifach dumm sind. wo mit usländische mentalitäte nid zurecht chömed und umgekert. aber es git au jenschti wo's mit uslender umehänged und schwiezer bräuch, sitte, kultur und mentalität scheisse findet.

ich frag mich ab paarne au hey hets dem jetz voll is hirni gschisse?!?

ööööhm, sorry, aber es git genau soviel dummi usländer wie dummi schwizer und usserdäm würdi säge das usländer sech de schwizer mentalität selle apasse und ned umgekehrt, oder erwartisch das schwizer fraue chopftüecher müend träge well das dMuslime stört???
nee nee, nicht mit mir du. entweder sie passe sech a, schaffe, lehre üsi sproch, schicke dKidz id schuel und behandle eus mitem gliche respäkt wie mer sie behandle oder tschüss und weg...

vorallem findis eifach schaad wieviel jungi albaner, kroate, serbe, etc. do umehange und scheisse mache, kei job hei etc., die sette doch freiwillig zrug, hälfe ihres land ufbaue und luege dases ihrne lüüt so guet goht wies nur möglich isch...aber nei, si bliebe do obwohl alles scheisse und schwizer dumm sind...pfff :wtf:

struubiskillz
01.03.2005, 16:49
Original geschrieben von PsyKez
ja log, es git extrem viel schwiezer wo eifach dumm sind. wo mit usländische mentalitäte nid zurecht chömed und umgekert. aber es git au jenschti wo's mit uslender umehänged und schwiezer bräuch, sitte, kultur und mentalität scheisse findet.


......................................................................
scho oft so.....

hey, roma? rumänie?! or what?

Mora
01.03.2005, 16:51
so gsehsch du das.
aber im grund gno bisch du demfall ned besser als ich.

du machsch genau s glich. ufgrund vo eigene erfahrige oder sache wo du ghört hesch, verurteilsch du die lüt.

wenigstens chömer etz säge mir sind quitt.

:D

Jimi Jones
01.03.2005, 16:51
Original geschrieben von nik
ööööhm, sorry, aber es git genau soviel dummi usländer wie dummi schwizer und usserdäm würdi säge das usländer sech de schwizer mentalität selle apasse und ned umgekehrt, oder erwartisch das schwizer fraue chopftüecher müend träge well das dMuslime stört???
nee nee, nicht mit mir du. entweder sie passe sech a, schaffe, lehre üsi sproch, schicke dKidz id schuel und behandle eus mitem gliche respäkt wie mer sie behandle oder tschüss und weg...

vorallem findis eifach schaad wieviel jungi albaner, kroate, serbe, etc. do umehange und scheisse mache, kei job hei etc., die sette doch freiwillig zrug, hälfe ihres land ufbaue und luege dases ihrne lüüt so guet goht wies nur möglich isch...aber nei, si bliebe do obwohl alles scheisse und schwizer dumm sind...pfff :wtf:

Man nimms easy es git emfall au guati usländer.

Nit nur dia vom Balkan sind Usländer.
Deswega hör uf alles mit Albaner und Kroata schmücka.

PsyKez
01.03.2005, 16:52
nid rumenier, romas, zigüner, die sind glaub vo rumänie oder vo ungarn irgendwo.

PsyKez
01.03.2005, 16:55
Original geschrieben von Mora
so gsehsch du das.
aber im grund gno bisch du demfall ned besser als ich.

du machsch genau s glich. ufgrund vo eigene erfahrige oder sache wo du ghört hesch, verurteilsch du die lüt.

wenigstens chömer etz säge mir sind quitt.

:D

nei. uf kroate bezoge sind das einzelfäll (wie das chline 14jährige meitli). bide romas isches immerso. die verachtet mer wils eifach asozial sind

burnee_beaver
01.03.2005, 16:58
http://de.wikipedia.org/wiki/Roma

Und achtet doch auf eure Ausdrucksweise. Nimmt hier ja nationalsozialistische Ausmasse an.

Dana
01.03.2005, 17:08
Original geschrieben von PsyKez
ich säg dier mal was anderes.
das sind zigüner. die benehmed sich überall scheisse. das isch kei verurteilig das isch tatsach.


hey mann junge.... wa lauft dänn bi dir?

wänn irgendwer öpis gegä kroatiä seit... bisch du dä erst wo sich zu wort meldät und was dagegä hät.

aber nochher glich gosch so scheisse go behauptä wiä: "d'romas benehmed sich überall glich scheisse!" was söll dä fuck?!

gohts dir drum, zum kroatiä absonderä vo serbie & montenegro, mazedoniä, albanie, rumänie und bulgarie.. oder was? damit kroatiä niä i verbindig brocht wird mit dänä so "asoziale"..

sorry... aber verstandi echt nöd!

nik
01.03.2005, 17:17
Original geschrieben von Jimi Jones
Man nimms easy es git emfall au guati usländer.

Nit nur dia vom Balkan sind Usländer.
Deswega hör uf alles mit Albaner und Kroata schmücka.

hey chline, halt dLuft a, okey?

I ha nie gseit das usländer scheisse sind und im gägesatz zu der unternimm ich öpis gäg schwizer wo öpis gäg usländer hei, setze mi i und rede mit de lüüt und i ha genau dorum dLüt vom Balkan als biespiel gno wells vorhär scho paarmol benutzt worde isch...

unter mine kollege hets au viel usländer, aber ich ha müeh weni i mim eigne land als scheiss schwizer beschimpft wirde! weni das drum im balkan würd mache guet nacht du...aber sele mer jetzt au so reagiere??? wohäre die aggresivität füehrt sette doch die lüüt am beste wüsse, oder ned???

Jimi Jones
01.03.2005, 17:22
Original geschrieben von nik
hey chline, halt dLuft a, okey?

I ha nie gseit das usländer scheisse sind und im gägesatz zu der unternimm ich öpis gäg schwizer wo öpis gäg usländer hei, setze mi i und rede mit de lüüt und i ha genau dorum dLüt vom Balkan als biespiel gno wells vorhär scho paarmol benutzt worde isch...

unter mine kollege hets au viel usländer, aber ich ha müeh weni i mim eigne land als scheiss schwizer beschimpft wirde! weni das drum im balkan würd mache guet nacht du...aber sele mer jetzt au so reagiere??? wohäre die aggresivität füehrt sette doch die lüüt am beste wüsse, oder ned???

Erschtens i bin 175 das isch nit kli.

Zweitens nimms easy han nur gmeint. Will so focusiart uf si los ganga bisch.

Sorry falsch verstanda

nik
01.03.2005, 17:31
Original geschrieben von Jimi Jones
Erschtens i bin 175 das isch nit kli.

Zweitens nimms easy han nur gmeint. Will so focusiart uf si los ganga bisch.

Sorry falsch verstanda


für mech scho - 178 ;)

aber egal, i hasses eh dLüt nach nationalitäte zSchubladisiere, vo däm här hesch scho chli rächt und i wett usdrücklich säge dasi ned nur die erwähnte Mönsche demit gmeint ha...
also löimers, säge mer "nicht in der schweizerischen aightgenossenschaft geborene personen welche durch ungebührliches verhalten auffallen" - churz NIDSAGPWDUVA's, okey? ;)

No Fronteras No Banderas No ala Authorida

:hippie:

Dana
01.03.2005, 17:38
Original geschrieben von nik
ööööhm, sorry, aber es git genau soviel dummi usländer wie dummi schwizer und usserdäm würdi säge das usländer sech de schwizer mentalität selle apasse und ned umgekehrt, oder erwartisch das schwizer fraue chopftüecher müend träge well das dMuslime stört???
nee nee, nicht mit mir du. entweder sie passe sech a, schaffe, lehre üsi sproch, schicke dKidz id schuel und behandle eus mitem gliche respäkt wie mer sie behandle oder tschüss und weg...





mein gott echt!
also eigentli hani gfundä... da isch doch wiider so äs scheiss thema wo sichs gar nöd lohnt sin senf dazue gäh.
äs isch wiä äs fass ohni bodä...

doch langsam regts mich echt uf!

erstens mol a frog a eu alli do innä, wo so äs problem mit dä usländer jungendlichä händ: i wa für viertel lebät ihr? da mönd doch hurä krassi balkan-viertel si, dass ihr so viil agfickt werdät und so viil zmotzä händ über diä lüüt. well süscht verstadis echt nöd ganz...

ich zum biispil lebä inärä stross, wo i dä 80er johr vor allem schwiizer arbeiter gwohnt händ aber au - ich säg ez mol so frech zu allnä us äm balkan JUGOS(isch jo eigentli nöd so.. aber egal), i dä 90er sind dänn d?JUGOS i dä mehrzahl gsi.. debät äs paar türkischä familiä und wenigä italos häts fast kei schwiizer meh gha... sit äm 99gi wohnät i üsär stross praktisch nu no albaner familie. so.. fazit: praktisch kei schwiizer familie det...

und trotzdem bini no niä dumm agfiggt wordä vomänä jugo, türk, albaner od. schwiizer... no keis einzigs mol! ich han no niä irgend äs problem mit dänä lüt gha...

drum frog ich mich chli, wo ihr lebät, well ihr so scheiss erfahrigä mit sötigä lüt machät.

und ez zum eigentlichä grund wieso ich dä scheiss do schrieb.

das isch da zitat vom nik:
vorallem findis eifach schaad wieviel jungi albaner, kroate, serbe, etc. do umehange und scheisse mache, kei job hei etc., die sette doch freiwillig zrug, hälfe ihres land ufbaue und luege dases ihrne lüüt so guet goht wies nur möglich isch...aber nei, si bliebe do obwohl alles scheisse und schwizer dumm sind...pfff :wtf:

junge, häsch du au nu äs bitzli ahnig, wiäs dänä jugentlichä do i dä schwiiz goht? häsch sie scho mol gfrogät? weisch du i wa für verhältnis sie do lebät?

wa söll dä shit vowägä, söllät det hi wos her chömät und dötä helfä ihräs land ufzbauä?

mann jungä... min vater händs vo 25 Johr id schwiiz gholt zum DINI SCHWIIZ helfä ufbauä! häsch sgfüehl er goht ez is heimatland sich äs 2ts mol go abrackärä, oder wa?

und dänn frog ich mich, wa isch äs durchschnitts alter i däm thread?
wiä chönd so viil jungi erwachseni nonig gschnallt ha, dass das thema nöd ä sach vo dä nationalität isch sonder vo dä istellig, vom charakter und vom resprekt. äs isch nöd ä NATION vo sich so verhaltät... sonder nu än bruchteil!

ihr machäts eu verdammt liecht!


machät eu mol gedankä drüber...!

Dana
01.03.2005, 17:41
hät nöd klappät mit äm zitierä... für diä wo bi mim biitrag nöd druss chömät: er fang bim satz MEIN GOTT ECH! ah... ;)

PsyKez
01.03.2005, 22:27
Original geschrieben von Dana
hey mann junge.... wa lauft dänn bi dir?

wänn irgendwer öpis gegä kroatiä seit... bisch du dä erst wo sich zu wort meldät und was dagegä hät.

aber nochher glich gosch so scheisse go behauptä wiä: "d'romas benehmed sich überall glich scheisse!" was söll dä fuck?!

gohts dir drum, zum kroatiä absonderä vo serbie & montenegro, mazedoniä, albanie, rumänie und bulgarie.. oder was? damit kroatiä niä i verbindig brocht wird mit dänä so "asoziale"..

sorry... aber verstandi echt nöd!

was verstahsch dra nid ?????? wili schlecht über zigüner rede? die hend imfall keis eignigs land auso chani aunid kroatie vo serbie oder weis nid was abhebe :rolleyes: :rolleyes:

und übrigens: roma sind ufem ganze balkan unbeliebt, au bi serbe, montenigger, mazedoniä, albanie, rumänie und bulgarie..

Mora
02.03.2005, 10:10
da blibt mer nur no z säge:

Wenn zwei das gleiche tun, ist es nicht dasselbe.:hmmm:

Benwick
02.03.2005, 10:38
ich würd mal vor schla
jede
luegt 187, american history x, hero no es paar mal me und macht sich chli me gedanke. i eim vorum heissts mer sell nöd polarisiere und denn luget mal die meinige do a.

@ dana hmm überdänk mau chli dini position
han dini meini namal dure gläse muess churz no was wüsse süsch muesis zrug ne. redsch du für oder gäge d schwiizer?


-out-

PsyKez
03.03.2005, 17:19
ja mora gang mal ufd suechi nachere aständige roma familie.
viel erfolg soldat

burnee_beaver
03.03.2005, 18:14
Dana ist ein wunderschöner Name. Ich bin Schweizer. Mein Urgrossvater war Deutscher. Ein anderer Urgrossvater ist unbekannt. Ich war auch schon im Aulsand in den Ferien. Mit meinem vietnamesischen Bekannten. Dana ist ein wunderschöner Name.

PsyKez
03.03.2005, 18:16
Original geschrieben von burnee_beaver
Dana ist ein wunderschöner Name. Ich bin Schweizer. Mein Urgrossvater war Deutscher. Ein anderer Urgrossvater ist unbekannt. Ich war auch schon im Aulsand in den Ferien. Mit meinem vietnamesischen Bekannten. Dana ist ein wunderschöner Name.

???

burnee_beaver
03.03.2005, 18:28
Sorry, es heisst Ausland, nicht Aulsand.

Etwas klarer, PsyKez?

PsyKez
03.03.2005, 18:50
nei aber "Mit meinem vietnamesischen Bekannten." isch kei richtige Satz. du bruchsch imene Satz mindestens es subjekt und es verb. das isch da nid ume.

Brooknow
03.03.2005, 19:19
jaja ich bi spanier und han die scheiss diskussion scho tusig mal mit ch kollege gfüehrt...

und niemerd gseht die grössere umständ...warum dasses i dä schwyz schön isch, woher dä wohlstand chunt i dä schwyz, warum dass lüüt müend uswandere, warum dases kulturunderschied git, warum das lüüt aggro sind etc. etc. alli dänked nur a sich

und wännz "eus" scho so überproportional guet gat i dä schwyz, warum wännd alli problem abschiebe?? wohi sölled lüüt wo sich nöd guet integriere chönt da, uf afrika? ines chriegsgebiet?? ine zerbombti stadt??

das isch egoscheiss, yea mir händ es kools land und die böse usländer macheds kaputt**

s gliche für usländer wo eifach nur umefikked, die sind genau so dumm oder dümmer aber uf ä anderi art

das sind doch nur komplex, schwyzer händ schiss dass si uf dfrässi überchömed und nöd die geil bitch überchömed...und usländer händ schiss dass sie i dä schuel müend vorläse und usglacht werded und nocher kein job händ

blabla

ps: ich find schwyz es schöns land aber gsellschaftlich findis dä hass, für spanie gilt s gliche

schöne abig

Mora
03.03.2005, 19:25
s problem liegt im fehlende gegesitige respekt.
z.B.
wenn ich ines muslimisches land i d ferie gange, den würd ich eifach us respekt gegenüber de iheimische, ned obe ohne umelaufe, öffentlich alkohol trinke, sondern mich so benäh, das die lüt sich ned agfiggt müend fühle. eifach us respekt.

und das isch genau das, was mir (mini sicht!) a gwüssne usländer fählt.
punkt.

frenchrap
03.03.2005, 19:34
schwiiz isch doh keis muslimischs land??:confused:
nei seich ich vrstah was du meinsch.


aber ich xeh das so, es chunt vo beidnä parteie nöd viel also chunt au kei veränderig innä.

es git es geh und es neh.

Brooknow
03.03.2005, 20:00
Original geschrieben von Mora
s problem liegt im fehlende gegesitige respekt.
z.B.
wenn ich ines muslimisches land i d ferie gange, den würd ich eifach us respekt gegenüber de iheimische, ned obe ohne umelaufe, öffentlich alkohol trinke, sondern mich so benäh, das die lüt sich ned agfiggt müend fühle. eifach us respekt.

und das isch genau das, was mir (mini sicht!) a gwüssne usländer fählt.
punkt.


ja aber isch das respekt oder angst vor dä konsequänze???? i dä schwiiz giz ja au gsetz und "usländer" sind au a s"gsetz bunde...ich gseh ebä das ganze problem nöd*

wil wänn eine scheiss macht egal welli nationaltiät, dänn muen er au konsequänze träge...

ich finds eifach scheisse wänn konsequänze bim schwiizer 1 jahr id chiste sind und bim albaner heissts, er mues zrugg i sis land, det is gfängnis und sini ganz existänz woner ufbout hät da wieder ufgäh und ines land wo wirtschaftlich kaputt isch oder so...das isch eifach unverhältnismässig (das isch ja i dä realität gar nöd so, nur i dä chöpf bestaht dä wunsch nach abschiebe und zrugg is land schikke)

für mich häsch "du" eifach schlächti erfahrige gmacht und us dem enstaht dis bild vom usländer als arsch...ihr wännd ja au nöd dassmer dä schwiizer als giizhals bezeichnet,aber wänni wür giizigi schwiizer bewusst sueche würdi tuusigi finde a jedem ekke = obwohls au tuusig grosszügigi wür gäh, isch nur ä sach vo dä betrachtig

ja ebä aber nüt gäg dich mora nur gäg dis "zrugg i dis land" züg

PsyKez
03.03.2005, 20:10
ihr chönt nid en wolf ines geheg voller schäfli sperre und erwarte das es die arme schäfli in ruhe laht. ihr mönd de wolf zäme

WickedMoB
03.03.2005, 20:10
hett eifach kei ahnig mora. und vorallem -und da isch s wichtighsct- hetter angscht

L Ba
03.03.2005, 20:32
Also. 1. ich bin Albaner und 2. habe ich keine Lust zurückzukehren, da es mir hier gefällt. Das liegt nicht an der Gastfreundschaft, denn die wird bei vielen, vorallem ungebildteten Menschen schnell vergessen. Es ist vielmehr die Verbundenheit zu dem Gebiet, auch wenn ich hier nicht geboren wurde, mag ich die Schweiz.

zu Mora: traurig.. aber deine Sache. In solchen Fällen bringt nicht mal diskutieren was, Personen, die so argumentieren haben sich längst schon ihre Meinung aufgrund von Vorurteilen und schlechten Erfahrungen über Ausländer gemacht. Da hilft nichts - die Angst ist da und sie wird nie mehr loslassen.

Abschieben.. haha ich lach mich kaputt! Wo lebt ihr denn?

Ich seh's ähnlich wie Hans Nötig, das Ganze haben wir zu oft diskutiert, keine Lust dazu.

PsyKez nimm das nicht als Gehate, aber du laberst viel Scheisse. Von wegen Roma unbeliebt. Es spielt keine Rolle woher sie kommen - Zigan sind auch Menschen, check das Mal. Wie auch immer..

CityNord
03.03.2005, 20:34
:topicsuck :topicsuck :topicsuck :topicsuck :topicsuck

feartime
05.03.2005, 00:01
Mensch isch Mensch egal vo wo er chunt also isch das ganze Thread erlichgseit sinnloss.....
:bad:

phantasia
27.03.2005, 20:03
i find au jedä sell sie wie er isch... und solang diä lüüt all fridlich sind, sölleds au läbe wos wänd...
aber mi stressts aso au, wänn ich mich as rassischt bezeichnä lahn mues i de schwiez, will ich ke bock han mit irgendwelchä type zschnurre oder dass i immer wieder ghöre mues, wiä sis vaterland s geilscht isch und was a de schwiez alles scheisse isch... da frögt mer sich scho es biz, wieso s dänn na da sind, wänn alles so scheisse isch....

i dänk wär e ändloses thema, aber schlussändlich chunt use, jedä isch en individualischt und so sett mer en au behandle und ufhöre mit dem schubladedänke

Big_Chili
27.03.2005, 22:47
Mora, du häsch eifach wenig ahnig. Ich denk din Horizont isch zu beschränkt um überhaut so gross urteile zchöne wies du machsch. Allgemein händ da ine wenig durchblick. Ich teile dmeinig vom Hans Nötig, leset nomal sin comment und denket drüber nah,aber das ihrs verstönd wär zuviel verlangt. Meh brucht würkli viel erfahrige und en blick vo allne Site zum sganze chli erfasse.

Aber denket mal chli witer, de urmensch isch vo afrika. Und au eui vorfahre sind da igwanderet. Und die wenigschte vo eune eltere sind länger als paar jahrzent scho da.

fazit:
Schlussendlich simmer alles mensche, denket mal die grenze und die ganzi nationalitätspropaganda weg...

wackeltante
28.03.2005, 02:58
Original geschrieben von Big_Chili
Allgemein händ da ine wenig durchblick.

fendi immer es sehr guets argumänt. :hippie:

Big_Chili
28.03.2005, 09:36
Ja maightli, damit ich mein ich so lüt wo i ihrem dorf ufwachset, ab und zue mal id stadt gönd go shoppe, ussert de türk bim dönerstand chum usländer kennet oder mal paar kennt händ wos schlechti erfahrige gmacht händ und dän is aight chömet zum ihri rechtsgrichteti meinig usezkicke...als igwanderte doppelbürger verstahsch usländer und au schwizer besser, aber chum egal, dir chamer ja eh nüt verzelle, du weisch ja au scho alles maightli;)

pseudonym
28.03.2005, 12:11
scheiss schwiizer.

wackeltante
28.03.2005, 14:40
Original geschrieben von Big_Chili
aber chum egal, dir chamer ja eh nüt verzelle, du weisch ja au scho alles maightli;)

du häsch dä nagel uf de chopf troffe! :cool:

ben au doppelbürgern, aso bes grad am werde. :hippie:

Big_Chili
28.03.2005, 21:29
Gsehsch ich triff immer de nagel uf em chopf;) ps. wetsch min fetli ha?:)

SheyJep
28.03.2005, 21:59
s`allgemine problem isch eifach das die einte Usländer sich eus nid chönd apasse bis zumene gwüsse grad und mer eus so id haar krieget..

aber i han mi letzti belehre la das die meischte Usländer nid so aggresiv sind und sie under de Vorurteil vo eus sher lidet:) darum duen ich alli erfahrige us mim chöpfli lösche und mach mer e neui meinig :)

PeaZ Shey

bäretatzli
28.03.2005, 23:07
aso ich mun sega aso ich find das ish ihri meinig und es hett niemert gseit ihr müänd die teile und ich glaub jede hett recht uf e eigeni meinig verstah oi ned
villicht liits dra dassi ähnlichi meinig han, ned di glich aber ähnlichi
hm.. naja

DaRapNigga
04.05.2005, 14:02
Mora die pinkige Faschofrau aus dem Luzernischen

nik
04.05.2005, 14:12
Original geschrieben von DaRapNigga
Mora die pinkige Faschofrau aus dem Luzernischen

wow, 2 bieträg und scho top-informiert... :rolleyes:

..::Slash::,,
04.05.2005, 14:13
Lönd doch mol d Mora in ruhe!
Die of mein bild hend jo wohl wörkli e fressi zom driischla (ond de weiss nöd emol wiemer e fuscht macht)
Big up Mora!

Mora
04.05.2005, 14:29
some people will never forget me!

:rolleyes:


danke für de unerwartet fame! aber das thema isch glaubs düre!
:o


und wenn scho dumm wotsch tue, denn lies wenigstens alli biträg vo mir. denn müesstisch dini ussag nomal überdänke.

(falls du das über haupt chansch)

xXel
04.05.2005, 14:40
auuuuso.... i chas nit verhebe do au mi sänf derzue z gä... ha jetz nit aus gläse, wayne
i finge so wie sech d mora güsseret het, dash dernäbe (mini meinig)
aber, s git sehr shlaui ussage do inne...
mini meinig ish eifach es git usländer à la meinbild.. wo eifach ke plan hei.. mache shice, passe sech nit a.. i glaub dir wüsst wasi meine, und die cha au ig nit usstoh
und es git usländer, das si abartig geili sieche...
i finge au, das d shwizer sech z shnäu agshliift füele, us welem grund au immer.. und shlussändlech geit das ganze eh uf vorurteil und meinige wo sech eifach im chopf feshtgsässe hei zrügg
aber ebe.. i glaub dash sho gnue mau gseit worde do inne.. drum... zeiget chlei me toleranz, wüu wenns jede wür mache... s wär z shön... i däm sinn

peas zäme und hebet e shöne tag

out

aleksy
04.05.2005, 14:47
Hmmmm... i bi au jezde Doppubürgerin bi hie nid gebore aber scho über 16Johr do, und i ha natürlech garnüd gäge Uusländer,i mim Block bini nur mit sörigne ufgwachse, das isch huere fresh gzi. Chönt natürlich au nie öpis gäge e Schwytzer säge,ehner bini Ihne dankbar asi do hiii ha dörfe cho, do Läbe und ufwachse, was i mim Land schwäär isch harmonisch sich zEntwickle,fiu zÄsse ha und sich fiu Chleider chaufe (<bispill)
Aber:
i der letschte zyt isches eifach mega extre,de hangtmes im rüümli,ischme am Sounde und so,de chöme plötzlich 12 chlini Usländer (si hei emu kei düütsch gredt) ine,frage äb sie sounde chöi, seisch ihne einisch NEI und scho chöme si druf los und jätte dri, oder mache dir löcher id Wäng. S Schlimmschte isch das dass nacher garnie ufhört! de chöme nöchscht week 15,de 20,de 25 und immer wie meh,schlussändlich hesch am week ke Bock meh is Rümli zGo,weus eh nur schtress git! Hallo??? ODER me isch ar aare chunt eine seit; he hesch öpis zRauche, nimmsch sSeckli für nimmssch chlei und seich; Wie füu gisch? dr anger so; Was meinsch i gib dir gäud,man gib mir das,bisch e scheiss gizige Schwytzer oder was man? Du nimmsch sSeckli tuesches i Rucksack,dr anger chunt und längt i Rucksack! und süsch so sache... Shyt oder me lauft dür dSchtross und wir huere blöd agluet,de laufe si plötzlich eim noche und figge dr ganz wäg ume,und schnurre uf Ihhri schproch und lache und so... Huere provokativi Lüüt!
Was bringts sörigne? i muess säge mir isch das ni so fiu oder fasch no nie passiert,villich weui ä Frau bi,aber weni mitem Fründ ungerwäx bi oder so ständig!!!!
I froge nur was es dennä lüt bringt,die strahle 0 Dankbarkeit us!!!
Aber ebä,es het sörigi und sörigi uf dr Wäut und glich fliesst dür aui sGliche Bluet!

Drum Mora:
Me darf aber nie aui i glich TOPF wärfe!!!

peace :hippie:

Mora
04.05.2005, 14:52
Original geschrieben von xXel
finge so wie sech d mora güsseret het, dash dernäbe (mini meinig)


du hesch wirklich nit aues gläse, weil:

- mini üsserig isch dernäbe gsi, das hani zuegäh. definitiv
unagebrachti wörter.

aber:

- mini meinig isch immerno die glich. und mini meinig isch NED:
Ich bin gege alli usländer und ich will alli usländer dusse ha.

d aleksy beschribt das ganz schön. das isch nämli mini meinig.



...wie lang durets ächt, bis das au alli kapiert hend....?????

xXel
04.05.2005, 14:58
Original geschrieben von Mora
du hesch wirklich nit aues gläse, weil:

- mini üsserig isch dernäbe gsi, das hani zuegäh. definitiv
unagebrachti wörter.

aber:

- mini meinig isch immerno die glich. und mini meinig isch NED:
Ich bin gege alli usländer und ich will alli usländer dusse ha.

d aleksy beschribt das ganz schön. das isch nämli mini meinig.



...wie lang durets ächt, bis das au alli kapiert hend....?????

ehm.. d zit woni verwändet ha ish es präteritum aka. vergangeheit.. vergange = nicht mehr so jetzt... capisci? ha nit gseit du heigsh gäg aui usländer öppis... i ha au gshribe dasi so type au nit cha ha.. aber i würd nit so züg go säge.. es geit wie gseit shlussändlech eh nur um d intolleranz vo beidne site.. mönshe si haut arshlöcher, was wosh mache... aber ebe liebi mora.. nit grad apisst füele... und v.a. nit züg go faush verstoh;)

peas

eufgar räp
04.05.2005, 15:05
ich het gern zwei big mac, eis cola! und es glacé!!

und ja ähm.. no en tschiiissbörger, die sind ja nur zwei stutz!!
:D

saban saulic
04.05.2005, 15:07
*
liebe schweizer. die meisten ausländer leben gerne hier und danke euch für die gastfreundschaft.

**
aber ohne uns ausländer wärt ihr schweizer einen dreck. wir haben eure autobahnen gebaut ;)

***
die schweizer waren schon früher sehr gastfreundlich und haben im 2.weltkrieg viele juden vor dem tod gerettet. dass sollte jeder ausländer der hier wohnt wissen.

****
seid stolz auf die schweiz. in keinem anderen land auf der welt leben soviele verschiedene kulturen FRIEDLICH nebeneinander/miteinander.

Mora
04.05.2005, 15:29
Original geschrieben von xXel
ehm.. d zit woni verwändet ha ish es präteritum aka. vergangeheit.. vergange = nicht mehr so jetzt... capisci?

da muesi zuegäh, ich verstah jetzt doch ned ganz uf was du dich da beziehsch. :-)

Original geschrieben von xXel
nit grad apisst füele

würdi dir gärn "zruggäh", so wies tönt fühlsch du dich au dur min post chli agfiggt, was allerdings ned sinn vo de sach gsi isch.

aber wie du gsehsch, gits da inner immerno senig wo ned verstönd was ich meine. :D


eigentlich würd ich das thema gern schliesse, es git eigentich nix meh z säge.

xXel
04.05.2005, 21:20
ne i verstoh di sho.. aber ebe.. dash das woni meine.. so sache settme eh persönlech diskutiere, süsh chunsh e nit uf ne grüene zweig.. aber ebe

peas