Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Bitrate/Abtastgrösse/Abtastrate....was zum teufel ist das???

LKB
25.02.2005, 22:24
Also: I han mir jetzt ä neui Soundchartä zogä. (M-Audio Delta Audiophile 192)... Aber di best Soundchartä nützt natürlich nünt, wenn mä nö di richtigä Istelligä vornimmt.

Vilicht chan mir jo öpert helfä und sägä für was diä Abtastratä und Abtastgrössi genau isch. Also d Abtastrate isch bis jetzt immer uf 44100 Hz igstellt gsi. Mini neu Soundchartä unterstützt aber bis zu 192'000 Hz!! und chan mir öpert erklärä, wieso dass i d Datei zwor chan mit 24 Bit (Abtastgrössi) abspeicherä, aber nocher diä Datei nöd chan losä, obwohl mini Chartä das unterstützt?:confused:

Pleeese help me

konfus
25.02.2005, 22:29
will das programm wos dämit öffnisch (fuity oda so) nu bis 16bit cha läse oda häschs dett nid uf 24bit igstellt

LKB
25.02.2005, 22:36
also i han d datei im cubase abgspeicherät und wölä mit äm windows media player ufmache. aber au mit äm fruity chan is nöd ufmachä. wiä chan i da denn istellä bim fruity?
und äbä... wiä isch jetzt das mit dä abtastgrössi? wiä stell i das am bestä i??

Benwick
25.02.2005, 22:41
Original geschrieben von DJ LKB
also i han d datei im cubase abgspeicherät und wölä mit äm windows media player ufmache. aber au mit äm fruity chan is nöd ufmachä. wiä chan i da denn istellä bim fruity?
und äbä... wiä isch jetzt das mit dä abtastgrössi? wiä stell i das am bestä i??

hmm also das chunt glaub uf finheitsqualität a. sprich wird sich uf klangspektrum uswirke. da ja digital nöd stufelos isch. en audio cd het 44100 uf 16bit. so grundsätzlich. wenn was falsch isch bitte korigiere. aber hoffe es bringt der was die ussag.

konfus
25.02.2005, 22:43
also die samplerate vo 44.100 isch guet (cd qualität), dä qualitätsunterschied funktioniert glaub öppe wie bi dä alte mc (tapes) wännd bim ufnäh d'gschwindigkeit ufeschrubsch wirds besser will meh informatione chasch druffknalle.

irgendwo bi audiosettings wirsches wohl chöne istelle mit dä bit. wänns chasch uf 24 würis glaub mache, aba weiss nöd genau wie das funktioniert/öbs würkli viel besser isch oder schlussendlich nur no unkompatibel mit allem andere...

LKB
25.02.2005, 22:49
aber 16 bit und 44100 han i scho bi minärä standartmässigä soundchartä chönä istellä. für was han i denn mini neu chartä kauft?

wäg dä cd qualität: i han mir letschdi ä duke ellington cd kauft und döt isch druf gstandä "24 bit remastered"...

vilicht sind jo glich nöd alli cd's 16 bit...:hmmm:

konfus
25.02.2005, 22:53
aber 16 bit und 44100 han i scho bi minärä standartmässigä soundchartä chönä istellä. für was han i denn mini neu chartä kauft?

wäg dä cd qualität: i han mir letschdi ä duke ellington cd kauft und döt isch druf gstandä "24 bit remastered"...

vilicht sind jo glich nöd alli cd's 16 bit...:hmmm:

jo das isch so, äs git 24bit cds. also wänn all dini musikprogramm 24bit tauglich sind stellschs halt überal i.

jedi dräckscharte chan 44.100Hz und 16bit, aba dänn häsch au störgrüsch, verzerrige und suschtigi ibüessige. je türer deschto besser:D

LKB
25.02.2005, 23:00
Original geschrieben von kOnfus
je türer deschto besser:D hehe, das isch doch mol ä geili ussag. 280 stutz für dä privatgebruch isch glaub scho gnueg...

also, i däm fall isch das so: dank däm dass d chartä 24 bit 192000 hz kompatibel isch, isch d qualität bi 16/44100 au dementsprechend besser wiä bi minärä scheiss SoundMax Audiocard...

Isch das so?

Dankä für eui hilf...

konfus
25.02.2005, 23:08
jo aba das hät nüt dämit ztue dasd chasch meh istelle, sonder mit dä ganze machart vode charte wie leiterbahne chips und blahblah.

Benwick
25.02.2005, 23:17
hehe, das isch doch mol ä geili ussag. 280 stutz für dä privatgebruch isch glaub scho gnueg...

also, i däm fall isch das so: dank däm dass d chartä 24 bit 192000 hz kompatibel isch, isch d qualität bi 16/44100 au dementsprechend besser wiä bi minärä scheiss SoundMax Audiocard...

Isch das so?

Dankä für eui hilf...

dini latenze sind au sicher besser. und de sound wird aue weniger nachbearbeitet. soundchips hend ja en korektur drufe und so. weiss ja nöd und a schlüss hesch aue a me oder?

LKB
25.02.2005, 23:29
Original geschrieben von Benwick
weiss ja nöd und a schlüss hesch aue a me oder? jo 4 analogi usgäng, 2 analogi igäng, je ein digitalä us- und igang und je än midi us- und igang. das isch scho easy...

@konfus: also s cubase und s adobe audition chan i uf 24bit istellä, aber s fruity nöd. i glaub i los bi 16bit.

konfus
25.02.2005, 23:33
jo eh, 16bit isch eh easy. für hiphop und suschtigi spastie beatz wie mir mached chunnts sowieso nid so druffah. für klassik-orchester ufnahme und so züg scho eher. han au nu 16bit und äs langt mer, jawoll:D

Benwick
25.02.2005, 23:33
ja de pris unterschid muen ja au irgend wo no sini berächtigung ha ;-)

LKB
25.02.2005, 23:41
:banana: yeah, beidi händ genau i dä glichä minutä gschribä!! Sind ihr au no am Beat baschtlä, dass ihr am fritig obig no do uf aight umehängät?

@konfus: jetzt nimm i grad nochli dini samples usenand vom bbb. i han gar kei anderi samples meh, wel i gester alli mini datä (inkl. alli beats, samples, Scratchfiles, Remixes und Mixtape) verlorä han!!!:mad: :wtf: :(

konfus
25.02.2005, 23:47
:banana: yeah, beidi händ genau i dä glichä minutä gschribä!! Sind ihr au no am Beat baschtlä, dass ihr am fritig obig no do uf aight umehängät?

@konfus: jetzt nimm i grad nochli dini samples usenand vom bbb. i han gar kei anderi samples meh, wel i gester alli mini datä (inkl. alli beats, samples, Scratchfiles, Remixes und Mixtape) verlorä han!!!:mad: :wtf: :(

jäää chan passiere, isch mer au scho passiert. aba scho lang nüme zum glück, han mittlerwiile e guetz system;)

Benwick
25.02.2005, 23:54
externi hdd isch schono praktisch hani 3 devo :-)
wenn paar samples bruchsch chan der schomal so s fili schicke oder sowas.

konfus
26.02.2005, 00:02
sit mini beat-büx nüme am internet isch, hani kei problem me. lauft eifach immer glich, immer wies mues. kei viregfahr, kei updates nötig eifach nüt. so wienis mag:D

LKB
26.02.2005, 00:07
Original geschrieben von Benwick
externi hdd isch schono praktisch hani 3 devo :-)
wenn paar samples bruchsch chan der schomal so s fili schicke oder sowas. haha, jo i han ä externi hd und i han au alles druf gspeicherät gha. aber irgendwiä isch denn än scheiss passiert und d hd isch zmol glöscht gsi.

wennt paar vorigi sampls häsch, chasch mir scho s paar schickä, hehe. vorallem so ä paar kicks, snares, claps und hihats chönt i wieder bruchä. bis i di altä samples wieder gfundä und zuegschnittä han, chan das scho äs jöhrli go...

LKB
26.02.2005, 00:16
Original geschrieben von kOnfus
sit mini beat-büx nüme am internet isch, hani kei problem me. lauft eifach immer glich, immer wies mues. kei viregfahr, kei updates nötig eifach nüt. so wienis mag:D i han mini chistä eigentlich au nöd am netz. aber ich bin immer irgendwelche scheiss am usprobiärä und denn passier sowas halt. i han äbä wölä linux installierä und das isch denn chli id hosä gangä..........

Benwick
26.02.2005, 00:25
muen mer mau nochli en neue stärkere apple soueche und denn wird de au vom netz abghengt.

Stinkyfingaz
26.02.2005, 00:55
haha, jo i han ä externi hd und i han au alles druf gspeicherät gha. aber irgendwiä isch denn än scheiss passiert und d hd isch zmol glöscht gsi.

wennt paar vorigi sampls häsch, chasch mir scho s paar schickä, hehe. vorallem so ä paar kicks, snares, claps und hihats chönt i wieder bruchä. bis i di altä samples wieder gfundä und zuegschnittä han, chan das scho äs jöhrli go...

Joah mir bitte au :)

Benwick
26.02.2005, 01:02
Original geschrieben von Stinkyfingaz
Joah mir bitte au :)

kansch mer ja per pm msn oder icq adresse schicke