Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Wär könnt die beats?

Kili
11.06.2004, 16:42
salü zäme!

chamer öpper säge, vo wellem artist/producer folgendi beats send... (oder uf weller schiibe me die fend).

uf de grüne brille ep vo Dynamite Deluxe rappe de samy ond de d-flame deftigi freestyles ond de nemmt mi wonder vo wem ebbe de 2te beat esch... wär fresh!

ond de uf de 44live vo de tafs rappt de a-man einisch öbere e huere geile beat!
är rappt dört einisch (so vou im gmf-style) "don't push me cause i'm close to the a-man" (oder so)... (ufem gliiche track rapt de taz öbere jackson 5 beat).
cha mer eine säge was das före beat esch (auso dä vom a-man)?

thx!

Kili
18.06.2004, 12:11
nobody? hm... schad! ...

Telson
18.06.2004, 12:23
*push*

nico
18.06.2004, 12:42
will kein seich verzellä... aber de vom a-man isch glaub de beat vom Mark Ronson ft. Ghostface Killah & Nate Dogg - Ooh Wee so viels mir isch... wenn ich de richtig meinä...

piisens

wenn ich cd's griffberait han lueg ich nomol no... bi mer echt nid sicher so usem chopf....

und bi grüne brille isch det nid da tracklischt?
1. Grüne Brille feat. Eissfeldt 65 2. !?! 3. So High 4. Lots of Signs feat. Patrice (Dub Version) 5. Freestyle (Live) 6. Grüne Brille (Instrumental)

aber ich weiss au nid...

Splint
18.06.2004, 13:21
de zweit beat ufem sam semilia stammt vom track vom Pharoahe monch "right here". de beat isch vom dj scratch

peace

Kili
18.06.2004, 13:29
yeah, merci vöu mou!