Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : min erste scratch track

I.C.S.
02.03.2005, 21:45
isch im eigene stuff forum leider uf 0 resonaz gstosse..

da de link: http://www.soundclick.com/bands/6/icschmusic.htm <- scratch demo numero uno heisst s`file

isch min erschti scratch track (nach jetzt ca. 3 jahr sounde), beat und cutz hani geschter nami gmacht. cutz sind one take (bis uf die erschte 4 bars)

hoffe hie cha mir öber konstruktivi kritik gä!

Beatnik
02.03.2005, 22:02
Original geschrieben von I.C.S.
cutz sind one take (bis uf die erschte 4 bars)

:respect:

Mues würklich säge, dCutz sind eigentlich On Point nöd nöd falsch plaziert! Technisch au in Ordning, mer merkt das du zwar relativ wenig chasch, aber das guet umsetzisch! Find ich cool....bisch sicher au jede Tag dra, oder eifach vill drah, das merkt mer!

Daam, ich mues au mal meh trainiere, isch ja langsam peinlich was ich chan, und das nach dere lange Ziit:mad:

Probz, bliib dra, das chunt guet!

Cyclone
03.03.2005, 01:04
ich finds ganz geil. find nöd das er wenig chan. isch das um die 1:30 en hydro? :kiffer:

nise
03.03.2005, 02:48
nice one...
chli eitönig aber suscht saubähr
da gibts wohl nur eins für mich-> üüüüüben...

Beatnik
03.03.2005, 07:38
Original geschrieben von Cyclone
find nöd das er wenig chan. isch das um die 1:30 en hydro? :kiffer:

Ich han au gmeint "relativ" wenig, he he

Also dä Hydro, Chirps und Babys....meh ghör ich bim beste Wille nöd use i dem File, chan mi aber au tüüsche! Uf jedefall sehr guet umgsetzt, und das isch ja was es schlussendlich usmacht:D

I.C.S.
03.03.2005, 08:12
hed no transformers, tips, one click flares und forwards dine :D

ich cha ned vill technike, stimmt. lid wohl dra das ich mir vor eim jahr gseid ha dass ich nüd meh neus mache und erscht mal das woni agrisse ha richtig lerne. ha mich mitlerwili au a neui technike gmacht, 2 click flares und de womer d`pladde bim fürestosse churz ahaltet (ha de name grad verhängt)

aber merci fürd kritik!

Beatnik
03.03.2005, 18:05
hed no transformers, tips, one click flares und forwards dine :D

He He, da gsesch was ich für es scheiss Ghör han ;) Transformers han i doch würklich überhört....und TIPS, FLARES und Forwards sind für mich schwer zum so useghöre, bin da nöd so dä Hirsch, he he

ich cha ned vill technike, stimmt.

Halt Halt, ich korrigier mini Uusag, ich han würklich gmeint das säged immer diä 2 gliiche Cutz (han au nöd richtig aneglosät um ehrlich zsii, dä Flow hett mi aber geil dunkt).
Du hesch scho gnueg Technike druff (meh als ich uf jedefall) und du chasch es guet umsetzte!

smee
04.03.2005, 00:23

hoffe hie cha mir öber konstruktivi kritik gä!

Ich versuchs mal:

Also, 1.mal nen stream is scheiße, warum gibts da kein mp3? d.h. ich habs mir daher nur 1x angehört..
Beat ist eigentlich ganz fett find ich.
Hmm du benutzt jeztt zwar nicht wirklich so viele verschiedene Techniken aber du hast die Basics drauf und führst die ziemlich sauber aus... allemal besser als wenn du schwierige combos bringen würdest die du nicht so sauber kannst..
Insofern daumen nach oben, viel weiter üben und irgendwann gehts dann immer mehr ab ;)

peace

I.C.S.
04.03.2005, 09:21
Original geschrieben von smee
Ich versuchs mal:

Also, 1.mal nen stream is scheiße, warum gibts da kein mp3? d.h. ich habs mir daher nur 1x angehört..
Beat ist eigentlich ganz fett find ich.
Hmm du benutzt jeztt zwar nicht wirklich so viele verschiedene Techniken aber du hast die Basics drauf und führst die ziemlich sauber aus... allemal besser als wenn du schwierige combos bringen würdest die du nicht so sauber kannst..
Insofern daumen nach oben, viel weiter üben und irgendwann gehts dann immer mehr ab ;)

peace

merci, genau das hani jetzt eis jahr lang güebt, basics. jetzt hani agfange mit 2 click flares und meh combos..

wo giz denn guete wegspace? set voralem eifach si zum uploade und verlinke. bi ned so de pc held..

roque
23.03.2005, 16:13

wo giz denn guete wegspace? set voralem eifach si zum uploade und verlinke. bi ned so de pc held..

Guete und günschtige webspace kriegsch bi www.hotspace.ch es sie 2 Studänte wo das ganze administriere... tolli prise, gnue space und kriegsch grad no gratis en subdomain und hesch tolle support vo dene zwe. ;) I han sälber zwei abo's bim chrigi ;)

prophet
23.03.2005, 16:18
merci, genau das hani jetzt eis jahr lang güebt, basics. jetzt hani agfange mit 2 click flares und meh combos..

wo giz denn guete wegspace? set voralem eifach si zum uploade und verlinke. bi ned so de pc held.. chasch mers au schnell schicke denn kick ders uf en webserver... schribsch eifach pm!