Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : stanton sa-8

Mahatma Ganja
11.06.2004, 18:44
salü zämä

ich hans eigentli vor mir en battle-mixer z chaufe, aber da ich mich nöd so uuskennt han i denkt ich frög mal da inne.

uf all fäll han ich debi an stanton sa-8 denkt. dä lit grad öppä so am üssärschte rand vo mim budget, gseht hammer-geil us (find ich), und bricht woni im inet gläse han sind eigentlich au nöd schlächt.
etz han i eifach no mal welle wüssä was ihr (und vorallem die wo sich chli uskennet:p ) vo dem teil haltet:

aRKei
15.06.2004, 11:53
Ig ha do äs Review uf Änglisch gfungä (villicht höufts jo).

Im 1. Batch vo däm Mixer hets äs paar Mängel gha, wo erscht abem 2. Batch gfixet wordä si.

Solang s'Seriänummero höcher aus 0212711 isch, isch aues OK

Schüsch hets no meh Features aus Rane TTM 56, aber mir gfauä di PnG Faders nid vo dä Stantons, schüsch häti mr äuä au dä inäzogä. Aber ig bliebä liäber be mim Rane.

Mahatma Ganja
15.06.2004, 22:51
merci villmal für de bricht aRKei!

ja isch klar, anen rane chunnt er no lang nöd ane. er isch defür aber au einiges billiger. d png fader sind glaubs au no kuhl wennd ne es bitzli sorg hebsch... und zum wechsle/flicke sinds schiins au no gediegä.

features hett er ja au einigi... z.b. s post fader cueing (mit em crossfader cutte nur uf em chopfhörer) isch sicher au no nützlich. öb die rumble-funktion funktioniert bin i nochli misstrauisch.

hüt hani no en vestax pmc 05 d samurai oder irgendsoöppis gsehm uf all fäll mit digitalem fader, wie wär denn echt dä im verglich dezue?

@SCREWD, du häsch doch en sa-5 i dim avatar, häsch dä au dehei oder? wenn ja wie lauft er denn so?

Daifel
15.06.2004, 23:00
De SA 5 het es tip tops Priis Leischtigs Verhhältniss, isch optisch schön und het kooli fader....

Mahatma Ganja
16.06.2004, 17:20
Original geschrieben von Daifel
De SA 5 het es tip tops Priis Leischtigs Verhhältniss, isch optisch schön und het kooli fader....

kuhl sinds sicher aber für min gschmak echli vill:D bin mer da nöd so sicher öb die guete alte dreh-chnöpfli nöd besser sind...?