Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : summen bei ecler hak 360

growbian
06.03.2005, 11:57
piis,
ha scho sit öpe 2 johr än ecler hak 360 dihei und i däre ziit au scho ei mol i dä rep gha wo er dän ustuscht wordä isch. etz isch aber's problem dass er eigentli sit ca. 1/2 johr pfiift wie sau. ha au scho alles chli usprobiert, ha alli usgäng checkt, glueged öb's d'tables sind oder d'aalag, aber äs mue rein am mixer liegä! komischerwiis isch's au so dass es pfiifä irgendwiä vom crossfader stürbar isch, wän män nämli chli links und rächts bewegt würd's immer chli andersch, mä cha aber au nöd säge dass's a dä kanäl liit, wil's immer bitz verschidä isch!! bin ich älei mit däm problem oder :wtf:
dankschön

smee
06.03.2005, 23:24
:wtf:

Ich hab zwar (leider) keinen HAK360 aber des hört sich auf jeden Fall mal nicht normal an, wenn er pfeift wie sau.

Würde ihn halt einschicken, wenn du sonst alles ausprobiert hast, sprich Erdung, master etc..

greetz

Stubaehocker
07.03.2005, 10:40
komisch dases pfifft... also ich han mit mim 360er keis problem! aber wenn er pfift und du das mitem crossfader chasch "stüre" äm jo denn werts glaub was mit de löötstelle nid ganz suubersi... oder mit de isolation vo de kanäl.. das die dete kontäkt gänd... aber ebe wie scho obestoht wenn du scho alles usprobiert hesch denn wören echt ischickte..
aber was sust no chasch mache isch mit de nodle han das mol mit be mim alte set gha.. sonen art rückkopplig.. also recht übel sogar und dete isches glaub eifach nid recht gärted gsi kei ahnig aber ebe hans problem au nid gnau chöne definiere!!!
aber ebe schick das babee am beste i!!!