Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : MADLIB

scope
25.12.2003, 20:53
Tach.... denkt so aus wiehnachtsumfrag, wetti mau öii meinigä zum MADLIB ghörä

Für mi ischer eine vo dä bestä producer ever, und i finge aus wo är alängt wird fett...

Ob QUASIMOTO, LOOTPACK, JAYLIB, usw... aus isch deftig wo är beats biistürät!

DEFF
25.12.2003, 21:37
ich find ihn mittelmässig. gibt meines erachtens viel bessere producers, wie 9th wonder, kno usw. quasimoto war geil, ebenso die lootpack sachen. das zeugs mit jaydee (jaylib) fand ich aber nicht goil. zu abstrakt und wirr.

Ruedi Snare
25.12.2003, 22:11
jaylib album isch fädd... natürlich au dank jaydee... bäss sind teils heeeeftigscht! sini remix-plattä mit blue note-jazz-klassikär isch absolut genial! 2 vo dä beschtä albä ever! lootpack/qasimoto isch au hammär...

scope
25.12.2003, 22:32
Original geschrieben von Ruedi Snare
jaylib album isch fädd... natürlich au dank jaydee... bäss sind teils heeeeftigscht! sini remix-plattä mit blue note-jazz-klassikär isch absolut genial! 2 vo dä beschtä albä ever! lootpack/qasimoto isch au hammär...

Jaylib schibä chunnt scho dank em J Dilla rächt heftig, finge dert druffe toppt er mit sire glanzleistig sogar die vom Madlib... Bäss chöme sehr strub und figge jedi boxä... aber i finge nid nume d'bäss sondern prinzipiell die beats sehr geil..

Wasi vergässe ha, d'heufti vom wildchild album het er produced, und die si sehr strub.... shadesof blue isch o deftigst... :kiffer:
piis

Aurel
26.12.2003, 06:24
ech fend ehn hammer¨sehr geile producer, ond sine brüeder oh no macht's ehm genau gliich...
aber ofem jaylib-album eschmer au ufgfalle, dass die absolute burner werklech fascht all vom dilla chömed, d.h. "the red", "starz" und "strip club"... deför machter am mic fascht chli die besser figur, obwohl's det öppe usgleche esch, beidi hend en abartig frische style...

Soulclap
26.12.2003, 15:18
Er isch es Genie...ohni zwifu. Mit Lootpack macht er ächte boom bap rap wies sett si, funk mit YNQ, abstract mit Jaylib & Quasi, jazz mit blue note u vieles me. Aber er het ou verdammt viel glück das Stones Throw voll hinderihm steit u würklech aues releast wo är wott dropä...egal öbs mainstream touglech isch oder numä 100 Plattä verchoft wärdä. Es isch nid aues Guld wo är alängt, macht ou viel haubi sachä aber sicher eine vo de beschte producer vor nöizit.

http://stonesthrow.com/photos/madlib-japan-feb03/05.JPG

dä siech
07.01.2004, 21:23
definitiv eine vo dä beschte producers für mich! uf em jaylib album gfalledmer aber fascht d'beats vom j. dilla besser. aber jez chunt ja nächschtens s'madvillain album use, das wird sicher ganz dick!!! madlib: beats mf doom: raps :no:

roemer
07.01.2004, 22:44
jep madli isch eifach HAMMER. ig findä vorallem so das jazzy zügs zum teil ächt dr burner, wiu's eifach no so richtig "raw" isch... z.b. Mystic Bounce (Shades Of Blue 2003) find ig rächt hammer gmacht.

piiis

scope
07.01.2004, 23:24
yep... mystic bounce cha fiu... sowiso fingi die ganzi shades of blue schibä sehr schön produziert. aber i cha nid immer so jazzy zügs lose... zum chille isch aber d'cd vou geil!

freue mi uf madvillain...

kennt öbber der mf doom guet (auso mehreri cds, 12", usw.) wenn ja, weli schibe isch die besti? jetz nid die legendärsti, sondern die qualitativ besti... thx!

flow2
08.01.2004, 14:18
vum mfdoom chani dir viktor vaughn - vaudeville villain empfele!! hammer schiibe!

petrus
08.01.2004, 14:32
Ich find dä Madlib än ächt guätä Producer. Sini Produktione für dä Dudley Perkins aka Declaime uf Lil' Light flashäd mich bsunders guät. Aber momentan macht dä Typ so verdammt viel, das mengmol au chli scheiss Beats usächämäd. Momentan macht er glaub was für s'nöggscht Busta Album.

@scope: MF Doom - Salvia (produced by RJD2) Geniale Song!

flow2
08.01.2004, 14:58
jo dä track vum rjd2 produziert isch hammer. er isch uf dem album woni vorher gnännt ha. dä track heisst aber so viel i weiss saliva, aber isch jo nöd so tragisch...

petrus
08.01.2004, 15:14
Original geschrieben von flow2
jo dä track vum rjd2 produziert isch hammer. er isch uf dem album woni vorher gnännt ha. dä track heisst aber so viel i weiss saliva, aber isch jo nöd so tragisch...

Ups...:p

scope
08.01.2004, 18:51
merci für d'tipps was MF doom ageit...

übrigens hani sit neue Quasimoto - the unseen instrumentals CD

vou geil produced, nume närve die scratches immer chli... so lang und viu, aber weme die chli überlost, de ghört me paar vo mine lieblings-madlib beats vou am strichä!
jaylib instrumentals si übrigens o dussä... auso... pillz; strip club; the red; usw aus hammerbeats finge ig.. drum wirdi die o einisch no zieh!

dä siech
08.01.2004, 20:50
doomsday vom mf doom au sehr empfehlenswert, oder die alte kmd sache... gemäss sinere homepage söter dos jahr no 5 wiiteri albene usebringe, recht en busy mään! mir sölls recht sii! :D

Onkel_Agathe
01.03.2004, 10:25
für mich isch dä madlib au sackstarch eifach sini ideä sin eigenä style usw. ich find shades of the blue eifach nur geil we au alli andorä sachä yesterday's new quintett projekt usw...alles kewl!lootpack und quasimoto sowiso...etz freu ich mich au ufs projekt mir em mf doom wird eh au dope!!

rm
01.03.2004, 11:51
MADLIB isch hammer sis album isch voll smuuf

:D

P-Flow
01.03.2004, 17:40
hmm.. der namu seit mer epis, aber ich wissti gat nit wels das isch... veli weni an song va immu kehrti......

RSG
01.03.2004, 20:42
ech ha de name nonie ghört! ech glaube de keeni öbis guet ned! aber jo mol i Vinyl/CD-Store go luege obi öbis vo im gfende!

PsyKez
09.03.2004, 20:38
Original geschrieben von RSG
ech ha de name nonie ghört! ech glaube de keeni öbis guet ned! aber jo mol i Vinyl/CD-Store go luege obi öbis vo im gfende!

MAch das unbedingt! er isch eifach es genie

mod
09.03.2004, 21:00
raw und the red !!!!!! ooh oooh oooh oooh :d

local cat
09.03.2004, 21:21
Original geschrieben von scope
kennt öbber der mf doom guet (auso mehreri cds, 12", usw.) wenn ja, weli schibe isch die besti? jetz nid die legendärsti, sondern die qualitativ besti... thx!

es isch zwar scho gschribe worde, aber gwüssi sache chamer ned gnueg oft säge. minere meinig esch würklech alles wo de mf doom usebrocht hät abartig geil. häsch also d'qual der wahl wänn di nume für eini wotsch entscheide.
vo kmd würd ich s'zwoit album "black bastards" neh, aber au met em erschte chasch nöd vell falsch mache. besser gseit überhaupt nüt, esch nämlech au en burner.
vo sim solo-stuff, wo rächt andersch esch als kmd-sache, würd ich "operation doomsday" neh zum mol de zuegang finde, brucht velecht es paar durchgäng. esch aber würklech es klasse album, eigeti rhymes über eigeti beats, beides of höchem niveau. wahrschinlech wersch der nachher alles andere vo ihm au welle zie, und häsch au dänn no e gueti uswahl. ich meine, vaudeville villain esch minere meinig no eis vo de drü beschte album vo 2003 gsi.

zum madlib chani säge, dass sini beats immer echli entweder-oder sind, entweder voll geil oder ebe au nöd. shades of blue findi durchgehend voll geil, ynq äuä au, ich warte aber no druf das mol ändlech chli usfüehrlich chönne z'lose. jaylib hani bes jetzt nonig würklech glost, aber ehner wägem jay dee. find sini rhymes voll ned geil, und sini beats händ mer früehner glaubs besser gfalle. wott aber ned zvell säge ohnis rechtig ghört zha.
of jede fall glaub ich dass s'beschte e de gschicht vom madlib e öppe drü woche wird explodiere...
MADVILLAIN!!!

TiEZ
09.03.2004, 23:17
check ed Madvillian - Madvilliany Madlib & Mf Doom...obergeils album

losed euch dä stream a

http://www.bbc.co.uk/radio1/urban/tracklistings/peterson/20040129.shtml

[Kampf(V)ilbe]
08.07.2004, 22:06
mis avatar seits scho...:yeah: :love: :love: :yeah:

TiEZ
09.07.2004, 05:55
ech hasse de madlib- de jay dee de doom und all die penner wo met exact science und L-R-G (lifted research Group) clothing umelaufet

Tante Dagmar
14.07.2004, 11:34
Hab selten jemanden LIVE mit so abartig gestylten moves performen gesehen, wie MADLIB !
War das üüüüüüüüüüüüübel letzten Sonntach..

Onkel_Agathe
14.07.2004, 11:36
madlib ist puuurer style...in allen belangen!

kevp
14.07.2004, 12:21
madlib equals almost genious!

Ruedi Snare
17.07.2004, 15:16
für diä wo's verpasst händ... und diä wo's nomol wänd ghörä... madlib, jay dee, j rocc, peanut butter wolf und mos def live @ jazzfestival montreux... absolut fäddschissn xi! hoff dä link funktionagglät...

http://www.stonesthrow.com/videos/montreux.rm

...und suscht... www.stonesthrow.com

Tante Dagmar
17.07.2004, 18:27
Den Track den PBW ab 21:25 abspielt (geht richtig los ab 21:41min)

Zuuuviel des Guden, wiiiiiiickitttttttttttttt !!Hab den während dem Konzert xtra aufgenommen, aber keine Sau kommt drauf ;-)

WER ZUM TOIFEL IST DIESER SÄNGER RESP. HEISST DIESER SONG!!!!!??

thieu
17.07.2004, 18:47
Also Madlib isch in Sache Beat international mine Gott!

Lügner
18.07.2004, 11:29
MADLIB .... eifach nur de Hammer. Kreativität und Style = höchschtnotä .... muess mich da eifach am thieu aaschlüssä .. nuff said !

LKB
18.07.2004, 14:22
I minä augä gits kein bessere Producer als dä Madlib! I find alli Beats vom Madlib super, ob Lootpack, Quasimoto, Jaylib, Madvillain, YNQ oder sini Bluenote Sachä, alles super. Ich find au, dass er sehr guet rhymet. Und er isch eifach äs Genie. Er produziert, rhymet und scratcht....RESPECT!!!

DÄ MADLIB ISCH MIN FAVOURIT!!!

Chraensch Lee
18.07.2004, 14:57
Yea, Madlib rockt, vo Quasimoto bis Yesterday's New Quintet isch alles meistens erste sahne :D

Headshock
18.07.2004, 16:34
Original geschrieben von scope
Für mi ischer eine vo dä bestä producer ever, und i finge aus wo är alängt wird fett...

Ob QUASIMOTO, LOOTPACK, JAYLIB, usw... aus isch deftig wo är beats biistürät!

Jo cha mi do nume dr meinig vom scope ahschliesse, dr madlib isch hammer geil! dä macht sin job genial:)

zeelium
21.07.2004, 15:33
früänär han än meh chrank als genial empfundä abär sit yesterdays new quintett/jaylib hät är immer meh sympathie gwunnä. gottstatus hät är mit`m madvillain album erreicht, das teil isch da hammer!

sonix
21.07.2004, 15:53
jop, madlib foreal, stimmi euch zue, mir hingägä gfallt am el-p sini beats bessr, bi hald eine wo chli me uf skurilli beats staht.. :D

steinway
14.10.2005, 21:16
madlib isch en superlativ. für mich gits ken geilere sound. vor allem sini underground beats (lonely piano, intro vo look mama no hands. dayme!) und sin stuff mit em dudley (brainwashed syndrom. classic!!)

peace

Sambon
15.10.2005, 18:43
Original geschrieben von [Kampf(V)ilbe]
mis avatar seits scho...:yeah: :love: :love: :yeah:

offtopic:
dis avatar chunnt am 17.11.2005 in albani music club, winterthur (mit ebenfalls härtischte madlib & jay dee produktione am stizzo)

topic:
madlib isch eifach THE MAN!! und JAYLIB sowieso eis vo de beschtä hip-hop-albe EVER!!

Avenger
17.10.2005, 12:51
Original geschrieben von TiEZ
ech hasse de madlib- de jay dee de doom und all die penner wo met exact science und L-R-G (lifted research Group) clothing umelaufet

HAHAHA

und MBG die missing brain group repräsentierst du wahrscheinlich...

Madlib ist auf alle fälle toll..fast schon so toll wie sein ruf..mal jemand der nicht nur hip hop producer sondern ein richtiger musiker ist und dardurch freie hand in den archiven von blue note und the trojan catalog erhalten hat.

B77
17.10.2005, 13:07
Original geschrieben von Sambon
offtopic:
dis avatar chunnt am 17.11.2005 in albani music club, winterthur (mit ebenfalls härtischte madlib & jay dee produktione am stizzo)

topic:
madlib isch eifach THE MAN!! und JAYLIB sowieso eis vo de beschtä hip-hop-albe EVER!!

nei, dän bini im WK!!! chaner nöd e wuchä vorher cho????

back to topic, nöd numä dä madlib isch zu krass, allgemein chunt uf stonesthrow numä krasses zügs usä

ruffneck
17.10.2005, 15:40
Original geschrieben von B77
nei, dän bini im WK!!! chaner nöd e wuchä vorher cho????

back to topic, nöd numä dä madlib isch zu krass, allgemein chunt uf stonesthrow numä krasses zügs usä

yup
STONES THROW

label nummer eins...

hoodchecka
17.10.2005, 16:15
"hityawitdat" uf dr lootpack LP isch mis absolut persönleche highlight! git wenig so tracks woni immer und immer und immer wider cha bange! die z'druffnigi melodie eifach....burner!!! i liebes!

LKB
18.10.2005, 12:05
Original geschrieben von hoodchecka
"hityawitdat" uf dr lootpack LP isch mis absolut persönleche highlight! git wenig so tracks woni immer und immer und immer wider cha bange! die z'druffnigi melodie eifach....burner!!! i liebes! yes!
diä drü herrä söllät eh wieder mol äs album usebringä! (dä romes isch zwor nöd unbedingt nötig :D)
usserdem häts mol gheiss, dass diä beidä jackson's-brüedärä aka madlib und oh no au mol äs album usebringät. das wär natürlich au dä oberburner...

aber zersch freuet mir üs mol uf jaylib II und Madvillain II :D :D :D :D :D:blingblin :blingblin :blingblin

i muen jo mini meinig zum madlib und zu stonesthrow nümä bekannt geh... das isch jo allgemein bekannt...