Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : EKO - Mein Block RMX


4053ler
12.06.2004, 14:37
Het sich öpper scho de Shizzle inzoge.

Meinige drzue?

www.germandream.com/MeinBlockRmx.mp3

Stylebock
12.06.2004, 14:48
han nur gester d "ich bin jung und brauche das Geld"-Version vu Aggro ghört...do kunnt dr Eko recht schlecht weg, bösa Diss gäg ihn...

lord zy
12.06.2004, 15:05
Original geschrieben von slanGRover
"ich bin jung und brauche das Geld"-Version vu Aggro

ou ja die kenni au, findi vill herter als de da vom eko...abr grundsätzlich findi beides nöd so toll...

dr topf macht i mine auge sowiso de besti dütschrap, abr das isch jo da nöd s thema drum lanis

beatniquer
12.06.2004, 15:06
sido's block isch eifach geiler...

Luciano
12.06.2004, 15:08
Dä Diss isch vo Abdel & Faust und nöt vo Aggro, nur so als Info.
Sido isch um einiges krasser, muän Savas Recht geh, wenn er seit, alli verbessert sich und Eko wird immer schlechter.

Stylebock
12.06.2004, 15:08
Original geschrieben von lord zy
ou ja die kenni au, findi vill herter als de da vom eko...abr grundsätzlich findi beides nöd so toll...

dr topf macht i mine auge sowiso de besti dütschrap, abr das isch jo da nöd s thema drum lanis

findi anderes jenes geiler als Blumentopf...aber eba, drum gohts jo nit...

Mein Block RMX vum Sido findi au sehr geil, um einiges fetter als ds Original...dr Beat hani au...:dance:

Stylebock
12.06.2004, 15:10
Original geschrieben von Luciano
Dä Diss isch vo Abdel & Faust und nöt vo Aggro, nur so als Info.
Sido isch um einiges krasser, muän Savas Recht geh, wenn er seit, alli verbessert sich und Eko wird immer schlechter.

Abdel und Faust...wer isch denn das eigentlich? hans nur eimol ghört eba, drum hani denkt das kann fast nur Aggro Berlin si :D

find eba au, dr Eko het am Afang recht geili Styles kha, aber mittlerwiila rappt er würklich schlecht...

zum Savas...ma muass nur ds Intro vur Melbeatz losa und denn weiss ma wieder wer dr derbsti Flow in D-Land het...

4053ler
12.06.2004, 15:15
Original geschrieben von slanGRover
Abdel und Faust...wer isch denn das eigentlich? hans nur eimol ghört eba, drum hani denkt das kann fast nur Aggro Berlin si :D

find eba au, dr Eko het am Afang recht geili Styles kha, aber mittlerwiila rappt er würklich schlecht...

zum Savas...ma muass nur ds Intro vur Melbeatz losa und denn weiss ma wieder wer dr derbsti Flow in D-Land het...

Abdel und dr Faust sinn bi Rec.On deheim. Bi dr Plattetaufi vo denne isch sogar dr Savas kho und het luut "Fuck EKO" agstumme.

Zum Remix isch z'sage, dass im EKO si Version niemolls an die vom Sido anekunnt. Talänt het er zwifelslos, aber so öppis isch eifach moll wider überflüssig, naja sini Sach.

Nils
12.06.2004, 15:20
Original geschrieben von 4053ler
Zum Remix isch z'sage, dass im EKO si Version niemolls an die vom Sido anekunnt. Talänt het er zwifelslos, aber so öppis isch eifach moll wider überflüssig, naja sini Sach. [/B]

Sorry, aber das ist doch Quatsch. Das ist ein kurzer Online-Track, den er so geschwind rausgehauen hat - aus Spass. Dass das dann kein Releaseniveau hat, ist ja klar, aber für einen Onlinetrack ist es SEHR geil!

Und zu Ekos neuen Sachen generell:
Checkt die "Dünya Dönüyor"-LP mit Azra - sehr geiles Album!

www.germandream.com

Da könnt ihr euch auch noch einen Track von Ramsi Aliani & Summer Cem ziehen - sehr geiles Ding geworden, vor allem der Text.
"...früher haben wir draussen gesessen. Ich will nicht Dich, ich will die Farbe Deiner Augen vergessen..."

Wirklich geil und das, obwohl ich Summer Cem sonst eigentlich immer ziemlich mies fand!

Stylebock
12.06.2004, 15:23
Original geschrieben von Nils
Sorry, aber das ist doch Quatsch. Das ist ein kurzer Online-Track, den er so geschwind rausgehauen hat - aus Spass. Dass das dann kein Releaseniveau hat, ist ja klar, aber für einen Onlinetrack ist es SEHR geil!

Und zu Ekos neuen Sachen generell:
Checkt die "Dünya Dönüyur"-LP mit Azra - sehr geiles Album!

www.germandream.com

Da könnt ihr euch auch noch einen Track von Ramsi Aliani & Summer Cem ziehen - sehr geiles Ding geworden, vor allem der Text.
"...früher haben wir draussen gesessen. Ich will nicht Dich, ich will die Farbe Deiner Augen vergessen..."

Wirklich geil und das, obwohl ich Summer Cem sonst eigentlich immer ziemlich mies fand!

also ich denke dass Sido nicht viel länger brauchte um seinen Track zu schreiben, das gesamte Album...denn sehr gut gerappt ist es nicht, einfach sehr witzig und einfallsreich, denn ich habe schon bessere Styles von ihm gehört...

Eko gefällt mir nicht mehr, obwohl er wie gesagt sehr talentiert wäre, den anderen Stuff von Summer Cem und Co. hab ich bisher nicht viel gehört...mal nachholen..

4053ler
12.06.2004, 15:24
Original geschrieben von Nils
Sorry, aber das ist doch Quatsch. Das ist ein kurzer Online-Track, den er so geschwind rausgehauen hat - aus Spass. Dass das dann kein Releaseniveau hat, ist ja klar, aber für einen Onlinetrack ist es SEHR geil!

Und zu Ekos neuen Sachen generell:
Checkt die "Dünya Dönüyur"-LP mit Azra - sehr geiles Album!

www.germandream.com

Da könnt ihr euch auch noch einen Track von Ramsi Aliani & Summer Cem ziehen - sehr geiles Ding geworden, vor allem der Text.
"...früher haben wir draussen gesessen. Ich will nicht Dich, ich will die Farbe Deiner Augen vergessen..."

Wirklich geil und das, obwohl ich Summer Cem sonst eigentlich immer ziemlich mies fand!
Ich hab Dünya Dönüyor auch schon, und ich finde es auch recht gut. Und sorry, ich finde den Track auch für einen Onlinetrack nichts besonderes.

Nils
12.06.2004, 15:27
Original geschrieben von slanGRover
also ich denke dass Sido nicht viel länger brauchte um seinen Track zu schreiben, das gesamte Album...denn sehr gut gerappt ist es nicht, einfach sehr witzig und einfallsreich, denn ich habe schon bessere Styles von ihm gehört...


Aber genau die Umsetzung des Textes ist es doch gerade, die Ekos Version abhebt. Dieses "Ghetto"-Gerede einfach umzukehren und es auf seinen Schreibblock zu beziehen...

K
12.06.2004, 15:30
mier gfallet beidi nid.. drum schliessi pc böxli gar nid ersch ah :rolleyes:

Hadrob
12.06.2004, 15:32
Original geschrieben von slanGRover
also ich denke dass Sido nicht viel länger brauchte um seinen Track zu schreiben, das gesamte Album...denn sehr gut gerappt ist es nicht

auso ich finde weder sido, no EKO guet, aber wenn ich so die beide "Mein Block"-versione lose, muesi säge, dass de EKO om einiges besser finde.
So wie de Slangrover ond nils gschribe händ, sido tönt wie en afänger oder ebe, er het sich nid grad sehr vöu müeh gä.
Bim EKO ghörsch no z.T. rächt geili doppurhymes

Naja, wie au immer. Jedem das seini aber ich wörd i däm fau de EKO vorzie.

Luciano
12.06.2004, 15:40
Original geschrieben von Hadrob

sido tönt wie en afänger oder ebe,

Also mol ehrlich, mer cha scho sägä, das mer nöt sin style und text gfallt. Aber er häts scho übelst druf, au Flow mässig. Nur z.B Remix vo Fler - Oh Shit, da wo dä Sido bringt isch zu pervers, zu krass eifach.
Chasch mer sägä wasd wotsch

.kerYjameS
12.06.2004, 15:45
mein block beat rullt dr rest vo a-z schwul

Ruedi Snare
12.06.2004, 15:51
sido isch vo aafang bis schluss meh als numä 100% fädda! eko het gschidr d'frässi bhaltä...

Fletsch
12.06.2004, 15:53
haha...geili interpretation vo MEIN BLOCK

PhrazeFive
12.06.2004, 16:01
Dick!
mehr nöd...

Hadrob
12.06.2004, 16:36
Original geschrieben von Luciano
Also mol ehrlich, mer cha scho sägä, das mer nöt sin style und text gfallt. Aber er häts scho übelst druf, au Flow mässig. Nur z.B Remix vo Fler - Oh Shit, da wo dä Sido bringt isch zu pervers, zu krass eifach.
Chasch mer sägä wasd wotsch

jo ok. eigentlech hani s'afänger si, ufe text bezoge gha ond gar nid a flow dänkt. flow isch scho in ornig. aber texte sind meischtens unterallersau...ond nid nome inhautlech.

zimmi
12.06.2004, 17:15
züched eu mal "Jeremy - mein dorf", das findi fett.. :)

Aurel
12.06.2004, 17:30
haha... find ich ziemlich amüsant... ob's besser ist als der von sido... kan man sich drüber streiten. aber auf jeden fall gefiel mir eko selten so gut.

PsyKez
12.06.2004, 18:03
http://www.b-stadt.com/Jeremy%20-%20Mein%20Dorf%20(B-Stadt.com).mp3


heheh ich find das genialer haha

lizzle mizzle
12.06.2004, 18:26
de gröööscht scheiss...de EKO hett so e scheiss stimm...hahahahahaha

ApFeLsChOrLe
12.06.2004, 18:26
HAHA.. Stadt VS Land

Al Bana
12.06.2004, 18:36
Original geschrieben von lizzle mizzle
de gröööscht scheiss...de EKO hett so e scheiss stimm...hahahahahaha

het öppis.. i muess mi däm aaschliesse

freestyle-girl
12.06.2004, 19:49
i schiss uf dä eko!!!:shooter:

rm
12.06.2004, 19:53
[QUOTE]Original geschrieben von PsyKez
http://www.b-stadt.com/Jeremy%20-%20Mein%20Dorf%20(B-Stadt.com).mp3


heheh ich find das genialer haha [/QUOTE

de siech het na en geile flow, für dasi vo dem no nüt ghört han. het de e homepage oda so?

walliserPIMP
14.06.2004, 22:53
EKO --> :wixer:


es chlises bubbi ischer

LAN
14.06.2004, 23:09
dä typ cha ja rappe... nid schlächt ds züg, isch no geil.

ds woni bis itz vom Eko ghört ha isch so tammi schlächt gsi, aber ds hier isch no easy.

dr beat isch eh bitet -> Jermaine Dupri feat. Ludacris - Welcome To Atlanta

walliserPIMP
14.06.2004, 23:14
de typ cha rappe???

sorry.. aber ich ha d gli meinig wie dr kool savas vom EKO

LAN
14.06.2004, 23:27
klar, sini ussprach isch nonid so perfekt wie zB bim Samy, aber ds züg het flow, chasch säge was wosch.

wi gseit, ds isch ds erschte guete woni bis itz vo däm ghört ha

mc rassko
14.06.2004, 23:44
isch echli id hose de rimix findi!!!

Oschtkaffsiech
15.06.2004, 22:22
Original geschrieben von zimmi
züched eu mal "Jeremy - mein dorf", das findi fett.. :)

hehe isch no witztig's lied
bringts land lebe recht friedlich übere.. :hippie:
findi geil

:confused: het de no anderi sache gmacht???

:rasta:

Stinkyfingaz
15.06.2004, 22:30
EKO = SCHEISSE

LAN
15.06.2004, 22:34
und i säges nomau, egal öbs scheisse isch oder nid,

DR BEAT ISCH BITET!! und ds isch viiiiu schlimmer aus aues andere... voraum wes sone billige abklatsch isch.

jermaine dupri feat. ludacris - welcome to atlanta

[Kampf(V)ilbe]
15.06.2004, 22:38
naja sido's version find i irgendwie geiler als eko - de eko reimt halt nurno wie er sich verchauft, jo guet de sido au immer über sini sacha... aber de sido chunt mir sympathischer übera

eko fresh a.k.a aldi wc-duftzerstäuber ---> beeyyyootchh

PsyKez
15.06.2004, 23:07
LOOOOOOOOOL was isch das füren slaaaaaaaang? de beat isch BITET?!?!?! das hani ja nonie kört LOL

JazzMatazz
15.06.2004, 23:22
ich finds der hammer! Nicht schnell aber lustig. Halt eko. Und noch dazu kommt , dass es ein guter beat ist.(Is ja eigentlich selten bei eko) RESPEKT!

LAN
15.06.2004, 23:35
Original geschrieben von PsyKez
LOOOOOOOOOL was isch das füren slaaaaaaaang? de beat isch BITET?!?!?! das hani ja nonie kört LOL

fuck, hör dir das original an das ich unten dran geschrieben habe und dann sag nochmal der beat sei nicht gebitet...

[Kampf(V)ilbe]
15.06.2004, 23:38
Original geschrieben von JazzMatazz
ich finds der hammer! Nicht schnell aber lustig. Halt eko. Und noch dazu kommt , dass es ein guter beat ist.(Is ja eigentlich selten bei eko) RESPEKT!

du hesches nöd würli verstanda?! DUMM?

der raff i dini ironie nöd ab? :bluepunk:

Aurel
16.06.2004, 09:05
Original geschrieben von JazzMatazz
Und noch dazu kommt , dass es ein guter beat ist.(Is ja eigentlich selten bei eko) RESPEKT!

LOL...

JayJay
16.06.2004, 11:54
lasssi dä eko

smooth
16.06.2004, 12:14
wieso nur rede alli vo dem trottel...weiss jo ned....

Sekl
16.06.2004, 12:24
Original geschrieben von LAN
klar, sini ussprach isch nonid so perfekt wie zB bim Samy, aber ds züg het flow, chasch säge was wosch.

wi gseit, ds isch ds erschte guete woni bis itz vo däm ghört ha

chan der zuästimme

bin au nöd grad sonen EKO Fan. Aber ich muen säge dä träck findi no ysy!

beatniquer
16.06.2004, 12:44
Original geschrieben von walliserPIMP
de typ cha rappe???

sorry.. aber ich ha d gli meinig wie dr kool savas vom EKO


"eko verschwendet sein talent" zitat vo kks....


eko häts druff, aber was er abzieht isch so lächerlech...


und ja jazzmatazz, der beat ist nicht wirklich von ihm, sag mir nicht du wüsstest das nicht?

Toratelli
16.06.2004, 14:45
also ich finde eko aufjedenfall lustig. er nimmt alles ein bischen auf die kappe usw. klar mit der zeit wirds zuviel aber lustig ist.

was aber wirklich peinlich ist, dass er ein lied für die caterfeld schreibt. sorry für so eine tusse würd ich keinen finger rühren. und dann landet der song noch auf platz 1. :)

PsyKez
16.06.2004, 15:13
Original geschrieben von Toratelli
was ich aber wirklich peinlich ist, dass er ein lied für die caterfeld schreibt. sorry für so eine tusse würd ich keinen finger rühren. und dann landet der song noch auf platz 1. :)

das nennt man bizness und das ist manchmal so...

I_M_F
16.06.2004, 19:34
Also, dr EKO isch au nit so min Fall, är het zwar Talänt, aber wie dr Kool Savas seit: dr EKO macht zwenig drus........ Obwohl mä sich übers Niveau vom Sido cha stritte find i im EKO sie Version viel schlächter, het eifach käi Style.....