Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Kid Capri im UG

Boogieblind
12.06.2004, 15:25
Hey Peeepel,

Geschter suscht no öper im UG gsi? (het ja gnueg lüt gha)
Und wasmeineder zum Capri?
Het da ja mal chürzlich es thema ''CH Club-DJs sind scheisse...'' oder so ähnlich geh und ich glaub jede wo geschter im UG gsi isch, het gseh, wie mer richtig ufleit! und ich chan nur hoffe dassmer ide CH au mal sonen höche Level bi de Clubdjs hend, demit de 0/8/15-Scheiss vum M-Live und Konsorte bald mal es Endi het!

Respect to Kid Capri! fett gsi!:handclap: :yeah: :yeah:

jawnesse
12.06.2004, 15:59
kid capri isch ziemlich enttüscht gsi vo de CH lüüt. mitbecho? au keis wunder...verglichsch mal wies imene ami club abgaht und denn geshter UG... halt scho en rächte unterschied.

aber WIESO het er soo viel jiggy laufe lah?!!!!! :no:

Boogieblind
12.06.2004, 19:15
also bim Capri hani nöd so krass de Idruck gha er seg enttüscht! Aber vu sim Kolleg wo zerscht ufgleit het..dem hetmers scho agmerkt, allerdings au verständlich, wenn gwüssi Lüt bim erschte komerzlied grad afanget pfiife! Das hani voll denebet gfunde!
Ich han au nöd gfunde dass de Kid Capri zu jiggy ufgleit het, er het halt viellicht au gmerkt dass vill ladies det gsi sind wo gern biz so sound hend welle! Mal abgseh dassi eh denke dass sis set eifach so fescht plant het, will er het ja mega schnelli übergäng gmacht und alles het gnau passt, also hetter das scho öfters gnau so gmacht!
Ich finde au mer sött au vu so öperem nöd erwarte, dasser nie biz komerz Sache ablaht! Geile sound isch geile sound, also warum nöd bringe!?? Im Amiland pfiifet d Lüt wahrschindlich nöd bi so sound, sondern bouncet eifach!

jawnesse
12.06.2004, 19:22
oh, ich bin absolut nid gäge komerz.. ganz und gar niid.. ich denk es brucht au so trackz, demit überhaupt mal d'lüüt chli richtig afanget abgah (ebe WILLS es kennet). nur hend ja no nid emal die tracks würklich die würkig gha .. wie du selber ja au gseid häsch =)

und de capri het am schluss ja no gseid er sig enttosche.. nid mitbecho? aber howeva'... rein vo de übergäng und allem woner gmacht het... chamer sicher nid motze.. die sind 1A gsi.

Boogieblind
12.06.2004, 19:44
nei hani nöd mitbercho! Bini wohl scho gange.. Ja er het sowohl soundmässig als au technisch hammer ufgleit! Das findi am UG no cool, dass so Lüt id CH holet!

zeelium
15.06.2004, 06:51
hammergeilä afang, nach 40min jiggy sound + classics parts à la in-5min-10plattä laufä lah...:confused: i ha generell au nüd gegä club sound, abär wänn ich kid capri ga go luägä, will i au dä sound ghörä, für dä sini tapes berüähmt wordä sind!

was i abär vil negativer gfundä ha: d`lutstärki!! sry ug, ihr händs i letschtär zit öftärs übertribä, abär da isch ja zvil gsi. bi tüfärä, durchgehändä basslines händ mini haar vibriärt:wtf: . find da zimli verantwortigslos und isch zumindäscht für eus au dä grund gsi, wärum mär niä all zu lang am stück dundä gsi sind.

fatbeat
15.06.2004, 08:40
freued eui uf dä nägscht monat... gits wieder än ganz deftige dj wo am start wird sii im ug.-

watch out!

peace

Tante Dagmar
15.06.2004, 10:13
@Jawnesse, vom Set selber waren wir, so gut ich mich erinnern mag, gar nicht wirklich enttäuscht. ; )
Uns haben andere Dinge gestört harharr

Spass beiseite, ausnahmsweise kamen mir sogar die Jiggytracks ziemlich frisch rüber..
Langsam bin ich auch der Überzeugung, dass es gar nicht zwangsläufig am Set liegen muss, sondern mehr WIE es der DJ über die Bühne bringt...

Ist ja auch egal. Ich freu mich auf Samstaaaaaaaaaaach