Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Witz: Papi in der Schweizer Skinationalmannschaft (Brüller)

Radical
09.03.2005, 08:44
Die Lehrerin möchte ihre Schüler besser kennen lernen und lässt jeden sich vorstellen.

"Mein Name ist Natalie, ich bin 11 Jahre alt und mein Vater ist Briefträger."

"Mein Name ist Alan, ich bin 10 und ein halbes Jahr alt und mein Vater ist Mechaniker"

"Mein Name ist Peter, ich bin 11 Jahre alt und mein Vater ist Nackttänzer in einer Schwulen-Bar."

Völlig verstört wechselt die Lehrerin das Thema. In der Pause ruft sie Peter zu sich und fragt ihn, ob die Geschichte mit seinem Vater wahr sei.
Peter wird rot und stottert: "Nein, mein Vater ist Rennfahrer im Schweizer Ski-Team, aber es war mir zu peinlich, das zu sagen."

hobgoblin
09.03.2005, 08:56
okay de esch scho ned schlächt aber alt. wösst aber mom. au kei andere

Nörgler
09.03.2005, 08:58
aight.. peter
:D:D

piis
nörg

rip_gäpper
21.03.2005, 21:36
Super Wetz, hed dä en Schuelkolleg vo der i de Pause schnell erfonde?

beatniquer
21.03.2005, 21:45
ish edel...ish ömu aktueu...weme di letshti saison aluegt...hehe

Lartscho
21.03.2005, 23:17
Original geschrieben von Radical
Die Lehrerin möchte ihre Schüler besser kennen lernen und lässt jeden sich vorstellen.

"Mein Name ist Alan, ich bin 10 und ein halbes Jahr alt und mein Vater ist Mechaniker"

"Mein Name ist Peter, ich bin 11 Jahre alt und mein Vater ist Nackttänzer in einer Schwulen-Bar."

Völlig verstört wechselt die Lehrerin das Thema. In der Pause ruft sie Peter zu sich und fragt ihn, ob die Geschichte mit seinem Vater wahr sei.
Peter wird rot und stottert: "Nein, mein Vater ist Rennfahrer im Schweizer Ski-Team, aber es war mir zu peinlich, das zu sagen."

hahahhahahah geissepeter basst grad zu dir hahahahahahaha

hopp glarus

P-Flow
21.03.2005, 23:20

lool, ich lieb di type wa der gack vam witz scho im vorüs verratent, so wie du im titel :D hehe
aber dene hani scho kännt. isch nu edl

Radical
22.03.2005, 08:31
Original geschrieben von rip_gäpper
Super Wetz, hed dä en Schuelkolleg vo der i de Pause schnell erfonde?

nei, dis Mami während der Zigarettä nachem Sex....:D

sly saloon
22.03.2005, 08:53
Original geschrieben von P-Flow
gack

:confused: :confused: de gack vam witz?:p

bäretatzli
22.03.2005, 09:04
de het mis mami au letshti verzellt naja hehe s git besseri witz

troibal
22.03.2005, 09:07

hmm de witz kennt me jo scho :D

rip_gäpper
22.03.2005, 11:49
nei, dis Mami während der Zigarettä nachem Sex....:D

Demfall chond er vo der, den du hesch grad nomol e lahme drufgleid.

Radical
22.03.2005, 11:56
Original geschrieben von rip_gäpper
Demfall chond er vo der, den du hesch grad nomol e lahme drufgleid.

tja, es chänd nöd alli dinä Asprüch grecht werdä....:rolleyes: und es tuet mer au schrecklich leid, dass ich nöd weiss, wer der Witz erfunde hät, will ich der zuegschickt übercho han....aber ich chan suscht mal es Rundmail bi minä Kollegä starte, wenn's dich so brennend interessiert. Oder ich schalte en Azeig im Blick, damit mir's usefindet. :rolleyes: :D :hmmm:

rip_gäpper
22.03.2005, 12:26
tja, es chänd nöd alli dinä Asprüch grecht werdä....:rolleyes: und es tuet mer au schrecklich leid, dass ich nöd weiss, wer der Witz erfunde hät, will ich der zuegschickt übercho han....aber ich chan suscht mal es Rundmail bi minä Kollegä starte, wenn's dich so brennend interessiert. Oder ich schalte en Azeig im Blick, damit mir's usefindet. :rolleyes: :D :hmmm:

Hey du wersch jo emmer besser *Dümmli hoch-heb*. No es paar Johr meh ond du brengsch bereits wetze uf em Zirkus Klown niveau äne. Emmerschön am Ball bliibe, wo ein Wille ist, ist auch ein Weg.

bäretatzli
22.03.2005, 12:29
jo gönder ab? so witz sind doch eifach gschmacksach