Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Needletrashers "Broadcoast Stream"

Beatnik
11.03.2005, 01:25
Wir werden bald auf unserer Page einen Stream (Kein Download) anbieten.

2 Stunden Unterhaltung, für die die es Interessiert:D

Teilweise müssen da noch SUISA abklärungen gemacht werden, aber wir sind da zuversichtlich das alles klappt, sonst wird improvisiert ;)

Checkt mal den Trailer (by Beatnik) (Real Media Format)

Das ganze ist Low Budget, also nicht zu viel erwarten....doch wir versuchen schon etwas anständiges für anständige Headz auf die Beine zu stellen....Stay Tuned:cool:

Beatnik
11.03.2005, 14:28
Ach ja....

Falls jemand von euch etwas Exklusives hatt (Track, Turntable File oder nen Freestyle) und wir das exklusiv für die Sendung brauchen dürfen wäre das cool....für weitere Sendungen können wir soclhen Stuff gut brauchen!
Greetz

LAN
11.03.2005, 14:34
hui wird sicher interessant, i fröie mi scho druf.

njoy

D-Glay
11.03.2005, 15:47
hehe... Wer ladsch ales ih? :D

Beatnik
11.03.2005, 15:59
Original geschrieben von D-Glay
hehe... Wer ladsch ales ih? :D

Han zerscht dich welle iiladä...aber da du im Battle gäge dä Def G us Schliere verlore hesch wird ich ihn mal fröge:D

D-Glay
11.03.2005, 16:00
Du Ratte.. :D Ich ha gmeint ich seg vill tighter als de Sack! :D

Beatnik
11.03.2005, 16:37
Original geschrieben von D-Glay
Du Ratte.. :D Ich ha gmeint ich seg vill tighter als de Sack! :D

Er isch ebe scho krass....er chan Doubletime mache, di bisch und bliibsch ewig Single. Usserdem isch er im gägesatz zu dir au en lustige Siäch wenn er nöd, ineme Internet Forum isch ;)
Er gseht au besser uus als du, ich mein, mer müend das ganze ja au chli verkaufe:D
Aber vilicht bruched mer mal en Kabelboy, mäld mi suscht....

He He:p

PS:
No zur Info für alli, diä Sendig isch nöd LIVE (Mir händ gar nöd diä technische Möglichkeite zum en Live Stream i gueter Qualität azbüüte)
Usserdem hend mer so meh Freiheite und chönd besser Improvisiere....