Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : paar neue sachen...

krizi
13.06.2004, 23:31
ich han mal öpis langsams probiert...
sind kei synthies... han eifach en ton gno und de apasst, aber easy, loset mal dri...
http://homepage.sunrise.ch/mysunrise/krizi/beats/beat_14.mp3

da mal öpis neus mit synthi... isch aber no lang nöd fertig...
http://homepage.sunrise.ch/mysunrise/krizi/beats/beat_02_2.mp3

und no zwei anderi beats...
http://homepage.sunrise.ch/mysunrise/krizi/beats/beat_12.mp3
http://homepage.sunrise.ch/mysunrise/krizi/beats/something_short.mp3

feedback please...
piiisss...

eSkimO
14.06.2004, 13:15
ma ganz ehrlich...es tönt eifach als wüürsch wahllos tön zämewürfle, strukturlos und absolut unmelodiös...de langsam gfallt mer no meh oder weniger aber de rescht isch us minere sicht schrott...zum teil ischs brutal dissonant und arhytmisch...aber i eim punkt häsch rächt...s isch ganz öpis anders...hehhe... :hmmm:
jedefalls...häsch der müeh geh...mach wiiter...

SCREWD
14.06.2004, 13:44
so, jetzt dörf ich au heheheh :-)

also......schlächt sinds jo nid, dini beatz, aber wie de eskimo scho gschriebe hett ohni struktur...kei melodie....aber schrott würd au nid grad drzue saage...mir gfalle sie eifach nid.....

und de synthie beat...naja.....ebbe, me khört halt scho dass es synthies sind.........gfallt mr überhaupt nid...

versuechs doch emol mit schöne samples ;-)

cheerz

spenzasequenza
14.06.2004, 14:25
huii, ich fröiu mi grad scho richtig uf di pure, reine synthie beats, ohni störendi samples, und närvigi näbesächlichkeite, wiä melodiä, oder rhytmik *gg

lose schi de däheime mal a... hehe

spenzasequenza
14.06.2004, 16:26
soo schlimm sinds nit.

aber was mich persönlich uuuhüüüäre schteert isch dass in 3 vo 4 tracks praktisch ds genau gliich rim-pattern chunt.
ich scho eifachär, wäme fär 3 tracks di gliiche drums cha brüüche, aber wird denn halt längwiilig...
obwohl da ohnehin nit vil abwächslig drinnen isch.

und d melodiä (oder so... weiss nit, obi dem wirklich so will säge...) gfallent mär nit. das sind kei melodiä, das sind so cluster zum irgend en darki wältunnergangsschtimmig z erziige...

und wirklich sälber gmacht hesch ja di ganze synthie sounds öi nit... du so als purischt.
klar bi jedem irgendwas umenand gheblet, aber doch urschprünglich vo irgendeme factory-preset üsgange, oder?
(vorallem bi de drumsounds...)

so. ich glöibe jetz bini gnüäg beesch gsi...
wiiter so *g

krizi
14.06.2004, 22:51
juhui..... euch gfallet mini beats... :cool: :D

SCREWD
14.06.2004, 23:22
Schlächt sinds sicher nid.....de KOOL KEITH würd sicher 4 Bars drüber reime :-)

Es isch eifach nid so MI Gschmack.......

aber - mach wiiter :D

K
14.06.2004, 23:47
ja gid sicher schlechters aber ich sege mal
im verhältnis
klappe - leischtig
stimmts doch nonig ganz.. zerscht so über samples abzieh vo burner tracks als wärsch en professional producer.. und na..
naja ich cha mer über die beats au ned würkli en mc vorstelle.
so mini meinig (bi kei beat baschtler, hani öbbis gseid? tsts)

p's

krizi
14.06.2004, 23:59
:hmmm: ... 80% zu 20% - Rägle stimmt also doch... :D

natürlich chasch du dir kei mc drüber vorstelle, wil wägem schwiizer stil voll igängt bisch... gsehsch nur ei richtig... :rolleyes:

K
15.06.2004, 00:08
ich finde ganz und gar ned dasi igängt bin...
weisch ja gar ned wasi lose odr?
eineweg: es gad ja ned mal um das sondern nur drum dasmer halt ned sött vorschnell sache kritisiere ohni nacher bessers z mache.. ...
tja

jankin
15.06.2004, 02:33
Erschtens chunsch ide angere Threads Lüt go afigge ohni das säuber öppis zeigt hesch. Das isch s gliiche wie wenn seisch: "Mi Schwanz isch grösser abr mir isches piinlech mine z zeige". Bewiis zersch DIS natürleche Talänt bevor die angere geisch go aastochere.

Zwöitens isch dä ganz Schaiss vo wäge "säuber iigspiut oder mit Sämples" de gröscht Mischt! Bitch! "Music ist Kunst" und zur Kunst chasch uf verschideni Wäg cho.
Wie wosch es Orcheschter iispile wenn ke Gäud, keni Kontäkt und ke Ziit hesch? Wenns di nach Orchester gluschtet, nimmsch lieber es Sämple aus das mit Pseudo-Software-Synthies umehantiersch, wenn ke Ahnig und ke Gäud hesch fürne richtige Synthy. Und chum doch nid däm shit vo wäge "theoretisch isches mögläch" FICK UF DAS! Wie wots für di mögläch sii wenn die Theorie nidemou kennsch. Für das muesch joorelang Musikwüsseschafte studiere. Odr si au die Musikschuele nur für Sträber wo ke Ahnig hei vom REALE Produziere?

Drittens zu dine beats: Musikalischi qualitäte gsehni do würkläch nid. Beats wo nur grusigi töifi töön beinhoute (beat_12) chasch würkläch nid bruuche. Do isch etz rein gar ke kontextuelli ungerstützig füre Rapper vorhande. Ig bi zwar kenne abr ig cha mr bim beschte wüue nid vorstöue was fürnes Thema das zu somne Beat würdi passe. Globau gseh, hesch du (i mine Ouge) no zwenig Erfahrig und us däm Grund äuä ou no kes gsungs Ohr für sinnfoui Beats.

Sorry Bitch, aber akzeptier d Sache vo de Angere und akzeptier dini Lag i dere Landschaft.

Peace!

krizi
15.06.2004, 22:51
jankin, fick nöd blöd umenand!!!

du hättisch all mini posts sölle läse...
wänn sample, dänn söttisch dir grundtön hole und mit dene umenandspiele und nöd vo irgendwo en melodie-ablauf useschniide und dänn mit dem öpis mache... das hani scho die ganz ziit wälle säge und nöd öper direkt disse...

du seisch ja au, dass es mit de synthies möglich isch... "theoretisch"..., aber äbe d'praxis gseht anderscht us...

ich han niä direkt öper agfiggt wäge sinere beats... ich han eifach gseit, dass die, wo de ganz melodie-ablauf nähmet und mit dem öpis möchet, dass das nüt mit'm richtige melodie spiele z'tue hät... da chasch no schnell irgändwiä e melodie baschtle...
die beats, wo ich geil finde, da säg ich au, dass es guet isch... du tuesch halt nöd all mini posts läse...

und was mini beats agaht... es isch no keine vo dene ganz fertig... ich probier eifach immer das, was ich beatboxe umzsätze und bim beatboxe chasch eifach nöd 3 melodie uf einisch mache...
ich han eu eifach mal mini idee wälle zeige, aber wiä's usgseht, passt eu das ned...
ich chänn gnueg mc's, wo freud händ über mini beats z'reime, aber easy...

und chumm mir du nöd mit so nem lange text i de art vo: ich bi de bescht, ich mach die geilschte beats und ich han jetzt s'rächt de siäch azfigge...

Peace!

jankin
16.06.2004, 00:51
Ig ha aui dini Posts gläse und dä Seich mit däm Grundton wo du do di ganz Ziit erwänsch isch SHIT! Es isch X mou schwiriger 3 verschideni Melodie zäme z'mische aus eifach drü Tön z träffe! Aber über das woti nüm rede, wüu du z'churzsichtig bisch um das z'vrstoh.

Original geschrieben von krizi
und was mini beats agaht... es isch no keine vo dene ganz fertig... ich probier eifach immer das, was ich beatboxe umzsätze und bim beatboxe chasch eifach nöd 3 melodie uf einisch mache...
ich han eu eifach mal mini idee wälle zeige, aber wiä's usgseht, passt eu das ned...

Auso Bitch! Es git doch do so öppis, das nennt me Inspiration. Inspiration cha bi aune künstlerische Aktivitäte behüufläch und sogar notwändig si. Sogar bim Beatboxing gits das. Im Beatboxing chunt die Inspiration meistens us dr Musik odr exakter, usem Hiphop. Jetz näh mr aa, di inspiriert e track zum Beatboxe. OK, aber du chasch mit em Beatboxe nie die muikalischi Viufaut und Qualität erreiche. Sowiit no kes problem, aber DU produziersch dini Beats nach dine Beatbox-Idee. Somit sinkt s niveau vo dene Beats je längers je meh. Das isch doch vou de Schaiss. Nid?

und chumm mir du nöd mit so nem lange text i de art vo: ich bi de bescht, ich mach die geilschte beats und ich han jetzt s'rächt de siäch azfigge...

Merci, dass das so gsehsch. Das zeigt mr nur, dass äbe genau die Lag vo dir und de angere i dere "aight"-Landschaft nid gsehsch und akzeptiersch.
Ig mache nid die geilschte Beats, ig bi nid dr Bescht abr ig has Rächt di azfigge und mit dir e Diskusion aazfo, wüu du di ide gliiche Gebiet bewegsch wi ig.

Bis glückläch...

Peace!

krizi
16.06.2004, 00:58
weisch, de witz isch, dass d'lüt us öpis vorhandenem öpis anderes machet... aber ich probier us nüt en beat mit minere vorstellige z'mache...
überleg dir das mal...

spenzasequenza
16.06.2004, 00:59
ich han niä direkt öper agfiggt wäge sinere beats...

naja, eigentlich figgt di niämer NUR wäge de beats a.

da weri es eifachs: "naja, no biz wiiter iäbe" scho gnüäg gsi.
aber ds ganz drum und dra, mit diär als einzige mänsch uf dem planet wo gnüäg ufem chaschte het zum us eme "grundton" en melodie z komponiäre. du als eizige mänsch uf dem planet, wos z schtand bringt sythesizer string-sätz z arrangiäre, du als der wo eh uber allem andere schteit, und denn postesch eifach so beats... das isch doch nur normal, dass me da entüüscht isch, und mal hinnerfreegt, was denn wohl jetz derhinner soll sii hinner dem grosse beatbaschtler.
DAS isch das, wo mi aschisst.

...naja, und diinu beats eigentlich öi...

krizi
16.06.2004, 01:05
han ich jemals irgendwo gseit, ich bin und chann das alles, was du grad gschriebe häsch???

jankin
16.06.2004, 01:32
So wie ig das ghört ha, produziersch du mitem Reason. Du weisch das nur de Subtractor und de Malström Synthies si. Alles andere si Sampler. Also du nimmsch ou eifach die vorhandene Instumänt-Patches und bruchsch se. Bi de Sämples isches genau gliich. Nume hesch haut 4 Tön nachenand wo nimmsch und de Verschnidsch usemne angere stück 2 Tön so, dass si zu de angere passe. Es isch nid eifach es 1:1 kopiere, sondern es "mit dr Musik wachse". Also es mache, lose, mache, sueche, lose, mache, u.s.w. bis es ufemne niveau isch wo de zfride bisch mit dr EIGETE Kreation.

Läck bisch du bessässe drvo öppis wunderbaar Eigets, wo niemer angers cha, z'kreiere. Das isch doch genau dr Punkt. Jede wot sis eigete Baby ufd Wäut bringe. Öppis wo niemer cha noche mache. Nume, solang du mitemne Programm schffisch, isches mögläch e genaui Kopie vo DINE Vostellige z'becho. Ersch wenn mit ächte Instrumant, säuber und live gspiut, öppis machsch cha dr niemer dini Fähigkeit näh.

Also du gsehsch, aues das basiert ufemne technische Niveau und das isch grundsätzläch unwichtig. Aues wo wichtig isch, isch d'Idee und s Talänt.

spenzasequenza
16.06.2004, 02:35
de mach mal en beat, us uberhöipt nix vorhandenem. müäsch eifach zeersch es reason programiäre.

...hmm und eigentlich en pc derzüä sälber baschtle...
und es betribssyschtem schriibe..

los, öi wännd nu ewigs güät bisch, um e gwissi vorarbeit vo drittpersone chusch NIÄ drum um.

spenzasequenza
16.06.2004, 02:38
*g und ubärhöipt.. ich glöibu das het eh kei wärt mit diär DARUBER z rede... ich ha inzwische diini andre biiträg gläse...
mach diis dingsbums... lahsch di eh nit lah cheere...

krizi
16.06.2004, 08:57
hey scheisse... machet doch mal euchi auge uf. ich han immer nur bi dene gmotzt, wo au merksch, dass de siäch irgändwiä grad e ganzi oder e halbi melodie inetuet...
schad dra find ich, dass so beats i de ganze schwiiz ghörsch... voll kei arbeit dehinter, aber trotzdem uf cd presst... merket ihr nöd, dass es i de schwiiz extrem isch, was das agaht???

FicDic
16.06.2004, 10:00
Original geschrieben von jankin
Im Beatboxing chunt die Inspiration meistens us dr Musik odr exakter, usem Hiphop. Jetz näh mr aa, di inspiriert e track zum Beatboxe. OK, aber du chasch mit em Beatboxe nie die muikalischi Viufaut und Qualität erreiche. Sowiit no kes problem, aber DU produziersch dini Beats nach dine Beatbox-Idee. Somit sinkt s niveau vo dene Beats je längers je meh. Das isch doch vou de Schaiss. Nid?

so än scheiss... so än scheiss mann... du bisch ja ä richtigi biatch... nei sehr wahrschiinlich eini mit schwanz... tstststs inspiration us äm hiphop? du meinsch sehr wahrschiinlich usäm rap? scho mal was vo drum'n'base ghört? scho mal was vo ragga ghört? scho mal was vo house, trance usw ghört? nei isch ja egal... junge (Mädchen?) red nöd vo sachä wo du sehr wahrschiinlich absolut kei ahnig häsch...

Original geschreiben von jankin
Läck bisch du bessässe drvo öppis wunderbaar Eigets, wo niemer angers cha, z'kreiere. Das isch doch genau dr Punkt. Jede wot sis eigete Baby ufd Wäut bringe. Öppis wo niemer cha noche mache. Nume, solang du mitemne Programm schffisch, isches mögläch e genaui Kopie vo DINE Vostellige z'becho. Ersch wenn mit ächte Instrumant, säuber und live gspiut, öppis machsch cha dr niemer dini Fähigkeit näh.

und grad namal sooooo än scheiss... sooooo än riiiiisä scheiss wo du pussy da widär mal gschribä häsch... sälbär spilsch sehr wahrschiinlich keis instrumänt odär? du mösä...

übär de scheiss wo du da gschribä häsch wird ich mich sehr wahrschiinlich no dä ganz tag ufregä...

Map
16.06.2004, 10:16
ich han immer nur bi dene gmotzt, wo au merksch, dass de siäch irgändwiä grad e ganzi oder e halbi melodie inetuet...

Hey check mou mini Beatz us. I maches immer so. I bi überzüügt du wirsches liebe das z'hasse.

(Wenn mer öppis ufe Sack geit, sis die wo meine sie chönne Regle ufstöue wo augemeingüeutig sy. Subjektivi Meinig isch ei Sach. Meinige wöue diktiere und ufzwinge e angeri!)

spenzasequenza
16.06.2004, 10:52
krizi, da müässi der rächt gäh. ich finnes öi immer zimlich billig wänn eis ganzi melodie-passage eifach 1:1 ubernimmt... aber anderer siits, bi es paar sache funktioniärts eifach gliich hüäre güät...
ich finnes vorallem interessant am Sample, dass du us mehrere verschidene samples, us komplet verschidene tracks (und stilrichtige!)einzelni teila usenandhacksch, und denn zu einem harmonische ding wider zämekriägsch...
und sooooo eifach isch de das öi wider nit.
ich finne richtig güät gsamplet isch eppis, wämme nimme wirklich cha säge, vo wo ds sample urschprünglich isch *g...

so, und jetz tiät mal wider gmiätlich...

krizi
16.06.2004, 12:37
ich finne richtig güät gsamplet isch eppis, wämme nimme wirklich cha säge, vo wo ds sample urschprünglich isch *g...

hät öpis...
ich nimm zB. au irgänden ton vo irgändwo, aber ich spiel selber öpis demit...
mer sött aber au luege, dass s'ganze nöd zu abhackt tönt, was bi de schwiizer-beats z'vil zuetrifft...

und das isch mini meinig...(punkt)

eSkimO
16.06.2004, 15:49
hmm krizi...vo welne schwiizerbeats redsch eigetli genau?...ich finde s spektrum isch langsam chli z breit als dassd alles i ein chorb chasch rüere...wobi...momoll du chasch das bestimmt...du chasch au usem nüüt en beat bastle...
sorry aber du chunsch mer vor wi die type wo mitme schaffäll undre steiaxt in wald hocked wels wänd zeige dass sehr guet au elei läbe chönd, und dänn di ganz ziit stachelpalme bletter mampfed aber nie würed nachme bröötli goge fröge wells eifach z stolz sind...
was lauft i dim chopf ab echt?...

hinder de schwiizer beats stecki kei arbet?...hahhaaaaaaa du hirnverbrännte...wered das gedudel wo du da postet häsch mini cousine uf irem fisherpricekeyboard inert 3 minute iigspillt het, bruchz zimmlich ziit und es immänses wüsse bis mer richtig cha sample...zudem chunts au immer druf ah, was und wie dasmer samplet...passierz der oft dassd bime schwiizerbeat merksch "ah das isch doch us......"?...hmmmm?...aber ok...wänns esooo eifach isch...mach doch eifach en samplebeat, post en da ine und wäner dänn tatsächlich geil isch bini ruhig...würkli ruhig...

ah ficdic...hmmm villicht giz passend zu dinre zwangsjagge no en muulchorb wi wärs?...
ja mer händ ALL scho vo trance ghöört...und?...dini statements säged so vill us wi en toote kronzüüge junge (meitli...hohhooooooo)...

depp...ok?

krizi
16.06.2004, 16:03
im forum händ ihr alli so ne riese frässi...

eSkimO
16.06.2004, 17:34
schnugi...wer hät sini schnorre so ufgrisse und verzellt er machi di besser beats im screwd sim thread? und mer werdeds dänn schono gseh?? mer händs gseh, ghört und glachet...und de rescht isch erdbeergonfi...

schätzli :rolleyes:

krizi
16.06.2004, 19:03
hey baby, ich weiss, du möchtisch, dass ich dich in arsch ficke, aber sorry und hör bitte uf sms schriebe...

easy schnuggiputzi

McHipHop
20.06.2004, 22:33
:p

FicDic
21.06.2004, 09:23
he eskimo du rassischt... du häsch ja kei ahnig.. miär händ's grad vom beatboxä gha... und um d'inspiration vom beatä wo usäm rap holsch... läck du miär, wänn du nöd alläs lisisch und nöd drus chunnsch, figg nöd mich a du schwuli sau du huärä nuttäsohn du schwanzlutschänds figg frettchen