Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Fettä Train (Whole Train)

hanshollenstei
14.03.2005, 20:38
Wär hät dä Hole Train S6 gseh?? Geschter Abig gfahre han si ca. um di 10.15 am Stadelhofe gseh!!!!

Hät öpper fetti biuder dävo? I glaub si fahrt scho nüm... sind 3 Kompositione gsi und zwar 2,5 vo dene sind Wholecar-Style mässig gsi! I gloub es isch en Spruch gsi... Hans nöd gnau chönne läsä... bin grad am Sound lose gsi (Bligg - Wider Single Single) Isch aber was gstande vo:
Let it Bang oder so!

Wär huere geil wenn eine vo üch es pig chönnt ufelade!!

THX... *ggg* *rofl*:bluepunk:

Stinkyfingaz
14.03.2005, 20:40
Also ich han de Zug gseh, han vergeblich versuecht s'natel "fürezchrame" und föttele, isch aber grad devo gfahre :D

Kueel
15.03.2005, 17:07
was? wenn ich das gwösst hät, hät ich för dä stondelang gwartet. oder no besser, grad im verbombte train metfahre ond bi de nöchschte haltestell fötele.

subtile
15.03.2005, 17:26
Original geschrieben von hanshollenstei

Wär huere geil wenn eine vo üch es pig chönnt ufelade!!

:D

v

slang!head
15.03.2005, 17:28
Original geschrieben von hanshollenstei
bin grad am Sound lose gsi (Bligg - Wider Single Single)

MUAHAHAHA, sorry de hani mer noed chöne verkneife....

Kueel
15.03.2005, 17:31
Original geschrieben von subtile

v

hesch ne grad bim wort gno.:D :D

Ooorlikon
15.03.2005, 18:43
WUTANG forever

Wer loset auno Eminem?? Fettte Sound
Isch eigentli Auto gäng immmer mitem Auto underwegs???

Ich han gester bim skate am banhof en train gseh......isch glaub es DRES gsi...mega schlecht.....

Hät de DRES ächt eigni Yards``?

LyuS
15.03.2005, 18:47
..nöd vom thema abwieche jungs.

ya ich weiss glaub weles zügli du meinsch aber han kei bilder devo chöne mache... han defür öpis anders zbietä..hani mal in winti gseh nachher mit dem uf züri gfahre SN1

abstract
15.03.2005, 18:50
Original geschrieben von LyuS
hani mal in winti gseh nachher mit dem uf züri gfahre SN1

zien der mal äs neus natel mit bessere cam.. :D

LyuS
15.03.2005, 19:04
figg di man mis natel isch 3 jahr alt:D:D:D.... aber han mer au scho überleit mis abo isch gli down nachher verlängere;)...de zug isch aber geil das muesch zuegäh au wänn cam-quali shitty isch

hanshollenstei
15.03.2005, 19:34
Was söull das mit em schwein...? Das isch ja voll dä disrispect a mich! Nur will ich Önglisch nöd chan heisst das na lang nanig das mer mich so ... weisch so vo dä siite afigge muess...

Und Bligg isch doch genauso fett wie Subzonic! Oder finged ihr das ned? I weiss Subsonic hät anschinend ja di härtere Lyrics, aber ich find dä bligg isch eifach voll dä deftigi Rapppper usem Undergraund wo voll di derbe Skills hät!

Aber namal zum train... Nei, dä mein i nöd! I mein dä mit so fette Bubbles! (Bubbles mached jedes Piece dick, dicker am dickschte) Und er hät nöd so usgseh? Naja viellicht han ich ja au was falsch verstande und nur träumt? Ich hoffs aber nöd... will ich han a dem Abig au was mit dä Angela Jolie gha... wär voll strange wenn das ez nöd stimme würd..

Naja da na en fette Shataut au mini Wessssssssssssside Agglo Bros! Big Respect und mer gseht sich am 18 März 2005 i dä Jugi in Erlebach mit dä Ghettomeile Boys und am fetteschte Dj ... dä DJ Wildstyler 666 (so en satanischt... er hät voll sini eigenig meinig und so... das fing ich voll geil!)

hansmeier
15.03.2005, 20:20
easy train, vorallem de wink(wänn ich das richtig gse han)

Also Subzonic isch zwar nöd so min sound, los voll vil goa. Das entspannt voll bim spräie.

ja han ghört de dres het jetzt de hb vom chubs. die hend sich es style battle gäh, wo de dres eidütig gwunne het.:hammer:

[WSW]4REESSSLAA

LyuS
15.03.2005, 22:01
Subzonic..?? Bligg...?? säg jetzt mal nüd dezue musig isch gschmackssach!... aber ebe de ander train weiss glaub scho wele du meinsch hani au gseh gha

sha
15.03.2005, 22:05
send tfl zrogg?

FlinkerFinke
15.03.2005, 22:14
Die Wiederauferstehung der Legenden :D

Ooorlikon
16.03.2005, 10:06
ja de DRES isch widerauferstanden.....

Im Ghört jetzt de HB.....

ALSO A ALLI::::: ZERSCH DE DRES frage wener öpis wend....
:hippie:

Schtimmt das...dass Trains au schwimme chönd?? Wer ja mega cool

Mora
16.03.2005, 10:06
Original geschrieben von sha
send tfl zrogg?

hani au grad dänkt.

naja, mir hends zur kenntnis gno. danke.

LyuS
16.03.2005, 17:41
stimmt das...dass de ooorlikon paar beschränkti hirnzäle hät??? wär nöd so cool ich mein er tuet mer jetzt scho leid.... hör uf so shidd schribe BITTE!

...ya so wies usgseht sinds zrug ich mein de train wo ich gfötelet han isch voll nöd alt....

KOLSA*ONE
16.03.2005, 19:24
kenne zwar kein einzige vo da ine aber het relativ viel spasstis so wie ich das cha beurteile...
glaube de dres dresto isch härter als die meiste vo da!!

TÖN
16.03.2005, 19:31
Original geschrieben von subtile

v

subtile style:D

Ooorlikon
16.03.2005, 20:11
hahaha...de DRESTO brucht mal neui Windlä

KOLSA*ONE
16.03.2005, 20:17
Original geschrieben von KOLSA*ONE
kenne zwar kein einzige vo da ine aber het relativ viel spasstis so wie ich das cha beurteile...
glaube de dres dresto isch härter als die meiste vo da!!

LyuS
16.03.2005, 21:10
Kolsa*one nöd all sind so "normal" (.. normal isch relativ;)) wie mir....GÄLL OOORLIKON???

GANTER
17.03.2005, 11:57
Original geschrieben von LyuS
Kolsa*one nöd all sind so "normal" (.. normal isch relativ;)) wie mir....GÄLL OOORLIKON???

ja eh dä dresto isch dä absoluti king das isch ja wohl klar hehehehe
hey sorry aber höred doch uf. dä dresto isch eifach sooooooooooo en toy, dem würi sogar gad zwei schichte windle azie, suscht bringts ja nix.
dä söll zersch mal in chindergarte zrugg

20voreis
17.03.2005, 13:42
ah hey jungs und mädels, im internet isches immer eifach über anderi z urteile..

underlönd das doch eifach, phaltets für eu, danke!

hansmeier
17.03.2005, 13:58
Sorry 20abeis

Aber sogar mis mami hets rächt d'säge dass de dresto eifach es stuck scheisse isch..

:yo: wsw

GANTER
17.03.2005, 14:04
Original geschrieben von hansmeier
Sorry 20abeis

Aber sogar mis mami hets rächt d'säge dass de dresto eifach es stuck scheisse isch..

:yo: wsw

hey hansmeier i ha s'gfühl mi händ gad dä dresto g'outet heheheh
gang zu dim mami 20vor i

hansmeier
17.03.2005, 20:24
:bad:

für es subers züri....

LyuS
18.03.2005, 17:54
:bad:

für es subers züri....

züri isch gnueg suber...nur zwenig FARBEFROH!:)

hansmeier
18.03.2005, 19:41
zu ruhig, zu reich...cbs

schubiman
21.03.2005, 21:24
zu ruhig, zu reich...cbs

z'riich? naja, lömmer das thema! me chönnt no ine ernschthafti diskussion abrutsche!

git scho paar gueti train-bombers im kanton züri odr nume stadt-züri! nume gsehni vil zwenig, isch chli deprimierend... :D

EphToDaRhyme
21.03.2005, 22:54
De Wholetrain flasht mi eifach immer wieder:

http://kozak.ubikstyles.com/kcdtrain.jpg

cruze
21.03.2005, 23:16
isch zwar n wholecar und denn nödemal so än tolle... aber was sölls...

EphToDaRhyme
21.03.2005, 23:20
Original geschrieben von cruze
isch zwar n wholecar und denn nödemal so än tolle... aber was sölls...

Er würd no wiiter gah.. Aber isch s'beschte Pic woni han.. De Gsamt isch überdimensional.. Vom Style her hetts scho chöne besser sii.. Aber mal du doch mal en ganze!

cruze
21.03.2005, 23:33
ich wird denn mal versueche än ganze zmahle... :D

villicht nimmt mich ja mal öpper mit... !?

Belton RAL
23.03.2005, 14:16
also cruze wenn du wilsch gib ich dir es paar train sketchepaperz....isch fast wie en richtige zug zmale...

cruze
23.03.2005, 14:40
würsch mer äs paar chönne pässe? :)

das wär voll ill!
schablone für so äs pad z'mache isch eh eifacher als für än grosse trein...

ich mach der denn au äs take vo dir anne!

Belton RAL
23.03.2005, 14:48
aaaaaiiiight...voll de fame für mich

kNeEl4GoD
28.03.2005, 15:35
aber hei sender voll d feim spasstä....mann he gräffitii isch doch kunscht!!!oder???????

LyuS
28.03.2005, 18:09
wänn graffiti kei kunscht isch isch swasser nöd nass

Wildstyler89
30.03.2005, 12:00
Original geschrieben von kNeEl4GoD
aber hei sender voll d feim spasstä....mann he gräffitii isch doch kunscht!!!oder???????

WORD!!!

han ä s gfühl, die meischte da ine sind nume so szenegänger, wo's nötig händ illegal z spraye, um sich en name zmache, de wenigste gahz da würkli um kunst!

cruze
30.03.2005, 12:18
Wildstyler89:
"han ä s gfühl, die meischte da ine sind nume so szenegänger, wo's nötig händ illegal z spraye, um sich en name zmache, de wenigste gahz da würkli um kunst!"

graffiti isch ä ihstellig! ä lebensform!
illegals graffiti muess nöd schön si!
es muess au nur szeneintern verhebä...
was aber stimme muess/cha isch style, spot, technik usw.

wenns nur kunscht sött si, denn würs nur i dä halls und dihei uf liinwänd lebä...

Wildstyler89
30.03.2005, 13:04
Original geschrieben von cruze

graffiti isch ä ihstellig! ä lebensform!
illegals graffiti muess nöd schön si!
es muess au nur szeneintern verhebä...
was aber stimme muess/cha isch style, spot, technik usw.

wenns nur kunscht sött si, denn würs nur i dä halls und dihei uf liinwänd lebä...

grafitti, e läbensform:auslachen

ich glaub, mir händ es bitzeli verschideni asichte bezüglich em spraye. aso das grafitti e kunst isch, isch ja wohl klar, aber was nützt dir es grafitti ame HC platz, wäns huere hässlich isch? das hät doch nüt me mit kunscht ztue und d lüüt regts äfach nume uuf, voralem die richtig guete sprayer händ doch sicher e todwuet uf die toys wo ihre name mit ihrem gschmier in dräck ziend.

cruze
30.03.2005, 13:22
lis das wo ich gschriebe han...
isch scho klar, dass es au schlechts git!

aber graffiti isch nöd für d'allgemeinheit!
graffiti isch für sich selber oder d'szene.

Habib
30.03.2005, 13:28
Lug, chasch es no lang mit "guete" Argumentatione wöue belege cruze, wenn ärs nid wott begriefe, de begrieft ärs nid, as simple is that! Früecher oder speter wird o ärs no lerne... är söu jiz no chli sine Illusione vo Kunst und Hiphop erliege...

GANTER
30.03.2005, 14:38
Original geschrieben von Wildstyler89
grafitti, e läbensform:auslachen

ich glaub, mir händ es bitzeli verschideni asichte bezüglich em spraye. aso das grafitti e kunst isch, isch ja wohl klar, aber was nützt dir es grafitti ame HC platz, wäns huere hässlich isch? das hät doch nüt me mit kunscht ztue und d lüüt regts äfach nume uuf, voralem die richtig guete sprayer händ doch sicher e todwuet uf die toys wo ihre name mit ihrem gschmier in dräck ziend.

ob kunst oder nöd isch eigentli glich und isch eh assichtssach, und ob jezt es bild grusig oder nöd isch isch au assichtssach. solang d'lideschaft dehinder staht. und zudem graffiti machtmer nöd für anderi, sonder für sich selber, klar hätmer freuid wennmer au respekt bechunt, aber schlussendlich machtmers für sich selber