Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Die Rache der Holländer...

Urschk
14.06.2004, 13:34
chegget mau http://www.schade-deutschland-alles-ist-vorbei.com :D

u lueget aube bi Bild (http://www.bild.de) verbi, das geit aube scho fasch z wit was di dütsche dört uselö, erinneret chli a "propagandascheisse"... :hammer: naja, dir wüsst wasi meine...

fuxx
14.06.2004, 13:55
ja bild isch scho immer propaganda gsi. aber isch wohl eher witzig gmeint dä artikel bi bild.de

Äffli
14.06.2004, 13:57
Original geschrieben von fuxx
ja bild isch scho immer propaganda gsi. aber isch wohl eher witzig gmeint dä artikel bi bild.de

egal

germany sucks....

fuxx
14.06.2004, 14:02
jo das eh. si sölle mal uff dr sack kriege. denn cha dr raab sini fresse mal halte

Äffli
14.06.2004, 14:21
Original geschrieben von fuxx
jo das eh. si sölle mal uff dr sack kriege. denn cha dr raab sini fresse mal halte

da haltet d frässi nie:(

nid emol wenn meh im d frässi ischlot:D

nik
14.06.2004, 14:35
...mer wärde jo de gseh wär z'letscht lachet...

aber wenn dütschland wieterchunt, denn hets dSchwyz au verdient se im 8tel final heizschicke :D

hopp schwiiz!!! :no:

Äffli
14.06.2004, 14:41
Original geschrieben von nik
...mer wärde jo de gseh wär z'letscht lachet...

aber wenn dütschland wieterchunt, denn hets dSchwyz au verdient se im 8tel final heizschicke :D

hopp schwiiz!!! :no:

es git kei 8tel final:rolleyes: :p

hey alte, weisch was hüte odr morn am morge mi huss vrlost?!

guru
14.06.2004, 14:48
geili verarschigshomepage......hoffentlich gwünned dholländer....:D

aLeXa
14.06.2004, 14:53
ich als deutsche muss zugeben das deutschland dieses jahr mit dem team vielleicht wirklich gar nicht zur EM hätte gehen sollen hehe naja

am dienstag sehn wirs dann holland vs deutschland... der kampf geht weiter ; )

mal so rein objektiv gesehn, ich hab zwar nich wirklich ahnug vom fussball, aber ich hab nich das gefühl das die CH viel besser is als deutschland ; )