Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : chleiderproblem

gl0dy
14.06.2004, 23:28
also.... min chaschte isch ja huere läär und de hani wele go chleider chaufe, bi i erschte lade ine tschumplet und ha denkt: bääääää. ha de aber doch chli umegluegt und bi de in nöchschte lade und det wider: wüääää.... und so isch das witer gange de bini hei. und ha immerno kei nüüi chleider!
jetzt schissts mi a i nome läde zga. also wo chani schlaui chleider bstelle???????????????

HIIIIIIIILLLLLLFFEEEEEEE

LAN
15.06.2004, 00:14
www.burner.de www.kickz.com meh faut mer o grad nid i. süsch würdi mau ebay und co uschecke, dert hets mängisch ono bündigs züg

Mora
15.06.2004, 00:20
i was für läde bisch ine?
und was het dir ned gfalle?

tysha
15.06.2004, 00:43
also chonnt halt druf a was für kleider wellsch
ich bin letscht woche in züri
im GLOSS gsi und im DINGS und es hett rächt cooli sache..

bstelle. hmm hiphopwear? oder eifachs suscht kleider

www.laredoute.ch sägi nomme. das isch min shop wo schöni .... frauekleider finsch..

bi andere kleider kann der ned wiiter hälfe

Mora
15.06.2004, 00:47
la redoute - super tipp

het wirklich schöni sache, nur UFPASSE! sind alles französischi grösse, das heisst immer eis grösser bstelle.
(au wenns ned luschtig isch... :-)

Tante Dagmar
15.06.2004, 00:50
..FO`FREE FO`SHUO! ; )

Nadel und Strickzeuch zur Hand und wie im Mittelalter anno 1500 eigene Klamotten designen. Kreativität wird beansprucht und individueller Stil wird kreiirt.

Und wenn Du nicht fähig bist wie ich, dann würde ich auch im Net shoppen gehen. Die Links hab ich im Geschäft, gib Dir PM morgen durch.

In der Schweiz müsste man fast mit einem Kartoffelsack herumlaufen, um sich der Masse wirklich abheben zu können harrhar. Überall verkaufen sie den gleichen Mist...oder vielleicht mach ich was falsch.

So und ich bin oudiooo.

TiEZ
15.06.2004, 21:53
Original geschrieben von gl0dy
und so isch das witer gange de bini hei. und ha immerno kei nüüi chleider!
jetzt schissts mi a i nome läde zga. also wo chani schlaui chleider bstelle???????????????

HIIIIIIIILLLLLLFFEEEEEEE

esch bi mir genau glich

www.thegiantpeach.com
www.digitalgravel.com
www.coolestshop.com/

met digitalgrvel hani di beschte erfahrige gmacht..z.B. dönts de wärt vo de ware extra tief aschribe damet kei zoll musch zahle d lieferig isch schnell und de support esch schnell und professional

giantpeach hets allergröschti angebot a shirts

coolestshop het no vell sache wo anderst wo scho lang vergreffe send vorallem obeygiant stuff

gl0dy
15.06.2004, 22:41
wiso chame niene hose bstelle??? und wievill fr. sind $?

ich glaub ich mues würkli afa selber näihe....

frenchrap
15.06.2004, 22:53
Original geschrieben von tysha
www.laredoute.ch sägi nomme. das isch min shop wo schöni .... frauekleider finsch..

bi andere kleider kann der ned wiiter hälfe

aso da bini voll dinere meinig!!!
la redoute isch voll iisi und het super sache womer amigs da indr schwiiz nid find,halt französischi mode!