Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : FUCK IT


MANtis
15.06.2004, 11:34
vivaSwizz... F****k it

meine erfahrungen mit VIVAMAT und sende "GRUSS an 72444"

erstens..
letzte woche wurde zum ersten mal das Boot Camp Clik Video "And So.." auf vivaSwizz ausgestrahlt. (An dieser Stelle vielen Dank an CNR.. die es bereits nach 2 Jahren geschafft haben das video an vivaSwizz zu übermitteln. das nennt man
gutes vertriebsmarketing!! auch vielen dank an die leute die noch für den real SHIT voten)

aber es geht um was anderes.. klar war das BCC-video zensiert.. d.h. kein FUCK, SHIT oder dergleichen. aber weshalb darf dann die schwuchtel Eamon FUCK It sagen??
und seine ex-schlampe gleich mit? weil genau nach dem Bootcamp video kamen diese beiden videos..


logisch ist für mich nur eins:
!!Die Musikindustrie hat die beiden FUCK IT Songs erfunden!! es errinert mich immer ans duet rah diggah und young zee auf der ersten outsidaz EP.
woher nimmt sich die musikindustrie das recht wer denn fluchen darf und wer nicht?
wirkt das nicht irgendwie diskriminierend?? was denkt ihr?


zweitens..
vor dem EM spiel schweiz-kroatien ist es auf dem VIVAMAT z.T. recht derbe abgegangen mit
errniederigungen und auch schon ausländerfeindlichen äusserungen. (auch inländer wurden beleidigt) Nun ist ja die vivaSwizz redaktion verantwortlich für den inhalt dieser Messages.

soweit sogut..
ich dachte ich poste auch mal was auf dem VIVAMAT (CHF 1.- für eine message?? damn, aber das ist eine andere geschichte) hier mein post:
"it ain't where you from.. it's where you at! MKLFW.. make luv fuk war in 2004"

kurz darauf habe ich folgendes SMS erhalten:
"Din Gruss wird waege unpassendem Inhalt noed usgstrahlt! De VIVAMAT Ehrekodex uf S. 204
im TXT. "

nächstes mal versuche ich es mit..
make war fuk luv oder
spielt meine lieblingsclip FUCK IT...

Shorty
15.06.2004, 11:38
genau das isch mer ua scho mal passiert! aightgenossen dörfsch nöd grüesse aber albaner scho! lächerlich:rolleyes:

FUCK VIVA:fuckyou:

duke_one
15.06.2004, 11:39
Isch scho zimlich beschisse... aber ich glaub, da in amerika eh alles zensiert wird, händs gar nie es unzensierts "And So..."-Video usebracht und drum isch nur di zensiert version uf viva z'gseh...

bi de ängländer isch das wahrschinlich chli andersch...

Radical
15.06.2004, 11:39
Original geschrieben von MANtis
vivaSwizz... F****k it

meine erfahrungen mit VIVAMAT und sende "GRUSS an 72444"

erstens..
letzte woche wurde zum ersten mal das Boot Camp Clik Video "And So.." auf vivaSwizz ausgestrahlt. (An dieser Stelle vielen Dank an CNR.. die es bereits nach 2 Jahren geschafft haben das video an vivaSwizz zu übermitteln. das nennt man
gutes vertriebsmarketing!! auch vielen dank an die leute die noch für den real SHIT voten)

aber es geht um was anderes.. klar war das BCC-video zensiert.. d.h. kein FUCK, SHIT oder dergleichen. aber weshalb darf dann die schwuchtel Eamon FUCK It sagen??
und seine ex-schlampe gleich mit? weil genau nach dem Bootcamp video kamen diese beiden videos..


logisch ist für mich nur eins:
!!Die Musikindustrie hat die beiden FUCK IT Songs erfunden!! es errinert mich immer ans duet rah diggah und young zee auf der ersten outsidaz EP.
woher nimmt sich die musikindustrie das recht wer denn fluchen darf und wer nicht?
wirkt das nicht irgendwie diskriminierend?? was denkt ihr?


zweitens..
vor dem EM spiel schweiz-kroatien ist es auf dem VIVAMAT z.T. recht derbe abgegangen mit
errniederigungen und auch schon ausländerfeindlichen äusserungen. (auch inländer wurden beleidigt) Nun ist ja die vivaSwizz redaktion verantwortlich für den inhalt dieser Messages.

soweit sogut..
ich dachte ich poste auch mal was auf dem VIVAMAT (CHF 1.- für eine message?? damn, aber das ist eine andere geschichte) hier mein post:
"it ain't where you from.. it's where you at! MKLFW.. make luv fuk war in 2004"

kurz darauf habe ich folgendes SMS erhalten:
"Din Gruss wird waege unpassendem Inhalt noed usgstrahlt! De VIVAMAT Ehrekodex uf S. 204
im TXT. "

nächstes mal versuche ich es mit..
make war fuk luv oder
spielt meine lieblingsclip FUCK IT...

ja, das mit de Zensur han mi letschthin au gfraget.....

Und was am Vivamat abgaht isch ja under aller Sau! Scheiss Rassischtä und Patriotä uf allne Siitä......ich han mer au überleit, obi was schribä söll, aber das isch mer s Geld nöd wert! aber ich werd wohl noch es Beschwerde-Mail an Viva schiggä.....oder mer chönnti so es Sammelmail-schiggä.....da innä poste, jedä kopierts, schickts mit sim Name unterzeichnet a Viva! Villicht nützt das was!

loaboa
15.06.2004, 11:40
damn....

ech moss der eifach rächt gäh...

ech verstoh das echt ned met eamon ond sinere ex...
aber ech ha mi letschti ou gfrogt gha...

be osbournes werd ou nüt zensiert ond noch dere sändig chond dismissed (oder was ou emmer) ond denn esch weder nor ...shut the piiip up...ond so witer ond so fort...
:rolleyes:

scope
15.06.2004, 11:41
würklech FUCK IT.

hani mer scho tusig mou überleit, werum der sido nid darf ficke säge... der eamon darf de?

aber evtl. ischs haut so das die songs ohni das fuck jo meh nume no instrumental würde loufe ;)

AiGhTgeNoSSiN
15.06.2004, 11:43
Ja und wänd dänn mal eis gschribä häsch wo durä cho SÖTT, langät dZiit nöd. Glaub vo 5x isch bi mir fäng eis usgstrahlt wordä.. Abr was det zum Teil für Scheiss staht.. tztztz. Freu mi aml richtig wänn wieder mal ä richtig geili Message chunnt woni drab cha lachä odr chan ärnst näh..!!

Map
15.06.2004, 11:48
Es sehr guets, auttäglechs Byspieu wo du do brocht hesch! Es Byspieu wo zeigt, dass es immer druf achunnt wär weles Label im Rügge het um sech öppis dörfe zerloube. Es Byspieu dofür, dass es eifach e riesigi Verarschig isch, vorauem wenn dr Eamon unger dr Kategorie RAP gei. RAP... Das do e Pop-orientierte Hype ufzoge wird mit geplanter politischer Unkorräktheit merkt jo (fascht) niemmer. Aber isch haut cool FUCK IT z säge. Yeah! Fuck It!!! I bi jetzt cool.

prophet
15.06.2004, 11:56
wär au für es sammelmail!

was viva betrifft... düräzappe vilicht lauft gad was schlaus und suss wieder schnell umschalte suss regsch dich nur unnötig uf...
isch eigentlich schad, denkä sie chönntet einiges us viva mache aber nöd so! isch glaub eifach nöd für üsi alterklass denkt :hmmm:

iceripperin
15.06.2004, 11:57
wow! nöd schlächt! :yeah: ... häsch gad chli adrenalinschub gha? nei häsch voll rächt.. es isch zum brüele würkli!!! fuck viva!! :fuckyou:

[kayoz]
15.06.2004, 12:36
hehe, do erennered mer sech doch gärn a di alte ziit vo "McMusic" uf VIVASwizz zrogg :p (bezöglech osländer ond eidgenosse grüesse ond so :D)

mc rassko
15.06.2004, 12:52
VIVA isch sowiso scheisse!!!

4132
15.06.2004, 13:01
das mit de schimpfwörter isch zum teil e riise verarschig...mängisch dörfsch shit sage, mängisch nit...

dr eamon dörf fuck sage, rapper nit...

fake musigindustrie mit Viva Schwitz

AiGhTgeNoSSiN
15.06.2004, 13:06
Original geschrieben von [kayoz]
hehe, do erennered mer sech doch gärn a di alte ziit vo "McMusic" uf VIVASwizz zrogg :p (bezöglech osländer ond eidgenosse grüesse ond so :D)

"ja und isch grüässe no dä aykan, dä fatmir, dä yussuf, dä ufuk, alli tu pac fans, alli east side brothas us eschlikon und mini mami und mini papi! ah ja und tu paaac!!! yoyo" :D
Haha, han ich mich aml futschgrölät:p

Tante Dagmar
15.06.2004, 13:09
Ja ist ja gut Herrschaften, VIVA ist scheisse. Wir habens ja gehört und ändern wird sich in naher Zukunft sowieso nicht viel.


(CHF 1.- für eine message?? damn, aber das ist eine andere geschichte)

Auch wenn VIVA`s Cliprotation nicht unbedingt meinen Geschmack trifft, verweile ich doch gelegentlich auf ihrem Sender... concernant Stutz:

Es gibt doch eine Sendung auf VIVA, welche meistens dieser handsum boy aka pretty-face schwu* moderiert, in der man CASH gewinnen kann, wenn man ein Rätsel richtig löst. (z.B Bildvergleich, Buchstaben zählen und solches)

Ich versuche jedesmal diesen verdammten Jackpot zu knacken...und ich hatte schon x-mal die richtige Lösung und kam einfach NIE durch die verdammte Leitung! Ich frag mich, ob das Ganze FAKE ist oder ob die Leute, die dort durchkommen einfach dermassen stupidoo sind und meistens nicht mal das Simple vom Simplen lösen können.

Meine Frage: SCHON MAL JEMAND BEI DIESEN QUIZ`GELD KASSIERT??

(Sorry wenn ich abgeschweift bin. BIn allerdings noch immer bei VIVA)

oudda here...

MANtis
15.06.2004, 13:14
Original geschrieben von Radical
ja, das mit de Zensur han mi letschthin au gfraget.....

Und was am Vivamat abgaht isch ja under aller Sau! Scheiss Rassischtä und Patriotä uf allne Siitä......ich han mer au überleit, obi was schribä söll, aber das isch mer s Geld nöd wert! aber ich werd wohl noch es Beschwerde-Mail an Viva schiggä.....oder mer chönnti so es Sammelmail-schiggä.....da innä poste, jedä kopierts, schickts mit sim Name unterzeichnet a Viva! Villicht nützt das was!

gueti idee.
wär gspannt uf ne stellignahm vo vivaSwizz.

und. ja BCC video isch bereits zensiert gschickt worde
a CNR vertrieb.. vo dört isches witergange.. im fau vom bootcamp clik zu musikvertrieb.ch wo i de schwitz vertriebs- rächt hei für black moon und bootcamp songs. aber es wär eifach di "album version" z'spiele anstatt the motherfucking radio version. wi geit eigenltech radio-version vo fuck it? piip it?

ungerdesse "hell yeah" vo de dead prez..

AiGhTgeNoSSiN
15.06.2004, 13:15
Original geschrieben von Tante Dagmar
Ja ist ja gut Herrschaften, VIVA ist scheisse. Wir habens ja gehört und ändern wird sich in naher Zukunft sowieso nicht viel.


Es gibt doch eine Sendung auf VIVA, welche meistens dieser handsum boy aka pretty-face schwu* moderiert, in der man CASH gewinnen kann, wenn man ein Rätsel richtig löst. (z.B Bildvergleich, Buchstaben zählen und solches)

...

ouuu ja das isch sau tumm! das häz scho mal uf tv3 gäh- abr dä sänder isch ja unterdessä untergangä:D! voll behinderet. irgendwänn hät mal einä 1000.- gunnä und grad dtelefonrächnig chönä dämit zahlä:p
und zu dä frag wägem günnä, ja ä kollegin hät det mal abgruumt..

ps: mr chans eh niä allnä rächt machä was sprogramm ahgaht..

rm
15.06.2004, 13:22
naja, bootcamp sind halt krassi räpper und chönted gföhrlichi inhalt für jugendlichi ha. ich den das isch ihre grund werums es zensiered.

aber frage, hender nüt bessers z tue als vorem fernseh z hocke und am vivamat für weis ich nöd wie vill schtutz sms z schicke?

subtile
15.06.2004, 13:35
Halt halt es git soviel ich weiss au e zensierti Version vo
däm Fuck it Shit. Es ligt abr nid in dr Verantwortig vom
Sänder weli Version är spilt. (Jedefalls nid beträffend Lyrics
wills in dr Schwiz kei Zensur für so öpis git. Es git jedoch
einigi ungschnitteni Clips (z.B 50 Cent/P.I.M.P odr Jadakiss/
Knock yourself out) wo erscht ab 22 uhr dörfe gsändet wärde
wahrschinlich will me titte gseht.
Vilmols wird vo Rap Videos gar kei unzensierti Version usegäh
will dr massemarkt für ami zeugs nun mal im amiland sälber
isch wo abr die zensur bestoht will me halt meint d kiddies
bechöme denn die schlimme wörter nid mit :rolleyes: .

Naja jedefalls hän d Musiksänder je nachdem nur ei Version
wo sie chöne sände also nid viva aficke sondern blame it on
the music industry. Fuck Them :D

[kayoz]
15.06.2004, 13:42
Original geschrieben von AiGhTgeNoSSiN
"ja und isch grüässe no dä aykan, dä fatmir, dä yussuf, dä ufuk, alli tu pac fans, alli east side brothas us eschlikon und mini mami und mini papi! ah ja und tu paaac!!! yoyo" :D
Haha, han ich mich aml futschgrölät:p

ond ned z'vergässe:
...alli riel ganstas us pfäffikon ond mini ganz fämeli...


mer chönnt sech etz chli apisst fühle als schwiizer, wenn mer en schwiizer sänder luegt, wo sogar no das wort "swizz" im sändername vorchond ond det so en chline schaamhoorlose mamischmüsel stoht ond alli albaner grüesst...naja, seis drum :whogivesa

Bschiisär
15.06.2004, 13:52
Oi Sorgä will ich ha..hehe..luegäd doch wäg..isch ja eh en uustuusch pool für 12 Jährigi, wo im Mäc hocked, und stolz sind, wänns ufem TV während em ässe ihres SMS druffschtaht..

Fuck it!

4132
15.06.2004, 14:26
uftritt vo d-12 an irgendere gala oder verleihig oder weiss ich nit was...lied "my band"

"please would you suck my ...."

"Eff Marshall, Eff Marshall"

isch öppe genau gliich lächerlich...wenigstens live dörf meh doch flueche...egal wo...aber nei...Scheiss Zensur....

jankin
15.06.2004, 14:36
BILLIG!

LAN
15.06.2004, 15:25
Original geschrieben von 4132
uftritt vo d-12 an irgendere gala oder verleihig oder weiss ich nit was...lied "my band"

"please would you suck my ...."

"Eff Marshall, Eff Marshall"

isch öppe genau gliich lächerlich...wenigstens live dörf meh doch flueche...egal wo...aber nei...Scheiss Zensur....

i gloub i de usa wird ds rääächt sträng ghandhabt.

i wär aus US-künschtler emu froh weni in Europa chönnt ga toure, de chasch wenigschtens mache und säge wasde wosch.

habasch
15.06.2004, 16:04
Original geschrieben von Radical
aber ich werd wohl noch es Beschwerde-Mail an Viva schiggä.....oder mer chönnti so es Sammelmail-schiggä.....da innä poste, jedä kopierts, schickts mit sim Name unterzeichnet a Viva! Villicht nützt das was!


es normals beschwärdemail chasch vergässä....
bechunsch zu 95% eh kei antwort!
oder irgenden schwachsinn!


de 2. Vorschlag fändi nedmal so schlächt!

habasch
15.06.2004, 16:09
Original geschrieben von Bschiisär
Oi Sorgä will ich ha..hehe..luegäd doch wäg..isch ja eh en uustuusch pool für 12 Jährigi, wo im Mäc hocked, und stolz sind, wänns ufem TV während em ässe ihres SMS druffschtaht..

Fuck it!


Da fahlt mer grad eine i, wo au bi viva interviewt worde isch:
"Ich grüess mini Kollegä, min Brüeder, mini Mueter, mini Fader, und mini ganz Fämili"
Isch total stolz gsi, dasmeren uf viva gse hät! :bluepunk:

PsyKez
15.06.2004, 16:09
LOOOOOOOOOOOOL

ihr reged üch über viva uf und schriebet vivamat LOL

:lol: :lol: :lol: :lol:

lizzle mizzle
15.06.2004, 17:54
ich hasse die scheiss verfickte zensure!!! das isch doch de gröscht scheiss>!!!!!!!!!!!

sagmäu
15.06.2004, 18:06
Original geschrieben von mc rassko
VIVA isch sowiso scheisse!!!

word! mtv isch viu geiler :D
mtv-news, the osbornes, dissmissed - was wär z'läbä oni musigsänder?

"der finger kann nicht drücken auf den kleinen roten knopf"...

friiiiden

LAN
15.06.2004, 18:42
apropos zensur:
Maturzitige wärde bi üs dürds Rektorat zensiert... muahaha aber nid mit üs... uh nei :D mau luege was de das fürne Knatsch git hehee

TiEZ
15.06.2004, 21:02
met music esch wie met ässe desto meh lüüt es konsumiere sölled desto eifacher mues es si..also d masse es bie mekkes..und die wo öbis bessres wönt müend halt scho dennnoch sueche

real ?

http://www.thegiantpeach.com/_cart2.0/product_image.php?imageid=2570

Stinkyfingaz
15.06.2004, 21:26
eifacht: :fuckyou:FUCK VIVA:fuckyou:

und no eis id..... :nutkick: :D

Mora
15.06.2004, 21:30
Original geschrieben von [kayoz]
ond ned z'vergässe:
...alli riel ganstas us pfäffikon ond mini ganz fämeli...


mer chönnt sech etz chli apisst fühle als schwiizer, wenn mer en schwiizer sänder luegt, wo sogar no das wort "swizz" im sändername vorchond ond det so en chline schaamhoorlose mamischmüsel stoht ond alli albaner grüesst...naja, seis drum :whogivesa

heyyyjaaamaaaann,
darfsch weder eid- no aight-genosse grüesse, aber alli albaner, italos, spanier, kosovare, latinos, gangster, techno fritze, poppers....

noxi
15.06.2004, 23:48
mer lönd eus ja au alles gfalle ... aber ebe ... druff gschisse: wer luegt de stuss scho ...

aLeXa
16.06.2004, 13:21
hm ich weiss nich vivamat is meistens wirklich nur lächerlich aber ich finds amüsant wenn ich mal so durchzapp..die musik da intressiert mich meistens eh weniger..

aber man sollte man einführen das man deutsches mtv ind er schweiz auch über kabel bekommt also balcab sollte das reinnehmen nur viva swizz da verkümmert die jugend...

samee
16.06.2004, 13:27
Original geschrieben von aLeXa
hm ich weiss nich vivamat is meistens wirklich nur lächerlich aber ich finds amüsant wenn ich mal so durchzapp..die musik da intressiert mich meistens eh weniger..

aber man sollte man einführen das man deutsches mtv ind er schweiz auch über kabel bekommt also balcab sollte das reinnehmen nur viva swizz da verkümmert die jugend...

ych grieh eh nur s'dütsche viva über e satelit.
schtört mi eig au nid. hehe!luegs sowiso nie.

@Alexa? wo gohsch ind schuel?!

aLeXa
16.06.2004, 13:29
Original geschrieben von samee
ych grieh eh nur s'dütsche viva über e satelit.
schtört mi eig au nid. hehe!luegs sowiso nie.

@Alexa? wo gohsch ind schuel?!

leonhard gymnasium, wieso???

samee
16.06.2004, 13:33
Original geschrieben von aLeXa
leonhard gymnasium, wieso???

3ti klass? odr
denne kennsch de wanja? andrin und so?!:D :p

aLeXa
16.06.2004, 13:36
Original geschrieben von samee
3ti klass? odr
denne kennsch de wanja? andrin und so?!:D :p

jo 3te klasse kenn aber keinen wanja oder andrin... sollte ich??

samee
16.06.2004, 13:38
Original geschrieben von aLeXa
jo 3te klasse kenn aber keinen wanja oder andrin... sollte ich??

damn? jo in wellere klass bisch? 2gym? 3ts? 4ts gym? hehe

aLeXa
16.06.2004, 13:40
Original geschrieben von samee
damn? jo in wellere klass bisch? 2gym? 3ts? 4ts gym? hehe

hehe hab ja gesagt "jo 3te" das heisst : ja ich gehe in die dritte klasse ; )

samee
16.06.2004, 13:42
Original geschrieben von aLeXa
hehe hab ja gesagt "jo 3te" das heisst : ja ich gehe in die dritte klasse ; )

lol has überseh *g*
i weiss nid ob de die söttsch kenne. sinn eifach kollege vo myr.:D :p ;)

MANtis
22.06.2004, 15:55
!!!vote for the BOOT CAMP video im vivamat TODAY!!!

duckdown at bucktown

köbi
22.06.2004, 16:16
wedr Eanon Fuckit seit de tönt des ja o nid überzügnd u aggressiv, sondern eher wine babypunk wome mitemne heimleche grinse lat sini pubertäre problem frei luft lah, hingäge bi räp isch das chli angersch, da wärde sozialkritischi tegschte mit aggressive FOURLETTERWÖRDS berricheret um d message vom lied ds verstärche, ds verdütleche, mit anderne wort- VIVA ISCH KONSERVATIV
FUCK VIVA
wiso wird eigentlech Viva soviu gluegt?
Visuelli u Musikalischi Kunscht?
I würd sägä Viva isch ds schlächteschte Mittu gägä Längwili, abr ds eifachschte(TV on, uf Viva schaute, abhocke, fertig), di absoluti Vouksverblödig

VIVA ISCH OPIUM FÜRS VOUK (voralm d JUGND)

sagmäu
22.06.2004, 19:06
privatfernseh isch opium für z'vouk

LAN
22.06.2004, 20:33
fernseh isch opium fürds volk

Phattrix
22.06.2004, 21:19
FUCK EAMON
FUCK his ex girlfriend
FUCK VIVA
FUCK RASSISCHTE
FUCK verfresseni patriote
Fuck you all if you doubt me
I am a piece of fucking white shit I say it proudly

*oops falsche film*

ihr wüssed was ich mein..

mc rassko
22.06.2004, 21:47
@phattrix

bin dinere meinig und fuck mtv

sagmäu
22.06.2004, 23:16
Original geschrieben von LAN
fernseh isch opium fürds volk

nid umbedingt... fernseh chönnt entscheidend zur verbesserig vor wäutlag biitragä. aber solang nume iischautquotä gäutä "müesse" sech au mit zwei bei kalwass, lenson & partner, tv total, holywoodstreifä usw. begnüegä... und verblödä

fridä

LAN
22.06.2004, 23:34
Original geschrieben von sagmäu
nid umbedingt... fernseh chönnt entscheidend zur verbesserig vor wäutlag biitragä. aber solang nume iischautquotä gäutä "müesse" sech au mit zwei bei kalwass, lenson & partner, tv total, holywoodstreifä usw. begnüegä... und verblödä

fridä

Fernseh het genau zwöi positivi Aspäkt:
Du chasch Sache in Aktion zeige -> Lerneffekt/Information
Du chasch graphisches Züg u.U. besser Darstelle als uf Papier.

Und süsch isches genau für nüt. Bim Fernsehluege wird nämlech vom Konsumänt ke Leischtig gforderet. Du sitzisch da, lahsch di berisle vo Bilder/Musig/Stimme usw. Dänke muesch nid, bewege muesch di onid, du muesch nid interagiere, du machsch eifach nüt. Und das CHA NUR ZU VERBLÖDIG füere, unabhängig vom Programm wo louft.

Ganz im Gägesatz zu Strategiespili ufem PC, um mau es ähnlechs Bispiu z nenne. Dert isches wisseschaftlech erwise, das d Intelligänz gförderet wird wüude musch DÄNKE! (i bi ke Gamer, nur so aus Info..)

Vo dr Beiflussig dür Wärbig müessemer ja gar nid rede. Es isch ja offesichtlech was da abgeit.

Und Beiflussig dür subjektivi Berichterstattig isch wohl niene so gross wie bim Fernseh und zwar usem simple Grund, wüu mit bewegte Bilder und Ton sehr eifach Emotione/Stimmige chöi erzügt wärde.

FAZIT: Fernseh isch für die wo sech nid gschider chöi beschäftige sprich nüt bessers ztüe hei. Und genau die wärde entsprächend abgstumpft/abgfüllt -> drum "Opium für ds Volk"


hm shit, das Ganze hätt e vierziler söue wärde.
egau -> Fuck it...

schöne!

sagmäu
23.06.2004, 00:01
@lan
Fernseh i derä form wo mers itzä kennä isch wük z'letschtä wo ä demokratischi gseuschaft wi di üsi bruucht. bini sowiso mit dir iiverstandä. vo mir uus chönnt - nei söttme - me dr fernseh (so winer hüt isch) i jedem schäisshushaut furtschmeissä. u was diä sach mitem opium aageit: dä vergliich isch eigetlech sehr träffend. fernseh het ä ähnlechi funktion wi drogä!
aber:
dr fernseh isch ursprünglech aus biudigsinstrumänt entwicklet wordä, aus schnäuä übermittler vo informationä wo dr radio hät söuä ersetzä u isch eigetlech gar nid aus ungerhautigsmedium dänkt gsi. wemä z' biudende potentiau vom fernseh würd usnützä, steu dr vor was me chönnt erreichä! gratis-biudig für aui! wär sech ke schueu cha leischtä chönnt sech daheim wenigschtens mitem fernseh versueche z'inschtrueriä und sech zumnä wärtvouä mitglid vor gseuschaft entwicklä. wenn i drittwäutländer es settigs netz vo fernseh-übertragig würd ersteut wärdä, wär ihnä sehr viu ghoufä sech säuber usem dräck z'ziä!
wenn ds wort wenn nid wär.... aber fernseh isch äbä zu däm "verkommä" was es hüt isch: i ungerhautig verpackti wärbig für d'konsumförderig vo dä massä. fernseh ersetzt i gwüssem sinn o z'theater vo früecher. je unz'fridniger z'vouk isch gsi desto me theater het me la schpile das d'lüt uf angeri gedankä chömä.
vo mir uus gseh isch fernseh di reinschti lobotomie. d'glotzä macht us dir ä konsumänt wo sini wünsch nach dr gseuschaft richtet u di vom dänkä abhautet. i däm sinn: FUCK IT

"keine macht dem konsumismus" sägi da nume

fridä

slang!head
23.06.2004, 11:31
[QUOTE]Original geschrieben von MANtis
[B]vivaSwizz... F****k it

aber es geht um was anderes.. klar war das BCC-video zensiert.. d.h. kein FUCK, SHIT oder dergleichen. aber weshalb darf dann die schwuchtel Eamon FUCK It sagen??
und seine ex-schlampe gleich mit? weil genau nach dem Bootcamp video kamen diese beiden videos..


Wenn das alles wäre!!! sogar gun oder weed werden manchmal rausgeschnitten!!!!!:confused:

köbi
23.06.2004, 17:11
@sagmäu
bischder sicher es wär biuiger für jede e fernsehr ds choufe anstatt d lehrer adssteue? natürlech isch ds visuelle mdeium viu effektiver aus eine wo vorne chli umestusset, abr dr soziau kontakt wos ir schu normalerwiis git würd ganz vrlore gah. es isch übrigens dütlech erwise das dr mönsch informatione wo mit visuellem usgstattet isch (bz. Grafike, Kartene...) besser cha erfasse u spicherä.
natürlech isch dini idee nid ds verwärfe...
meh mues hützutag höheri schuele mit fernsehr usstatte, abr um ds lehrä läsä, schribe u rächnä isch eigentlech zimlech meh körperlechi u individuelli tätikeit erforderlech, aus d information (i luege o snowboardfiume, cha trotzdäm nid mit 90kmh 50m wit überne kicker flüge, obwou i wüsst wies würd gah/ es müesst usgseh)

LAN
23.06.2004, 18:09
eh äbä, simer üs ja einig sägmau....

drum luegi o ke Fernseh und drum geit mer o di ganzi gschicht mitem eamon am arsch verbi.... zensur isch für gar nüt, solangs nid mini eigeti isch woni für MI PERSÖNLECH mache.

eamon saaaaaaakkkkkkt, aber wis obe scho gseit worde isch, vilech wirds drum unterschidlech behandlet, wüus nid glich gmeint isch:
We irgendsone CHart-Popper/"Punk"/"Rocker"/usw... "fuck it" seit, de meinter ds nur eifach so mau wüuim nüt bessers igfaue isch. Wenn haut bcc ds seit, de meine sis GENAU so wi sis säge. chunnt haut drufa wide d Botschafte gwichtisch.

sagmäu
23.06.2004, 18:19
@köbi
ja guet, ä lehrer und ä schueu cha dr fernseh nid ersetzä, aber huerä ungerstützä dänki itz mau. u ä fernseh choufsch einisch - ä lehrer bruucht monetslohn, aso vom priis här weisi nid... aber äbä - da hesch scho rächt - ä ersatz isch dr fernseh nid, aber ig dänkä i länder wo angeri infrastruktur fäut chönnt ds ä enormi entwickligshiuf si.
dr lehrer cha o nid viu meh aus vorzeigä und was dr fernseh nid chönnt korrigierä würdsch us ehrfahrig lehrä. villech nid grammatik oder ähnlechs, aber wenigschtens für drittwäutländer fundamentali sachä wiä wasser sterilisierä, dünger iisetzä, viehzucht, wirtschaftslehr usw.

fride

sha
25.06.2004, 16:11
Original geschrieben von LAN
fernseh isch opium fürds volk

aaaaaaaaaaaaah, opium... :kopfnicke