Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : DJ LKB - Scratchfile

LKB
27.03.2005, 19:25
I han mol wieder chli gscratcheret. Also äs isch denn än one-take und...i weiss, i weiss, äs isch halt nöd so guet, wiä d scratchfiles vo gwüssä anderä dj's do im forum. däfür han i dä beat selber gmacht, hehe;)

also, uscheckä und feedbackä, aight?

jazzy scratch (http://mypage.bluewin.ch/drh/jazzy_scratch.mp3)

Peace

konfus
27.03.2005, 19:32
jeep häsch paar geili moves dinne.

Daifel
27.03.2005, 19:36
Hei diu bisch jo super aktiv! Sch mol dra denkt zum mitere Crew was mache?

LKB
27.03.2005, 19:40
@konfus: yeep und au paar übli, hehe. wenn i eifach di schlechtä moves würdi useschnipplä, denn würdis scho no geil tönä;)

@daifel: nei, han i nöd, haha. äs git scho paar userwählti mc's wo beats überchömät, aber i mag kei festi bindig...:D

Daifel
27.03.2005, 19:43
Aha, wie heissed den die MCs kennt mer die?

LKB
27.03.2005, 19:48
die zeit wird kommen.. wart nur, hehe.

i weiss nöd öb du diä mc's kennsch...
z.b. dä slanGRover hät grad äs beatli übercho
und dä DefG chunt au no ein über

und wenn dä harry leggs nöd scho vom mr. flint wör d beats übercho, denn wör er au mini neh, hahahah...

Daifel
27.03.2005, 19:50
Jo tönt interessant, meh oder weniger. Mit was machsch den beats?

LKB
27.03.2005, 20:06
sind mir do i dä fröglistund, hehe, chum mol uf dä punkt. i nimmä mol a, du weisch eh wer ich bin oder? i weiss allerdings nöd wer du bisch. i nimmä mol a, dass än arboner bisch...

ich mach d beats mit software, sprich fruity loops, cubase, adobe audition, reason...

Daifel
27.03.2005, 20:17
Jo bin arboner. Han gmeint wüssisch das, han nur chli welle erfahre was so am mache bisch...

No en schöne

LKB
27.03.2005, 20:45
scho easy, jetzt isch eifach min ganze thread vollgspamt, hehehe...

jo i bin scho dävo usgangä, dass än arboner bisch.

chasch jo do uf aight amel recht guet verfolgä, was i so am machä bin..................................................
also peace

T-MOE
27.03.2005, 20:59
Original geschrieben von DJ LKB
die zeit wird kommen.. wart nur, hehe.

i weiss nöd öb du diä mc's kennsch...
z.b. dä slanGRover hät grad äs beatli übercho
und dä DefG chunt au no ein über

und wenn dä harry leggs nöd scho vom mr. flint wör d beats übercho, denn wör er au mini neh, hahahah...

sicher wegem harry ? :) het na anderi quellene als nur dä bernie, scho etz... bi grad am recorde mitem und dä seb beat isch au ned vom bernie.... :).....

gruess

P.S. Flint Beats sind recht fett und professionell....

LKB
27.03.2005, 21:31
Original geschrieben von T-MOE
sicher wegem harry ? :) het na anderi quellene als nur dä bernie, scho etz... bi grad am recorde mitem und dä seb beat isch au ned vom bernie.... :).....

gruess

P.S. Flint Beats sind recht fett und professionell.... nei i han dä thomas no gar niä gfrogät. i mein am bernie sini beats sind würklich sehr professionel und voll easy. do chan ich ipackä mit minä beats, hehe.

aber easy, dä t-moe dörf natürlich au mol än beat ha vo mir, falls erwünscht;)

Flow-Joe-Mika
30.03.2005, 21:57
Ich hätti do emol e Frog, also ich ha mi DJ-Set erscht grad kurz kauft und möchti gern wüsse wie me denn do richtig e lied zämmä mixt, also uf eim Turntable isch jo dr Beat, aber was i immer nonig check, vo wo griegt me denn stimmte (also Sänger)???

Peacemaker
30.03.2005, 22:11
@ Flow-Joe-Mika

die holsch dr uf dr scratch platte

Peacemaker
30.03.2005, 22:14
@ DJ LKB

döu cuts si scho rächt guet. i mues zu dir eifach sägä, finges vou fett das gäng wiedr so chly öpis id fore stöusch u do für ungerhautig sorgsch. u du nimmsch aus irgend wie so eze. fingi vou geil. ächt respekt.

ps: wenn mou irgend ä beat mir wotsch gä, mach das nume... ;)

piis

LKB
31.03.2005, 00:59
Original geschrieben von Peacemaker
@ DJ LKB

döu cuts si scho rächt guet. i mues zu dir eifach sägä, finges vou fett das gäng wiedr so chly öpis id fore stöusch u do für ungerhautig sorgsch. u du nimmsch aus irgend wie so eze. fingi vou geil. ächt respekt.

ps: wenn mou irgend ä beat mir wotsch gä, mach das nume... ;)

piis hehe, merci für din respekt..
jo logisch stell i immer wieder chli was do ine. nimmt mi jo wunder, was di anderä lüüt so denkät..
was meinsch denn dämit, dass i alles so easy nimm?? i bin easy, hehe...

beat dir geh? bisch du MC oder DJ oder was (sorry, wenn i kei ahnig han) muesch mir halt zeigä, was so druf häsch und denn entscheidä scho, öb du au mol än beat überchunsch;) oukey?

@Flow-Joe-Mika: also i wörs au mol miterä Scratch-Plattä versueche. oder mit äm acapella vonerä single chasch au scratcherä..

pees

Beatnik
31.03.2005, 01:17
Sicher nimmt er alles EZ, wenn er so relaxti Files da innestellt chan mers au chli EZ näh! Isch immerhin eine vo dene 10% agmäldete User wo Stuff usekickt da inne, he he he, au wenn das niemert verlangt;)

Also miin Respect hesch ja:D

LKB
31.03.2005, 01:34
Original geschrieben von Beatnik
Also miin Respect hesch ja:D :handclap: yeah, din :respect: han i jetzt au...
langsam han i äbä scho gnueg repekt, dass i au mol äs schlechts file chan do ine postä und äs chömät trotzdem kei haters, hehehe

und diä 10% wo ihren stuff do postet händ di meischte au min respekt verdiänt und diä sind au zimlich di einzigä, wo diä plattform für öpis sinnvolls bruchet;)

smee
31.03.2005, 02:01
is ganz nett, paar ganz ordentliche Tech iken aber so von 0.50-1.10 rum hinkts schon hörbar dem Takt hinterher ;-)

Musst jetzt nur noich saubrer werden

LKB
31.03.2005, 12:11
Original geschrieben von smee
Musst jetzt nur noich saubrer werden aight, jetzt muss ich nur noch üben, bis ich so gut bin, wie mein, dj-vorbild smee;) dann wäre ich schon zufrieden!

LKB
31.03.2005, 12:20
ansonsten watch this (http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=10904) do han i glaub ä chlii besser gscratcht;) aber äs chunt denn scho wieder mol chli was bessers vo mir, i han äbä au scho mega lang nünt meh hinter dä turntables gmacht...;)

Peacemaker
31.03.2005, 22:15
beat dir geh? bisch du MC oder DJ oder was (sorry, wenn i kei ahnig han) muesch mir halt zeigä, was so druf häsch und denn entscheidä scho, öb du au mol än beat überchunsch;) oukey?

bin mc.
eze, i schick dr de mou es file. ha abr momentan no nüt ufem pc, han drum ersch grad en viirus gha. :wtf:

piis

smee
31.03.2005, 22:52
aight, jetzt muss ich nur noch üben, bis ich so gut bin, wie mein, dj-vorbild smee;) dann wäre ich schon zufrieden!

muahah MICH als vorbild ... lieber nich hehe