Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Beastie Boys - To the 5 Boroughs

Soulclap
15.06.2004, 19:49
Beats, Raps, Turntabelism,.....!!!! Triple Trouble!

http://www.beastieboys.com/presspics/03.jpg

STAY REAL NEVER CHANGE!!!!

CHOUFE!!!

PsyKez
15.06.2004, 19:54
jawoll

3pol
16.06.2004, 01:27
bin schier hineusgheit woni die erste tracks ghört han, unglaublich s'teil. rohe untergrund sound, vom derbste, nued bling bling, pimp shit oder was au immer, so wie's de Soulclap gseit hät:
Beats, Raps, Turntabelism,.....!!!!
vom finste.
keyser

PsyKez
17.06.2004, 13:26
hey en guete tipp: holet üch das teil!!
das album isch neckbreaka #1

MikePx
17.06.2004, 15:14
Original geschrieben von PsyKez
hey en guete tipp: holet üch das teil!!
das album isch neckbreaka #1

Ja, dem chan ich nur zuestimme

Piis

EphToDaRhyme
17.06.2004, 15:16
Original geschrieben von MikePx
Ja, dem chan ich nur zuestimme

Piis

Ich dänke ich wirds mer au no inezieh! Isch dooch eh es must have! Hehe geile Avatar Mike.. Iiii got no monnneeey mooooneeeey :D

Hempalizer
17.06.2004, 18:08
hey yo!

isch scho de hammer was die 3 jungs und ihren 5 fache DJ Wältmeischter und de rescht vo de band herebringed. mit so 16/17 agfange mit herte "ernschtznehmendi" HC-punk übere zu rap. sind ja gar nöd eso alt...34?
naja egal...ich han wenigschtens ihres konzi im '99 nöd verpasst!...und die noi CD wierd i sicher nöd entgah lah!

isch krass...wo de MMM, aso de DJ Mix Master Mike a sinere 6. DJ-WM nüm zueglah worde isch, weil er zguet isch und weil sie mal en noie DJ hend wele fördere...krass...er hets au würkli im griff.

:respect:

3 MC's and one DJ....

spenzasequenza
17.06.2004, 18:33
jetz weis warum ich nu an keiner dj wm bi gsi... höhöö..

Mahatma Ganja
17.06.2004, 19:51
das album münd er eu echt go hole, isch de börner!!:headbang: :headbang: :headbang:

Omnipresent and omnipotent,
my rhymes are whales
and yours are rodents.
This means huge compared to small.
You look a little chilly,
can I get you a shawl?

(CRAWL SPACE)

I'm getting kind of tired of the situation.
The U.S. attacking other nations,
and narrations, on every station.
...
Keep the mind alert and not revert!

(RIGHT RIGHT NOW NOW)

Beatnik
19.06.2004, 12:30
Original geschrieben von Hempalizer

isch krass...wo de MMM, aso de DJ Mix Master Mike a sinere 6. DJ-WM nüm zueglah worde isch, weil er zguet isch und weil sie mal en noie DJ hend wele fördere...krass...er hets au würkli im griff.

Chan ja sii das ich da würklich e Wissenslücke han, wer weis! Aber dä Mix Master Mike isch nie allei an e WM, er isch 3 Fache DMC Gwünner, 1x mit Q-Bert, Apollo und Himself alls Rocksteady Dj's, 2x mit Q-Bert und Himself alls Dream Team! So vill ich weis sind das 3x gsi, und anere ITF hett er (so vill ich weis) nie mitgmacht!

Usserdem hends nöd nüme mitgmacht wills zguet gsi sind, sie hettet scho no dörfe, aber sie selber und dä Q-Bert hend gseit das sie Platz mache wännd für die jünger Generation (sprich dene e Chance lah)!

Aber falls du meh weisch, klär mich uuf, wie gseit, chan ja sii das ich da falsch Informiert bin?:rolleyes:

Canabiero
19.06.2004, 13:17
ja die schiebe werdi mer sicher au zie.finds efach e hammer crew.won ires ding dureziend egal was die andere mached.

Hempalizer
21.06.2004, 12:05
hey yo!

"5 fachi Wältmeischter" hends zumindescht am Konzi im Hallestadion behauptet...er isch nachher id Juri odr isch denn de Moderator gsi a sinere 6. WM. het au no e chlini show igleit.

chunt doch au nüm druf ah...

Radical
24.06.2004, 16:17
ich han's neue Beastie Boys Album au....erscht 2,3 Mal dureglosed....naja, min erschtä Iidruck isch chli zwiespältig ehrlich gseit,.....gwüssi Tracks gfalled mer sehr, anderi findi nöd speziell....

Vo de Beats her findis ok, dass sie richtig Elektro gönd, aber es isch z billig.....vill z vill berüehmti Samples klaut und für mis Ghör zum Teil zu überlade die Beats. Und vor allem nüt neus....
D Raps findi au nöd speziell, ussert natürlich d Text....Aber raptechnisch tönt's für mich nöd wiiter entwicklet als uf de alte Beastie Boys Alben.....und sind au nöd all zu sehr abwechsligsriich flowmässig...

Naja, isch chli anderi Meinig als die vo de anderä,...aber min erschtä Iidruck...villicht änderet sich das mit mehrmaligem losä no chli....

Beatnik
24.06.2004, 16:28
Original geschrieben von Radical
Aber raptechnisch tönt's für mich nöd wiiter entwicklet als uf de alte Beastie Boys Alben.....

He He, ja das isch chli wie bim EKR, sit 10 Jahr (oder länger) die gliiche Rap Skillz, aber trozdem erfolgriich:D :D

Radical
24.06.2004, 17:48
Original geschrieben von Beatnik
He He, ja das isch chli wie bim EKR, sit 10 Jahr (oder länger) die gliiche Rap Skillz, aber trozdem erfolgriich:D :D

naja, der EKR hät meh Fortschritt gmacht findi!

Ich weiss nöd, ob das Album au so Erfolg hätti, wenn das nöd d Beastie boys wäred....ich bezwiifles ehrlich gseit!

Beatnik
24.06.2004, 17:54
Original geschrieben von Radical
naja, der EKR hät meh Fortschritt gmacht findi!

Ich weiss nöd, ob das Album au so Erfolg hätti, wenn das nöd d Beastie boys wäred....ich bezwiifles ehrlich gseit!

Ja, dä mit em EKR hett hald grad passt....he he, isch ja nöd zu 100 pro min ernst gsi!

Aber stimmt scho, ich mue sda au mal ganz ehrlich säge, ich han "VOR" Hello Nasty "NIÄ" Beastie Boys glost, und ich dänke au det hetts mich meh wäge dä Beats und em Mix Master Mike agsproche, und bim 2te Album isch es wider meh wäge dä Beats....will uf Teggscht han i bis jetzt det gar nonig richtig glost!

Aber dInstrumentals vo beidne (Hello nasty und 5 Bouroughs) mues mer sofort uf Vinyl innezieh wenns mal usechömed:blingblin :blingblin

Radical
24.06.2004, 18:00
Ich han halt "Ill Communication" voll geil gfunde....und dänn händs für min Gschmack vo Album zu Album abgeh, oder nöd sich würgglich gsteigeret!

Danielsson
24.06.2004, 18:44
Ja i finde ds Album ou vou fresh, isch recht easy, aber mä muäss haut irä Style gärn ha, das die Platte eim überzügt...

piis

robbin' rood
24.06.2004, 20:43
...girls....all i really want are girls...

...ich lieb die type.

EphToDaRhyme
07.07.2004, 13:04
*push* Für de FicDic

FicDic
07.07.2004, 14:17
danke für dä *push*

aaalso, ich findä das äs huärä def's album... nur scho rein beattechnisch übärzügt de shisch hert... no niä so vill abwächslig ghört ufämä album... no niä so aspruchsvolli kompsitionä ghört im rap und no niä so än usgfeiltä flow ghört wiä uf dem album... chönd sägä was iär wänd... diä 6 jahr wartä händ sich glohnt...

MikePx
07.07.2004, 14:27
Wie chamer nur ade Beastie Boys zwiefle...!!!
:bluepunk:

Ich hans Album, und ich muess säge, das das Album echt fett worde isch...

Back to the Roots, sozäge:kiffer:

FicDic
07.07.2004, 14:31
also ich find si sind nöd würklich back to the roots gangä... ehär total neui wäg... värsuächäd no s'letschtä bitzli usäm hiphop usä z'quätschä...

Stubaehocker
09.07.2004, 09:36
hey er beasty freaks...

also was ich zum album meine: guet hans nonig selber glost aber muess i au no mache und ich werds zu 90% chaufe!!! aber ich hans bis jetzte nur uf cd gfunde weiss öper öps das teil au uf platte git????

piis out