Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Wieso muss alles immer diskutiärt wärdä?!

Ziehmutter ZH
14.01.2004, 13:51
Ich cha das nöd begriffe, jedä Scheiss muss beredt, diskutiärt wärdä, über jedi ainzelheit laat mr sich us. isch für mich typisch für de durchschnittshomie, nur schnurrä, s'muul verrisse, besser mal schwige und zuälosä, und na vill wichtiger schtudiärä. ich bi mr übrigens dä ironie bewusst das da z'poste. fore sind schön und guät, aber das mr zu jedem scheiss e meinig muss ha...voll dänä. es git wool nüt wichtigers im läbä. und vorallem, wiä hät mr sovill ziit? aber da ca. 80% da ine ja eh na id schuäl gönd macht das alles sinn....

go go get me...

unique
14.01.2004, 13:55
du besch secher beh*******
muesch jo ned det go diskutiere wo kei meinig hesch!
ond wiso frogsch du sone shet wenn diskusione shet fendsch?
echt mongo! :mad: :stupid:

EphToDaRhyme
14.01.2004, 13:55
Well diskutiere wichtig isch und jedä Scheiss villicht jedem da ine was anders bedütet! Und das mues diskutiert wärde.. zuedem schaffed die meischte wo da ine sind.. nur so nebedbii!

Pilz
14.01.2004, 13:57
scho so... no dümmer aus aues eifach z diskutiere isches z diskutiere wieso mäh aues diskutiert wüu das isch die sinnlosischti diskussion vo allne.. no schlimmer als das BS vs. ZH Ding

P-Flow
14.01.2004, 14:00
Ohh, wenn eper zuma thema kei meinig het, so soll är nit dikutieru! aber jede het an meinig, glich wie alt>!

Aurel
14.01.2004, 14:08
Original geschrieben von Pilz
scho so... no dümmer aus aues eifach z diskutiere isches z diskutiere wieso mäh aues diskutiert wüu das isch die sinnlosischti diskussion vo allne.. no schlimmer als das BS vs. ZH Ding

hehe... der war nicht schlecht...

aber zum thema. da ich hier im büro genügend zeit habe, lasse ich mich halt auf jeden scheiss ein, egal wieviel sinn die diskussion hat. ist teilweise schon unterhaltsam. und sicherlich ein schöner arbeitszeitvertrieb... :p

Stylebock
14.01.2004, 14:11
diskutiara isch nit meh als Langewieli vertriba, i bin froh dass es do ( und au uf andra Pages ) as Forum git wo ma kann Meiniga ustuscha, wema a Frog het kama au a neua Thread eröffna, ma lernt Lüt kenna usw...
wieso eröffnisch denn an Thread über Sinn und Unsinn vum diskutiara wenns di sowieso aschiisst üsi Antworta zläsa und z'erwidara? verstohn i nit ganz...
aber au wia dr Pilz gseit het...so Züg Basel - Züri isch überflüssig...aber jedem sis Ding...

annes-thropo
14.01.2004, 14:12
Original geschrieben von EphToDaRhyme
Well diskutiere wichtig isch und jedä Scheiss villicht jedem da ine was anders bedütet! Und das mues diskutiert wärde.. zuedem schaffed die meischte wo da ine sind.. nur so nebedbii!

aight!! es git sicher au na paar, wo i de schuel sind, aber au die werdet nid unendlich ziit ha...!!
i fräg di jetzt, bisch du allgemein gege fore und chatrooms?? wil, i bin au kein fan vo forene und chats und weiss ich, was es na alles git, nur um virtuelli bezieige zknüpfe... i suech kei kollege da drin und das machet die meiste anderne au nöd, sust wer de thread "treffpunkt" überfüllt... aber ois verbindet e liedeschaft, e liebi zum rap und e liebi zum hiphop und das isch ja wohl eis wo beste forene, wos git über das thema...
aber du hesch recht, wennd meinsch, dass chats ja vielfach nur da sind, will mer soziali kontakt übers internet suecht, aber im chat sind ja au fast kei lüüt, also chum mer nid mit dinere meinig und probier mer gar nid erst zverzelle, dass s'ganze aightgenossezüg unnötig isch, sust musch ja gar nid mitglied si da inne!!! und musch gar nid erst dini meinig kunnt due, die interessiert nämli niemert!!
aber eis wetii eifach na ahenke, zum dere diskussion sinn zuverleie; ihas scho agschnitte, es isch dfrag: werdet die virtuelle beziegi bald en höhere stellewert ha, als die soziale im echte lebe??? piis

noxi
14.01.2004, 14:23
ääääm simmer da immene forum oder what ???? :hm:

es forum isch da zum diskutiere :D

Jeca
14.01.2004, 14:46
@ also ich find's ä herzigi Frog :D

annes-thropo
14.01.2004, 14:47
eis wetti na ehenke, damit min biitrag nid missverstande wird:
sägemer mal, d'aightgenosse isch e online ziitig:
min hend en kulturteil, de isch hiphop, en sportteil, chliazeige, film und musigkritike, eifach alles...
betrchtemer d'aightgenosse als onlineziitig, wo die ganz schwiiz därf mitgestalte...

aightgenossen.ch - swiss quality magazine...

Pleschen
14.01.2004, 14:59
Original geschrieben von Aurel
aber zum thema. da ich hier im büro genügend zeit habe, lasse ich mich halt auf jeden scheiss ein, egal wieviel sinn die diskussion hat. ist teilweise schon unterhaltsam. und sicherlich ein schöner arbeitszeitvertrieb... :p

WORD !!!

besser als de ganz tag pörnöbildli aluege! :D
besser als de ganz tag maile!
besser als rumhocke und nüt mache!
besser als schaffe wenn me nüt z tue hät!

ok ich hätti immer z tue immer z viel z tue aber ich bi lehrling und ich lah mi nöd lah stress!schaffe OK imene aständige tempo aber ab und zue muss scho mal e pause für aightgenossen si....und wenn me nüt z tue hät is e gueti beschäftigung au wenn si nöd so sinn hät!

so viel vo mir ziehmütterli, und denn no vom Sinn über der Sinn vo unsinnige sache rede isch nöd viel sinnvoller!
:D

piis

fazit8
14.01.2004, 15:07
s'problem isch jo nid das diskutiert wird, sonder d'art vo de diskusione..jede wirft jedem an grind das är meh vo hiphop verschtoht und dr ander eh kei ahnig het!

aber es macht schpass und es vertribbt eim d'zit!

aber ziehmamme zh: ich weiss was de mainsch!

@pilz...BS-ZH diskusion isch jo wohl voll nid blöd;)

Pleschen
14.01.2004, 15:08
Original geschrieben von fazit8
aber ziehmamme zh: ich weiss was de mainsch!
^

ja was er meint weiss glaub jede aber so öbis muss der imene Forum egal si sunscht bruchsch ja nöd ins Forum z cho!

piis

Ziehmutter ZH
14.01.2004, 15:09
sind ja alles wunderbari antworte, breit gfächeret, di einte intelligänter als di ander, aber fasch alli guät!

zersch mal zu dänä wo mini frag scho beschisse finded, ich dänk das hani klärt vo wägä sälbschtironie, aber entweder händers nöd begriffe oder überläsä.

und susch wotti aifach na sägä, ich bi nöd gegä foore, bi nöd gegä chats und internet, und scho gar nöd gegä aightgenosse. aber s'isch mr aifach ufgfallä das extrem vill dummi threads git, oder i de threads extrem vill dummi biiträg.

wiso dasses sovill git, isch mr au klar, verschidäni lüüt, verschidäni interässä.

ich haltes für e guäti idee und na es bessers mittel zum sich chönä informiärä, was aifach fäält isch de fokus ufs wesentliche. d'begründig Langwiili halti effektiv au für de hauptgrund.

aber luschtig findi, dass i threads wiä basel vs züri, wo ja sooo offesichtlich us purer langwiili gfüärt wirdt, und mit so klarer ironie biiträg gmacht wärded, lüüt so ärnschthaft teilnämed...

fazit8
14.01.2004, 15:09
Original geschrieben von Pleschen
^

ja was er meint weiss glaub jede aber so öbis muss der imene Forum egal si sunscht bruchsch ja nöd ins Forum z cho!

piis

kasch gift druff neh, dass es ebbe nid jede weiss!!!

Pilz
14.01.2004, 15:20
auso i bi eh nur us längwilli ufem job da druffe... i mire freizyt weissi bessers z mache...

@fazit8: in bierland wärde mir eh aui vereint si... gsehsch was i meine:D

Ziehmutter ZH
14.01.2004, 15:20
"am eko fresh isch jo bekanntlich ä fläschä an grind gflogä am sim konzert ! aber i dä 20 min staht äs isch äs zippo gsi.... was isch äs jetzt würkli gsi ?"

es guäts bischpill oder????

Grumble
14.01.2004, 15:25
also ich glaube was sicher zum teil meh stört isch, das mer gwüssi theme eifach immer und immer wieder muen disskutiere bzw. dases immer wieder en neue theard dezue git.

aber suscht findi, wenn mer sich nid für es thema interessiert oder so denn chan mer sich au drus halte.ich mein mir gat da ine au 80% am a**** verbie oder finds absolut lächerlich aber das heisst ja nid dases de andere au muen so ga...

we scho de taz gseit hät
"Jedem das seine"

Grumble

Pleschen
14.01.2004, 16:07
Original geschrieben von Ziehmutter ZH
sind ja alles wunderbari antworte, breit gfächeret, di einte intelligänter als di ander, aber fasch alli guät!

zersch mal zu dänä wo mini frag scho beschisse finded, ich dänk das hani klärt vo wägä sälbschtironie, aber entweder händers nöd begriffe oder überläsä.

und susch wotti aifach na sägä, ich bi nöd gegä foore, bi nöd gegä chats und internet, und scho gar nöd gegä aightgenosse. aber s'isch mr aifach ufgfallä das extrem vill dummi threads git, oder i de threads extrem vill dummi biiträg.

wiso dasses sovill git, isch mr au klar, verschidäni lüüt, verschidäni interässä.

ich haltes für e guäti idee und na es bessers mittel zum sich chönä informiärä, was aifach fäält isch de fokus ufs wesentliche. d'begründig Langwiili halti effektiv au für de hauptgrund.

aber luschtig findi, dass i threads wiä basel vs züri, wo ja sooo offesichtlich us purer langwiili gfüärt wirdt, und mit so klarer ironie biiträg gmacht wärded, lüüt so ärnschthaft teilnämed...

finds en guete bitrag vo dir au wenn ich dich scho wieder kritisiert han wägem thema! es isch es kritisches thema und genau so kritisch und mit ironie gebrägt find ich d frag: Wiso muss sich i dem Forum eigentlich jede Rechtfertige!

aber was macht me imene Forum usser diskutiere....????me chan viel meh mache als nur diskutiere!me cha e gwüssi produktivität an tag legge egal ob DJ,MC,Writer oder B-Boy und das wiederspieglet glaub au en gwüsse teil vom real life!

jetzt chund aber scho wieder en kritische Punkt : du scheiss internet MC.....!!! ich gsehs eifach so es sind z meiste hie ine so internet MClis aber me cha ja au z gegeteil bewiise!geili Audio's, würklich gueti fertig gschriebeni text und nöd eifach so en scheiss 20 ziehle part wot eh nie fertig schriebsch!!!

ich würd eifach säge wiso immer so kritisiere wenn mes ja eifach "gnüesse" chan!

hoffe ihr verstönd mi!

piis pleschen

Ziehmutter ZH
14.01.2004, 16:08
isch das scho alles xi???

schad schad...aber easy, iär wärded ja threads ha wo wichtiger sind...

merci pour l'entretien...

fazit8
14.01.2004, 16:39
Original geschrieben von Ziehmutter ZH
isch das scho alles xi???

schad schad...aber easy, iär wärded ja threads ha wo wichtiger sind...

merci pour l'entretien...

wämmers ussdiskutiere?????:D :D

Ziehmutter ZH
14.01.2004, 17:39
stammtischdiskusionä mit fazit bi vill vill biär...und biz billiard...hehe

#ChRüSiMüSi#
14.01.2004, 17:53
Hmm für öpis gits ja das Forum.. nöd? Und diskutiere regt zum sälber dänkä a.. was ja au nöd schadä cha!
Und sowiso.. wenn du lieber so *wer wird millionär* Frage beantwortisch wo ei Antwort vo 4 richtig isch bisch da vilicht am falsche Ort!
Und wer nöd diskutiere will, muss ja au nöd.. aso wenn nöd willsch.. dänn laaas sii.. und Problem glöst *g*
So das wär mal #KoNtRa# siite gsi..

zu #PRo# sägi.. dasi di scho chli verstah.. git sicher viel Themas wos nöd wert sind zum diskutiere, oder wo eifach nöd da inä ghöred!.. d'Frag isch halt nur: Ab wänn isches öpis wert? Und was ghört da inä und was nöd?..

aber ja.. finds trotzdem scheiss egal =) Die wo öpis poste wend söled doch.. für das isches ja da!
Jejo.. =)

MeiNiGe löNd siCh sPalTä..

Mora
14.01.2004, 22:29
ja, wieso mues mer eigentlich immer alles usdiskutiere?
will ned alles immer i eim satz gseit isch und will mer alli verschiede sind!
no frage?
:-)

nise
02.06.2005, 09:50
http://www.forumspile.com/W00t-Kid.jpg

nik
02.06.2005, 09:53
ey nise, isch der so langwielig das alti threads mit bilder muesch zuepflastere?? :p

Aurel
02.06.2005, 09:55
sinnlose diskussion. ein forum ist für gedankenaustäusche da, also whut.

*closed*

Jollepath
02.06.2005, 09:55
muahahha...lässigi bilder

zu dem thread passt en rokator-phrase

Neutral si heisst kei Meinig z ha
grossi Schnurre aber kei Eier dra

hmm oder er passt doch ned...

hmmm. hauptsach posted

mir isch langwilig... :D