Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : HELP / Rane sicherung gfätzt

funkyminister
29.03.2005, 20:15
Salut ihr aightgenossen

bruche dringend rat vo rane user.
ha mr en rane ttm56 zoge und bin is interdiscount um en converter zchaufe...de hei si mr es teil adräht...aber das isch nid srichtig gseh...und jo was isch passiert...es hed mr so wies usgshet dsicherig im rane putzt.

bi bereits im interdiscount gsi (loset nie uf die spasste!) und de hei si mr, nachdem i die ganz gschicht losworde bi, dr richtig converter gä und gmeint i chöng mi de bezüglich chöschte wieder bi ihne melde.

jetzt frage, kennt sich öpert mit em rane (technisch und elektr.) gseh us und wüsst wie die sicherig wechsle oder söll i dä chaschte (brandneu:blingblin und i hät no so gärn gused hüt) zu audiotech in muttenz schicke demit sine flicke....

fuck so apisst! do steiht e rane ttm56 näb mir und i chane nid al`!!!:(

Bschiisär
29.03.2005, 20:31
dörfti nöd sonä sach si, sonä chliini Schmelzsicherig z'wächsle..schruubsch mal uuf das teil..sicherigä sötsch i jedäm Jumbo becho..

piis..

ham-e
30.03.2005, 12:03
isch guät möglich das äs nur ä fiisicherig isch!!! muäsch halt mol inäluägä...
süsch würd ich mol dä audiotech alüütä (+41 (0)61 461 09 00)
vilicht chönd dir diä wiiterhälfä. vo döt han ich au mis 220v 50hz Netzteil für dä rane (glaubs 70.- oder so)

gruäss ham-e

funkyminister
31.03.2005, 11:37
isch tatsächlich netzteil gsi, ha mir bi audiotech es neus bstellt und dr rane funzt wieder! geils teil und danke für euri hilf