Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : numark cdx/technics sl-dz 1200

aRKei
14.07.2004, 13:27
Hallo zämä,

Häid Dr scho "s'noiä" Teil vo Numark gseh? Dr CDX?

Das isch ä CD-Player wo vom krassgeilä TTX-1 Turntable vo Numark, abgleitet isch. Mä cha MP3 und Wave usw "vrnähh" aus hät mä Plattä.

Ig ha ä Bericht abgladä vom Netz (Änglisch gäng we gäng).

Ig wirdä mr das Teil inäziäh. Öb jetzt zum Mixä, Scratchä oder Scratchmusic-Production, das Gerät isch dr Hammer.

Peace
aRKei

Beatnik
14.07.2004, 13:36
Technics chunt doch au mit eneme ähnliche Grät, wo au wie en MK2 Designt isch etc.

Hesch da scho en Direkte vergliich? Will früener oder spöter möcht ich mir au mal so es "Toy" zieh:D

Pleschen
14.07.2004, 13:41
frühner oder spöter wird das eh cho, aber so lang mich das teil nöd föllig vo de socke haut blibi bi mini ganz normale MK's wo me no platte gaht go chaufe zum si lose!

piis

Beatnik
14.07.2004, 13:43
Da mal chli Infos zum Technics:

http://www.produkte.panasonic.de/product/product.asp?sStr=5@-@1@16@75@77@@@@@SL-DZ1200EGS@CD|Player@&altMod=N&upper=&prop=

aRKei
14.07.2004, 15:28
z'Teil vo Technics isch nid schlächt, aber bem CDX isches gäil das es 12" Vinyl hesch und nid sonä 7"-10" Blingbling-Schiebä zum Scrätchä. Aber wenn mr öpr äso nes Technics - Teil chauft, nimis gärn a us Gschänk. Aber dr CDX isch scho mou ä Tescht wärt. Dr Woody (ITF und Vestax World Champ) isch emu überzügt gemäss am Tescht.

Ig teschtes ämou und gibä Feedback sobaud i meh wäiss.

PS: Ig würd niä uf Plattä vrzichtä (VINYL RULES)

aRKei
14.07.2004, 15:34
Ig bis no äinisch

@Beatnik und diä wo intressiert si.

www.skratchworx.com

Dört fingsch aues punkto Equipment für den Scratch DJ. Das si Ängländer wo diä Website machä, wo vo fasch aunä Härschtöuer Teschtgrät brchömä für Ihri Reviews. Und diä Jungs häis vor auem technisch dusä. Miässt mou chläi ir News-Section go umäschtöbärä.

Dört hets au Link zum nä Demo-Video vom nöiä Technics-Teil vom DJ J-Rocc (World-Famous-Beatjunkies). Und natürlech vom CDX ebäfaus.

Peace and I'm out

the aRKei

Lügner
14.08.2004, 22:07
Han mer de CDX gsogä ..... maaaannnn$das Teil macht di eifach nur süchtig ...ha ha

Ich mein, han ja scratchern scho früener huere suchtmässig gfunde aber jetzt no mit de eigene Samples und so ... de absoluti hammer ... Das teil fühlt sich aa wie richtigs Vinyl und tönt huere guet ....

tja: churz: duume ufe !

köbi
15.08.2004, 00:00
bi mau im musigmüller chli mit däm tail ga spille, ha keh ungerschid gmerkt, nume dasme o no au di spiusache het wo jedä dj-cd-player het, so endlosschleife u so, natürlech chame o jedä schäiss vrskrätschä, im momänt sicher no besser aus finalskratch, abr das wird o geng wi besser....
ziite ändre sech

spenzasequenza
15.08.2004, 01:42
ha das ding grad letschthi mal ine fingre kha..

meine güüte... das isch gliich wiä scratche, nur hüpft niämals nur annähernd d nadle..
das ding isch eifach killer!!
und chasch di platte und d slipmat ersch no wächsle und umenand baschtle bis genau diis feeling hesch wad willt.
und es isch eifach hammer.
und genial.
und unglöiblich.
und gopf schisst mich das a dass das ding 18 hunnert schtutz choschtet....

suscht hetti das grad mitgno...
also ich bi wirklich hin und weg vo dem ding.
(klar di effekt section und di ganze loop funktione und di 3 e halb tüüsig cue points wad chasch setzte machend der ganz plunder nur unneetig tiirer, aber was solls)
es isch es geils ding, und fertig...
(und ich hetti öi niä deicht, dass ich irgendwänn mal en cd player güät finne!!!!) cdx rockt.
aber fär so vil gäld müässer das öi eifach...

BigBoon
16.08.2004, 18:15
Wauw das Teil Gseht echt hooot us.

SL-DZ1200:
http://www.djdiscount.ch/imgshop/sl-dz1200egs_10.jpg

Das isch no dä Link zum Video. Tönä tuäs au geil aber mer chan ja schliesslich au fake.

Video (http://syndicate.tentoe.com/Syndicate/SynMaster?Tentoe=T182VJ-2660)

PaX
Booney

spenzasequenza
16.08.2004, 18:34
sorry aber de cdx isch besser...
technics het halt jetz wirklich nix gschiids meh zwägkriägt üsser d mkII's damals...

BigBoon
16.08.2004, 18:51
isch guät mörglich. hans nöd usprobiert.

da wär nos Bild vom CDX

http://www.djdiscount.ch/imgshop/cdx1_350.jpg

dä häsch gmeint odär?

LAN
16.08.2004, 18:56
gseht chillig us, itz müesstme no chönne vinyl druf abspile und es wär perfekt. (i meines nid ironisch: wär ja nid sone sach dert no e tonarm drufztue... gross gnueg ischs ja)

thieu
17.08.2004, 00:10
Chasch ja di Platta und Slipmates öi wegsle. Aber der CDX isch jetz schlicht und eifach der Hammer. Aber der Priis isch halt em bitz ob minem Budget! Aber verdammt. Da chänntisch ebe nu dini eigende Cuts wirklich Cutte!

Impossibleivo
17.08.2004, 00:54
Original geschrieben von thieu
Da chänntisch ebe nu dini eigende Cuts wirklich Cutte!

Not really man! :brille: *kopfschüttel*

thieu
17.08.2004, 01:45
Öi I-Cut da chasch dini liäblings Platta druf tüä dini Slipmates und de chasch da umcha hantiäre wiä susch. Klar häsch zwar kei Nadla wa der cha springe, aber das wä ja z chliinscht ibel! ja nu...

Bi öi nit DJ also...:confused:

LAN
17.08.2004, 02:46
Original geschrieben von thieu
Chasch ja di Platta und Slipmates öi wegsle. Aber der CDX isch jetz schlicht und eifach der Hammer. Aber der Priis isch halt em bitz ob minem Budget! Aber verdammt. Da chänntisch ebe nu dini eigende Cuts wirklich Cutte!
nö äbä grad nid... i ma doch nid di ganzi sammlig (und di isch ja no nid gross) ufnäh ufem PC, geschweige denn aues dopplet choufe (CD + Vinyl). Aber es wär scho sehr komfortabel... drum sägi äbä, sones mischdings wär easy, ähnlech wie ds finalscratch. eifach e cdx wome haut o chönnt platte druftue.

aber eigentlich chunnts ja nid drufa, ha eh ke gäud für ds, i mues platte choufe ^^

@thieu: lieblingsplatte druftue? ws bringt ds? i gseh emu ke tonarm.... oder meinsch nur wägem feeling?

aRKei
17.08.2004, 08:55
Original geschrieben von Lügner
Han mer de CDX gsogä ..... maaaannnn$das Teil macht di eifach nur süchtig ...ha ha

Ich mein, han ja scratchern scho früener huere suchtmässig gfunde aber jetzt no mit de eigene Samples und so ... de absoluti hammer ... Das teil fühlt sich aa wie richtigs Vinyl und tönt huere guet ....

tja: churz: duume ufe !

We vöu hesch zaut? Im House of Sound choschtä si 1570 CHF...

Ig importierä minä äuä de...

thieu
17.08.2004, 10:59
@ Lan Scho wäge dem Feeling!

Und miär geits me darum das wiär während deme Live Konzert öi mal es paar Luschtigi Walliser Vocals chänti la schratche! Nit ver 2 vo däne z hä und dermit üfzläge...

Beatnik
17.08.2004, 13:40
Sorry Jungs, über beidi Grät hend mer scho en Thread!!

http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=5323

Grumble
15.10.2004, 15:10
Aight,
ich weiss viel djs würded mer etz am liebste eis abehaue.cd statt vinyl?! aber ziend eu das teil glich mal ine!preis/leistung absolut der hammer und halt einfach sehr praktisch.

http://www.panasonic.ch/doc/2301_2400/2373/pict/sl-dz1200egs_10.jpg

vorallem für mich wo ich doch scho soviel cds han isch das en ächt fetti sach zum das au andersch nütze.

dscheims
15.10.2004, 15:14
gseht uf jede fall herzig us. wie tür isch das teil?

eliAz
15.10.2004, 15:19
han so teils no nia benutzt. wia isch so s'scratch feeling? d'idee findi geil, hesch viel meh möglichkeita usw., isch halt a witterentwicklig... wia vo da akkustischa zur elektrischi gitarra.

trotzdem bliib i bi mim vinyl...

sly saloon
15.10.2004, 15:20
wenn scho so technische firlefanz, denn wohl eher s final scratch...

Grumble
15.10.2004, 15:20
naja also han dene mal ahglüte. 1799.- wennds defür.

uf http://www.panasonic.ch
under highlights

und unter

http://www.technics.ch
sötsch es au gfinde.

ich finds eifach voll geil wenn mer etz näbed de platte au na cds hät.klar zum uflege isches nüt aber zum mixe sicher en überlegig wert

grumble

diken
15.10.2004, 15:23
Original geschrieben von sly saloon
wenn scho so technische firlefanz, denn wohl eher s final scratch...

ich glaub au...wenn scho denn scho final scratch! chasch nämli gad so guet dini cd-sammlig uf de pc lade.

Grumble
15.10.2004, 15:24
und je nach dem wenn sich es paar würded melde wo so eine wennd chan mer sogar na über de priis diskutiere. han da so mini möglichkeite durs gschäft...

grumble

dscheims
15.10.2004, 15:28
1800!!!! und denn seisch du s'pris/leischtigsverhältnis sig hammer??? demfall isch dleischtig wo das teil erbringt galaktisch? es macht doch das won en plattespiler macht, eifach für cd's, oder nid? oder hets no "special features"?

diken
15.10.2004, 15:30
googel meint:

be www.dvdupgrades.ch
kriegsch en für under 1400.-

Chillumn
15.10.2004, 15:31
find s'cede-table vo numark geiler!..dä vo technics gseht zwar andersch edel us,aber ich dänk er git der immer nonig s'feeling vom scratche mit ere platte...

..bim numark händs e richtigi vinyl platte druff gmecht,zersch hani dänkt säg en neue plattespieler doch dänn hani usegfunde, dass das eigendli en cd-player isch!:D

aber trotzdem...ich bliib old school und minä turntables treu!

:dj:

Beatnik
15.10.2004, 15:33
Da mer scho en Thread über das Grät hend, han ich beidi Threads mal zämegfüehrt!!

Greetz

Beatnik
15.10.2004, 15:33
Original geschrieben von Beatnik
Sorry Jungs, über beidi Grät hend mer scho en Thread!!

http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=5323

He He, scho älter:D

nise
15.10.2004, 15:34
http://www.numark.com/products/product_view.php?v=overview&n=101 (http://www.numark.com/index.html?cdx hani letschti mol usprobiert, chunnt em vinyl scho sehr noch, isch geil, aber leider viel z tüür wenn mi frogsch.
ich ha jo 2 mks :)

Grumble
15.10.2004, 15:53
ok känn de cdx vo numark nöd. was isch pro und kontro vo dene beide grät?Pris?leistig?etc....

ziens evtl in erwägig zum mer sones teil zchaufe und denn sötti doch chli infos ha..mäsi

Chillumn
15.10.2004, 16:15
Original geschrieben von Grumble
ok känn de cdx vo numark nöd. was isch pro und kontro vo dene beide grät?Pris?leistig?etc....

ziens evtl in erwägig zum mer sones teil zchaufe und denn sötti doch chli infos ha..mäsi

also ich han dä cdx a dä musik produktiv-mäss teschtät und muess säge, das teil chunt momentan em turntable am nöchschte!..es isch würkli wie wännd mit ere platte scratchisch, es isch ja au e vinyl platte, wo eifach nöd wägnä chasch!

nachteil isch halt momentan dä priis,aber für so öpis muesch halt scho chli dä gäldschiiser ha...

spenzasequenza
15.10.2004, 16:16
also wänn me scho em Vinyl müäss främd gah, de mit eme CDx... unbedingt. ich meine, ich scratche ja nu nit lang, aber ich ha eifach liäber en Platte ine fingra, als so es luschtigs metall plaatji, vo ca 7" durchmässer het... nääääch.
und es isch halt wirklich genau wiä en platte (wils eini isch!). du chasch wännd jetz du bsunders gäre mit ere bschtimmte platte scratchesch eifach di drufpacke, und diini liäblings slipmat, und naja es klappt eifach.
bim technics ding löift eifach nur uf dem runde display iner mitti so en schtrich ind rundi, und bim cdx löift halt di ganz ziit di platte, und es isch us miiner sicht gäbiger wänn üfleisch, und zum biischpil bim beatmatche einä liächt vor isch und dene nacher chasch brämse, indem dassd diräkt di platte brämsesch. (bim technics ding müäsch zum das mache das komisch metall plattji wo der momänt still isch rückwärts drehe... naja eifach nit miis ding)

der cdx het no en rächt, eigentlich sogar sehr güäti effekt section druf.
und wer seit, dass ds final scratch besser isch: naja, z prinzip isch haaaargenau z gliiche, nur dass bim finalscratch di platte mechanisch abgläse wird, und bim cdx halt optisch -> uuuunmöglich das ding zum "hüpfe" z bringe...
der CDX list öi mp3 CDs, also chasch öi ganz vil sound mit ganz wenig cds üflegge.
also vo denä 3 variantä isch der CDX der gwinnär fär mich.
und wänn das ding jetz no en Tonarm kriägt, de chöifis, öi wänns denn halt 2 tonnä choschtet... hehe...

cheers

sly saloon
15.10.2004, 16:21
Original geschrieben von spenzasequenza
und wer seit, dass ds final scratch besser isch: naja, z prinzip isch haaaargenau z gliiche, nur dass bim finalscratch di platte mechanisch abgläse wird, und bim cdx halt optisch -> uuuunmöglich das ding zum "hüpfe" z bringe...
der CDX list öi mp3 CDs, also chasch öi ganz vil sound mit ganz wenig cds üflegge.
und wänn das ding jetz no en Tonarm kriägt, de chöifis, öi wänns denn halt 2 tonnä choschtet... hehe...

cheers

hm hani nöd gwüsst.

cdx gseh hot us .

final scratch goht au mp3 oder nöd?
für was bruchsch en tonarm??

peace

Grumble
15.10.2004, 16:26
ja und vo de features her?de technics chost ja 1799 und de cdx 1400 un es paar zerquetschti....

we gsehts mit pc kompatibilität us?was für in bzw outputs händ diä grät?
hät denn öpper die beide grät scho beide mal testet?

grumble

Chillumn
15.10.2004, 16:30
Original geschrieben von spenzasequenza

cheers

das wär dän dä nögschti schritt...sozäge es cd-turntable,wo chasch mit vinyl + cedes uflegä!wär dä hammer!:D

Beatnik
15.10.2004, 16:35
Original geschrieben von Chillumn
das wär dän dä nögschti schritt...sozäge es cd-turntable,wo chasch mit vinyl + cedes uflegä!wär dä hammer!:D

Ja, statt CDs nimmsch Mp3 oder Wav Dateie und ziesch dir sFinal Scratch! Det chasch mp3 und Vinyls nachenand, mitenand, überenand, underenand uflegge! :D

LAN
13.11.2004, 16:20
Original geschrieben von Grumble
naja also han dene mal ahglüte. 1799.- wennds defür.

uf http://www.panasonic.ch
under highlights

und unter

http://www.technics.ch
sötsch es au gfinde.

ich finds eifach voll geil wenn mer etz näbed de platte au na cds hät.klar zum uflege isches nüt aber zum mixe sicher en überlegig wert

grumble

hmmm wiso söu ds nüt wärt si? es isch eifach viiiiiu ztür, das isch z problem. irgend einisch ziehnimer es finalscratch, ds macht wesentlich meh sinn.

Mora
10.12.2004, 09:55
wo ech das teil gseh han, hets mi ech grad hindeusegstrählet. sell ja schins gans es herts teil si.

http://www.produkte.panasonic.de/product/product.asp?sStr=5@-@1@16@75@77@@@@@SL-DZ1200EGS@CD|Player@&altMod=N&upper=

Was meinet Ihr so derzue? Wett mir das unbedingt inezieh.
(ja, ich spinne, das isch mer bewusst :-)

Het öpper en Ahnig wo mer so öppis i de Schwiz chan chaufe?

Bschiisär
10.12.2004, 09:59
www.musicplace.ch

Bschiisär
10.12.2004, 10:03
Hmm..fuck..deet gits glaub doch numä dä Numark..sorry..

Mora
10.12.2004, 10:07
ja, ebe leider. das isch die einzig grösser bezugsquelle wo ech kenne.

Lartscho
höhö cd-player höhö ;D

reezer
check unbedingt vorher dä numark CDX us...
http://www.musicplace.ch/shop/index.php?p=aightgen und dänn nach cdx suächä...

mir händ dä cdx sit zwei täg da im büro... ich bin ja nöd würklich DJ, aber das teil isch dä killer... im verglich zu dim technics teil, häsch ä richtig plattä wo am laufä isch...
ich känn dä technics nöd, aber dä numark cdx rockt definitv gewaltig!!!

Mora
10.12.2004, 10:16
muesch de cdx wieder retourgäh?
chumen suscht gern go hole
:D :D :D :D :D :D :D

@lartscho
jaja, ech weiss, aber bimene verhältnis vo 800cds zu 40vinyl macht halt so öppis meh sinn.

reezer
10.12.2004, 10:22
Original geschrieben von Mora
[B]muesch de cdx wieder retourgäh?

so wiäs usgseht scho... ja.... und suscht würd ich ihn sälbär bhaltä... das teil chan würklich viil!

Lartscho
10.12.2004, 12:05
muesch de cdx wieder retourgäh?

@lartscho
jaja, ech weiss, aber bimene verhältnis vo 800cds zu 40vinyl macht halt so öppis meh sinn.

hab nix gesagt :o

growbian
24.12.2004, 22:20
www.djdiscount.ch

diä händ än sogar döt gha s'letscht mol! chunt überzügend überä nu z'tüür und z'schrullig!

Beatnik
27.12.2004, 07:48
I allne Test macht dä Technics gäge dä Numark CDX 2te, also wer es schöns Designerteil möcht @Home ha isch dämit guet bedient.....schad schad, Technics bringt würklich kei Innovation meh, höchstens im Design:D

Mora
27.12.2004, 09:05
ich weiss, hani ebe au scho gmerkt.

naja, ähm...ich bin en frau...solangs schön usgseht...!
hahahaha.

wenni profi wär würdi sicher meh uf d leischtig luege, aber das teil staht bi mir im wohnzimmer ume, und denn darfs guet usgseh und ned ganz sovill chönne.

(jaaaa, ich banause!):D

Beatnik
27.12.2004, 10:52

wenni profi wär würdi sicher meh uf d leischtig luege, aber das teil staht bi mir im wohnzimmer ume, und denn darfs guet usgseh und ned ganz sovill chönne.

Ja easy, ich meine sDesign isch würklich geil! Aber es gaht weniger drum das das Teil weniger chan, es chan nämlich verdammt vill....es isch eifach so das dä CDX alles besser chan:D

Aber ebe, wenn mir sDesign wichtiger "wär" würd ich mir sicher au dä Technics innezieh....aber da beidi Grät vill Cash koschtet würd ich scho ehner dä CDX näh, wenn scho denn scho was richtigs;)

Mora
27.12.2004, 11:59
bis jetzt hani allerdings immer de günstiger pris bim technics gseh. i de regel het de numark mind. 150.- meh koschtet.

und usserdem muesi uf das teil spare, es choscht fascht min momentane monetslohn. :-(

Beatnik
27.12.2004, 12:01
bis jetzt hani allerdings immer de günstiger pris bim technics gseh. i de regel het de numark mind. 150.- meh koschtet.

Also, 150.- meh oder weniger mached ja bi dene Priisä au nüm vill uus ;):D

Beatnik
27.12.2004, 12:03
@Mora

Ach ja, was ich eigentlich han wellä säge.....

http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=7013&highlight=Technics

Gitt scho es thema über das Baby....ich wirdä dä Thread nöd schlüüsä, aber er wird is andere Thema igfüegt...aight! Also nöd verrschrecke wenn i ca. 1 Stund nur no 1 Thread ume isch:D

fleex
30.03.2005, 12:15
was haltet ihr vo de neue produktione vo technics und numark? sind praktisch, well mer ke vynil meh müest chaufe und d tones nüm chan schliise mit de nadle, aber sind halt susch nöd so krasss wie normali turns!?:brille:

damos
30.03.2005, 12:37
i han dä und bin sehr zfrida hähö

DNS 3000

!!!

------------------------
7 insch stail

http://denon.jp/products/photolibrary/images/dns3000_image.jpg

http://www.damos.ch/hooma.gif

Lügner
30.03.2005, 12:38
Aber yo .....

Besser, Du tscheggsch sFeeling ufeme CDX mal ab .... also de Technics hätt eso e iseplatte, wo voll keis Vinylfeeling uufchunnt ... aber bin CDX chasch sogar es eignigs Vinyl drufheblä ... und yo ... sit ich das Teil han, bin ich de voll fan ... fuck finals-scratch, fuck serato scratch und all de Pioneer-Täller-ufem.CD-Player-Seich ...

CDX ruuled ! Aber ebe: Mach sälber mal d'Erfahrig im Lade und gang das DIng mal go aatööplä ....

Gruess

Und yo Mos: Nüüt gäg diin Denon, DU häsch ja eh Stylebonus ...ha ha ha

Dj Riddla
30.03.2005, 12:45
jau

ha mir vor churzem ds serato scratch live kouft, u i finges dr burner...dänkä dases ä gueti aöternative gägenüber de angere grät isch...umbedingt uschecke!!!!

piiis

Radical
30.03.2005, 13:05
Han das letscht Weeekend zum erschtä Mal sone CD-Skrätscher gseh und ghört und muess säge, ich han kei Unterschied erkennt...und au min DJ isch begeischteret gsii...ich mein, für Skrätsch und so sind neui Dimensionä...chasch dini eigenige Srkätsches mache und so wiiters...aber ja, s Vinyl als Medium chans bi mir sicher nöd ersetzä, und ich werde wiiterhin hauptsäschlich Platte chaufe..

Beatnik
30.03.2005, 13:55
:cool:

LAN
04.04.2005, 00:06
hmmm dä link hani hüt vomne kolleg bicho:
http://www.wizbitwonderland.com/video/361_technics01.mov

lueget nechs mau a. i ha ne leider no nid säuber usprobiert drum chönnti nid säge öbs ächt isch oder nid, aber ds video düecht mi grad arg schlimm. aso äntwäder isches fake oder dä technics chame rouche.. säget mau was dr wüsst derzue.

cutastrov
04.04.2005, 07:29
Isch dr shit - glaubets mer!

Checket www.turntablelab.com dä shizzle wird langsam erschwinglich!

mod
24.10.2005, 11:21
ebay hets teilwies sofort kauf för 550 dollar :O

Cerberus
24.10.2005, 11:31
bis vor öppe mene haube johr oder so im Musik Produktiv go teschte: Geil!!