Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Time Machine

EphToDaRhyme
16.06.2004, 11:46
Scho öpper s'Debut vom deftigschte Newcomer Act i de Ami Underground Szene ghört? Hans mer zoge und bin andersch begeischteret! Eis vo de beschte Albe im 2004!!

subtile
16.06.2004, 11:50
Snippets (http://www.undergroundhiphop.com/store/detail.asp?UPC=GITD03CD) do (Realplayer)

(cha sälber erscht dehei wider drilose)

Cheerio

Bouncinista
16.06.2004, 11:58
Slow Your Roll hani mer leschti als cd KAUFT.
isch no easy. dä Jaysonic und Comel hends no recht im griff. Vor allem dä Mekalek (DJ) macht geili smooth 'n' jazzy beats. (wämer das so sägä cha)

wieni leschti gläsä han: "Time Machine bring hip-hop back to the days when it was fun".

easy..

flow2
16.06.2004, 11:58
time machine...yeah!
ha scho lang uf äs album gwartet! di erst 12" hani vor ca. 3 johr kauft ka, alli drü tracks wo döt druff sind, sind au ufem album. en anderi 12" ca. vor 1 johr, dä track isch au druff. echt super. ha d'akündigung vom album au mitübercho, aber no muäsä warte bis i entli mol uf undergroundhiphop.com ha dörfe vorlosä.
tönd wörkli wiä erwartet! hammer!!!
sehr empfehlenswert!

PsyKez
16.06.2004, 12:27
has bisjetz nöd kennt aber de erscht erscht track het mi scho positiv überrascht

EphToDaRhyme
16.06.2004, 12:35
Für die wo sie nonig känned die Jungs sind ursprünglich us Rhode Island, NY und sind etz aber i de Westcoast aktiv.. Sie werded oft mit Pharcyde vergliche, was sie aber speziell macht isch, dass sie us allne Hip-Hop-Ziite es paar Sache mitnehmed und i ihrem eigne Sound integriered.. Uf em Album häts übrigens es Featuring mit em Special K vo Awesome 2..

smooth
17.06.2004, 09:54
ohhhhhhhhh yes.....wo hesch das album zoge???? muess ich au ha...ha doch au scho de eint oder ander track ghört und esch hammer...also, chasch mer säge wo das zoge hesch?

EphToDaRhyme
17.06.2004, 09:56
Isch i de Schwiiz nonig zhaa.. Hans dur Konnektschiöns becho :) Falls es i de Schwiiz gar nöd verchauft wird, chame da scho öppis mache.. :D

smooth
17.06.2004, 10:02
ohh yes unbedingt.....wie chasch die becho??? chasch das ned scho jetzt versuche...haha..will nüm warte druf...und zudem versiff ichs denn sicher met de zeit..

EphToDaRhyme
17.06.2004, 10:05
Wart ich schriib der rasch e PM

smooth
17.06.2004, 10:07
haha..pm?? privat mail? oder was...kei plan vo pc...

EphToDaRhyme
17.06.2004, 10:09
Hehe nei Private Message.. Da uf em Board.. Rächts gsehsch en Punkt Posteingang.. döte ane hans der gschickt :p

smooth
17.06.2004, 10:17
:brille: pööö pc esch so en müll..hesch mer glaubs scho weder en antwort gschrebe, fend aber ned..aber so wie tönt het, chasch es ned uf vinyl becho, und ich wots nur uf platte...merci aber glich...

EphToDaRhyme
17.06.2004, 10:20
Hehe! Jo hät sich alles erledigt mit minere PM!

subtile
17.06.2004, 10:24
Original geschrieben von smooth
:brille: pööö pc esch so en müll..hesch mer glaubs scho weder en antwort gschrebe, fend aber ned..aber so wie tönt het, chasch es ned uf vinyl becho, und ich wots nur uf platte...merci aber glich...

Alte klick mol do (http://www.undergroundhiphop.com/store/detail.asp?UPC=GITD03LP)...

Double Vinyl + Bonus CD für schlappi 13$... Isch halt e Ami Shop ... abr wennde mehreri Sache bschtellsch lohne sich d air mail koste au widr.

Cheerio

smooth
17.06.2004, 10:28
jo merci das weiss ich...äbe mol luege öb ich das so mache..hesch scho mol platte us usa bestellt?? zahlsch secher hure vell zoll und so müll odeR?

subtile
17.06.2004, 10:37
Platte nid...

Naja Air Mail kostet no $14.13 kunnt also insgesamt immerno billiger als do odr? ~ 36CHF

Zoll wüssti nid, sin jo nur platte weiss nid öb do no drufzahlsch...

Peace

smooth
17.06.2004, 10:45
weiss jo ned...ha mol en plattegrrosschauf be lostandfound gmacht..esch en onlinelade us deutschland, und ha schlussentlich 60 fr zusätzlich zahlt...chamer ned vorstelle das es us de usa billiger esch, cha aber scho si..aber easy, check das mol us

EphToDaRhyme
17.06.2004, 10:48
Also demfall bisch härt verarrscht worde! Vo DE us hani bisher maximal 20 Stutz zahlt.. und UGHH isch e fairi Siite.. Zuedem hät jede Shop AGBs wo so Sache drinn stöhnd.. Checks mal uus!

fresh
17.06.2004, 11:03
ou jaa, die muess ich äu ha...ich liebe so züüg!
ja in dütschland chamers äu neume bstelle, bi
https://www.ssl-id.de/beatillz.de/shop/

...allerdings wäissi nid rächt..gseht irgendwie nid so kompetänt us,hehe..näi muess mal luege..wenn öpper än lade us dä schwiiz kennt oder gseht wo mr das chan bstelle,wär ich froh wenn ihr das chönnted säge..

fresh
17.06.2004, 11:10
bi cede.ch gitts time machine sogar äu!
allerdings isch das än japan edition, was äu immer da dä underschied sii söll....
und äs isch under heavy/hard rock!
aber äs staht klar "time machine-slow your roll"!

hmm..komischi sach..wäiss öpper was das ächt söll? vor allem warum japan edition?

übrigens:
http://www.timemachinesound.com

EphToDaRhyme
17.06.2004, 11:11
http://www1.cede.ch/de/music-cd/frames/frameset.cfm?aobj=416117

Das wär sie! Aber kompetent wie CeDe wieder isch, händs es unter Rock igordnet :) Wieso Japan Edition check ich au nöd..

PS: Bstelled eu nöd Sache vo de alte Time Machine, das isch würkli e Rock Band..

fresh
17.06.2004, 11:28
ja gseht nid schlächt us...allerdings bin mr scho nid ganz sicher wie jetzt das isch..aber das wird scho ok sii!

wäisch was, EPH chum bstellsch sie mal und säisch mir denn ob's die richtig isch,guet? ;)

näi mal guckn, aber die bruch ich. uf dä website gitts no videos und so, isch gäbig.

EphToDaRhyme
17.06.2004, 11:37
Hehe du bisch mer eine :) Ich han die scho lang.. Deshalb gangi das Risiko nöd ii! Aber wenn me wott findet me die CD scho irgendwo!

subtile
17.06.2004, 11:37
tüsch ich mi odr isch UGHH wirklich sau billig??

Wil ebe 13$ für 2LP + CD findi jetzt e extrem geile pris!

mc rassko
17.06.2004, 11:39
¨han mer die snippets iezoge und muss scho säge das si fett sind!!!:dance:

fresh
18.06.2004, 09:30
wäiss öpper wo's das gitt?
bi cede.ch gitts es ,aber ich will nid 5 wuche warte!
und isch äu huere tüür..ev. wells es extra müend bstelle od. so...glaub nid dass das nur wäg dä bonus-cd so tüür isch..denn wär's gar käi bonus-cd meh, nur no än cd..:p

im wenig schäbigschte lade wo ich i dä nöchi han händses äu nid..die händ so äs system wo's alles chönd go nahluege wo usecho isch in amerika...behaupteds..aber sie händs dete nid gfunde! sind sogar uf mehrer websites go luege..das sind so websites mit datebanke vom releaste züüg..isch komisch gsi.

wäiss öpper wo's das gitt? ich bruch das schleunigscht!

merci und adé

EphToDaRhyme
18.06.2004, 10:16
Jop ich hans au us de Staate! Bruchsch es Vinyl oder langet d'CD?

fresh
22.06.2004, 12:36
ich brüüchti än CD!
bi amazon.com chönnti mr die normali bstelle, aber ich frag mi was denn s'porto isch? für än grossbstellig hani nämlich käi gäld...aber ich bruuuch die!

warum, chönntisch du da was mache?

EphToDaRhyme
22.06.2004, 12:37
Weisch was schriibsch gschnell PM.. Denn chönd mir das regle..

Shorty
08.07.2004, 13:37
danke eph dass mir de hot schisch uf de mp3 knallt het...:dance: :dance: :cool:

EphToDaRhyme
08.07.2004, 13:45
Original geschrieben von Shorty
danke eph dass mir de hot schisch uf de mp3 knallt het...:dance: :dance: :cool:

Hehe gaht ab wie nix, hä? :) Die stelled echt alles in Schatte wo i de letschte Ziit usecho isch..

smooth
08.07.2004, 19:26
in zürich cha mer jetzt das teil uf vinyl zieh...hammer sach...geili platte...

EphToDaRhyme
09.07.2004, 09:00
Händs es also doch au mal no über d'Gränze gschafft :) Verdientermasse!!

smooth
09.07.2004, 12:31
definitiv verdientermasse..