Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : NON PHIXION

absolutlos
16.06.2004, 12:51
http://www.legends-usa.ch/images/flyer190604.jpg

Han welle frooge, wer iz am Samschtig (19.Juni'04) alles definitiv am Start esch am Non Phixion Konzert i de Toni Molkerei?

iceripperin
16.06.2004, 12:53
ich weiss es nooooooonnniiiiggg mmmhhh :rolleyes: so uf en abstärcher villicht :p

subtile
16.06.2004, 12:53
Stoht doch do (http://www.aight-genossen.ch/index.php/m=events/id=815)

Naja jedefalls wird ich, dr Pablo Escobar und zwei Homes au am Start si :D

luckysau
16.06.2004, 12:54
sälbertschuld...

Kush
16.06.2004, 12:55
abstächer?!? würd ufpasse das di nit uncle howie kunnt go abstechä ;-)

nei man mached mi ächt nit scho widr gigerigg... ka nit ko, sälber uftritt...

wohrschinlich verpass ich s letschtä konzert vo ihnä in dr schwiiz, nimm mol a das die eh bald anerä überdosis "was weiss ich" sterbä :bluepunk:

egal...

was di nit umbringt... und so wiiter

Kush
16.06.2004, 13:27
Original geschrieben von subtile
Stoht doch do (http://www.aight-genossen.ch/index.php/m=events/id=815)

Naja jedefalls wird ich, dr Pablo Escobar und zwei Homes au am Start si :D

:no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:

FICK DI MOL

bisch wenigstenzt am fritig am start?!?

ich schwör ich hoff das non phixion kurzfrisitg absaight oder das si eifac hgar nit köme.... sunscht pissts mi so brutal ah...

Tante Dagmar
16.06.2004, 13:39
ich schwör ich hoff das non phixion kurzfrisitg absaight oder das si eifac hgar nit köme.... sunscht pissts mi so brutal ah...

Neid zu fühlen ist menschlich, Schadenfreude zu genießen teuflisch. Nah?
Du Vollidiot.

Kush
16.06.2004, 13:40
Original geschrieben von Tante Dagmar
Neid zu fühlen ist menschlich, Schadenfreude zu genießen teuflisch. Nah?
Du Vollidiot.

teiwleis tüflisch teilweis menschlich

--- shizophren-----

Tante Dagmar
16.06.2004, 13:56
Pfff was soll denn das wieder?

Ehrlichgesagt blick bei Dir sowieso nicht ganz durch. Das ist schon etwa der 3. Thread über das NON PHIXION Konzert...und in jedem jammerst Du rum wie ein kleines Kind!

-> http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=4047 (http://)

Als ob es jemand interessieren würde, dass Du an diesem Tag nicht live dabei sein kannst!

Wenn Du versprichst, nicht mehr zu jammern bringt Dir Tante Dagmar etwas Hübsches vom Konzert mit!

nd auddddioooo

subtile
16.06.2004, 13:57
Easynow.... ich kenn dr Kush und wie er mit mir redet isch nid dini sach... ich weiss scho wieners gmeint het.
Also U.N.I.T.Y :p

Cheerio

absolutlos
16.06.2004, 13:58
jo, höred iz uf do - bringt jo nüt... chömed eifach!

subtile
16.06.2004, 13:59
Original geschrieben von Kush
:no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
bisch wenigstenzt am fritig am start?!?

Eh Mann!! Has am Sa scho verpasst also chumi denn erscht rächt... Chöme jo au Beats wo beidi dra gschafft hän :)
Das muesimer scho inepfiffe....

Kush
16.06.2004, 14:02
Original geschrieben von Tante Dagmar
Pfff was soll denn das wieder?

Ehrlichgesagt blick bei Dir sowieso nicht ganz durch. Das ist schon etwa der 3. Thread über das NON PHIXION Konzert...und in jedem jammerst Du rum wie ein kleines Kind!

-> http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=4047 (http://)

Als ob es jemand interessieren würde, dass Du an diesem Tag nicht live dabei sein kannst!

Wenn Du versprichst, nicht mehr zu jammern bringt Dir Tante Dagmar etwas Hübsches vom Konzert mit!

nd auddddioooo

ok, duet mr leid...
:D :p

wär fett wenn mr tante öppis würd mitbringe, ich jommerä au nüm :hippie: okidoky?!?

hesch jo irgendwei rächt.... nei nit irgendwei sogar ganz....

aber ebbä....

s schicksal trifft hart

aber jez kani mi wenigstenz ufs audio freue :D :D

Kush
16.06.2004, 14:04
Original geschrieben von subtile
Eh Mann!! Has am Sa scho verpasst also chumi denn erscht rächt... Chöme jo au Beats wo beidi dra gschafft hän :)
Das muesimer scho inepfiffe....

nur wäg dr beats du azzi :D

nei, findi fett das dä kunnsch, mä seht sich....
ehhhm, hüt isch nio proob "källerstaylez"" falls au willsch ko, kunsch.... gruess

Tante Dagmar
16.06.2004, 14:06
s schicksal trifft hart

Naja, so ging es mir, als ich auf das Hierglyphics in Aarau(?) verzichten durfte/musste.

Aber ja, seien wir nicht so... Frieden, Hanf und Schoggikuchen oder was auch immer!

Brain
16.06.2004, 14:22
es fickt mi so a, ich würd so deftig gärn go, well ich lieb die sieche, aber die schiss schwule HUERESÖHN vo de tonimolkergay hän mir en strich durch drächnig gmacht:mad:

Kush
16.06.2004, 14:26
Original geschrieben von Brain
es fickt mi so a, ich würd so deftig gärn go, well ich lieb die sieche, aber die schiss schwule HUERESÖHN vo de tonimolkergay hän mir en strich durch drächnig gmacht:mad:

hey dagmar duet mr leid, ic hhör uff und ä andere macht wiiter....

ebbä s läbä isch kai schoggi(kuche) und frustration macht sich schnell breit!!!

Tante Dagmar
16.06.2004, 14:33
hey dagmar duet mr leid, ic hhör uff und ä andere macht wiiter....

@Kush: Ja aber nicht wie mit Dir, hab ich schon fast Mitleid mit USER BRAIN, der ist nur zu "jung" um dorthinzu gehen...sHit, würde mich das anpissen! ;P

subtile
16.06.2004, 14:54
Pah zu jung s letschtmol bini mit 2,3ne döt gsi wo nid 18 gsi sin sie hän nid mol gfrogt.... Muesch nur chli Baseldytsch schnure und grimmig driluege denn hän sogar d türsteher angscht...:p

Brain
16.06.2004, 18:01
jo, denn hänsi glück gha! ich ha bis jetzt vo allne, woni gfrogt ha ghört, dass si in letschter zit ebe scho druff luege!
vor allem fickts mi a, well ich wäge dene paar mönet nit cha go:no:
ich mein, ich verstands jo, wennsi es konzärt würde ab 16 mache, wel si keini chline goofe wän dinn ha...

hawaiian
16.06.2004, 18:20
hahaha

würd mi jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mega..ahschisse chennti nöd gah odr wäri nonig 18ni*chchch*

sorry..bin gemein ich weiss............

hihihihihi...lalala
pardii,pardiii,pardiiiiiiiiiiiiiiiiiii

subtile
16.06.2004, 18:39
Non Phixion isch halt sehr brutal weisch und in de Text chöme bösi Wörter vor also isch das nüt für minderjährigi!

:p ;)

hawaiian
17.06.2004, 10:13
jaha..da häsch du wohl rächt:)

Kush
17.06.2004, 12:46
probiers doch eifach...
bi bis jez eimol in dr toni gsi, zwar mit 16....:p
froog dr subtile, koleg vo mir wo zwar älter gsi isch hän si hei gschiggt, aber dä isc heifach z blöd gsi...
du meusch di nur aständig benäh und azieh....
denn klappt das scho...

und sucnht kaschs tick immerno verkaufe!

lilfreek
20.06.2004, 15:22
so:
s'konzert hani rächt easy gfunde, wie scho erwähnt halt alles viel z'tür gsi, aber isch halt tsüristyle. s'eizig bittere sind die dj's nach de show gsi! sorry aber was die gspielt händ nacheme non phixion(!!!) konzert. wahrschindlich hät dä verastalter nid gwüsst das mer die besser is copacabana buecht. egal, bin dänn au bald gange. konzert top/afterparty flop. out

Stylefile
20.06.2004, 15:55
De Absolut hammer gsie sgeilste konzert woni je meterläbt han!!:blingblin :blingblin :blingblin :blingblin

Of snächste!!!

ciro
20.06.2004, 17:15
aftershow war echt e flop!
und das die getränkepreise bei einem eintrittspreis von 30 sfr so hoch war, ist auch wuucher hoch 10
ich mein da waren sicher an die 800-900 leute, bei 30 auf 800/900 leute sind das 24000/27000 schweizer franken - die verdienen sich ja dumm und dämlich
und des parkhaus war auch ne lachnummer.. da war die hölle los

irgendwie nix gutes von dem abend raustragen können

subtile
20.06.2004, 20:55
AIGHT s Konzert isch voll dr Hammer gsi!!! :bouncecro
Deftigi Tracks sin brocht worde... Greis isch au no cho... eifach edel. Abr isch wie im Flug vrbi gange. Has irgendwie kurz gfunde... aber das cha au si wils so abgange isch...
Afterparty isch nid so berauschend gsi. Het halt denn au immer weniger Lüt gha.

Abr eins muesi scho no säge, döner chöneder nid mache in züri. Chömed lieber mol in steinegrill zum luege wie das goht!!! :rolleyes:

tbo187
20.06.2004, 21:57
s'konzert hani dä hammer gfunde, v.a. dä q-unique isch ganz geil cho!dä teil mit em greis isch au deftig gsi!
doch es hät uuuuuuuuuuuuuuuu huere lang duret bis sie endlich uf d'bühni cho sind, die einte näbet mir sind igschlaafe!!!
das isch echli schwach gsi, z.G. simmer dänn bim eigentliche konzert für einiges entschädiget worde.

peace & out

tbo187

luckysau
21.06.2004, 16:34
wäge dä verzögerig chani nur säge. mer händ dusse chli problem gha mit es paar jungs. und das het zerscht müesse gschlichtet werde. und usserdem sind immer no lüüt dusse agstande...
big sorry!