Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Seefeld

cruze
04.04.2005, 12:47
jetz muess ich doch mal was loswerde...
ich wohn im seefeld und es regt mi langsam uuf, immer diä gliiche miese sache zgseh...

z.b. das SFX (vism, usw...) oder momentan das UKC (Kors) züüg...

wenn er scho so aktiv si wänd, denn gebed eu chli müeh... schlechti unproportionali quickpieces... meh hani nonig gseh... und tagged nöd immer ad fassade vo dä seefeldbar... diä isch nämli amene kolleg vo mir! und zu guter letzt... windowscratches uf privati schaufenschter... s'letscht!!!

sorry... tram, zug und haltestelle isch ja ok... aber schaufenschter und parterrefenschter vo wohnige... das spricht nöd würkli vo verstand.

also nemmed eu mal chli zämme...

so... dose leer!

spak
04.04.2005, 14:08
Original geschrieben von cruze
ich wohn im seefeld und es regt mi langsam uuf, immer diä gliiche miese sache zgseh...

wenn er scho so aktiv si wänd, denn gebed eu chli müeh... schlechti unproportionali quickpieces... meh hani nonig gseh... und tagged nöd immer ad fassade vo dä seefeldbar... diä isch nämli amene kolleg vo mir! und zu guter letzt... windowscratches uf privati schaufenschter... s'letscht!!!

sorry... tram, zug und haltestelle isch ja ok... aber schaufenschter und parterrefenschter vo wohnige... das spricht nöd würkli vo verstand.

so... dose leer!

Schrib doch ä Bewerbig ad Stapo Mister 9 mal klug....

cruze
04.04.2005, 14:35
sötsch di villicht mit ck schriebe...

was het das mit dä stapo ztueh?

säge nur dass mi ufregt!
wänns wenigstens gueti bombings wäred... aber das chasch du warschindli nöd definiere oder?

mich stöhrts... das isch mini meinig und basta!

GANTER
04.04.2005, 15:43
ja mann entlich mal öpert wo sich zu dem üsseret!
also die ...=... nerved brutal! isch echt wüki himmeltrurig was die mached, ke proportione ke style null flow, eifach zum brüele.

die würed lieber chli me sketche bis mal was halbwegs aständigs usechunt und dänn villicht mal es normals bombing an tag lege, aber mit so scheiss sölleds also lieber gad ganz ufhöre!

cruze
04.04.2005, 15:50
ich han nöd gseit, dass SFX gliich ... seg... !!!

nur mal zum klarstelle und bi allem reschpekt sölled so vergliich au nöd öffentlich im netz besproche werde...

ich wott nur demit säge, dass mich d'qualität, wo ich jedä tag gseh muess, huere stresst.

GANTER
04.04.2005, 15:53
ja guet mer sötts scho nöd im netz so sache säge, aber tatsach isches nun mal.
aber das sind wüki scheiss bilder. im seefeld sött widermal was neus passiere würi säge.

GANTER
04.04.2005, 16:12
aber mal e anderi frag anstatt immer s'schlechte vorhebe, was gfallt der dänn im seefeld? oder a dere line? s16/s7/s6

cruze
04.04.2005, 16:59
momentan haut mich leider nüt gross us dä socke...
uf all fäll nüt wo's wert wär ä foti devo zmache...

äs paar streetartsache sind cool... aber ebä... paar kleberli und paar, liimspraygrafx sind au nöd alles...

maled mal wieder farbigi styles... oder wenns scho silber si mues, denn aber bitte mit proportione wo typografisch stimmed... mer chönnt meine äs het momentan nur analphabetäwriters unterwegs...

WO ISCH DÄ ZEECITY STYLE BLIEBE???

GANTER
04.04.2005, 17:03
aber i mus jezt säge die line bim seefeld richtig meile mändedorf stäfa und so findi fast die line mit dä bessere styles.
weni so an euro, smith, guns, tbs dänke.
vo dene häts also schono es paar geili sache a dere strecki.

Belton RAL
04.04.2005, 17:16
tbs?na nie xeh!!!...trc isch eh ein eini vo de geilschte crews ide schwiiz....nsr hesch na vergesse und rte und de odek....sind au recht kuul ade goldcoast!!!!.........

@cruze
sorry aber chraze uf schaufenstr isch voll aight....real destroye!!!!
und ufd bar vo dim koleg schiss ich au würd sie au go vetäge wenn ich mit dose znacht wür det vebicho.....
und ja sfx und ukc sind voll toys!!!...und jede buechstabe in irne täx hend irgndwo klaut...wenn ich die mal bim täge wür xeh giz gad drschh!drschhh!!

GANTER
04.04.2005, 17:21
tbs sind vo olte und mached mit dä ... glaub gemeinsames ding, also ...... hani scho es paar sache xse, gfallt mer no. und ja smith isch ja bi nsr, dä hät die line recht grockt und ja rte dä kopf isch scho au geil, aber odek findi nüm so wüki geil. dä häts irgendwie recht verlernt mit style. aber a dere line häts wenigstens chli qualität.

cruze
04.04.2005, 17:27
jedem sini meinig...

abeme gwüsse alter find mer gwüssi aktione scheisse... vo wegä destroy... taggsch du uf kunschtgegeständ (skulpture)? zum bischpiel ade wand am see uf diä wiise marmorfigure? wow... wenn ja... das isch sicher geil destroye, gell?

sorry... es git grenze ...

Graffiti isch egoistisch... aber ä chli respäkt sött mer au det ha... findi.

isch halt au eso, dass wenn emal an falsche platz taggt wird, wiä z.b. uf dini huustür, was denn? denn gahts doch los oder? denn wird abgfuckt!

cruze
04.04.2005, 17:33
Was schnurrsch für än scheiss?!!?

Höred emal uuf im netz so vergliich zbringe wie grad ebä... "ja dä XY isch ih dä SOUNDSO-Crew"

Belton RAL
04.04.2005, 17:34
nei es git kei gränze...gang mal uf berlin oder paris...die machet vor nüt halt!..kunst hin denkmalschutz her...das ischgeil....wenn eine uf mini huustür tägt täg ich in mit de fuscht...isch au scho vorcho...

Belton RAL
04.04.2005, 17:35
hey unsin aber snz sind voll TOYS...isch de mord ja na geiler...hahahahahahahahaha

spak
04.04.2005, 17:38
sötsch di villicht mit ck schriebe...

was het das mit dä stapo ztueh?

säge nur dass mi ufregt!
wänns wenigstens gueti bombings wäred... aber das chasch du warschindli nöd definiere oder?

mich stöhrts... das isch mini meinig und basta!

:) nimms mal chli locker!

GANTER
04.04.2005, 17:40
@belton ral

wenn du meinsch das die toys sind ischmer eigentli glich, i find die sache no geil was mached. isch eh alles gschmacksach, und ja dä mord... über das thema wili gar nöd erst afange, da langet understi schublade.

und ebe wenn dir eine ad hustür tagged und du dem dänn eis id fressi schlasch, aber selber machsches au isch ja au chli komisch findi.
i find eifach so anes schöns bauwerk oder chile oder suscht irgend es denkmal, deht häts eifach nüt z'sueche findi, git gnueg flächi womer suscht chan vollmale, aber das züg findi eifach sött nöd agmale werde, aber ebe bringt ja eh nix, wird so oder so eifach gmacht.

@cruze
ja wird ja suscht au di ganz ziit vo crews gschnurrt, du schnurrsch ja selber au vo crews wod neme au zitiersch. und meinsch di blaue wüssed so sache nonig?
aber isch ja glich das ganze aighgenossen isch eh fürd füchs.

spak
04.04.2005, 17:45
jedem sini meinig...

abeme gwüsse alter find mer gwüssi aktione scheisse... vo wegä destroy... taggsch du uf kunschtgegeständ (skulpture)? zum bischpiel ade wand am see uf diä wiise marmorfigure? wow... wenn ja... das isch sicher geil destroye, gell?

sorry... es git grenze ...

Graffiti isch egoistisch... aber ä chli respäkt sött mer au det ha... findi.

isch halt au eso, dass wenn emal an falsche platz taggt wird, wiä z.b. uf dini huustür, was denn? denn gahts doch los oder? denn wird abgfuckt!

minärä Meinig na, isch das no än risä Unterschied! Skulpturä, Chilänä, Historisch-(i) (bedütendi) Bauwerk sind Tabu! Aber Schaufenster, findi jetzt voll nöd schlimm!!

spak
04.04.2005, 17:47
Was schnurrsch für än scheiss?!!?

Höred emal uuf im netz so vergliich zbringe wie grad ebä... "ja dä XY isch ih dä SOUNDSO-Crew"

merci!!! äntli seits mal wider einä!!

GANTER
04.04.2005, 17:48
isch ja au nöd dis schaufeister

spak
04.04.2005, 17:49
Original geschrieben von UNSIN
isch ja au nöd dis schaufeister

Mer hät aber au ä Versicherig wo das Zahlt!!

GANTER
04.04.2005, 17:52
wo dänn au d'versicherigsprämie immer höcher wird!

cruze
04.04.2005, 17:53
irgendwenn chunnt mer ih äs alter, wo mer villicht selber äs büro het... und wenn da irgend än 16jährige fäni s'gfühl hät, er müssi jetzt dini fenschterverschratze, denn cha das zimmli nervä...

isch mini meinig...

GANTER
04.04.2005, 17:56
ja das chan anderst nerve!
vorallem weg emene windowscratch wod warschindli nöd mal chasch lese.
aber weisch wenn die dänn mal verwütscht werded mus wider s'mami zale.

cruze
04.04.2005, 18:00
dä spruch mit "meinsch d'cops wüssed das nööd..." dä isch grad vollkomme vorig...

über so züügs red mer niä!!! vor allem und scho garnöd im netz!!!!

so passiered missverständnis und das cha bösi konsequenze ha!

GANTER
04.04.2005, 18:04
ja eh stimmt scho, hetti villicht au chöne underla. aber isch ja nöd gad dä weltundergang.
git sowieso scho gnueg missverständniss weg dem aightgenossen.
wa für konsequenze meinsch?

Belton RAL
04.04.2005, 18:04
finde büro fuzzis eh gschisse...sind halt nöd ali so künschtler wie ihr...hahahahaha....wieso segeder nöd gad illegals graff isch scheisse...d'sbb chan ja au nüt defür...und all die liegenschaften au nöd...und dstadt au nöd.....ihr volllvolllvoll idiote gönd diehei in euri blackbooks go mörgelä...und hebets mull....

cruze
04.04.2005, 18:09
scratches händ ih mine auge nüüt mit graff ztueh...
(au wenn dä begriff genau vo dem chunnt)

ich find s'wichtigschte am graffiti isch än silverstyle... will det gseht mer, ob einä style het und male chan!

ich han nie gseit illegals graffiti seg scheisse...
nur d'qualität isches worde...

Belton RAL
04.04.2005, 18:09
schnurr kei unsin snz sind toooooys...was söll guet sie a ine...maled ja meh ide rote als ilegal......finde fame bitch geil(hend sie paar mal abgfuckt)....

GANTER
04.04.2005, 18:14
ja wenigstens händs style! und chönd ire name lang bhalte. und sind au vo ziit zu ziit widermal usegange. stimmt scho sind nie wüki vill dusse xsi, aber das ischmer eigentli glich. famebitches händ eifach s'gfühl si segets, weis zwar nöd was i dä rote gloffe isch, aber i find eifach die riskiered chli e dicki lippe, die figged sogar nsr a. das findi dänn schochli komisch.

@cruze also i find mer xseht bimene silverstyle scho am meiste obses druff händ oder nöd, vorallem will deht ke schnigg schnagg anechunt, aber bimene colorstyle xsesch au no chli me weg dä technik und so.

Belton RAL
04.04.2005, 18:16
denn weisch du nöd was graff isch....de sinn hinter em ganze isch sin name bekannt mache...wieso xeht mer dass mit silber am beste????..hä?
klar nimmt qualitätr ab...aber es lohnt sich ja au nüme für 60fr. go dose boscht und ade 9ner line es burner bild go zie(wie uc oder zat früener),wenns nach 2tage wieder bufft wird...

GANTER
04.04.2005, 18:20
für die einte isches villicht dä sinn sin name bekannt mache, hät sicher vill mit dem z'tue, aber schlussendlich gahts um d'letters um dä style. dä name isch klar au wichtig, für irgend en mord oder so, wos eigentli glich isch wie grusig dases isch hauptsach sin name staht irgendwo. chani ja gad inere nacht es paarmal go umechotze und säge hey mann ich binen ha di ganz stadt verchotzt.
git au lüt wo praktisch jedesmal was anders schribed, oder lüt wo ungefähr 6 oder 7 näme händ, dene gahts au nöd nur um dä name, sondern um dä style!

GANTER
04.04.2005, 18:21
a ja und übrigens, es lohnt sich immer es bild mache, au wenns schnell wider bufft wird.
für dich wür sich demfall au en train nöd lohne zum hitte, dä wird no schneller bufft.
es foteli langet fürd erinnerig ane geili aktion!

cruze
04.04.2005, 18:26
denn lohnt sichs aber au nöd i dä hall äs farbig bild z'male, wo denn nachere wuche au nömme staht...

oder än train, wo villicht nur mal n halbe tag fahrt...

will mer mit silber nöd vom style ablenkä chan...
und i mine auge isch style s'A und O!

schomal gseit... was isch än breaker wo 100 headspins macht, wenn er kei gstyleti footworks oder sixsteps macht?!

graffiti het eso ahgfange... mit schlichte näme zum most active/wanted z'werde... aber sorry... das isch vor 30 jahr gsi... styles händ sich entwickled... warum denn wieder än schritt zrugg mache?

cruze
04.04.2005, 18:29
warum das? dini mami? diä kenn ich ja garnöd...

warum bin ich än idiot und än schwanzlutscher?

ich gseh nur, wiä sich d'szenä entwickled hät...
und mir gfallts nöd...

dass du grad disse muesch... tz... scho chli arm findsch nöd?

GANTER
04.04.2005, 18:32
was bringt dä scheiss scho.

di ganz s'zene chamer langsam i zwei underteile.
dene wos eigentli nur um dä name gaht egal wie anekozt das bild usxseht, hauptsach hundert stempel i dä stadt, und jede toy kennt di, und dänn gits no die wos eigentli wüki um dä style gaht und umes guets bild. wo das ganze mit lideschaft gnüssed und das au lebed. bi dene merkt mer au dases me isch als nur en spass oder so, dases en teil vom lebe isch, und das dä teil s'lebe kennzeichnet hät.
bi dä anderne wos nur um dä stempelstyle gaht sölled die das ruhig mache. aber dänn so blöd go umedisse findi echt peinlich.
und jezt bini weg

sub'r'son
04.04.2005, 19:22
sed längerem wedrmol en vernönftige biitrag do enne unsin!! gsehni äu so!
schlossndlech chömed all osm gliche. all mached eri erfarige/händ eri erfarige gmacht wiemr met was omgzgo häd! es sötted sech äu all mol de eint odr andr felm oder bech iezoge ha, om z'wösse werom er öbrhäubt agfange häd demet!
di einte händ sech i di eint rechtig entwecklet, di andre e en andri! di einte entweckled sech wiitr, di andre bliibed schto. wiso enand afegge? sell doch jede sini eiget enterpretation vo dem deng usläbe!
. . .nor alles chli öbrleit ond met reschpäkt!
abr ebe, es gsehts jo eh jede wedr andersch!
fend nor dases e dem forum meh om "ich ben de realscht writer" god. . . anyway. . .
lonmi gern vo was andrem belehre. . .
peace

Ooorlikon
04.04.2005, 19:44
hey Belton.....

Chan das si dasich dis mami gseh han.....im Kino Walche ade KAsse??

Hey lüütlis......

Höret mal uf scheiss schnurre
schtellet zersch mal eues hirni ihhh...befor er schnurret

spak
04.04.2005, 20:33
irgendwenn chunnt mer ih äs alter, wo mer villicht selber äs büro het... und wenn da irgend än 16jährige fäni s'gfühl hät, er müssi jetzt dini fenschterverschratze, denn cha das zimmli nervä...

isch mini meinig...

ja das verstahni scho, aber dänn regsch di au abeme Piece uf!

cruze
04.04.2005, 20:37
wenns denn scheisse isch... JA! :D

cruze
05.04.2005, 20:40
belton... chasch mer jetzt erchlähre, warum du mich so billig disse muesch?

oder sind der d'wort usgange?

G.O.T.T.I
06.04.2005, 04:48
word
dessere esch defenetev en problem of aightz. ech hoff das d haters va üs (TFL) met dem ofhöred wämmer old school send...ond deför d famebetches zom zog chömid :cool:
We lang esches be der eigentle gange bes old skool gse besch? Als KENGS (TFL) eschs o ned emmer eifach...stechwort t-o-y-z ond so...do weisch wane meine ;)
peas

belton... chasch mer jetzt erchlähre, warum du mich so billig disse muesch?

oder sind der d'wort usgange?

cruze
06.04.2005, 10:54
hä?!? :confused: :confused:

slang!head
06.04.2005, 10:57
@ cruze: Bitte TLF-Member ignorieren.

Wildstyler89
06.04.2005, 11:48
Original geschrieben von UNSIN
was bringt dä scheiss scho.

di ganz s'zene chamer langsam i zwei underteile.
dene wos eigentli nur um dä name gaht egal wie anekozt das bild usxseht, hauptsach hundert stempel i dä stadt, und jede toy kennt di, und dänn gits no die wos eigentli wüki um dä style gaht und umes guets bild. wo das ganze mit lideschaft gnüssed und das au lebed. bi dene merkt mer au dases me isch als nur en spass oder so, dases en teil vom lebe isch, und das dä teil s'lebe kennzeichnet hät.
bi dä anderne wos nur um dä stempelstyle gaht sölled die das ruhig mache. aber dänn so blöd go umedisse findi echt peinlich.
und jezt bini weg

WORD!!!
genau das find ich ebä ä, es git hald äfach immer no so toys wos spraye nume machet zum illegal sii und bekanntwärde, und debii de flow gar nöd läbet. im grafitti-spraye gahts um kunst und style, und nöd eifach um umegschmier, dänn genau das isches ja, was en guete sprayer vomene toy underscheidet. die richtig guete sprayer (z.b. daim) händs nämli änöd nötig, sinnlos go umetagge und sachschade z mache. die mached no öbbis richtig kreativs fürd szenä und ziend sie nöd mit illegalem gschmier in dräck.

GANTER
06.04.2005, 11:54
@wildstyler
du häsch das gad chli falsch verstande. graffiti ghört ufd strass und ufd trains und vom ursprung her isches au illegal. das isch ganz klar. dä daim isch zwar andersch guet, aber ha me respekt vonere crew vo sehr vill trains macht.
i meine nume mer chan di ganzi s'zene langsam i zwei ufteile, uf dä einte siite d'hardcore writers wo hunderti stempel bilder mached,wos nur um dä fame gaht, aber nöd wüki uf qualität lueged und dä ander teil wo lieber es geils bild malt anstatt hundert grusigi. aber schlussendlich red ich nur vom ilegale. alles wo legal gmacht wird isch eifach e anderi form vo graffiti.

Ooorlikon
06.04.2005, 11:59
he wildstyler.......dis mamischieber gelabbere.....verdächtig dich langsam sehr........
Hängsch da de ober Toy usse........jaajjaa..

Verzell du no meh scheisse....

haaahhhahahahha

Iknow

Wildstyler89
06.04.2005, 12:03
Original geschrieben von Ooorlikon
he wildstyler.......dis mamischieber gelabbere.....verdächtig dich langsam sehr........
Hängsch da de ober Toy usse........jaajjaa..

Verzell du no meh scheisse....

haaahhhahahahha

Iknow

was wetsch mi verarsche?
bisch wohl sälber chli es ober-toy!

Ooorlikon
06.04.2005, 12:20
jaja...schnurr du miteme telefon buech.....

din scheiss wo du uselasch..chan niemert glaube......
haha

Wildstyler89
06.04.2005, 12:26
Original geschrieben von Ooorlikon
jaja...schnurr du miteme telefon buech.....

din scheiss wo du uselasch..chan niemert glaube......
haha

säg mal, digga, wetsch mi beleidige oder was? wän da eine scheisse uselat, dänn du. und wänd es persönlichs problem mitmer häsch, dänn schriib mer en pm.

G.O.T.T.I
06.04.2005, 12:35
wildstyler wend wörkle ken toys besch, dän säg mer mol dene jard-strategie! de style of dem avatar esch scho fresh, aber hösch name sötteg???

@cruze: was hä? fendsch eppe eazy wennd desseret wersch? em hiphop gats om toleranz ond unity oder eppe ned...(ossert be haterz):cool:

sub'r'son
06.04.2005, 17:46
i wör mol säge chaschsi e drü ondrteile! d'schtämpler(sorry abr das wort fendi huere träffend!), d'die wod simplestyles chli wiitr eintweckled(odr weme dene äu emmr wot säge) ond dän no d'mode writerz!!
die lüüt wo jede ede schtadt kännt abr nachemne johr kä ehrgiz me händ ond liebr krass omehanged. . . minre asecht nach di schlemmscht schparte! vo mer us gseh, werd si leidr äu no rächt schnell metde bombing szene glichgsetzt, was sehr schad esch. . . em schtiil vo ales was ned vole pfiil esch ond ned no en carrie debi häd esch eh scheisse! gläb dasch be velne äun grond zom tomm omezfegge!

@wildstyler: öbrleg mol weroms lüüt ged wo bhäubted es seg schwerigr en geile simplestyle z'mache wedr en wildstyle. . .? ond schto doch eifach dezue, dasd noni de krassischt besch, dän chond dr äu niemrt me so blöd!

ferdinand
08.04.2005, 09:52
ukc isch würkli dä grösti scheiss ! ich würd de kors hueresohn am liäbstä da chopf abhackä ! s einzigä wos bemalädischs seefeld und das macheds nedemal guet diä scheiss toys ! also erhebt euch gegen ukc !!! for real

spak
08.04.2005, 11:34
Original geschrieben von ferdinand
ukc isch würkli dä grösti scheiss ! ich würd de kors hueresohn am liäbstä da chopf abhackä ! s einzigä wos bemalädischs seefeld und das macheds nedemal guet diä scheiss toys ! also erhebt euch gegen ukc !!! for real

aso wends ja so scheisse findsch und besser bisch als de, dänn übermal doch jedes Bild!! und suscht.. nöd motze.....!!

cruze
08.04.2005, 12:07
es het also chli bessered mit äm style...
aber wür mi trotzdem ih zuekunft um ä chli meh qualität freue...

Habib
08.04.2005, 12:44
Tssss... :whiteflag

Michi
08.04.2005, 13:04
äs isch ukt, mini liäbä...d "one crew" isch king...händär das bim rämibuehl scho gseh...das ruulet

jacky-o
08.04.2005, 13:12
hey,ich finds täggä uf schaufenster au voll nöd schlimm, aber so uf skulpture,naja,... :confused:

cruze
08.04.2005, 13:13
entweder chasch du nöd lesä... oder diä chönd nöd schriebe...

GANTER
08.04.2005, 13:15
glaub beides hehehehe
und wenns wüki so wär, gits ja no e anderi crew vo sehr änlich tönt.
fast zu änlich

cheeeeeeeeeeef
08.04.2005, 19:30
aaaaaaatheismus...!!! malen auf kirchen ist okeeeeeee. also ich wür sege das all die obe gnennte crews öppe 100mL BESSER SIND ALS IER...!!!! die gönd wenigshctens na uf de shctrass ab...!!! und snz rockt sowieso.... gasch mal uf razhia go luege bi affoltere!!!!!!

cheeeeeeeeeeef
08.04.2005, 19:41
@cruze muesch gar nid so umepose.....!! miensch nume wild de name und en charachter vomene geile maler da als avatar hesch segsch automatisch so guet?? volltoy....

LadYeinzigarti
08.04.2005, 20:04
:rolleyes:

scheisse, ihr sind ja au ned am hate...

Dj Icon
11.04.2005, 15:29
also malä und internet past e scho mal nöd
und drum find i eu e scho mal doof,zu dim seefeld gerede,cruze,chasch ja sälber öpis schöns gu malä oder gu chratze..
wend vergässe häsch wie das gat,wild ja au nur na z wolishofä malsch dän chasch gern mal nach wiedikä oder is hauptyard cho und den gsesch wie das gat erklärs der sust au.. den chasch wider hei is seefeld und s det au so machä,du vollchrüpel
es gat au nöd drum sin name hundertmal gu schribe ir föhrigä kei ahnig vu graff händer,es gat nöd drum öois z voläschmierä und grad i ali heftli und intrnetz und sowiso alnä zeige es gat drum au chli mit m chopf debi zi,capisch,de cruze isch ja vu mir us scho guet,he aber alte beweg din arsch ue machs sälber oder heb dä latz!!!
ich find die zit und energie wo ir da i euem doofä forum verbruchäd wer besser id kunst gflossä.. denked mal drüber na,mal luege wivil vu eu imänä jahr na da sind(nöd im forum)und sust simd er e förig,mal luege wivill u haft das er verträged...
so etz hatet und vergässed debi nöd das ich mache...

e cruze vor jahre hätz doch in schliere defdig uf d frässi gä!vergiss das mal nöd bim hate...

Crazee
11.04.2005, 15:54
aber hauptyard chört doch jetzt de autogang, den muess er zerscht die go verschlegerä zum dete male....

Dj Icon
11.04.2005, 17:50
pm cruze: guet und recht dini meinig z'ghöre.
was ich nöd verstah, dass du mir erchläre wottsch, was mich nöd stöhre söll... weiss nöd, wie's bi dir in wetzikä isch, aber im seefeld triebed sich numme kids umme...

warum du mich dissisch verstah ich au nöd.
und das wäge schliere... weiss ja nöd, was du weisch... das hät mit hate nüüt ztueh gha.
het das ä drohig sölle si?

cruze mir händ na nie droht aber ihr lönd euses züüg nur 2tag bis e wuche stah also chum nöd mit es hätt nur scheisse ume im seef. susch machs besser ....penner

cruze
11.04.2005, 18:16
Original geschrieben von Dj Icon
cruze mir händ na nie droht aber ihr lönd euses züüg nur 2tag bis e wuche stah also chum nöd mit es hätt nur scheisse ume im seef. susch machs besser ....penner

wow... pm is board stelle findi cool.

was bitte staht nur 2tag? im seefeld? wer isch ihr?

und wenn'd würkli öppis kläre wottsch denn machs per PM oder telefon!

chönd das gern normal kläre...

Dj Icon
11.04.2005, 18:28
ebe sött motivation si... dän machemel und begriff das de trade ziitverschwändig isch und lüüt das läsed wö susch nur uf wänd schribed und anderer meinig simd

.....ich schrib der mini pm uf dini wand oder en zug wo durefahrt das isch s game

NISNU
12.04.2005, 01:01
....HAN MIIS AUSCHO GMACHT,ABER SWÜSSED NED SO VILL, AU NED OBIS EZ XI BIN...ODER EBE NED..VEWIRRRENDI KRÜTER GITZ IR SCHWITZ....

love the cops
16.04.2005, 12:17

so... dose leer! Sorry aber es git zwei arte vo maler es git schlichti bomber und die maled hald simple dafür suber dän gits halt styler und die malet halt mit verstylte buechstabe, ich find u.c eigentlich voll easy sie sind halt bomber färtig

cruze
16.04.2005, 12:30
thema isch aber diä dritt art vo writers, wo bombed und denn aber weder suuber no gstyled...

mini ahsicht...

und ich han wellä 1. d'lüüt motiviere sich z'überlegä, was und wo sie chratzed und tagged

und 2. dass sich au diä neu generation sich zerscht mal mit typo, ufbau und style befassed, bevor sie uf d'strass gönd... meischtens gseht mer nur a dä tags, ah was dass sie üebed... aber a dä styles wird gspart!

kicker
23.04.2005, 01:53
stopp cruze..
tags wos üebäd? what the fuck? die üebed nanig mal ade tags..

roemer
23.04.2005, 01:58
wörd @cruze
bi ou dirä meinig - sinnlosi und hässlächi bombings/tags a privati schibä und wänd bruuchst eifach nid!! das geit für mi eher unter vandal akt. und grad wiu ig glii ou i derä richtig vo züri wohnä hoffä ig, dass sfx und ukc bis denn iri phase dürä hei...

piis

RuFUs
23.04.2005, 12:39
1.Mose 2,5 : 2,5 Und alle die Sträucher auf dem Felde waren noch nicht auf Erden, und all das Kraut auf dem Felde war noch nicht gewachsen; denn Gott der HERR hatte noch nicht regnen lassen auf Erden

roemer
23.04.2005, 12:42
schliiiiifft's?? ig bi atheist - sorry

FlinkerFinke
23.04.2005, 13:47
Original geschrieben von RuFUs
1.Mose 2,5 : 2,5 Und alle die Sträucher auf dem Felde waren noch nicht auf Erden, und all das Kraut auf dem Felde war noch nicht gewachsen; denn Gott der HERR hatte noch nicht regnen lassen auf Erden
immerhin hemer jetzt no en aight-papscht :D