Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Langeweile-thread..

P-Flow
16.06.2004, 16:21
der thread, ver alli...

..wa nix z'tüö hent und hoffunt, dass bald fiirabu isch..
..wa im büro fascht ipennunt..
..wa gat lieber vorum fernseh würdi hocku anstatt z'arbeitu..

http://lustich.de/lustich/onlinegames-onlinegames-203-2.html

http://lustich.de/lustich/onlinegames-onlinegames-201-14.html

Map
16.06.2004, 16:24
Mann... Zu däm Thema gits jetzt scho 4'552 Threads i däm Forum!!!

mc rassko
16.06.2004, 16:32
jaja mega luschtig!!!

P-Flow
16.06.2004, 16:32
ich säg ja, mier isch langwiilig..

Juz_Fly
20.06.2004, 17:36
Original geschrieben von Map
Mann... Zu däm Thema gits jetzt scho 4'552 Threads i däm Forum!!!

ja. und was hlaubst de warum?? weil so vielen leuten langweilig ist.

scope
20.06.2004, 18:23
itz weisi wisoo viu us däm forum wägschiebe, und der rügge zuecheere und brummle "es geit jo gar nüm um hiphop" rächt heitr.

sone bullshit

sha
20.06.2004, 18:29
wens der so längwilig esch, denn gang of sitene vo zitige, go artikel läse

zom bispel of www.zeit.de oder www.woz.ch

det verblödsch wenigstens ned so wie be dene internetgames

:crackhead

V-Tee
20.06.2004, 19:18
läck! i sovillnä posts seisch der isch langwiilig! Man gang go üebä! tät der guet!:fuckyou:

@Scope: yes, du seisches! genau so züüg isch dä grund...

Äffli
21.06.2004, 08:18
www.playit.ch

scope
21.06.2004, 08:22
Original geschrieben von V-Tee

@Scope: yes, du seisches! genau so züüg isch dä grund...

jo so scheiss wo scho tusig mou isch postet worde.

Pleschen
21.06.2004, 08:26
...::IHR SIND DOCH ALLI SO SCHÖN PERFEKT!::...

piis Pleschen

ps. P! mir gfallt de Thread mir isch au
Sau langwillig!

scope
21.06.2004, 08:32
Original geschrieben von Pleschen
...::IHR SIND DOCH ALLI SO SCHÖN & PERFEKT!::...

word

Pleschen
21.06.2004, 08:42
Original geschrieben von scope
wörd

ja ich muss mich halt au am Tonique aschlüsse, er hät ja vollkomme recht!

HAS LEIDER NONIG CHECKT MIT EM HOSEBEI DOBE UND DE REGLE IM RAP!

finds schön das ihr euch alli so korrekt an alli die und die regle haltet, aber ohni spass isch mir das Forum eifach z langwillig!

piis

P-Flow
22.06.2004, 11:44
läck! i sovillnä posts seisch der isch langwiilig! Man gang go üebä! tät der guet!:fuckyou:

lol, ich weiss zwar nit, wer dier ins hirn gschissu het, isch aber sicher an flüssigschiss gsi..

Daifel
22.06.2004, 12:03
Schrib mol normal wie alli andere!! So geil isch din dialekt au nöd.

Honk!!!

V-Tee
22.06.2004, 13:30
man,P-Flow....

du büütisch verschiedenä afänger-crews wo erän erschtä track do postet a enä än beat z machä, und das mit dä begründig das dir langwiilig isch!
män wer wöt scho en beat vu öppertem wo dä scheiss us langewiili macht? i mag musik wo herz, seele und arbeit drhinter steckt! und das isch bi villnä andernä do auno so,au wenns afänger sind!

und demfall hend nöd emol diä en beat vo dir wöllä,dass dir immerno langwiilig isch?!... hehe

also, mach was d wotsch mit dinrä freiziit,gaht mi jo nix aa!

müäst dä spam jo eigentli gar nöd läsä...
damn...:hmmm:

:whogivesa

köbi
23.06.2004, 18:37
mir isch langwilig....was söui ha scho :kiffer: u :wixer3:, was söui mache?

Juz_Fly
23.06.2004, 19:13
man, mann, mann
was habt'n ihr gegen solche langweiler threads?? die gibt's auch in rock und techno foren. und natuerlich gibt es in nachrichten foren auch musikthreads! das hat gar nix zu bedeuten. in einem hiphop forum muss es nicht immer nur um hiphop gehen. das waere ja einfach nur scheisse und so ein forum gibt es eigentlich gar nicht (zum glueck). hiphop an erster stelle- klar!was aber nicht heisst dass es das einzige gespraechsthema sein soll!:no:

christio
23.06.2004, 19:54
@daifel: hesch doch kei ahnig, p-flow het en fette slang!

peace

Mora
23.06.2004, 22:14
Original geschrieben von scope
itz weisi wisoo viu us däm forum wägschiebe, und der rügge zuecheere und brummle "es geit jo gar nüm um hiphop" rächt heitr.

sone bullshit

also, ech weiss ja au ned, aber im off-topic forum gaht ja ned um hiphop sondern um sache wo ebe ned hip hop sind. Für hiphop hets ja de ganz rescht vom forum.
oder gseh ech das falsch?

und wenn eine wirklich 24/7 a hiphop dänkt/hiphop lebt/hiphop macht....usw, denn, naja, tuet mer die person leid. ech han uf jede fall neben hip hop au no anderi interesse.
(bin ech etz nüm real? :-)

sha
23.06.2004, 22:55
Original geschrieben von Mora
und wenn eine wirklich 24/7 a hiphop dänkt/hiphop lebt/hiphop macht....usw, denn, naja, tuet mer die person leid. ech han uf jede fall neben hip hop au no anderi interesse.
(bin ech etz nüm real? :-)

hö, aber als status "hip hop süchtig"? sel jetzt ned ergend en agreff gäg dech si, aber wen du dech als söchtig bezäichnisch, wie gsesch du denn das?

god das uf?

Daifel
23.06.2004, 23:44
Original geschrieben von christio
@daifel: hesch doch kei ahnig, p-flow het en fette slang!

peace

Jo voll fett! Hei peace man!

:rolleyes:

Du geile siech!!!

Mora
24.06.2004, 22:00
Original geschrieben von sha
hö, aber als status "hip hop süchtig"? sel jetzt ned ergend en agreff gäg dech si, aber wen du dech als söchtig bezäichnisch, wie gsesch du denn das?

god das uf?

klar gaht das uf, ech bin zwar hiphop süchtig, das heisst ech chan kein tag si, ohni hip hop z lose, graffs azluege, breaker zuelueg, zwüschetdure chli texte (nei, leider ned rappe) und en teil vo miner ziit uf aight z verbringe.

aber da ned alli vo mine kollege/kollegine sich für hiphop interessiered, han ech no anderi interesse: ech gang ins fitness, schaffe, schuel (naja, ned grad interesse, aber ech mach öppis :-) kleider, mode, haarfarbe, s weltgschehe, witze, suschtige stuss verzelle, usw usw.

das laht sich also super mitenand vereinbare.
drum find ech das argument: "es gaht ja hie gar nüme um Hip Hop" denebet. für sache wo um hiphop gönd hets ja de teil Hiphop forum, für anderi themene isch de rescht da.

alles klaro?
:hippie:

sagmäu
24.06.2004, 22:30
SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!

lizzle mizzle
24.06.2004, 22:57
Original geschrieben von sagmäu
SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!SPAM! SPAM! SPAM! SPAM!SPAM! SPAM!

haha:D :D

Juz_Fly
27.06.2004, 18:02
Original geschrieben von sagmäu

und wieso oeffnest du spam??? :D :D

iLL-PhiLL
27.06.2004, 18:06
Cha mit FireWall und AntiVirus nie schade :)

peace

P-Flow
28.06.2004, 18:44
hesch scho mal epis va büro kehrt? b-ü-r-o! gwöhnlich chat mu da nit gat so gross beatz baschtlu, will da gwöhnlich so an depp rumlöift, wa schich als chef bizeichnut!

und junge, ich lah vil uf mier la sitzu, aber dine schrott wa da schriib chat mer nit eifach so am arsch verbii gah! verdammt, dü kännsch mich ja so verdammt güöt, dass genau weisch, wie wichtig mier hipHop isch.. in dem fall schiissi also uf HipHop? ach verdammt, hesch dü an ahnig! ich mäche Beatz üs langeweile? wow, dü verbindusch in dischum forum ei thread nam andru. weisch was, ich würd sägu, ich sitz par stunde meh anu beat wa dü! weni heim chumu sitzi mi derhinner und weni abstellu, de gahni meischtens öi gat ins bett und dass isch de gwöhnlich scho wider an andre tag! mann, dü müösch mer hie nixx wellu cho verzellu in sache "liebe zum Beatmaking"!
Sottigi schrott biträg wie dü da writusch mächunt mi agressiv! mich chasch in vil sache attakieru und ich blibu easy drauf, aber in der sach verstahni kei gschpass!!!

man,P-Flow....

du büütisch verschiedenä afänger-crews wo erän erschtä track do postet a enä än beat z machä, und das mit dä begründig das dir langwiilig isch!
män wer wöt scho en beat vu öppertem wo dä scheiss us langewiili macht? i mag musik wo herz, seele und arbeit drhinter steckt! und das isch bi villnä andernä do auno so,au wenns afänger sind!

und demfall hend nöd emol diä en beat vo dir wöllä,dass dir immerno langwiilig isch?!... hehe

also, mach was d wotsch mit dinrä freiziit,gaht mi jo nix aa!

müäst dä spam jo eigentli gar nöd läsä...
damn...:hmmm:

:whogivesa