Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : italo-CH Rap

eliAz
01.10.2003, 16:59
Was haltet ma eigentlich in da Schwiz so vo da italienisch rappenda Künschtler wia z.B. Tempo al Tempo, Stoffunita, oder Cigi?

Ich finds fat!

Aurel
01.10.2003, 17:08
ech könne nome werklech stuff vom cigi, om chönne z'bewerte, ond dä gfalltmer ned so. hane vor 3 johr oder so mal a de wrecked night gseh in luzern, hane werklech zemmlech schwach gfonde. allerdengs tempo al tempo heigeds no droff, ha aber no nie werklech was vo ehne ghört. stoffunita hani mol als vorgruppe gseh, ech glaubs am k-otix im lexschte oktober oder so, ond die hendmer rächt gfalle. send doch die met "perche non famoso", oder?

petrus
01.10.2003, 17:10
Tempo al Tempo händ mol än Videoclip zumänä echt freshe Track gmacht - kei Ahnig meh wiä dä gheissä hät. Suscht chan ich mit Italorap nöd viel afangä.

eliAz
01.10.2003, 17:15
jo genau, so heisst s'album vo ihna, da isch recht fresh! han sie au a dem kozert live gseh. hans au recht geil gfunda. sie hend verdammt gueti text, z.T. vo bekannta italienischa Hip-Hop-künschtler produziert. PHAT!

da Cigi findi au no cool, het kai schlechti text. an de beats muesser no abits schaffa, aber das müend jo no vieli in da schwiz. aber ich finden cool. hanen leider live no nia gseh.

Tempo al Tempo isch au voll geil! Vor allem de Fumo, also de produzent, an verdammt interessanta typ wo sit ewigs lang scho im game isch... het z'italia anschienend mit da legendära gruppa "99 Posse" agfanga sounda. also er hets mir uf jeda fall verzellt nochemana konzert... au fresh!

2handz
01.10.2003, 21:29
Also ich fend Tempo al Tempo und Stoffunita voll easy zum lose zwüschedure...aber min Abolute Gheimtipp: Coloro che Sono...send ned esooo bekannt...aber ich cha si nor wiiterempfehle!!Mer cha meh über si erfahre uf de out of frame Homepage...

( www.oofrec.com )

T-Mac
01.10.2003, 21:33
ich han tempo al tempo öppe voemne jahr mal live gse!!
isch no tight, aber ich ha se no nie uf cd ghört... aber easy

Kili
01.10.2003, 21:34
Original geschrieben von petrus
Tempo al Tempo händ mol än Videoclip zumänä echt freshe Track gmacht - kei Ahnig meh wiä dä gheissä hät.

e gloub "ore di mi tiempo" (oder so, cha kei italienisch...)

Kili

T-Mac
01.10.2003, 22:03
ich ha das video au nume no ganz chli im hinterchopf... isch das das wos mitem velo ume cruised und de trompete?

Aurel
02.10.2003, 08:52
wasi no chan empfehle... mc serena... verdammt guete female-mc usem tessin. esch u.a. au ofem "sheheilig"-tape vo eastbound droffe!

Shorty
02.10.2003, 08:57
Original geschrieben von Aurel
wasi no chan empfehle... mc serena... verdammt guete female-mc usem tessin. esch u.a. au ofem "sheheilig"-tape vo eastbound droffe!

da gib ich dir recht...sie isch au am eulachbattle in winti ufträtte! :dance: sie häts scho no recht im griff!!

rösli
02.10.2003, 09:08
naja also e ch chli italienisch ond e fende italienische rap tönt scheisse hoch10 echt... es flowt eifach ned so geil wie franz spanische oder haut ch...
nor mol das der e meinig vomene italiener ghört heit...:stonehit:
P.S recht geil die smilies echt de hammer :hammer:

Shorty
02.10.2003, 09:21
Original geschrieben von rosi.pwk
naja also e ch chli italienisch ond e fende italienische rap tönt scheisse hoch10 echt... es flowt eifach ned so geil wie franz spanische oder haut ch...

bin au nöd so en fan vo italo-rap, aber d'Serena gaht scho no zimli ab!

MC SERENA
02.10.2003, 10:12
hoi zäme...tanke für diä nette kommentär zu minere person...:D

ide schwiiz häts leider nöd eso viel italos wo soundet aber teilwis häts würkli hammerherti mc's ...nöd nur im tessin...

ich empfehle eu mal www.rhpositivo.ch das isch mini gruppe und mir sind sehr viel unterwägs...

liäbe gruess an shorty du bisch au super gsi am battle!!!:)

Aurel
02.10.2003, 10:17
Original geschrieben von MC SERENA
hoi zäme...tanke für diä nette kommentär zu minere person...:D

bitte! :knutsch :D

Shorty
02.10.2003, 10:30
[QUOTE]Original geschrieben von MC SERENA
liäbe gruess an shorty du bisch au super gsi am battle!!!:) QUOTE]

shit man! ich wird au immer verwechslet! :jaja: dä ander shorty känn i au! de wo ufträte isch, oder? de isch mal workshop chli go mitrhyme! ich bin öppe 3x so gross! :magic:

rösli
02.10.2003, 10:35
tempo al tempo send letschti johr ade sn gsi es esch scho phat gsi nor hesch echt nüt verstande se send so luut gsi wie asd echt die send ou verdammt luut...

MC SERENA
02.10.2003, 10:35
eheheh...sorry gäll...han ebe agnoh du segsch de vom battel...ehehe!!

isi trotzem en liäbe gruess au a dich!:D

Shorty
02.10.2003, 10:42
Original geschrieben von MC SERENA
eheheh...sorry gäll...han ebe agnoh du segsch de vom battel...ehehe!!

isi trotzem en liäbe gruess au a dich!:D

bim au am battle gsi, also han zuegluegt und :kopfnicke! :kiffer: und :drink: hät au nöd gfehlt! isch en huere fette abig gsi!!! :hippie:

gruess zrugg! ;)

Rokkc
02.10.2003, 11:24
ROSI.PWK...was italiänischä rap flowet nid???

bisch sicher einä/eini vo dene wo meine dr rap z` Italie sig Articolo 31 u so gspäss...isch ja klar di flowe scho nid...aber gang mau uf www.hiphopremainz.ch (http://www.hiphopremainz.ch)...u zieh dir paar cd`s ine...i sägä dir du chunntsch no uf d`wäut

wosch paar tips???

13 Bastardi

Club dogo

Bassi Maestro

Esa - Gente Guasta

La Crème

Microspasmi

Gli Inquilini

...um nume paar sache z`erwähnä!!!

hie hesch süsch no ä tip...www.sub-syndicate.cjb.net (http://www.sub-syndicate.cjb.net)...isch mini website über di italiänischi hiphop szene...gang druf und wirsch immer uf em loufende sy...

am beschtä luegsch am 17. Oktober im Dynamo vrbi...denn überchunntsch dini portion flow!!!

EphToDaRhyme
02.10.2003, 12:20
Also grad vo Tempo al Tempo halt ich sehr vill! Sie sind eifach Fett.. Vorallem d'Famous Goldfingerbrothers :D Italo-CH Rap isch Top!

MC SERENA
02.10.2003, 13:33
eheh bra' bisch de geilscht...machsch grad nochli wärbig!!findi guet...wäns gaht chumi am 17.10 verbi...pero' nn prometto..un bacione ciao:D

Rokkc
02.10.2003, 13:44
bella Sere...du weisch i bi immer ä schritt vorus:cool:

luegsch am 17. ...bi mit em Gosh ungerwäx...ungerstütz no vo Gianchi u Marzelez

butta su le mani!!!

MC SERENA
02.10.2003, 15:11
für dich doch immer!!!eeheh...devo vedere ok?? e poi quanto costa l'entrata?? ich wott auno ad slang nacht...ehehe!! hüt abig bisch in züri am dmx???

Rokkc
02.10.2003, 17:00
nei i ga nid az DMX...bella!!!

eliAz
19.11.2004, 11:35
yo leudz..

ez chunt denn bald s'neue Cigi Album ussa. Hets jemand scho kört?

xXel
19.11.2004, 12:52
Original geschrieben von Rokkc
Esa - Gente Guasta

aaaight... esa brucia tutto;) hesh au ds nöie album? geit huere ab.. peccato che solo ora comincio ad ascoltare rap italiano.. mues mau chlei gas gä;)

i däm sinn:
pace

gianchi
19.11.2004, 12:57
Original geschrieben von xXel
.. peccato che solo ora comincio ad ascoltare rap italiano.. mues mau chlei gas gä;)

Jo das wör ich au säge :-)
Denn Du weisch jo wieviel Dope Produkt das Italie liefered!

@Eliaz

Yep has ghört! Chunnt guet!

scope
19.11.2004, 13:06
PAX ONE (City Bunker Berne) flasht mr. süsch lose ig chum ch-italo-rap. verstah leider kes wort.. und finge d'riimschemas vo däm woni bis itz ghört ha nid so geil.

aber für die wos verstöh sicher hure geil

xXel
19.11.2004, 16:01
Original geschrieben von gianchi
Jo das wör ich au säge :-)
Denn Du weisch jo wieviel Dope Produkt das Italie liefered!

@Eliaz

Yep has ghört! Chunnt guet!

sho... c'e solo un problema: cha mer leider nit aus leishte woni wot... aber ir nöchsht zit wirdi mer me italrap zieh..
hai un paio di tips da darmi.. wo würk grob abgeit.. e che non conosce tutto il mondo;)

peas

gianchi
19.11.2004, 16:15
sho... c'e solo un problema: cha mer leider nit aus leishte woni wot... aber ir nöchsht zit wirdi mer me italrap zieh..
hai un paio di tips da darmi.. wo würk grob abgeit.. e che non conosce tutto il mondo;)

peas

Chunnt uf din Gschmack druf a!

Was immer abgoht (mini Meinig) isch:

Bassi Maestro
Club Dogo
Esa
La Creme

Was ich näbe dene persönlich fett finde:

La Famiglia
Jap
13 Bastardi
Zampa
Turi
Cor Veleno
Ibo

usw. ....... het meh als gnueg wo wörklich fett abgönd!
Aber ebe Gschmacksach!

eliAz
19.11.2004, 16:17

peas

yo, guckst du hier (http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=296&highlight=club+dogo)

oder suscht gosch gad uf de shop vom giachi (pubbilicità ;) )www.hiphopremainz.ch (http://www.hiphopremainz.ch)

do hets alles was dis herz begehrt...

greAz

Aber eigentlich isches mir um da CIGI ganga.

gianchi
19.11.2004, 16:27

peas

I de CH gets au einigi gueti Releases in Italo:

- Cigi
- Stoffunita
- Gosh & Arte Brà
- Maxi B
- Tempo al Tempo
- Vizioso

usw.

movida
23.11.2004, 22:50
CLUB DOGO
MITEM HAMMER MC COSIMO

MUSICA REALE BY MILANO!!!

UN OCCHIATA A www.clubdogo.net

xXel
24.11.2004, 19:54
Original geschrieben von gianchi
I de CH gets au einigi gueti Releases in Italo:

- Cigi
- Stoffunita
- Gosh & Arte Brà
- Maxi B
- Tempo al Tempo
- Vizioso

usw.

thx.. wirde mau chlei umeluege

pace

VJP
25.11.2004, 13:03
gits öppis SEHR schnäus italiänisch's? d schprach an und fürsäch isch ja scho rächt schnäu... abr öbs öppr o würkläch schnäu bringt?

VJP
29.11.2004, 09:46
na chömät...

SCREWD
29.11.2004, 09:56
Watch OUT 4 : ZACKO

(Produziert von DEF CUT)

asteriscsme
29.11.2004, 10:15
Original geschrieben von VJP
na chömät...

Jovanotti 4 president ;)

VJP
29.11.2004, 10:47
Original geschrieben von SCREWD
Watch OUT 4 : ZACKO

(Produziert von DEF CUT)
tx - DefCut tönt scho mau nid schlächt ;)

@asteriscsme:
silenzio:D