Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : The Ring2

RSG
06.04.2005, 13:29
Zo bene geshcter is Kino go luege! uhh zum Teil werklech hüehnerhuutfeeling! wa meined ier dezue? Besser als s?

SheyJep
13.04.2005, 13:47
Jo i mit heter besser gfaue als 1...meh shock usw..bin e parmal rächz zämmezuckt;)

PeaZ Shey

frenchrap
13.04.2005, 14:06
binen au go luege, und ja ish halt so typish ring film, samara ish chli kitshig aber glich gruuselig hehe. also wemmers 1 xeh hät, denn muessmr eifach 2 go aluegä, zush chunnt mr nöd druus. und hans au zimli interessant gfunde dr inhalt.

The Blaze
13.04.2005, 14:17
Mues mer dä mal ziä... isch sicher sonän Film wod legsch dasd än Flim luegsch und nach 5 Täg dänksch gar nüm dra...:D

Camel
13.04.2005, 14:22
mich hät er voll und ganz überzügt. d szene mit dä hirsch zum bispil hani ganz heftig gfunde. story isch au ok.

Kurios
14.04.2005, 11:59
nach demi vor jahre di japanisch version gseh han (teil 1 und 2) häts mi scho huere gflasht...aber b de amiversion isch genau das usecho wasmer het chönne erwarte...
d hirschszene findi sowas vo doof und sinnlos, und au gar nöd so grossartig gmacht...i jedem momänt gseht mer superguet dasses CGI isch!
D samara ischmer au vill z monschtrös gmacht, wasmer bide japanversion ganz wegglah hät...ide japanversion chunnt dr terror vonre eigentlich normaluussehende junge frau us, wo eifach verdammt unheimlich inechunnt....gnau das fehlt dr amiversion. e gsundi portion realismus...
au d story chunt vill runder als bi de amis....

wasen rieses plus isch für d ami version, isch das schauspielerteam, naomi watts und ihre sohn, weiss nüme wie de heisst....
die zwee machet dr film no würkli sehenswert..

dr gröscht nachteil bide japanversion isch, dass die huere näme für eus all öpe gliich tönet...das bruucht dänn halt euserersiits chli effort in sache konzentration...lol

Akkema
14.04.2005, 12:22
Also ich muss säge , dass mr s'1 besser gfalle hät!
es isch eifach so, dass wämer s'1 nöd xeh hät, rafft mr de 2. teil hine & vorne nöd! D'schauspieler findi überzügend, vorallem de bueb findi huere talentiert.
Und die szene wo'd samara usem brunne usechrücht ish mr recht igfahre. :kiffer:

thing18
14.04.2005, 12:27
han mal de manga gha oder comic vor 8-9Jahr(no asia gsi)
und muess sege isch guet verfilmt worde.

Hoff chunnt nameh....han so strubs züüg id Händ becho det.

ronny_mc
14.04.2005, 12:37
also s 1 hani hammer gfunda...s 2 zum kotza...bin sogar ipennt werend dem fil hanen so langwilig und kitschig gfunda...

mod
14.04.2005, 12:44
de bueb esch en geniale schauspieler .. psycho schizzo feeling deluxe ... und de brunne macht eim eifach huere angscht ... wod samara nacher so ufechräsmed we de golum hihi :D *schock* :( the grudge esch sonen belligi kopie ....
wer en richtige horror knaller wot luegt "Saw" :o

oder kennt öperd "identity" au mit somne bueb wo öppe 5 persönlichkeite het
zu krass

Domi
14.04.2005, 12:46
I finde z'1 ou vil besser!
Z'2 isch au ok, aber i findes chli schad, dass dert wod Samara usem Brunne ufe chläteret, s'mega künstlich usgseht!

yoruba
14.04.2005, 12:54
bim erste teil weisch halt nöd was uf dich zuechunnt vo dem empfind en halt au als besser...

bim 2te teil han i me angst gha das mini kollegin näbt mir ken herzinfarkt bechunnt muaha.... köstlich dere chönne zuezluege wie sie fasch verreckt isch chch.....:auslachen

muaha nu scho ihre gsichtusdruck chan nüme :D

AiGhTgeNoSSiN
14.04.2005, 13:00
Äs isch nöd liächt. Vo dä Eintä ghört mer ischn geilä Film, diä anderä sind überhaupt nid begeischteret. Weiss nid öbn söll go luegä. DVorschau hät mi voll nid üebrzüügt, abr hans 1 eifach rächt geil gfundä. und will s2 bi Ami Films meischtens chli id Hosä gaht, luegi das Teil dänn lieber mal Dähei.. (kauft oder abägladä.. wiä au immer :D )

Kurios
14.04.2005, 13:16
Original geschrieben von AiGhTgeNoSSiN
Äs isch nöd liächt. Vo dä Eintä ghört mer ischn geilä Film, diä anderä sind überhaupt nid begeischteret. Weiss nid öbn söll go luegä. DVorschau hät mi voll nid üebrzüügt, abr hans 1 eifach rächt geil gfundä. und will s2 bi Ami Films meischtens chli id Hosä gaht, luegi das Teil dänn lieber mal Dähei.. (kauft oder abägladä.. wiä au immer :D )

eg en 2. teil id hose gaht hät nüt ztue mit ami oder nöd...
es git vill ami produktione wo fortsetzige besser worde sind als s original...

bispill: Ring und Ring 2 (japanversion isch s 2 vill heftiger..meh horror und au meh mystery...

der pate: findi s 2 mitem de niro tuusigmal fätziger..unds drüü grad au nomal es spüürli geiler..

Poltergeist: ich verreck fascht abem 2 mitem wurm im tequila undem reverend kane...buuaahhh

keine halben sachen (the whole nine yards) isch s2 vill witziger und au derber...

min tipp:
wenn dr s 1 gfalle hätt und du dich für die story interessiersch (was passiert mitem bueb, taucht das video wieder uf?) dänn würdi mir dr 2. teil vor ami version geh.. wenn dr das alles zu hollywoodmässig inechunnt, ziesch dr di 4teilig japanversion ine, wo würkli au sehr ufschlussriich isch...
ring - das original
ring 2
ring 0
ring spiral

Original geschrieben von Akkema
Also ich muss säge , dass mr s'1 besser gfalle hät!
es isch eifach so, dass wämer s'1 nöd xeh hät, rafft mr de 2. teil hine & vorne nöd! D'schauspieler findi überzügend, vorallem de bueb findi huere talentiert.
Und die szene wo'd samara usem brunne usechrücht ish mr recht igfahre. :kiffer:

das händ fortsetzige öpe mal so a sich..
:hmmm:

Peacemaker
14.04.2005, 23:09
Original geschrieben von AiGhTgeNoSSiN

du seisches :D

doch i dänke dasi s2 glich mou is chino go go gugge. niimmsch das ganze uf ne art andersch wahr wils sone grossi liinwand isch, aus wenns dähäim uf em nä 70cm färnseh luegsch ;)

The Blaze
14.04.2005, 23:19
In Japan gits scho "The Ring 12" ...

:D

The Blaze
15.04.2005, 09:18
Haha, mir luegend än ez grad im Gschäft... Lehrmeischter isch nöd da...:D

Mora
15.04.2005, 09:33
ich tue mir das kes 2.s mal meh a.

s 1 het mi rächt fertig gmacht.
bin halt eifach en schisshaas.

neugierig wäri scho, aber ich weiss ganz genau, dasi nächer 1 wuche lang albträum han :bluepunk:

Peacemaker
15.04.2005, 23:04
Original geschrieben von PIMP
In Japan gits scho "The Ring 12" ...

:D

:D mir si do haut chly hingedri...

Beatnik
07.05.2005, 16:33
Ring 2 isch i dä Japan Version scho en Mischt gsi!

US Version hett ganz geili 5 min am Afang, alles wo nachher chunt isch es wirrs Spiel um MUetterliebi und wiit hergholte Schockeffekt.

dHirschszene isch würklich sehr Sinnlos!!

Lohnt sich nöd, isch Dräck und sicher kein Ring Film.

Lueged Lieber Ring 0 Japan Edition, dä isch gäge s2 grad en Schocker!, hr hr hr hr