Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Vestax pmc 05 "Trix Version"

maraz
17.06.2004, 10:10
Kännt öpper vo eu zuefällig de "Vestax pmc 05 Trix"?

Ich hanen gseh zum verkauf, zimlich günstig und han mi welle informiere was er so druffe hed, aber leider finsch im I-net nüt gschids zu dem, au uf de Vestax page händs nix...

Also Frage: Hett öpper vo eu schomal vo dem ghört oder en sogar benutzt? Lut mine recherche sig de Fader rächt schnell dure, chan das öpper vo eu bestätige?

Do heds no es pic
http://213.200.245.10/seiten/_websites/zehnder/vestag.gif

gseht ned nach vell features us, aber er werd eh als istiger Mixer brucht...

Pleschen
21.06.2004, 17:35
also nach viel gsehts nöd us, aber so lang dast di guete Vestax-Fader's chasch ibaue sicher en sehr guete mixer zum istiege, wenner priis günstig isch!

also min erste mixer hät zwar nach meh usgseh aber chli z problem isch gsi nach me halbe jahr, hanis mit em fader langsam dusse gah und vo den ah isch all 2 mönet z fader im arsch gsi... ebe das hani nöd lang mit gmacht!

jetzt arbeiti eigentlich am liebste mit dene drü mixer! Ecler HAK Serie, Vestax (mit richtigem fader isch eigentlich keine schlecht) oder min gliebte Staton SK-2 F !chönt nüm ohni de *g*

piis Pleschen

dVizard
27.06.2004, 01:15
chamer d fadercurve verstelle? (ich erkenns uf em bildli nöd) wenn nöd, isch er zum cutte/scratche warschinli chli müehsam. susch... bi vestax hesch warschinli gueti fader (weiss jetz bi dem speziell nöd)
Je nachdem, wievel geld wotsch usgeh, empfiehl ich der de vestax 05 pro 2 (er cha fasch s glich wie de neuer 3 und chostet 365 euro)

maraz
29.06.2004, 09:40
ne, faderkurve chasch ned verstelle... han mer das ding jetzt für en grüeni Note an Land zoge...

Es isch scho ned de burner und de Fader muesi zimlech sicher no wächsle, aber ich glaub für di erschte versüech tuts es... weni denn meh cash han gits es bessers Model

Pleschen
29.06.2004, 09:59
wo ich agfange han hani gar nöd gwüsst was en fadercurve isch und has au nöd vermisst *g*! ebe zum afange eigentlich au scho es recht guets model, ha selber mit viel wenniger agfange!

piis