Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : wav 2 mp3

konfus
07.04.2005, 22:51
yo ihr allwüssend- und findende, ich suech en wav zu mp3 converter/encoder oder wie au immer.
freeware verstoht sich, falls öpper en friedliche link zu soöppisem hätt: ich wär sehr verbunde! finde irgendwie nur so kakke wome mues bläche.

merci für hilf.

Fletsch
07.04.2005, 22:58
LAME heisst das allbekannt Zauberwort

konfus
07.04.2005, 23:08
Original geschrieben von Fletsch
LAME heisst das allbekannt Zauberwort

ja ich scho weiss, aba das nützt mer au nöd viel ohni oberflächi?

Knight
07.04.2005, 23:13
Original geschrieben von kOnfus
yo ihr allwüssend- und findende, ich suech en wav zu mp3 converter/encoder oder wie au immer.
freeware verstoht sich, falls öpper en friedliche link zu soöppisem hätt: ich wär sehr verbunde! finde irgendwie nur so kakke wome mues bläche.

merci für hilf.

du wotsch doch nöd säge das du kei wavelab oder cubase oder weisichwas häsch? :D

ich weiss, kei grossi hilf, aber s'git hunderti so gratis encoder, meischtens eifach mit vil werbig. han aber grad kei ziit, sorry. :p

Lartscho
07.04.2005, 23:22
Original geschrieben von Knight
du wotsch doch nöd säge das du kei wavelab oder cubase oder weisichwas häsch? :D

ich weiss, kei grossi hilf, aber s'git hunderti so gratis encoder, meischtens eifach mit vil werbig. han aber grad kei ziit, sorry. :p

1. www.download.com
2. ***.serials.ws

noch fragen? *g*

konfus
07.04.2005, 23:31
Original geschrieben von Lartscho
1. www.download.com
2. ***.serials.ws

noch fragen? *g*

aah merci, aber bizz z'spoot, hans fertig bracht sonen lame-ding in audiograbber knalle und s'funktioniert ez doch glatt hehe!

isch ebe dä compi do vodä eltere, uf mim hetti aaaalles you now? :D nur ish dä nöd grad idä nöchi.

Lartscho
08.04.2005, 09:49
Original geschrieben von kOnfus
aah merci, aber bizz z'spoot, hans fertig bracht sonen lame-ding in audiograbber knalle und s'funktioniert ez doch glatt hehe!

isch ebe dä compi do vodä eltere, uf mim hetti aaaalles you now? :D nur ish dä nöd grad idä nöchi.

Für das nächste mal, falls es mit schwesters computer nicht klappt *g*