Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Offizielle Aightegnossen Abschieds Thread

Beatnik
17.06.2004, 13:52
Isch nöd ganz ernst gmeint, ich finds hald witzig!

I letscht Ziit gitts ja vermehrt Aightgenosse Members, wo sich däzue beruefe fühld da nüüt meh zposchte...he he us wellne Gründ au immer (ihr sind so scheisse, ich bin erwachse, ich han bessers ztue) what ever!

Ich han dänkt ich mach mal en thread uuf, wo Aghörigi chönd truure, sich anderi members chönd offiziell verabschidä und alls offizielli Gedenkthread:D

Also, uf dä Abschusslischte stöhnd da scho mal:

Nobra
Screwd
Tony_Flare
Hawaiian
Pingu

Dä Reezer verschindet evtl. au hett er mal gseit, ha ha ha:D :D

Also, falls öpper dänkt er heggi jetzt bessers ztue, was mer ja verstah chan....postet euri Abschiedsbriefe da inne....und falls es öpper dänn würklich interessiert das ihr euch verpissed....schriibed gedenktext;)

Äffli
17.06.2004, 13:57
Screwd isch jo immr widr am poste?!

dr reezer het glaubs eifach kai zyt meh...

ych kumm nach de summerferie (afangs august) in e neui abteilig...

döte hani nüm so zyt zum poste, poste und nomol poste...

denn kasch mi au uf d lischte due
:p

fazit8 het au nüme gschribe:(

Äffli
17.06.2004, 13:59
ajo und ihm flinn isch es au zvil worde...

Dirty Fifty
17.06.2004, 14:01
bi ou wäg... viu spass bim poste.. und ids si ja de fasch aui "unerwünschte krachmacher wäg..."

schöne

:wc:

PsyKez
17.06.2004, 14:04
wieso zur höll gönt ier all?

frenchie isch weggg dirty gaht au cel verpist sich au... k0nfus?! wo isch de zeusel?!

:tschüüs:

Äffli
17.06.2004, 14:06
Original geschrieben von Dirty Fifty
bi ou wäg... viu spass bim poste.. und ids si ja de fasch aui "unerwünschte krachmacher wäg..."

schöne

:wc:

jä sölli au go:D

Mano
17.06.2004, 14:19
gömer all? boykotiäremer aightgenossen.ch?

Map
17.06.2004, 14:22
Original geschrieben von Mano
gömer all? boykotiäremer aightgenossen.ch?

Jep, mache mer. Uslogge i

10

9

8

7

6

5

4

3

2

1

Wäg...

Äffli
17.06.2004, 14:24
Original geschrieben von Map
Jep, mache mer. Uslogge i

10

9

8

7

6

5

4

3

2

1

Wäg...

nei wart...

ych has vrpasst:D

Pleschen
17.06.2004, 14:24
ne den penni ja no ih vor langwil bim schaffe...:rolleyes:

rm
17.06.2004, 14:29
o ha ja finds au mega truurig das es paar internet user vo eus gönd...

:rolleyes:

Äffli
17.06.2004, 14:30
Original geschrieben von Pleschen
ne den penni ja no ih vor langwil bim schaffe...:rolleyes:

sags nid...

denn mache mir halt:

www.pleschen-aeffli.ch.vu/forum ?!:D

hüppnoss
17.06.2004, 14:32
ich muäs bald id ferie, wk und dänn wider id schuäl, mini zit da isch au am ablaufe...

nei seich, ihr sind all scheisse und ich vill besser, suäch mer öppis neus, eher richtig trance und house...

beatniquer
17.06.2004, 14:37
Original geschrieben von hüppnoss
ich muäs bald id ferie, wk und dänn wider id schuäl, mini zit da isch au am ablaufe...

nei seich, ihr sind all scheisse und ich vill besser, suäch mer öppis neus, eher richtig trance und house...

massiv opfer style-....

subtile
17.06.2004, 14:40
Wennd halt s zügs do inne immer so ärnscht nimmsch und die ganz zit do hängsch chas dr sicher mol usfahre... aber hey ... es isch nur e forum...

PsyKez
17.06.2004, 14:42
Original geschrieben von beatniquer
massiv opfer style-....

haha du chlini hoe... ironie.. auscho kört?

beatniquer
17.06.2004, 14:44
Original geschrieben von PsyKez
haha du chlini hoe... ironie.. auscho kört?

nei, nie kört, was isch ds? :eek:

diken
17.06.2004, 14:51
:cool: :cool: :cool:

ironie = isch öppis isehaltigs, definitiv.

iron=eisen
nie=never,niemals

http://www.beachboysband.net/JKIDDING/JK_PHOTOS_A/JK4/BJ%20IRON%20THE%20SHIRTS.jpg

Äffli
17.06.2004, 14:53
Ironie:

etwas anderes als das Gesagte ist gemeint

Beispiel:

Du bist mir ein schöner Freund

Pleschen
17.06.2004, 14:59
Original geschrieben von Äffli
sags nid...

denn mache mir halt:

www.pleschen-aeffli.ch.vu/forum ?!:D

den up das forum mal!

piis

Äffli
17.06.2004, 15:03
den up das forum mal!

piis

du machsch no so wit bis ychs mach...

mc rassko
17.06.2004, 15:15
ich finds au truurig das paari gönd:rolleyes:

ge!hans
17.06.2004, 15:19
ich üssere mich offiziell nur na im em thread.
fuck piipifax gaggi und musik kacke.
fussball. am 4. juli, am abbig, fiir ich de titel
für italie und mach min letschte itrag da ine.
the black ge!

hüppnoss
17.06.2004, 15:26
massiv opfer style-....

sötti nächscht mal glich wider sones ;) ding anemache? oder hetsch dänn sgliche gschribe?

;) :rolleyes: :D :)

bin chli erstunt, du häsch doch susch amel au überleit vorem schribe....

K
17.06.2004, 15:26
ge!:falsch :)
du truursch daser wider ide verlängerig en chare
überchömed.. hehehe
de chönder wider 2 jahr beleidigt si und übere schiri läschtere, und na stad denn wm 06 a (s gliche det :D)

Äffli
17.06.2004, 15:27
Original geschrieben von ge!hans
ich üssere mich offiziell nur na im em thread.
fuck piipifax gaggi und musik kacke.
fussball. am 4. juli, am abbig, fiir ich de titel
für italie und mach min letschte itrag da ine.
the black ge!

kleini korektur du hesch italie gschribe anstatt frankrich:D

Chraensch Lee
17.06.2004, 15:28
kleini korektur du hesch italie gschribe anstatt frankrich:D

du hesch frankriich gschribe anstatt spanie :D

.kerYjameS
17.06.2004, 15:33
:wixer:

Pleschen
17.06.2004, 15:35
Original geschrieben von Chraensch Lee
du hesch frankriich gschribe anstatt spanie :D

und du hesch spanie statt süd-korea gschriebe...:stupid:

guru
17.06.2004, 15:36
ja es het scho es paar chöpf wo nüd me schribed.. à la nobra?? nie mehr gsehen..`??? muesser echt au schaffe???:D

ich wirde nochli erhalte blibe....:p

hüppnoss
17.06.2004, 15:36
[QUOTE]Original geschrieben von diken
[B]:cool: :cool: :cool:

ironie = isch öppis isehaltigs, definitiv.

iron=eisen
nie=never,niemals

jaja, di englische wörter schliched sich is dütsch wiä dä rap id charts..nie, never, niemals...

vilich heissts au:

in regulärer ordnung nicht im ernst...

Beatnik
17.06.2004, 15:38
He He He

REEZER!

Aightgenossen.ch verchunnt irgendwänn zu eneme Bravo Forum wenn alli Heads weglaufed:D

Los, machs wie bi dä Erotik Siitä, nur no Zuegang ab 18i und mit Kreditkarte, ha ha ha :blingblin

PsyKez
17.06.2004, 15:39
kery hat recht :jaja:

Pleschen
17.06.2004, 15:42
du machsch no so wit bis ychs mach...

denn machs...hehe

Urschk
17.06.2004, 15:54
Original geschrieben von Beatnik
Isch nöd ganz ernst gmeint, ich finds hald witzig!

I letscht Ziit gitts ja vermehrt Aightgenosse Members, wo sich däzue beruefe fühld da nüüt meh zposchte...he he us wellne Gründ au immer (ihr sind so scheisse, ich bin erwachse, ich han bessers ztue) what ever!

Ich han dänkt ich mach mal en thread uuf, wo Aghörigi chönd truure, sich anderi members chönd offiziell verabschidä und alls offizielli Gedenkthread:D

Nobra
Screwd
Tony_Flare
Hawaiian
Pingu

Dä Reezer verschindet evtl. au hett er mal gseit, ha ha ha:D :D

Also, falls öpper dänkt er heggi jetzt bessers ztue, was mer ja verstah chan....postet euri Abschiedsbriefe da inne....und falls es öpper dänn würklich interessiert das ihr euch verpissed....schriibed gedenktext;)

hey was postisch hie für ne scheiss, z niveau geit o ging tiefer, so schissts mi a, das isch mi letscht post, bye... :hippie: ne nei, keep smiling!!! :D

Äffli
17.06.2004, 16:08
denn machs...hehe

jo denn würdi sage ziehs dir emol...

www.pleschen-aeffli.ch.vu

no fakes...:p

reezer
17.06.2004, 16:19
dr reezer het glaubs eifach kai zyt meh...

naja... also ich liesä und schriebä da immer mal wieder inä... aber isch scho, han hurä viil z'tuä und muäss ja au luägä das suscht was aktuells amigz gaht da uf derä page..

Äffli
17.06.2004, 16:30
Original geschrieben von reezer
naja... also ich liesä und schriebä da immer mal wieder inä... aber isch scho, han hurä viil z'tuä und muäss ja au luägä das suscht was aktuells amigz gaht da uf derä page..

das hani drmit gmeint;)

Beatnik
17.06.2004, 16:57

Han grad no mit em kolleg umejokt, so a la, was wär wänn dä reezer en Thread ufmacht und inneschriibt:

"So, nach langer ufbauphase, vill Schweiss und Bluet isch es ziit für mich, mich zur Rueh zsetzte! Ich überlah diä Siitä am Schicksal und natürlich eu, ihr sind vo jetzt ah ALLI MODS und chönd umeschiebe und lösche wie ihr wännd!! Mich schiists eifach ah, ich han mini Million uf dä Siitä und zieh sii mit minere Karibische Chicca uf e Insle!
Ich scheisse uf euch, uf Hip Hop, uf diä Siitä und uf dä ganzi Scheiss, macheds guet und erwartet nöd das ich zrugg chume, ES ISCH VERBII!!!"
Euche Reezer!

:D :D :D :D :D :D :D :D :D

Stinkyfingaz
17.06.2004, 17:02
Jaja d'cel scho schad :knutsch :D

UND ÜBRIGENS DE HANS HETT BIRTHDAY und weisch was

:birthday: :clown: haha

Urschk
17.06.2004, 17:17
...ich han mini Million uf dä Siitä und ...

naja, mögt em die million gönne, aber dänke das chashc im ch-hiphop nid anebringe.. zudäm längt e million nid für bis as läbensändi..!

Beatnik
17.06.2004, 17:37
Original geschrieben von Urschk
naja, mögt em die million gönne, aber dänke das chashc im ch-hiphop nid anebringe.. zudäm längt e million nid für bis as läbensändi..!

Vergiss nöd, dä Reezer schaltet da ja Werbige uf Aight, wo göhnd diä Gälder äch ahne?:D

Und 1 Million uf dä Richtige Bank und Stüürefrei langet für sganze Läbe wänn in es Land cash wo wenig Cash muesch anelegge....;)

Aber ebe, wänn dä Reezer gaht gang ich au, will dänn hätts kein Sinn meh, oder?:bluepunk:

:p

hüppnoss
17.06.2004, 17:38
beatnik..

dänn muäsches dänk du übernä, und warte bis dini mill au zäme häsch..

Beatnik
17.06.2004, 17:41
Original geschrieben von hüppnoss
beatnik..

dänn muäsches dänk du übernä, und warte bis dini mill au zäme häsch..

Am Reezer siin Job?? Ne das isch zu stressig, he he

Wenn ich mit 25gi oder so mini erschti Million wett und das Relativ Stressfrei, dänn wird ich lieber Drogäbaron, Zuehälter oder Awalt, hmmm, evtl. Trickbetrüger oder Bundesrat, wüsst ich dänn au nöd genau:D

Urschk
18.06.2004, 11:56
[B]Vergiss nöd, dä Reezer schaltet da ja Werbige uf Aight, wo göhnd diä Gälder äch ahne?:D

hmm, gueti frog.. aber vu wasem läbt äch dr reezer, schafft er näbebi ir nacht no bire tanksteu? und d serverchöschte, wärde die vum eidgenössische kulturfonds trage? nene, dänke das isch es herts business...

subtile
18.06.2004, 12:00
Ich glaub das Nation Music Ding git halt scho no rächt arbeit

Urschk
18.06.2004, 12:01
Und 1 Million uf dä Richtige Bank und Stüürefrei langet für sganze Läbe wänn in es Land cash wo wenig Cash muesch anelegge....;)

naja, de muesch im ne würklech biuige land läbe, u verdammt e gueti bank ha u glück, dass d alagestrategie nid id hose geit... immerhin bruchsch e durchschnittlechi 6%-rendite, das hei zwar millionäre meischtens, aber die hei o meh kapitau u chöi meh ströie, mit eire million isch z klumperisiko jedoch z gross... hehe, man bini klever! :D

Chillumn
18.06.2004, 12:07
naja, de muesch im ne würklech biuige land läbe, u verdammt e gueti bank ha u glück, dass d alagestrategie nid id hose geit... immerhin bruchsch e durchschnittlechi 6%-rendite, das hei zwar millionäre meischtens, aber die hei o meh kapitau u chöi meh ströie, mit eire million isch z klumperisiko jedoch z gross... hehe, man bini klever! :D

jaja....die klugscheissende banker hämer wieder gärn...:D

EphToDaRhyme
18.06.2004, 12:32
Original geschrieben von Chillumn

Chill sölli jetzt verrate das du au eine vo dene bisch? :p Glaub gschider nöd süscht schlahsch mi no ab :D

Beatnik
18.06.2004, 12:42

MIt 1 Million muesch ja nöd grad sGeld zum Fenster useschmeisse! Dänn langet das sicher ganz guet, so 50% Schaffe näbedbii, voll easy:D

Aber zrugg zum Thema.....

Es wird mer zvill über Gäld gredet uf Aight, ich glaub das isch min letschte Post gsi:D

Chillumn
18.06.2004, 12:49
MIt 1 Million muesch ja nöd grad sGeld zum Fenster useschmeisse! Dänn langet das sicher ganz guet, so 50% Schaffe näbedbii, voll easy:D

Aber zrugg zum Thema.....

Es wird mer zvill über Gäld gredet uf Aight, ich glaub das isch min letschte Post gsi:D

hät was :D ..sind scho chli vom thema abcho..

@eph: isch ja scho passiert!;) ..wenigschtens merkts mers mier nöd ah :p

James
18.06.2004, 12:56
Zzz, Bänklerr? Was sie das?

I säge nume frei Vorsoge, nit gebunde...brnîngsch Rändite bis zu 14% anne u rächne mau mit em Zinses Zins. Man, wieso bini arbeitslos, i wär i 10 Jahr Milionär, no props.

Urschk
18.06.2004, 13:35
Original geschrieben von Chillumn

hehe... :D

Dirty Fifty
18.06.2004, 13:44
bänka 4 real...

roemer
20.06.2004, 23:50
wörd... 1mio richtig investiert und du chasch di vrabschidä... bi zuäfällig ou i däm sektor tätig, doch leider ghört di kohle wo ig umäschiäbä nid mir.... *heul*
piis

scope
21.06.2004, 00:13
i hamer dr abschied ou scho vorgsteut.

aber was woti när? i bruche nid so z'tue aus würdi ga nume das d'lüt mer schribe wie gern dass si mi hei oder wie fest si sech fröie das ig ga.

wöu jede vo dene wo seit är geit unds mit abschiedsbrief macht, dä geit go luege was für antworte er becho het.

aber scope wird o einisch ga. nid grad itz und jetz, aber är geit einisch. u är wird widr cho mit angerem name...

göt oder blibet...

schad gö fougendi lüt wäg:
cel
sayla
hawi

z'dumme isch das die wosmi am wenigste würd störe bimne abgang no lang hie blibe...

Mora
21.06.2004, 21:55
ech verstah das ech ned...nur will de mister oberafigger aight nur no vo usse aluegt, hend etz anderi s gfühl sie müends ihm glich mache und au nix meh poste. hääää????

nur so im sinn "eigeni meinig ha"

klar, wird hie viel stuss gschribe, aber hey, für das isch s off topic forum ja da. oder redet ihr alli immer nur über hiphop und verwandti themene währendem ganze tag?

schade um die wo weg sind, ech glaube, da hets es sehr gueti lüt drunder gha.

drum säg ech:

ECH BLIBE AIGHT TREU UND STUSSE WITERHIN HIE UME!
und wems ned passt, de sell gah.

iceripperin
22.06.2004, 00:00

Nobra
Screwd
Tony_Flare
Hawaiian
Pingu

alles groupies vom nobra.. :p he lüüt ihr zupfed sie eifach..! ihr kiffed eidütig zviel. die kiffer threads sind nöd guet cho mmh.. :rolleyes: HEY NEI!!!!!! :no:

iceripperin
22.06.2004, 00:11
ich finds sowieso voll behinderet, all tüned so als würed ihr gar nüm existiere, chum händer sie zupft, trured all i de threads ume, d stimmig isch scheisse worde und das nur wil es paar s gfühl händ, sie heged bessers ztue als sich mit "inet kiddies" abzgäh. man wäge dem händer doch nöd meh haar am fudi!!!! wänner vo igendwelchne andere aight belschtiget werded, ignoriered doch die. wies chatteter dänn mit dene oder verschicked pm's oder figged enand i de threads ah. ihr nämed das viel zpersönlich. d threads sind ja da zum diskutiere und enand au chli kritisiere wänns meinigsverschiedeheite git. aber wäge dem müender doch nöd gad gah!!!?? hey wäg somene gaggi müender so en ufstand mache und ich tuen glich au wieder mini meinig poste, wils eifach nu scheisse isch! :motz: oh man aights......

Proof
22.06.2004, 00:34
Original geschrieben von iceripperin
ich finds sowieso voll behinderet, all tüned so als würed ihr gar nüm existiere, chum händer sie zupft, trured all i de threads ume, d stimmig isch scheisse worde und das nur wil es paar s gfühl händ, sie heged bessers ztue als sich mit "inet kiddies" abzgäh. man wäge dem händer doch nöd meh haar am fudi!!!! wänner vo igendwelchne andere aight belschtiget werded, ignoriered doch die. wies chatteter dänn mit dene oder verschicked pm's oder figged enand i de threads ah. ihr nämed das viel zpersönlich. d threads sind ja da zum diskutiere und enand au chli kritisiere wänns meinigsverschiedeheite git. aber wäge dem müender doch nöd gad gah!!!?? hey wäg somene gaggi müender so en ufstand mache und ich tuen glich au wieder mini meinig poste, wils eifach nu scheisse isch! :motz: oh man aights......

ich hets nöd besser chönne säge...

öppis muen ich no säge: Die threads werdet immer langwiiliger.

zeusel
22.06.2004, 03:19
sind är eigäntlich weich?

Beatnik
22.06.2004, 07:34
Original geschrieben von zeusel
sind är eigäntlich weich?

Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha - WORD:D

Dirty Fifty
22.06.2004, 08:35
Original geschrieben von iceripperin

du hesch gloubs nid ganz igseh wieso die lüt gange si. das het nüt mit beef oder meinigsverschiedeheite z tüe... aber we du wosch wieso de frag sä säuber.. äs git z viu für das hie schnäu z erkläre.. ä längi gschicht! und nur so aus zuegab... die lüt gseh sich sehr viu im private rahme und hei s guet zämä..

the fouler
22.06.2004, 09:44
ich bliibe troi und rauche au immerno hoi

heu gleich gras bi ois im dorf! :D :D :D :D

reezer
22.06.2004, 10:46
sorry, titel isch vellicht chli überspitz, aber ich muäss scho au mal no sägä: ich finds absolut nöd schad das einig lüt da gönd... überhaupt nöd...

viil vo denä wo wäg sind, oder wo weniger postet, sind di schlimmstä gsi da vo allnä... au wänn si jetzt gönd und als begründig genau s'gägäteil verzellät...
ein teil vo denä lüt wo nümmät postet, sind au gar kein teil meh vo derä community gsi sondern ä community innerhalb vo dem forum für sich sälbär... es grüppli wo ihri threads gha hät, ihri privat parties und privat träff... ussert das sie sich da im forum kännäglernt händ, händs au absolut nüt meh mitäm forum z'tuä gha. dä privat scheiss vo denä 10 nasä hät nur gnervt da, meh nöd - oder wer will tagebücher läsä vo parties wo 10 forum member awesend gsi sind?!? also ich definitiv nöd!

nobra: naja... häsch paar jungs amigz wieder d'lifitä verläsä... das isch OK gsi und luschtig... leider häsch z'viil mitläufer gha (au bi dim abgang) und hüüfig hät drum viiles im chaos gändät... di paar sprüch werdet fählä, grundsätzlich isch es aber ä ufwertig da ufäm board...

screwd: dankä für dä moderator job und deine files... war nice... kann ich nicht sagen gegen dich...

hawaiian: wänn würklich wäg bisch: sorry, aber dini biiträg häsch au hauptsächlich im foto-thread und im off-topic gmacht... weiss nöd wänn du dich mal suscht wo dä zuä güsserät häsch wos um hiphop gangä isch... im abmachä mit männlich forum member bisch aber top gsi... zudem känni dini frässi au nach eim foti und nöd erst nach 10...

ge!: falls würklich nur no im EM thread postisch... haha... sorry, du bisch net-junkie, weiss ich genau... irgendwänn chunsch wieder... aber usziit isch ok... dir glaubi das z'letscht das für immer wäg bisch...

cel: sorry, was hät di gmacht? dope freestyle-forum-raps? isch mir kein post vo derä in erinnerig bliebä...

habiCHt
22.06.2004, 11:14

hawaiian: wänn würklich wäg bisch: sorry, aber dini biiträg häsch au hauptsächlich im foto-thread und im off-topic gmacht... weiss nöd wänn du dich mal suscht wo dä zuä güsserät häsch wos um hiphop gangä isch... im abmachä mit männlich forum member bisch aber top gsi... zudem känni dini frässi au nach eim foti und nöd erst nach 10...

:headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

UF SO WAS HANI GWARTET!!
MACHET hiphop, der "räscht" isch chindergarte.. bildet euch witer.. es isch eui kostbari ziit ;) widmets ar kultur.. das bringt üs witer

wasi no wett säge: i finge es het do "paar" lüüt im forum, wo ahnig vo hiphop hei & viu derfür mache. wer das isch, merkt jede wosech au biz derfür interessiert. soo lüt si do us minere sicht erwünscht und sörtigi wie d hawi (könne se no vo de afangszitte) chani nid ernscht näh.. so leid es mir duet, die häufe eim gar nid witer.. es hei angeri sichr nid s gliche bild vomne HIPHOP FORUM wie i, abr bi mir geits drum nang z pushe, z häufe und z kritisiere..

:respect: am reezer.. i bewundere sone leisting wie är voubringt.. angerne ihri NID.

adieu :still:

scope
22.06.2004, 11:24

viil vo denä wo wäg sind, oder wo weniger postet, sind di schlimmstä gsi da vo allnä...

mach d'rächnig nid ohni mi...

nei finge du hesch rächt. mi würds ou nid kümmere...

es ish eifach zimli behinderet sone abschluss z'gä... weitr när niemeh id agenda go luege?

EI FRAG:

was bringts dene Abgänger wenn si no so e Abschieds-Thread mache u ihri abgäng zelebriere? nüt... chöit jo eifach ufhöre poste. chöit jo der PC eifach offline loh und au 10 johr mou öbis ineschribe.
aber nei me mues natürli krass grad IG BI WäG FüR IMMER-Style dürezieh... schliesslech maches die angere oh.

Dirty Fifty
22.06.2004, 11:30
sorry, titel isch vellicht chli überspitz, aber ich muäss scho au mal no sägä: ich finds absolut nöd schad das einig lüt da gönd... überhaupt nöd...

viil vo denä wo wäg sind, oder wo weniger postet, sind di schlimmstä gsi da vo allnä... au wänn si jetzt gönd und als begründig genau s'gägäteil verzellät...
ein teil vo denä lüt wo nümmät postet, sind au gar kein teil meh vo derä community gsi sondern ä community innerhalb vo dem forum für sich sälbär... es grüppli wo ihri threads gha hät, ihri privat parties und privat träff... ussert das sie sich da im forum kännäglernt händ, händs au absolut nüt meh mitäm forum z'tuä gha. dä privat scheiss vo denä 10 nasä hät nur gnervt da, meh nöd - oder wer will tagebücher läsä vo parties wo 10 forum member awesend gsi sind?!? also ich definitiv nöd!

nobra: naja... häsch paar jungs amigz wieder d'lifitä verläsä... das isch OK gsi und luschtig... leider häsch z'viil mitläufer gha (au bi dim abgang) und hüüfig hät drum viiles im chaos gändät... di paar sprüch werdet fählä, grundsätzlich isch es aber ä ufwertig da ufäm board...

screwd: dankä für dä moderator job und deine files... war nice... kann ich nicht sagen gegen dich...

ge!: falls würklich nur no im EM thread postisch... haha... sorry, du bisch net-junkie, weiss ich genau... irgendwänn chunsch wieder... aber usziit isch ok... dir glaubi das z'letscht das für immer wäg bisch...

cel: sorry, was hät di gmacht? dope freestyle-forum-raps? isch mir kein post vo derä in erinnerig bliebä...

soso u dr dirty vergässe mir da mau widr he? i ha ou nüt bote da ihne ussert scheisse schriebe.. aber äbä äs isch äs forum u äs git no viu meh user wo no da sie u scheisse schriebe (inkl. me) aus members wo scheisse gschriebe hei u gange si oder?

mir egal.. i figge witer ume.. cha süsch nüt...

habiCHt
22.06.2004, 11:37
soso u dr dirty vergässe mir da mau widr he? i ha ou nüt bote da ihne ussert scheisse schriebe.. aber äbä äs isch äs forum u äs git no viu meh user wo no da sie u scheisse schriebe (inkl. me) aus members wo scheisse gschriebe hei u gange si oder?

du machsch das richtig dirty, du störsch überhaupt nid.
i finges lustig..
junge, räp no eeeis

:hippie:

reezer
22.06.2004, 11:40
[B]soso u dr dirty vergässe mir da mau widr he? i ha ou nüt bote da ihne ussert scheisse schriebe.. aber äbä äs isch äs forum u äs git no viu meh user wo no da sie u scheisse schriebe (inkl. me) aus members wo scheisse gschriebe hei u gange si oder?

jein... bin ich nöd so derä meinig...
komischerwiis händ mir plötzlich kei tagebücher-threads meh kei ". --> treffer"-threads wo 30 siitä lang sind und en grossä teil vo denä scheiss freestyle-battles sind au wäg... grundsätzlich alles positivi veränderigä...
wänn ich rächts luägä i dä spaltä sind vo 10 threads plötzlich wieder 7 über hiphop, einä über fuässball (normal während EM), eis battle und dä foto thread (au okee).
vorher händ mir 3 hiphop threads gha, 5 threads vo dä "ziehmutter, nobra, hawi"-community (inkl. geburri-thread) und 2 battles... mir isch es 10 mal lieber so... weiss nöd wiäs eu gaht...

ebä, du bisch ja gar nöd wäg... wieso sött ich wörter über dich verlürä..?!?

ich find eifach eimal meh lustig das all so di "realä rucksäckli aight forum members" do di ganz ziit "mitläufer" und "kei eigni meing" gschreit händ das board verlönd nach dem das dä nobra gmacht hät... wer isch dänn da mitläufer?

und dänn no bedgründig "sorry, das forum gaht immer meh bach ab"... super... dänn isch jetzt ja wieder alles i.O. wänn euä privatä scheiss endlich wäg isch...

Dirty Fifty
22.06.2004, 11:43
danke mr. dj....

:blumen: :kuss:

ps: gloubs mau äs file vo dir ghört.. hani ziemlech hert gfunge!

@reezer:

ha dänkt villech wosch mi loswärde wüu i doch vou i das biud vo dene lüt inepasse, ou nüt konstruktivs bringe und übrigens ou privat mit ihne ungerwägs bi etc.

Beatnik
22.06.2004, 11:49
Ha Ha Ha Ha

Dä reezer Burnt!! Hey Reezer, chum am Frauefälder an cede stand, oder mer gseht sich suscht mal, für das hesch es Bier verdient:D

habiCHt
22.06.2004, 11:51
danke mr. dj....

:blumen: :kuss:

ps: gloubs mau äs file vo dir ghört.. hani ziemlech hert gfunge!

:yeah: ebe, du könnsch das file.. ^stöu doch au mau e paar zile ine.. vomne real pimp.. hehe

zrugg zum thema....?!?! oder thread schliesse!?!?

I`m out :dj: :bouncecro

Beatnik
22.06.2004, 11:54
Original geschrieben von habiCHt
oder thread schliesse!?!?

Nei Nei, nöd schlüüse, suscht gang ich au:p

habiCHt
22.06.2004, 12:08
Nei Nei, nöd schlüüse, suscht gang ich au:p

der reezer het gseit, was gseit het miese wärde!!

mir bruuche no e "färnseh-reezer" (sorry für de usdruck) u de wär s spraight grettet.. whaha

abr blibe mir bim thema, wenn dr thread scho am läbe blibt..

Daweed
22.06.2004, 12:13
Original geschrieben von Proof
ich hets nöd besser chönne säge...

öppis muen ich no säge: Die threads werdet immer langwiiliger.

word! nöd nur langwiliger, beschissniger..sorry ziend eu mal die threads ine...chotz thread, fuck nobra, em psycho sini sensless-threads..ich frög mi amigs cho extrem wie mer uf all die sache chunt...

Beatnik
22.06.2004, 12:14
Ok, aber ich mues da au na was loswerdä.....

Dä Reezer hätt nämlich rächt, gwüssi Lüüt verwächslet diä Page nämlich mit eneme Chat und Flirt Room, oder zum sich sälber 1000x im Foti Thread zpräsentiere (z.b Iceripperin u.a)

Ich finds eifach witzig, wänn so Lüüt nachher säged sie chömed nüme oder weis ich was, will mir gaht das genau so am Arsch verbii!

Aber da han ich suscht mal Alternative für soo lüüt wos bruuched:

www.swisstalk.ch
www.meinbild.ch
www.youth.ch

So, das wärs au scho gsi.....und dä thread isch eh nöd ganz ernst gmeint! Aber am Reezer sin Post han ich jetzt grad huere geil gfundä:D

reezer
22.06.2004, 12:23
ha dänkt villech wosch mi loswärde wüu i doch vou i das biud vo dene lüt inepasse, ou nüt konstruktivs bringe und übrigens ou privat mit ihne ungerwägs bi etc. [/B]

hmm... nei, du pass isch ebä nöd i das bild well du glich no postisch!
und ob du privat mit denä unterwägs isch interessiert mich absolut nöd und 95% vo de anderä lüt wo das forum läsät au nöd... das isch ja genau s'problem... das ganzä isch privats-forum wordä, wo aber glich z'wenig privat gsi isch... jetzt händs wahrschinlich irgendwo es "riils ruckseckli"-forum gmacht wo nur si chönd postä... isch doch OK... han ich absolut kei problem dämit... ich vermiss si nöd...
und cel sälbär isch ja glich dä ganz tag igloggt... amderi werdet sich unter neuem namä wieder amäldä etc... isch doch so scheiss egal... eu vermisst niämmert da... und dä thread da drum au was vom lächerlichstä... aber zum glück wirds weniger sottigi geh...

reezer
22.06.2004, 12:24
Original geschrieben von Daweed
word! nöd nur langwiliger, beschissniger..sorry ziend eu mal die threads ine...chotz thread, fuck nobra, em psycho sini sensless-threads..ich frög mi amigs cho extrem wie mer uf all die sache chunt...

und vo wem sind di thread cho? vom nobra und co... aka denä wo jetzt gangä sind!

UAZ
22.06.2004, 12:28
:topicsuck

:echtschwu

Beatnik
22.06.2004, 12:30
und dä thread da drum au was vom lächerlichstä... aber zum glück wirds weniger sottigi geh...

Sorry Reezer, aber nach dere "ich gange und chume nüme" wälle han ich eifach müesse so en Thread mache, ich han mi fascht kaputtglachet!

Lächerlich uf dere und lächerlich uf dä andere Siitä!

Aber mached en ruhig zue ;)

cel
22.06.2004, 12:43
haha...word...REEZER...du verdiensch vo mir en hofknicks..du seisch es...genau..besser hettis käin andere chönne usdrucke..und zum thema abschied: ich ha mir eigetli vorgno, nüm so viel uf aight & im net allgemeine umezhänge, während de arbetsziit..will ich eifach hangebliib...that's not good for my performance....:o

tony_flare
22.06.2004, 15:22
lüt, ich sag euch jetzt mol was. anstatt go lüt kritisiere wo's eifach guet hän zäme usw. und sich im "real" life träffe - um nid nur die cyber-pseudo-bekanntschafte z'pfläge, wo kein brucht, will eh dr gröscht teil gloge isch - sötte dr lieber mol was aktivs mache! all die i-net kiddies wo do in hocke, dr ganz liebi langi dag langg....scheisse lüt, chaufet euch e mic, e mixer und 2 turns, föhnd afo breake, spraye oder beat boxe! aber schiesset euri scheiss nickel chettene mit wu-tang ahänger dra wäg, ziend euri dräcks-aschtronaute-silber-fubuhose ab und machet mol was aktivs! god damn....ab teilne do inn mues mr wirklich hammer hart an chopf länge....na ja, jedem das seine...vilicht merkes jo die einte oder andere no, dases puurs verschwände vomene eh scho z'churze läbe isch... tschä'zäme.

scope
22.06.2004, 15:39
Original geschrieben von tony_flare
....scheisse lüt, chaufet euch e mic, e mixer und 2 turns, föhnd afo breake, spraye oder beat boxe!

mit mixer mic u turns chani ömu nid spraye od. breake...

tony_flare
22.06.2004, 15:46
Original geschrieben von scope
mit mixer mic u turns chani ömu nid spraye od. breake...

bueb, stell di nid dümmer ane als de bisch....

beatniquer
22.06.2004, 15:52

:D
geili sach! der erscht läsenswärt biitrag i däm thread...

tony_flare
22.06.2004, 15:54

im gegesatz zu dir het si ihri eigeni radiosändig....

Beatnik
22.06.2004, 15:54
vilicht merkes jo die einte oder andere no, dases puurs verschwände vomene eh scho z'churze läbe isch... tschä'zäme.

Hey Tony du geilä Siäch, evtl. isch es für di einte au Sinnvolli Beschäftigung wärend dä Arbeitsziit:D Aber ich weis was du meinsch.....;)

tony_flare
22.06.2004, 15:58
Hey Tony du geilä Siäch, evtl. isch es für di einte au Sinnvolli Beschäftigung wärend dä Arbeitsziit:D Aber ich weis was du meinsch.....;)

hehe, jo die sin entschuldigt ;)

poetical
22.06.2004, 16:02
Auso gibe itz glich no mi Sänf derzue o weni mi da ir letschte Zyt o chli zrügg ghaute ha:

Wie es paar Biträg scho nume wieder i däm Thread bewiese wird's nume wäg dene paarne Lüt wo itz ihre Abschied gä hei nid abnäh a sinnlose, mongoloide, absolut stupide Biträg.

Usserdäm wo steit gschriebe das me hie ZWINGEND öppis derzue muess bitrage?!? Mann was heit dr ds Gfüeu, de muess me ä Itrittsprüefig mit aschliessendem Eid ifüehre das hie würklech jede konstruktiv öppis derzue bitreit/bitrage wird. Üsi Gseuschaft bsteit zum grösste Teil nun mau us reine Konsumänte wo notabene o ihri Berächtigung hei. Da wotti aber itz nid necher druf igah. Cha sech jede mit chli Grips säuber überlege wieso.

Was die "Scheidende" ageit, verstah ihri Beweggründ scho. Sowyt ig se kenne natürlech. Aber äbe, hie isch virtuelli Wäut so don't take all too serious. Me gspürt ja weli Lüt mit eim dunge si u weli nid. Das si nämlech genau die wo sech o privat mit eim träffe u zäme a Konzärt usw. gö...:hmmm:

tony_flare
22.06.2004, 16:04
Original geschrieben von poetical
Auso gibe itz glich no mi Sänf derzue o weni mi da ir letschte Zyt o chli zrügg ghaute ha:

Wie es paar Biträg scho nume wieder i däm Thread bewiese wird's nume wäg dene paarne Lüt wo itz ihre Abschied gä hei nid abnäh a sinnlose, mongoloide, absolut stupide Biträg.

Usserdäm wo steit gschriebe das me hie ZWINGEND öppis derzue muess bitrage?!? Mann was heit dr ds Gfüeu, de muess me ä Itrittsprüefig mit aschliessendem Eid ifüehre das hie würklech jede konstruktiv öppis derzue bitreit/bitrage wird. Üsi Gseuschaft bsteit zum grösste Teil nun mau us reine Konsumänte wo notabene o ihri Berächtigung hei. Da wotti aber itz nid necher druf igah. Cha sech jede mit chli Grips säuber überlege wieso.

Was die "Scheidende" ageit, verstah ihri Beweggründ scho. Sowyt ig se kenne natürlech. Aber äbe, hie isch virtuelli Wäut so don't take all too serious. Me gspürt ja weli Lüt mit eim dunge si u weli nid. Das si nämlech genau die wo sech o privat mit eim träffe u zäme a Konzärt usw. gö...:hmmm:

word! finds cool dases no söttigi gitt wo au was begriffe hän :D

Dirty Fifty
22.06.2004, 16:14
tony du nutte mäud di mau bi mir... mail u so hesch ja.. süsch fragsch dr screwd...

tony_flare
22.06.2004, 16:16
tony du nutte mäud di mau bi mir... mail u so hesch ja.. süsch fragsch dr screwd...

flo du schwanz, ha di mail nid (oder nümm, weisses nümm). schrib mr e mail wennd was vo mr willsch (nid so du schwule)! ajo, wägem samschtig, platz für di plus öpe 2 kollege vo dir hani im fall nur no, sorry. aber ebe ---> pn oder mail!

reezer
22.06.2004, 16:42
im gegesatz zu dir het si ihri eigeni radiosändig....

wänn si glich interessant isch wi ihri forum biiträg chönt d'wält au uf diä verzichtä... aber vielleicht isch si ja besser... wer weiss...

Daweed
22.06.2004, 16:48
und vo wem sind di thread cho? vom nobra und co... aka denä wo jetzt gangä sind!

easy...dänn hoff ich schwerschtens, das es besser wird...

we'll see...

scope
22.06.2004, 16:50
bueb, stell di nid dümmer ane als de bisch....

lug i finge ds nume lustig...

dümmer ausi bi chani mi nid steue...

so itz tschüss

Beatnik
22.06.2004, 17:06
Ui ui ui, hey Jungs, ich han da näd wellä en Thread ufmache zum sich gägesiitig as Bei pisse!

Uf die einti Siitä sich am Reezer sini uusag voll geil, nämlch das es Lüüt gitt wo nur scheiss postet, oder gar nüüt kreativs ibringed! Schlussendlich isch (oder sötts) ja e Page sii über e gwüssi Kultur, das isch jetzt hald so!

Am Tony siin Standpunkt chan ich au verstah, das sich hald gwüssi lüüt träffed wills Down sind mitenand etc. isch ja voll ok!

Poetical hett au rächt, es isch kein Zwang da was zposte, und es isch "nur" sInternet! Ich säge "nur" sInternet, das Medium wo für gwüssi Branche wichtiger alls sFernseh wordä isch, das Medium wo gwüssi Lüüt schneller a gwüssi Informatione chömed alls suscht wo, das Medium wo es riese Potenzial hett und inzwüsche en feschte bestandteil isch vo eus allne (oder was mached ihr alli da??)

Also chan mer au erwarte das das Forum chli aständig lauft, oder würdet ihr es Music Magazin kaufe wo vo 50 Siitä nume grad 10 guet sind?

Und die wo gange sind, oder anschiinend gange sind oder gah wännd.....isch ja au ok, ich hans nur lustig gfunde wie da ganzi Abschidsthreads eröffnet wordä sind!:D

Und a alli wo nöd nur Föteli Postet, blödi Biiträg schriibed, "Promis" in Arsch krüüched oder hatet.....sonder Kreativ dä ganzi Scheiss vor anne Triibed, wiiter so...

Dirty Fifty
22.06.2004, 17:14
danke beatnik!

i wirde mi ab iz bemühe no meh sinnlose scheiss z mache.. no meh gruusigi föteli z poste und no meh "promis" (fingsch das nid ou äs dämlechs wort für lüt wo eifach rap mache??) i arsch schliime!

internet rettet mein leben wenn ich down bin... verpisst euch meine realen freunde.....

nimm mich in den arm monitor.. lass dich drücken...

fuck i bi würklech scho z lang i-net-süchtig...

beatniquer
22.06.2004, 17:22
abxeh dervo regts irgendwie o uuf, wenn überau "offizieller" (oho, jetzt ist es offiziell:brille: ) muess vor irgend em ne pussy thread stah...

es längt doch, wenn me EM thread, oder goodbye-pussy-thread, oder abschieds thread oder so schribt, nid?

Beatnik
22.06.2004, 17:24
"promis" (fingsch das nid ou äs dämlechs wort für lüt wo eifach rap mache??)

He He, du hesch verstande was ich meine, isch mer hald grad nüüt bessers in Sinn cho;)

Usserdem chunt mir bi diim Post grad es Lied vom Samy Deluxe in Sinn....

International Love:D

poetical
22.06.2004, 17:34
abxeh dervo regts irgendwie o uuf, wenn überau "offizieller" (oho, jetzt ist es offiziell:brille: ) muess vor irgend em ne pussy thread stah...

es längt doch, wenn me EM thread, oder goodbye-pussy-thread, oder abschieds thread oder so schribt, nid?

:Offtopic:

beatniquer
22.06.2004, 17:35
ou sorry:p

iceripperin
22.06.2004, 20:37
du hesch gloubs nid ganz igseh wieso die lüt gange si. das het nüt mit beef oder meinigsverschiedeheite z tüe... aber we du wosch wieso de frag sä säuber.. äs git z viu für das hie schnäu z erkläre.. ä längi gschicht! und nur so aus zuegab... die lüt gseh sich sehr viu im private rahme und hei s guet zämä..

amix bisch so süess :rolleyes: ich han öpe mit meh als de helfti wo sie scho zupft händ kontakt (immerno)... aber ja du wirsch es wüsse gäll du!!! dududuududududud :nuggi:

frenchrap
22.06.2004, 22:23
aso sorry ich bechum ja shiir shüüb über was ich da liis!!!
was söll de huere sheiss??hender echts gfühl das ich da no länger as es halbs jaar da inehänge will??bin zwar amigs no da ihne aber au nur no will mir es par pn's shriibet ,aber das het nüt demit ztue dasi weg gange bin will de eint au gange ish!!!läck die vorurteil..
ich bin gange wills mir da z chindisch worde ish!!!sorry aber was ihr amigs für threads ufmachät,das ish ja amigs so lolig da gits mer shiir de resht!!es ish nüme eso wie früener wo no kuuli threads gha het und wos no sinnvoll xi sind..aber etz ishes irgendwie so langwilig und ha echt kei lusht meh irgendwie en biitrag z schriibe!!ich han öppis bessers ztue as immer jede tag da ihne zhänge non stop und warte bis mr eine shriibt oder mal en noie thread ufgmacht wird!!ich gibe zue dasi am abig dinne bin aber sicher nöd so es par wo 12 stund lang dinne sind!!!
sorry,da chamer wüki devo rede das es par da aight süchtig sind!und wenns oi stresst dass all gönd denn macheter öppis defür und nöd so en habash thread ufmache wo eh nüt bringt!aso höret doch uuf die anderä z diisä wo gange sind,wie wärs mal mit respekt und ufs zuelose???nei ich glaub das gaht bi oich nid!

echt hey nei ihr nehmets eifach zu ernsht und shlussendlich ishes nur INTERNET!!!!und nöd real life!!!verstönd doch das mal endlich.

piiis und bliibet doch lolig wenner wend bringt oi sicher wiiter.

Luciano
22.06.2004, 22:28
Alle Reklamationen bitte an mich

Oishim
22.06.2004, 22:39
Original geschrieben von frenchrap
was söll de huere sheiss??hender echts gfühl das ich da no länger as es halbs jaar da inehänge will??bin zwar amigs no da ihne aber au nur no will mir es par pn's shriibet ,aber das het nüt demit ztue dasi weg gange bin will de eint au gange ish!!!läck die vorurteil..
ich bin gange wills mir da z chindisch worde ish!!!sorry aber was ihr amigs für threads ufmachät,das ish ja amigs so lolig da gits mer shiir de resht!!es ish nüme eso wie früener wo no kuuli threads gha het und wos no sinnvoll xi sind..aber etz ishes irgendwie so langwilig und ha echt kei lusht meh irgendwie en biitrag z schriibe!!ich han öppis bessers ztue as immer jede tag da ihne zhänge non stop und warte bis mr eine shriibt oder mal en noie thread ufgmacht wird!!ich gibe zue dasi am abig dinne bin aber sicher nöd so es par wo 12 stund lang dinne sind!!!
sorry,da chamer wüki devo rede das es par da aight süchtig sind!und wenns oi stresst dass all gönd denn macheter öppis defür und nöd so en habash thread ufmache wo eh nüt bringt!aso höret doch uuf die anderä z diisä wo gange sind,wie wärs mal mit respekt und ufs zuelose???nei ich glaub das gaht bi oich nid!

echt hey nei ihr nehmets eifach zu ernsht und shlussendlich ishes nur INTERNET!!!!und nöd real life!!!verstönd doch das mal endlich.

WORD ...hami jo eigentlich ou wöue zrugzieh, aber
bi däm mitläufergelabber kheit eim jo ächt de nuggi use!
i letschter ziit hetz mi uf aight afo akacke, loyalität i ehre, aber gäge chindergarte dueni mi wehre!
und wenns mitemne aight-boikott muess si, nachem reezer hets jo irgentöppis brocht!(nid das irgentöpper uf mi würd lose)
guet SORRY, bi jo säuber ou nid ganz unschuldig am töife niveau gsi,
aber irgentwo ha ou i mini gränze!
i hoffe dases jetz wieder meh um hip hop geit...und nid ums off-topic

oishim back uf aight, hoffe dases wieder ufwäerts geit!!!

gefundene Rechtschreibfehler dürfen zum eigeten Konto addiert werden

frenchrap
22.06.2004, 22:54
Original geschrieben von Oishim
WORD ...hami jo eigentlich ou wöue zrugzieh, aber
bi däm mitläufergelabber kheit eim jo ächt de nuggi use!
i letschter ziit hetz mi uf aight afo akacke, loyalität i ehre, aber gäge chindergarte dueni mi wehre!
und wenns mitemne aight-boikott muess si, nachem reezer hets jo irgentöppis brocht!(nid das irgentöpper uf mi würd lose)
guet SORRY, bi jo säuber ou nid ganz unschuldig am töife niveau gsi,
aber irgentwo ha ou i mini gränze!
i hoffe dases jetz wieder meh um hip hop geit...und nid ums off-topic

oishim back uf aight, hoffe dases wieder ufwäerts geit!!!

gefundene Rechtschreibfehler dürfen zum eigeten Konto addiert werden

boaaah eine wo mich verstaht!du bish aight!:D

wurschtli
22.06.2004, 23:15
Original geschrieben von Luciano
Alle Reklamationen bitte an mich

gaile siech!! hehe

iceripperin
22.06.2004, 23:19

Nobra
Screwd
Tony_Flare
Hawaiian
Pingu

du häsch dä kOnfus vergässe...:p

Beatnik
23.06.2004, 00:08

Wenn du das ernst meinsch, tuesch mer leid:D

tony_flare
23.06.2004, 00:27
Wenn du das ernst meinsch, tuesch mer leid:D

hey si het e punkt und het rächt!

und @reezer: apropos celi irhri sändig...ehm...sorry.....ich kick mi do grad sälber, aber ich los lieber ihri sändig als dini arschgeburt do duurezspatte!

wärdet erwachse lüt!!!

@ luciano hehe, geile siech!

out

ajo, und apropos real, bi grad am alice cooper konzärt gsi, bi also vo däm här nümm real, schone scheisse he? tja, alli hate mails bitte an bi@t.ch!

zeusel
23.06.2004, 00:32
eimal biräfigg für alli!

wär macht än sälbschtmordaschlag uf's aightgenossäcamp in frauäfäld?

madonna-hip-hop-massaker...

roemer
23.06.2004, 01:01
jein... bin ich nöd so derä meinig...
komischerwiis händ mir plötzlich kei tagebücher-threads meh kei ". --> treffer"-threads wo 30 siitä lang sind und en grossä teil vo denä scheiss freestyle-battles sind au wäg... grundsätzlich alles positivi veränderigä...
wänn ich rächts luägä i dä spaltä sind vo 10 threads plötzlich wieder 7 über hiphop, einä über fuässball (normal während EM), eis battle und dä foto thread (au okee).
vorher händ mir 3 hiphop threads gha, 5 threads vo dä "ziehmutter, nobra, hawi"-community (inkl. geburri-thread) und 2 battles... mir isch es 10 mal lieber so... weiss nöd wiäs eu gaht...

scho... bruuchts definitiv nid. klar - zuägäh bin ig ou aubä "chli" im off topic, doch grad so geburtstagsthreads und derartigä sch**** bruuchts definitiv nid hiä. ig vrsuächä ou off topic immer mau wider eifach meh mini meinig drzuä z'üssärä, sigs über politisches, nöii schibänä usw. - leider numä hani ir letschti nüm grad so viu zit gha um im forum z'hängä und mit lüt us äm forum wo ig dringet wott kontakt han, han ig eh ISQ oder handynr. i däm sinn isch für mi z'forum meh ou da um nöii lüt lehrä z'kennä und das isch ganz okee so (...) - jedäfalls het's ächt guäti lüt hiä und grad diä sis dr wärt no chli drbii z'blibä. piiis
römer

McHipHop
23.06.2004, 01:14
HAHA, seid ihr komische vögel...alle zusammen.
für euch bricht ja gleich ne welt zusammen wenn sich n paar dafür entscheiden eurem gestusse zu entfliehen und sich verabschieden...
jetzt seid ihr ja unter euch, die "realen", ohne störefriede. muahaha!
schmeisst doch ne party statt noch langes "blahblah",
mit diesem scheiss thread bestätigt ihr alle die reinschreibt (inklusive ich jetzt) das es sich devinitiv lohnt sich zu verabschieden!
wahrscheinlich sind mittlerweile noch einige mehr abgesprungen ohne worte...:hmmm:

@reezer: naja, ich hoffe für dich das sich das niveau jetzt hebt...pff

@beatniquer: halt doch einfach mal die fresse...

@scope: geh lieber gleich und komm auch unter anderem namen nicht mehr, wer nur im netz hängt verpasst die geistige entwicklung...

@zeusel: recht haste, alle weich

p.s. sind wirklcih nur die störefriede gegangen?
jeztz habt ihr es gut, die schuld auf die abgänger schieben mit viel "trarii-traraa" weil ihr genau wisst das sie auf euren mist keine antwort mehr geben...
oder seh ich das jetzt falsch?:confused:

wie auch immer, lasst doch diese dumme diskusionen und macht weiter wie bis anhin. entweder klappts oder oder aightgenossen kann bald schliessen, haha!
:clown:

reezer
23.06.2004, 01:32

was willst du damit sagen? wir hätten ein problem wenn sich hier ein paar nasen hier verabschieden?
sorry, aber selten so gelacht.... diese page ist hauptsächlich ein informations-portal... (aber hardcore forum user wissen jeweils gar nicht was auf der startseite online ist)
falls du es noch nicht gemerkt hast, das verhältnis forum-members zu normalen besuchern ist in der regal ca. 1:3
dazu kommt das forum-members viel länger auf der page bleiben... aber ist schon klar, bildet euch ruhig ein, diese page funktioniere hier vor allem wegen dem forum... schliesslich interessiert sich die halbe welt für diesen quatsch (oder eben vielleicht auch nicht und sie haben es alle schon viel fürher gemerkt als ihr)

aber hast schon recht... im schnitt haben wir jetzt seit mitte letzter woche täglich 50 besucher weniger (normale schwankung)... richtig tragisch bei gut 4000 besuchern täglich... ich glaube nach dem nächsten weekend mit parties und so haben wir die wieder wettgemacht... vielleicht hilft auch google... mal guggen...

Äffli
23.06.2004, 08:14
MC Hip Hop = Nobra ?!

Beatnik
23.06.2004, 08:38
bin zwar amigs no da ihne aber au nur no will mir es par pn's shriibet ,aber das het nüt demit ztue dasi weg gange bin will de eint au gange ish!!!läck die vorurteil..

Fühlsch dich agsproche? Muesch Dich verteidige? WISO?

und wenns oi stresst dass all gönd denn macheter öppis defür und nöd so en habash thread ufmache wo eh nüt bringt!

Wänn alli dä Thread so ernst nehmed, frög ich mich langsam würklich!

aso höret doch uuf die anderä z diisä wo gange sind,wie wärs mal mit respekt und ufs zuelose???nei ich glaub das gaht bi oich nid!

Wiso stresst dich das alles so, du seisch ja sälber....-->

--->...es sägi ja nur sInternet??? He He, wirri Gedanke!

hey si het e punkt und het rächt!
[/email]!

I gwüsse sache scho Tony, aber über dä biitrag han ich am meischte müesse lache, will mir das innechunt alls hätti öpper sich grad sälber DEFTIG widersproche!!

ajo, und apropos real, bi grad am alice cooper konzärt gsi, bi also vo däm här nümm real, schone scheisse he? tja, alli hate mails bitte an bi@t.ch!

He He He, geilä Siäch....dä häsch ja no müesse bringä
:D

reezer
23.06.2004, 10:41
MC Hip Hop = Nobra ?!

wohl eher eine schlechte kopie....

subtile
23.06.2004, 10:56
mein gott händ ihr problem... :rolleyes:

Beatnik
23.06.2004, 11:57
Ja mann, mached dä Thread zue, ich han das am Aafang eigentlich witzig/ironisch gmeint....und es paar nehmed das eifach zu ernst!!

poetical
23.06.2004, 12:18
Ja mann, mached dä Thread zue, ich han das am Aafang eigentlich witzig/ironisch gmeint....und es paar nehmed das eifach zu ernst!!

Ja ä gwüssi ärnschti Site isch ja durchus vorhande bi däm Topic. Isch mini Meinig. Klar me cha's übertriebe wie immer. Aber es isch doch wieder mau so wie bi auem:

Jede hett si Meinig u beharrt zum gröschte Teil uf dere u luegt weder links, no rächts...

Äffli
23.06.2004, 12:53
wohl eher eine schlechte kopie....

könnt abr no anehaue...:bluepunk:

Pleschen
23.06.2004, 12:56
könnt abr no anehaue...:bluepunk:

isch au min erste gedanke gsi, wird sich ja zeige!aber voll de Nobra style...hehe :p

subtile
23.06.2004, 13:08
Ne dr Wortschatz und s Dütsch isch zu ghobe für dr nob :p

Äffli
23.06.2004, 13:38
isch au min erste gedanke gsi, wird sich ja zeige!aber voll de Nobra style...hehe :p

jo ha sgfühl är schribt ägstra hochdütsch...

Luciano
23.06.2004, 18:17
Git paar Members wo recht geischtigä dünnschiss händ

unique
23.06.2004, 18:25
ond ehr gönd all uf dä shit ii.......:confused:

Oishim
23.06.2004, 19:15
was willst du damit sagen? wir hätten ein problem wenn sich hier ein paar nasen hier verabschieden?
sorry, aber selten so gelacht.... diese page ist hauptsächlich ein informations-portal... (aber hardcore forum user wissen jeweils gar nicht was auf der startseite online ist)
falls du es noch nicht gemerkt hast, das verhältnis forum-members zu normalen besuchern ist in der regal ca. 1:3
dazu kommt das forum-members viel länger auf der page bleiben... aber ist schon klar, bildet euch ruhig ein, diese page funktioniere hier vor allem wegen dem forum... schliesslich interessiert sich die halbe welt für diesen quatsch (oder eben vielleicht auch nicht und sie haben es alle schon viel fürher gemerkt als ihr)

aber hast schon recht... im schnitt haben wir jetzt seit mitte letzter woche täglich 50 besucher weniger (normale schwankung)... richtig tragisch bei gut 4000 besuchern täglich... ich glaube nach dem nächsten weekend mit parties und so haben wir die wieder wettgemacht... vielleicht hilft auch google... mal guggen...

i ha gar nid ufd bsuecherzahle use wöue. mir isch scho klar dases uf die paar heads nid drufa chunt!
aber luut dir ischs niveau ziit däm abgänger-thema wieder chli ufe, und uf das hani wöue aspiele!
i gibe ou zue dasi keini 5sek uf der startpage verbringe, es sei den es thema interessiert mi würkli!
aber um das gohts mer jetz gar nid, d'houptsache isch dases i däm forum wieder meh um hip hop geit,
und nid um "off-topic gschichte".

e idee: wie wärs wenme neui theme erscht abemne gwüsse benutzerstatus cha erschtelle?

und so wie i das gseh isch aightgenosse es stabils board...wo nid grad igoot wenn es paar lüüt usder community abspringe!!!

piis oishim

cutastrov
23.06.2004, 19:38
Also mir händ jo nit nur scheisse poschtet.... rember DJ-Forum!

Danielsson
23.06.2004, 20:33
e idee: wie wärs wenme neui theme erscht abemne gwüsse benutzerstatus cha erschtelle?

piis oishim

Die Idee het vor-, nachteile...

- De schriebt eine 99 Nobra Iträg bis är endlich ä Thread cha eröffnä???? :hmmm:

- Und die wo nid so viu ufs Board chöi und glich konstruktivi Themenä wetä öffnä, hei gschissä???? :hmmm:

piis

Oishim
23.06.2004, 21:07
Original geschrieben von Danielsson
Die Idee het vor-, nachteile...

- De schriebt eine 99 Nobra Iträg bis är endlich ä Thread cha eröffnä???? :hmmm:

- Und die wo nid so viu ufs Board chöi und glich konstruktivi Themenä wetä öffnä, hei gschissä???? :hmmm:

piis

us dere sicht si das klari nachteile, aber es müesse jo nid grad 100biträg si. 20wäre scho ir ordnig!
de würd nid jede wo sech ufem board agmäudet het grad sone dubeli-thread erschtöue,
und 20 biträg si schnäu mou erreicht, ohni dasme e 24h ufem board hanget.

isch jo ou nume e idee...

McHipHop
24.06.2004, 01:05
Original geschrieben von Luciano
Git paar Members wo recht geischtigä dünnschiss händ

dem ist nichts hinzuzufügen...

PsyKez
24.06.2004, 02:24
ich finds nur schaad das paar lüüt gönt.. aber isch verständlich

es git würkli paar cooli peepz da druf... ABER: de rescht ischmer glich 70% vode forumuser da drin sind sowieso SCHWÄRSCHTENS retarded

frenchrap
24.06.2004, 09:22
Original geschrieben von PsyKez
ich finds nur schaad das paar lüüt gönt.. aber isch verständlich

es git würkli paar cooli peepz da druf... ABER: de rescht ischmer glich 70% vode forumuser da drin sind sowieso SCHWÄRSCHTENS retarded

HAHAHAHAHAHHAAAAA! GEILÄ SIECH!!!

@beatnik:sorry aber häshes nötig?
du schriibsh au i dem thread und duesh dini meinig üssere.
ich fühl mich sicher aagsprooche ich köre au dezue und da muesi eifach mini fressi uufmache und wenn dir das nöd passt den chratzt mich das doch nöd!und ich bi kei internet habash !!und ich reg mich überhaupt nöd uf wie dus gfühl hesh ,me chan meinig schriibe ohni das mer sich uufregt und das alles imne andre form xeht und junge hey kennsh mich doch gar nöd aso chash du mir nöd sage was ich denk und fühle!!k?aso.:D

@tony hehe du hengst sicher hey!

@luciano hahahaha hmmm und sind sho par reklamatione cho??hehe:D

@mchiphop du körsh au dezue ..wenn du seish die aights da ihne sind weich..

shlüsset doch dä thread,es bringt s ächt nöd...

min shlusssatz: AIGHTGENOSSEN.CH ISH EIFACH OFF TOPIC WORDE!!!

TCHO

Dirty Fifty
24.06.2004, 09:46
he frenchy.. wie loufts mitem mr. lova-lova? *g*

I FIGGE HIE UME WÜU IG Ä WEICHE BI.. U WÜU DIR WEICHI SIT U ÖICH DRUFF ILÖHT UND ÜBERHOUPT SIE AUI WEICH. NÄMLECH!

Dirty Fifty
24.06.2004, 09:48
oder angers gseit:

viu da ine rede nume SCHEISSE aber was sie produziere isch GUET...

u die angere rede GUET aber produziere nume SCHEISSE...

nene keni näme...

Danielsson
24.06.2004, 10:32
us dere sicht si das klari nachteile, aber es müesse jo nid grad 100biträg si. 20wäre scho ir ordnig!
de würd nid jede wo sech ufem board agmäudet het grad sone dubeli-thread erschtöue,
und 20 biträg si schnäu mou erreicht, ohni dasme e 24h ufem board hanget.

isch jo ou nume e idee...

Ja äbe, d Idee mau so öppis uf d Bei stöuä isch definitiv guät, aber mä müässt das eifach chli nach Prinzip mache, nid eifach solala, süsch hei mir när no me problem...!

piis

frenchrap
24.06.2004, 21:49
he frenchy.. wie loufts mitem mr. lova-lova? *g*

I FIGGE HIE UME WÜU IG Ä WEICHE BI.. U WÜU DIR WEICHI SIT U ÖICH DRUFF ILÖHT UND ÜBERHOUPT SIE AUI WEICH. NÄMLECH!

hehe döörty ja es lauft supa hehe:D!

Aurel
20.10.2004, 10:59

Nobra
Screwd
Tony_Flare
Hawaiian
Pingu

also bis uf de nobra hed glaubs niemer sis wort ghalte, hehe... im gegeteil. die einte mached sogar minere bitragszahl langsam konkurrenz...:D

SCREWD
20.10.2004, 11:00
nuuuuuuuuuuuuuuuur, bringt dä eint sini biitragszahle mit FILEZ uff rekordverdacht ;)

weisch wieni main

WeeD
20.10.2004, 11:01
teu lüt nämä sone internet plattform würklech chli ds ärnst.... aber egau isch ja nid mini sach

Aurel
20.10.2004, 11:01
Original geschrieben von SCREWD
nuuuuuuuuuuuuuuuur, bringt dä eint sini biitragszahle mit FILEZ uff rekordverdacht ;)

weisch wieni main

1177 files? :p

reezer
20.10.2004, 11:02
Original geschrieben von Aurel
also bis uf de nobra hed glaubs niemer sis wort ghalte, hehe... im gegeteil. die einte mached sogar minere bitragszahl langsam konkurrenz...:D

uuuuhhhh, aurel.... wieso packsch jetzt so än uraltä thread wieder us?

händ mir doch i dä reglä eh definiert das abschluss-threads da nüt z'suächä händ... und sind kei iisprachä gägä diä reglä cho...

*close*