Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Sind "Aightgenossen - Reporter" kompetent?!?

bigstick
09.04.2005, 18:12
Liebe aight genosse und genossine

Mir isch scho viel ufgfalle, dass i letschter ziit so sache wie kritike vo CDs oder Konzert immer meh vo Laie, wie du und ich, bewertet werded.

Ich frog mich eifach ob dene zum Teil ( ich will nög gueti biiträg schlächt mache ) nöd eifach dKompetenz fehlt zum sowas zbeurteile...

Es sind meischtens kei würklichi Kritiker sonder eifach lüüt wo Rap losed und Ihri persönlich Meinig sägäd.

Das alles wär jo nöd so schlimm, wenn das do im Forum wür bliibe. ich han eifach müeh, demit wenn Aightgenossen.ch so biiträg nocher uf dFrontpage stellt und sie so als fachlich kompetent abtuet. En grossteil isch nämlich nöd fähig e aständigi kritik abzgeh. Da söll etz aber kein Afigg sie, sondern viel meh en Astoss für Aightgenossen.ch sich da ganze nomel dur de chopf goh zloh.

Ich find die Strategie eifach sehr froglich...

Wa meined ihr so???

Peace!

beatniquer
09.04.2005, 18:21
Ich seh die problematik. Doch die meisten, die für aight shreiben, können differenzierte meinungen / kritik abgeben ;)

aber dass leute wie du und er kritiken schreiben ist nicht ganz richtig, und bin ich auch froh darüber...:)

rotzlöffel
09.04.2005, 18:25
muess sgae das isch mir au scho ufgfalle...aber ich mein wen du die kritike lisisch mit dem wüsse dass se irgendwer vo aight gschribe het denn isch das jo au wider was anders wie wend ime musikheft e cd kritik lisisch...oder ned?

und meinsch wens ned aight users mache würde würds überhaupt öber mache?:hmmm:

Escobar
09.04.2005, 18:26
ja, sympathie simer für gwüssi künschtler au sho ufgfalle und d'gedankegäng vode bewärter simer meischtens au fremd.
aber i schiss uf die reviews, es bout wohl keine si musiggshcmack uf dene uf.

bigstick
09.04.2005, 18:30
i find da äbä scho chli heikel well i de meinig bi, dass uf aight so viel 11jöhrigi umfurzed und glaub mer die lönd sich scho vo sowas beiflusse und richtet sich denoch.

beatniquer
09.04.2005, 18:45
Original geschrieben von bigstick
i find da äbä scho chli heikel well i de meinig bi, dass uf aight so viel 11jöhrigi umfurzed und glaub mer die lönd sich scho vo sowas beiflusse und richtet sich denoch.

zum glück werden die reviews von 11jährigen geshrieben:rolleyes:

Mora
09.04.2005, 21:20
laie?

ähm, ich weiss ja ned, aber gits überhaupt so was wie en usbildig zum profi kritiker????

naja, ich mein, bis wenn isch mer leie und ab wenn profi?

grundsätzlich find ech sowieso, dass die meischte angesehene kritiker sowieso alles ganz andersch betrachtet.
ich meine, es git sache die werded vo kritiker verrisse aber die grossi masse liebts und es wird en riese hit.

drum isches mir recht egal, obs jetzt en profi isch oder en laie, nei eigentlich isches mir ned egal, ich chan mich nämli eher mit gwüssne lüt identifiziere, bzw. han vilicht eher au dä music gschmack und weiss denn obs vilicht au was für mich wär.

sha
09.04.2005, 21:45
mues au säge, das mer au scho ufgfalle esch, das gwössi könstler vo gwössne reviewer zemlech höchglobt wärded, wos minere mäinig noch ned wärt send - ond au die mäiste reviews wörd ech andersch bewärte - ABER:

en mäinig zo egal was - segs jetzt zonere cd, zomene felm, zom 2pac oder zo was au emmer - esch emmer subjektiv... - okay de 2pac esch äine vo de gäilste rapper gsi wos je gä hed, das esch fakt. aber verstosch was i mäin?

mer chan nome probiere, so objektiv wie möglech z si. das das ned emmer klappt, lid halt äifach i de mönschleche natur - ech han gäg vel lüt wo ech könne öppis, obwohl ech si warschinli cool fende wörd, wen ech si onder andere omständ könneglehrt hätt...

was mech äifach interessiere wörd, esch wie das de reezer bzw. aight-genossen.ch d reviewer uswählt (falls das ergendwo stod, sorry - aber ech hätts no niene gse).

ond sösch wen du d aight-genossen.ch-reviews so onqualifiziert fendsch - denn schrib sälber alternativ-reviews.

ech fend äifach, das aight-genossen.ch sini reviewer ahand vo de objektivität vo dene ond - ned z letscht au noch de sprochleche fähigkäite uswähle sett - wen das de fall esch, ben i z frede...

...ond wenn ned eschs mer au glich - wel ech verlone mech nome of reviews/mäinige vo lüt wo ech könne ond ech wäis, das si en ähnleche musiggschmack hend wie ech bzw. ech wäis, das eri mäinig ned so subjektiv esch, das si schäisse lalled...

no öppis: vo wäge sprochleche fähigkäite - ech wäis jo ned, öb das nome mer uffallt, aber es ged es paar reviews wo sprochlechi fähler denne hend - das sett velecht usgmerzt wärde, wel wen ech es review lese, wo x fähler denne hed, denn chan ech das nömm so ganz ärnst nä - denn wen sech öpper käi müe ged z luege, öb de text fählerfrei esch, wohär sel ech wösse, das dä sech bem review ned genau so wenig müe gä hed? okay, chan au si, das das äifach mech stört, aber glich - schöner zom aluege wärs of all fäll...

Escobar
09.04.2005, 22:14
ja, i bi sowiso dr meinig, me sött öffentlichi kritike verbiete

clauster
09.04.2005, 23:02
kritike sötte immer objektiv si, doch mir sind alles nur mönsche und jede hätt sini eiget meinig! was du guet findsch, find ich villicht gar nöd!

bigstick
10.04.2005, 01:14
grobi rechtschriebefähler simer ebe au scho ufgfalle...

LKB
10.04.2005, 01:56
dä reezer hät wohrschinlich au nöd gnueg geld zum "professionelli" kritiker izstellä..:hmmm:

und logisch, d reviews fallet vilicht mengmol chli subjektiv us, aber ich denkä di meischte gebät sich scho müäh d reviews so objektiv wiä möglich z machä.

und ich find, diä wo reklamierät, wäg dä schlechtä reviews, söllät doch selber reviews schribä, oder am reezer s geld geh, dass er äs paar lüüt chan istellä;)

pseudonym
10.04.2005, 11:39
Original geschrieben von Escobar
ja, i bi sowiso dr meinig, me sött öffentlichi kritike verbiete

was??? wie meinsch das???

Escobar
10.04.2005, 12:37
Original geschrieben von pseudonym
was??? wie meinsch das???

die kritike träge sehr vil zude meinige vo konsumänte bi. fürne künschtler wärs vil besser, wenn alli wo sis schaffe interessiert sälber chöi kritisiere, dassmes mindischtens mal aluegt. dur öffentlichi kritike goht offeheit für nöis verlore, me list lieber e kritik als dassme sich informiert und teschtet. zudäm läsesech au i grosse magazin mit vil läserschaft kritikunfähigi schriber, au dört findtme sympathie, lang nid i jedem magazin(site, was au immer).

abr ischmer au grad zimlech shcnäll i chopf gange, sicher gits gägeargumänt.

mod
10.04.2005, 12:40
mer hend gar kei eigeni meinig !!!! mer ( review schriber ) werded vom reezer zwunge sini eigni meinig durezbringe .. SKLAVETRIBER :( er het oisi mamis igspeert und erpresst ois :(:(:(

The Blaze
10.04.2005, 12:41
:D

bigstick
10.04.2005, 12:42
Wer mol cool wenn üs soen Aight-heini wür ufklärä wie da so lauft, etc.

Reezer?

mod
10.04.2005, 12:43
und s blibt na z'erwähne das das alles uf freiwilliger basis vo ois berueht ... its em ernschte kontext

bigstick
10.04.2005, 12:45
Original geschrieben von mod
mer hend gar kei eigeni meinig !!!! mer ( review schriber ) werded vom reezer zwunge sini eigni meinig durezbringe .. SKLAVETRIBER :( er het oisi mamis igspeert und erpresst ois :(:(:(

Chasch nöd ernsthaft über so sache diskutiere? Huere tubel bisch, echt en riise latschi!

Ha jo sogar gseit i will gueti biiträg nöd schlecht mache. Mit so antworte zeigsch aber irgendwie, dass unbedingt zu schlechte muesch ghöre....

LKB
10.04.2005, 12:51
Wer mol cool wenn üs soen Aight-heini wür ufklärä wie da so lauft, etc.

Reezer? aightgenossen schribt us, über weli cd's ä review muen gschribä werdä. denn chan mä sägä über weli cd, dass mä will schribä. dä reezer oder dä noiz entscheidät, wer weli cd überchunt und das wars eigentlich schon...

bätschmändoo
10.04.2005, 12:58
Ah Fuck. Läck mr am Arsch. Fuck. FUCK. FUUUUUUUUUCKKKK! Ws söu dä Scheiss? Kompetänt? Läck mr dr Güggu. Mann, ws heisst ds scho? Checksch nid, dass säch das Portal ke Professionelli cha leischte? S'Ganze basiert uf Freiwilligkeit u när chöme so Güggle vo Kompetänz cho stusse, obwou si säuber ä IQ vomenä Stück Holz hei. Mir git's einä...

The Blaze
10.04.2005, 13:01
Dis Atavar närvt mi... ;)

mod
10.04.2005, 13:02
Chasch nöd ernsthaft über so sache diskutiere? Huere tubel bisch, echt en riise latschi!

Ha jo sogar gseit i will gueti biiträg nöd schlecht mache. Mit so antworte zeigsch aber irgendwie, dass unbedingt zu schlechte muesch ghöre....

luegsch 3 biitrag undedra wonich en normali erklärig ge han ...
und "mää ich bin de bigstick und mein ich han d macht schlechti und gueti z'unterscheide"

mod
10.04.2005, 13:03
zu minre kompetenz .. kensch kanti schüeler ? zuekünftigi ELITE vo oisem land ... watch out

bätschmändoo
10.04.2005, 13:03
Original geschrieben von PIMP
Dis Atavar närvt mi... ;)

Meinsch mi? Wenn Ja hani mis Ziil erreicht... :D
Slozzy for Life!

LKB
10.04.2005, 13:05
@bätschmändoo: hehe, muesch nöd grad übertriibä. Aber häsch äbä scho recht. I han au scho gsait, dass sich dä reezer das nöd chan leischtä... usserdem: entweder selber besser machä oder ---> klappe zu!

The Blaze
10.04.2005, 13:06
Original geschrieben von DJ LKB
entweder selber besser machä oder ---> klappe zu!

Word. Fertig.

LKB
10.04.2005, 13:07
zu minre kompetenz .. kensch kanti schüeler ? zuekünftigi ELITE vo oisem land ... watch out muahahhaahaaaaa, zu luschtig. mit däm würd i nöd prahlä...;) so intelligent bisch jetzt au nöd, nur wel du id Kanti gosch...

mod
10.04.2005, 13:09
ums i html us zdrücke ... [/ironie] :D:D

bätschmändoo
10.04.2005, 13:09
@bätschmändoo: hehe, muesch nöd grad übertriibä. Aber häsch äbä scho recht. I han au scho gsait, dass sich dä reezer das nöd chan leischtä... usserdem: entweder selber besser machä oder ---> klappe zu!

Dampf ablah... ;)

Gib dr Rächt. Nörgle isch eifach --> Stammtischniveau...

bigstick
10.04.2005, 13:10
zu minre kompetenz .. kensch kanti schüeler ? zuekünftigi ELITE vo oisem land ... watch out

jo du tubel, weiss ganz guet waen kanti schüeler isch, bi selber eine...

Aber wenn du zur zuekünftige Elite ghörsch, denn wandere i glaub hüt no us!!!

FlinkerFinke
10.04.2005, 13:11
Ich weiss nöd werum das sone Disskusion git. Ich findes easy, das überhaupt öpper Kritike schribt und mer diä gratis im Internet läse chan... Wänns Kritike wärde, wo mer öppis defür zahle müesst wärs scho öppis anders. Es isch natürli scho guet, wänn bi aight trotzdem uf d'Neutralität glueged wird, aber wänns ab und zue mal chli 'anderi' Iflüss het uf d'Kritik isch das ja nöd so schlimm...
Mer mues sich halt au sälber es Bild mache, und nöd eifach uf d'Kritik schwöre. Schlussändli chan imne no so guete mag ä Kritik dinneschtah, wo aber für eim sälber nöd schtimmt... gschmacksach :)

mod
10.04.2005, 13:12
bigstick.....wayne ? :ätschbäts

FlinkerFinke
10.04.2005, 13:14
jo du tubel, weiss ganz guet waen kanti schüeler isch, bi selber eine...

Aber wenn du zur zuekünftige Elite ghörsch, denn wandere i glaub hüt no us!!!
dir hani bis jetzt au nüt vo Kantischüeler agmerkt :D

bigstick
10.04.2005, 13:18
Original geschrieben von FlinkerFinke
dir hani bis jetzt au nüt vo Kantischüeler agmerkt :D

Wieso? Log i han eifach en thread uftue, well mi da beschäftiget het. ha niemert agfiggt oder so. Und denn chömed so spaste wie de mod und fönd a spame... Und weisch de schriebt sogar no reviews uf aight, isch doch scho chli peinlich....

mod
10.04.2005, 13:19
:yourock: :yourock: :yourock: :yourock:

FlinkerFinke
10.04.2005, 13:21
Wieso? Log i han eifach en thread uftue, well mi da beschäftiget het. ha niemert agfiggt oder so. Und denn chömed so spaste wie de mod und fönd a spame... Und weisch de schriebt sogar no reviews uf aight, isch doch scho chli peinlich....
ja den schribsch halt am beschte en Brief an reezer, denn schmeisst er sicher alli use :rolleyes:

rm
10.04.2005, 13:40
Die Aightgenossen Redaktion besteht wie schon gesagt aus rap-hörer, manchen sind auch selber als rapper dj sprayer oder auch b-boy tätig. Die Leute die ausgesucht werden um interviews etc.. zu schreiben, sind keine ausgebildete kritiker sondern wie gesagt leute die sich mit rap sehr gut auskennen und auseinandersetzen. Die "redaktion" besteht aus mehrheitlich jüngeren "gesellen" (durchschnitt ca.19 jahre oder so), welche alle eine "eigene ausbildung" haben. ausserdem wirst du für reviews, interviews, reports nicht bezahlt, das einzige was man erhält sind promo cd's und Informationen...

Nein, wir halten uns nicht für professionelle Kritiker, behaupten wir auch nicht. Jeder in der Redaktion macht das nur weil er Bock darauf hat, also ganz freiwillig! Dafür finde ich, sind die Kritiken sehr tragbar, auch wenn ich mit den Bewertungen selber nicht immer klarkomme.

Alles klar?!

mod
10.04.2005, 13:43
Original geschrieben von jaz-o
Die Aightgenossen Redaktion besteht wie schon gesagt aus rap-hörer, manchen sind auch selber als rapper dj sprayer oder auch b-boy tätig. Die Leute die ausgesucht werden um interviews etc.. zu schreiben, sind keine ausgebildete kritiker sondern wie gesagt leute die sich mit rap sehr gut auskennen und auseinandersetzen. Die "redaktion" besteht aus mehrheitlich jüngeren "gesellen" (durchschnitt ca.19 jahre oder so), welche alle eine "eigene ausbildung" haben. ausserdem wirst du für reviews, interviews, reports nicht bezahlt, das einzige was man erhält sind promo cd's und Informationen...

Nein, wir halten uns nicht für professionelle Kritiker, behaupten wir auch nicht. Jeder in der Redaktion macht das nur weil er Bock darauf hat, also ganz freiwillig! Dafür finde ich, sind die Kritiken sehr tragbar, auch wenn ich mit den Bewertungen selber nicht immer klarkomme.

Alles klar?!
:yeah:

mieze
10.04.2005, 14:41
o grossi, fetti, respektierei, allsiits gfürchteti, scharfzüngegi kritiker hei mal chly agfange mit 18ni ;)

aightgenossen - die talentschmiede für harte objektive schweizer musikritiker?? wer wird der reich-ranicki des hiphop?? watch out! to be continued...wir werden's sehn in ein paar jahren wer schreibenderweise bewannt gewitzt geschult bissige kritik für die zarten hörgänge geneigter genossen mit der gänsefeder niederschreibt.

im moment heissts doch eifach: kritik vo euch für euch...

Beatnik
10.04.2005, 15:07
Sogar i grosse Musikziitschrifte sind dKritiker amigs weder professionell usbildet (gitts überhaupt so e usbildig) no zu krass distanziert, ich meine e gwüssi persöndlichi Note hett jedi Kritik.

Beatnik
10.04.2005, 15:08
Original geschrieben von mieze
kritik vo euch für euch...

BUFU :D :D :D

Grumble
10.04.2005, 15:33
isch dini muetter fett?!
:wtf:

Grumble

mieze
10.04.2005, 17:31
Original geschrieben von Beatnik
BUFU :D :D :D

?? verzell ?? kenn nu fubu :D

Escobar
10.04.2005, 17:42
?? verzell ?? kenn nu fubu :D

how high verpasst?

dabu lego
10.04.2005, 17:48
ich bin kompetent, schreibe geschickt und weiss über sehr vieles bescheid! ganz ehrlich.

wanna fuck?

mieze
10.04.2005, 17:52
yep sehr verpasst....

mieze
10.04.2005, 18:28
dabu: meinsch aber nid mi oder? i mein, gliich & gliich isch ja längwiilig, weisch ja gegesätz zieh sich a und so intelektuelli schriiberlinge....hmmm me weiss es ja :D glaub just for the f***ing sake lieber en....ach lö mir das.

ps: uiii da chunnt mir grad i sinn...raper hät's ja gnueg ir schwiiz und musikkritiker/reporter, das si schiins ja eh alles gschiitereti....aber das lö mir glaub o :D ;)

LKB
10.04.2005, 18:38
By Us Fuck You

dabu lego
10.04.2005, 19:28
gnueg ir schwiiz und musikkritiker/reporter, das si schiins ja eh alles gschiitereti...

ausser die guten, wie ich zum beispiel :p

AID
10.04.2005, 21:05
ich glaub au (bi däne wo ich persönlich kän ischs so) das sich die kritiker müe gäbed, möglichst objektiv iri review z'verfasse. ob allerdings mit 19i dadevo e allzu umfassendi mitübercho häsch sei mal dahingestellt (Yo!MTVgaps..?). vilicht passt das aber au zur zielgruppe so.

@FlinkerFinke
..froh si für die gratis kritik und das mr däfür nid zale münd?

äh..hallo? vilicht hät das da ja mal idealistisch agfange, mitlerwile sahneds gnueg ab däbi zum die freud teile :p

was ich viel me kritisiere wür däbi isch dä zämeschluss vo aightgenossen, nationmusic und hiphopstore und dä künstler vo nation wo zuefälligerwis rächt pusht wärded uf aight..? :hmmm:

i däm zämehang e frag ad kritik-schriber:
händ ihr all releases zur uswahl? händ die freie schriber au reviews für nation-artists gschribe? so us neugier..

peace
euä anonym internet disser

bigstick
10.04.2005, 21:16
Original geschrieben von AID
ich glaub au (bi däne wo ich persönlich kän ischs so) das sich die kritiker müe gäbed, möglichst objektiv iri review z'verfasse. ob allerdings mit 19i dadevo e allzu umfassendi mitübercho häsch sei mal dahingestellt (Yo!MTVgaps..?). vilicht passt das aber au zur zielgruppe so.

@FlinkerFinke

äh..hallo? vilicht hät das da ja mal idealistisch agfange, mitlerwile sahneds gnueg ab däbi zum die freud teile :p

was ich viel me kritisiere wür däbi isch dä zämeschluss vo aightgenossen, nationmusic und hiphopstore und dä künstler vo nation wo zuefälligerwis rächt pusht wärded uf aight..? :hmmm:

händ ihr all releases zur uswahl? händ die freie schriber au reviews für nation-artists gschribe? so us neugier..

peace
euä anonym internet disser

das isch doch etz mol wieder was guets. dank dir. und da mit nation ninnt mi au wunder?

REEEZZZER wo isch dis statement???

mod
10.04.2005, 21:57
ui bigstick bisch du en sog. internet-madlib wo sich sogar aightgenossen forum a.k.a.'s zueleit damit en wengischtens öperd understützt. nice try... hi@fake account

FlinkerFinke
10.04.2005, 22:20

@FlinkerFinke

also ich han i däm thread de biitrag vom mod gläse:

das einzige was man erhält sind promo cd's und Informationen...

und ja ich bin froh das mr defür nix zahle müend, oder hesch scho öppis müese zahle defür??? motzed doch nöd immer so ume, schtell gschider sälber öppis uf d'Bei, denn merksch au, das mer nöd soo fett absahnt...

FlinkerFinke
10.04.2005, 22:23
hoppla, chlinä Irrtum, de jaz-o het das mit de Promo CD's gseit, aber isch ja egal wers gseit het :rolleyes:

AID
11.04.2005, 00:05
ui bigstick bisch du en sog. internet-madlib wo sich sogar aightgenossen forum a.k.a.'s zueleit damit en wengischtens öperd understützt. nice try... hi@fake account

hee! ich bi dän sälbständig! nu wil niemer dini meinig teilt muses nid für all gälte :brille: und ja, ich bin en fake-account, aber nid ihm sine. ich cha doch nid min richtige account bruche zum aight kritisiere und nacher em reezer mini cds zum reviewe schicke?! :hmmm:

Original geschrieben von FlinkerFinke
also ich han i däm thread de biitrag vom mod gläse:

das einzige was man erhält sind promo cd's und Informationen...

und ja ich bin froh das mr defür nix zahle müend, oder hesch scho öppis müese zahle defür??? motzed doch nöd immer so ume, schtell gschider sälber öppis uf d'Bei, denn merksch au, das mer nöd soo fett absahnt...

hallo_nr.2? ich zahl doch nix für e internet site wo d'news vo anderne internet site zämechlaut?? weli hiphop site choschtet?? du würsch zale fü sowas? - sorry, aber post mal dini konto nr demfall ;)

und sowit ich weiss läbt mind. dä reezer vo däre site, lug doch mal all die werbig a überall - meinsch die gits gratis? :rolleyes:

sälber was uf d'bei stelle? hani doch gmacht und machi witer du tröte, da gahts um kritik a aightgenossen-reviews, nid um mini biographie (wo ja wohl bime anonyme internet disser biz schwer z'verfolge isch.) :kiffer:

AID
11.04.2005, 00:14

..übrigens wart ich no uf e antwort, mini herre(dame?) kritiker..

LKB
11.04.2005, 00:18
..übrigens wart ich no uf e antwort, mini herre(dame?) kritiker.. gsehsch jo amel wer s review gschribä, hät. chasch dir also dini antwort selber geh.

i weiss es leider nöd, i nimm amel nur ami-rap...;)

AID
11.04.2005, 00:24
gsehsch jo amel wer s review gschribä, hät. chasch dir also dini antwort selber geh.

i weiss es leider nöd, i nimm amel nur ami-rap...;)

hehe..bi chli fuul weisch, und weiss ja nid wer da wie involviert isch bi aight-genossen. git ja völlig unabhängigi aber wohl au andri dänki.

und ja, dini rubrik-entscheidig verstahni leider..:(

Aurel
11.04.2005, 00:43
lol... weder mol en geile thread. :rolleyes:

also, au nation releases wärded gröschteteils usgschribe. und wer bligg fan isch wird halt eher die neui bligg schiibe uswähle als öpper anders. derom isch's halt (leider) oft so, dass einigi reviews überbewertet sind, well d'lüüt oftmals au das nämed, wo's kenned und guet findet.
klar gehts da au usnahme. geht einigi wo stets sache nämed, wo sie ned kenned. aber das sind minderheite.
das füehrt wohl dezue, dass bisher glaubs meh oder weniger jedi nation schiibe maximali punktzahl becho hed, obwohl sie's teilwiis absolut ned verdient hend.

und anonym hate aber denn schiibe zum reviewe im reezer schicke findi irgendwie arm. und wer sich über reviews beschwert, söll sälber besseri schriibe und sie em reezer schicke, de het sicherlich absolut nüt degäge.

AID
11.04.2005, 00:58
Original geschrieben von Aurel
lol... weder mol en geile thread. :rolleyes:

also, au nation releases wärded gröschteteils usgschribe. und wer bligg fan isch wird halt eher die neui bligg schiibe uswähle als öpper anders. derom isch's halt (leider) oft so, dass einigi reviews überbewertet sind, well d'lüüt oftmals au das nämed, wo's kenned und guet findet.
klar gehts da au usnahme. geht einigi wo stets sache nämed, wo sie ned kenned. aber das sind minderheite.
das füehrt wohl dezue, dass bisher glaubs meh oder weniger jedi nation schiibe maximali punktzahl becho hed, obwohl sie's teilwiis absolut ned verdient hend.

und anonym hate aber denn schiibe zum reviewe im reezer schicke findi irgendwie arm. und wer sich über reviews beschwert, söll sälber besseri schriibe und sie em reezer schicke, de het sicherlich absolut nüt degäge.

ok, mal biz info - danke!

wägem anonym hate verstahni din standpunkt scho, aber wüki hate tuni doch nid? ich blib sachlich..doch hät halt aight-genossen fasch e monopolstellig ide ch was internet-promo agaht, und söll dän das heisse wän artist bisch und dis züg no halbwegs promote wotsch, kei kritik üssere döfsch? und au wäni nid pauschal dävo usgahn, meinsch nid dases ev. biz d'urteilsfähigkeit beiflusse chönt zum mini schiibe däna no objektiv z'reviewe? darum machi das, ich schetz d'arbet vo dä reviewer - ich mag nu kä usnütze vo äbe däre (beinahe-) monopolstellig zur promotion vo eigne artists - isch nid persönlich :hippie:

magebrot_jimmy
11.04.2005, 01:01
wieso sollten aight-genossen reporter konsequent sein? erstens mal ist die seite nicht unabhängig, sondern an ein cervelat-major-label gekoppelt, das als eine phantastische propaganda-gülle-schleuder bezeichnet werden kann. wer das noch nicht begriffen hat, ist schlichtweg dumm. wobei eigentlich sowieso jeder ein stückweit dumm ist, der auch nur entfernt was mit aightgenossen zu tun hat. inklusive den "künstlern", wenn man diese so nennen darf - die von dieser maschinerie gefördert werden, obwohl sie nichts mehr als epigonen, respektive scheinarbeitslose auf beschäftigungstherapie sind. oder raser oder anderweitig irreversibel hirngeschädigte, deren grosshirnrinde grösstenteils - nicht zuletzt durch drogenmissbrauch - abgestorben ist. die nicht auch nur die geringste ahnung von sophistizierten klängen haben. deren leben nicht zählt. deren arbeit rückschrittig wirkt. die einen iq unter 50 haben. die mozart nicht schätzen. die mit hässlichen, oberflächlichen schlampen schlafen. die die zeitung nicht lesen. die sich nicht um politik kümmern. die hedonisten der ganz simplen sorte, die uns ins verderben stürzen werden.

WideLex
11.04.2005, 01:07
hör auf über den drogenmissbrauch herzuziehen!!!

der ist nicht an allem schuld!

AID
11.04.2005, 01:11
Original geschrieben von magebrot_jimmy
wieso sollten aight-genossen reporter konsequent sein? erstens mal ist die seite nicht unabhängig, sondern an ein cervelat-major-label gekoppelt, das als eine phantastische propaganda-gülle-schleuder bezeichnet werden kann. wer das noch nicht begriffen hat, ist schlichtweg dumm. wobei eigentlich sowieso jeder ein stückweit dumm ist, der auch nur entfernt was mit aightgenossen zu tun hat. inklusive den "künstlern", wenn man diese so nennen darf - die von dieser maschinerie gefördert werden, obwohl sie nichts mehr als epigonen, respektive scheinarbeitslose auf beschäftigungstherapie sind. oder raser oder anderweitig irreversibel hirngeschädigte, deren grosshirnrinde grösstenteils - nicht zuletzt durch drogenmissbrauch - abgestorben ist. die nicht auch nur die geringste ahnung von sophistizierten klängen haben. deren leben nicht zählt. deren arbeit rückschrittig wirkt. die einen iq unter 50 haben. die mozart nicht schätzen. die mit hässlichen, oberflächlichen schlampen schlafen. die die zeitung nicht lesen. die sich nicht um politik kümmern. die hedonisten der ganz simplen sorte, die uns ins verderben stürzen werden.

:D hehe..dä 1. teil gfallt mr! dä 2. (wäg dä künstler) bedingt..git au dä eint oder andr ganz bruchbari artist bi nation wo dir backstage au dä inzest-charakter igestönd aber halt au nu musig mache wänd..;)
ich wür us prinzip nid, doch chas niemerem verüble die möglichkeit aznä.

SCREWD
11.04.2005, 01:16
irgendwie voll interessant dä Thread und irgendwie bitz stupide....

Egal - Hauptsach......naja hehe

Nei, mol ärnsthaft - ich ha au scho 2 Reviews gschriebe, ha denn aber SÄLBER gmerkt, dass das nid mis Metier isch. Aber die wo Bock und Spass dra hän und sich drzue no "fähig" fühle, die söllet doch das mache. Ich persönlich lies nämmlich eh keini Reviews bzw. wenn ich emol eins lies, denn bild ich mir erst d Meinig über das Produkt, wenn ich mir das sälber inepfiffe ha. Wenn im Blick stoht, dass de Papst ufferstande isch - glaubsch es denn??

Easy, git schlimmers uff dere Wält als d Kompetänze vo de Review Schriiber in Froog z stelle....

Und sowieso, Hauptsach e Frisur

Amen

AID
11.04.2005, 01:28
Original geschrieben von SCREWD
irgendwie voll interessant dä Thread und irgendwie bitz stupide....

Egal - Hauptsach......naja hehe

Nei, mol ärnsthaft - ich ha au scho 2 Reviews gschriebe, ha denn aber SÄLBER gmerkt, dass das nid mis Metier isch. Aber die wo Bock und Spass dra hän und sich drzue no "fähig" fühle, die söllet doch das mache. Ich persönlich lies nämmlich eh keini Reviews bzw. wenn ich emol eins lies, denn bild ich mir erst d Meinig über das Produkt, wenn ich mir das sälber inepfiffe ha. Wenn im Blick stoht, dass de Papst ufferstande isch - glaubsch es denn??

Easy, git schlimmers uff dere Wält als d Kompetänze vo de Review Schriiber in Froog z stelle....

Und sowieso, Hauptsach e Frisur

Amen

wot ja nid bös si aber tönsch scho als obs besser so isch..:hmmm:

übrigens gaht mini kritik me richtig zämehang nation-aight, nid a d'kritiker direkt..lisisch dän überhaupt nie öpis? :rolleyes:

aber ne, wältbewägend ischs nid - chasch mr dä link zu eme wältbewegende thread uf aightgenossen poste?

was aber isch: (wie scho vorher vo öperem erwähnt) für gwüssi internet-kiddies isch das eine vo dä primär-zuegäng (näb vavi) zum ch-rap. und wän da es produkt höch globt wird hät das sehr wohl ifluss uf verchaufszahle, was wiederum däfür sorgt das ich mit so müll (sound?) beläschtigt wird ständig..hehe..wän scho über so viel seich glabert wird da, wiso nöd mal seich wo mich intressiert? chasch ja au en frisure-thread uftue wän wotsch :p

SCREWD
11.04.2005, 01:34

aber ne, wältbewägend ischs nid - chasch mr dä link zu eme wältbewegende thread uf aightgenossen poste?

:cool: (ha scho dänkt - du wirdsch mi nie frooge)

http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&postid=269667#post269667

ich verstoh dini problematik cha aber leider nüt dra ändere...

AID
11.04.2005, 01:38
:cool: (ha scho dänkt - du wirdsch mi nie frooge)

http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&postid=269667#post269667

ich verstoh dini problematik cha aber leider nüt dra ändere...

hehe..guet plaziert, aber au wältbewegends wo nüt choschtet..?

danke aber füs verständnis :kiffer:

SCREWD
11.04.2005, 01:44
klick uffs cover, denn kostets nüt - eifach bitz scheiss quali hatl (24kbps und MONO) heheh (11MB)

zrugg zum thema....

öhm, wältbewegend....hmmmm isch relativ relativ - nid wohr....

hesch au e Fäldschlössli welle? Denn chönne mr jo drüber rede, ich find do im internet eh bitz unpersönlich und so....

:cool:

aber dini froog isch jo eigentlich scho beantwortet worde, bzw. chasch drs jo sälber beantworte oder?

AID
11.04.2005, 01:57
klick uffs cover, denn kostets nüt - eifach bitz scheiss quali hatl (24kbps und MONO) heheh (11MB)

zrugg zum thema....

bi glägeheit, danke.

öhm, wältbewegend....hmmmm isch relativ relativ - nid wohr....

..was wotsch dämit säge? (wän überhaupt was?)

hesch au e Fäldschlössli welle? Denn chönne mr jo drüber rede, ich find do im internet eh bitz unpersönlich und so....

du machsch mir angst!

aber dini froog isch jo eigentlich scho beantwortet worde, bzw. chasch drs jo sälber beantworte oder?
ne, ha gschribe das ich nid weiss wer vo dä kritiker wie wit involviert isch bi aight! bitteee!! fang a läse!!! das hilft! au büecher sind nid bös!! glaub mr!!.. :kiffer:

SCREWD
11.04.2005, 02:08
Wieso mach ich dir Angst? ahaaaaa meinsch ich bi vom andere....neeeeeeeeeeee ächt? hahaha so geil

was ich mit relativ relativ sage will - nid viel - nur dass es dir sälber überloh isch, was für DICH wältbewegend isch...

ps. wiso söll ich öbbis afange ässe wenn ich gar kei hunger me ha???

und nomol zrugg zu dinere froog:

http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=7749

ich bi völlig unabhänig vo irgendwas - muess nüt und DÖRF praktisch alles - au lüüt wo mich närved vom Forum verbanne :cool:

Hesch lieber es Heineken welle??

AID
11.04.2005, 02:22
Wieso mach ich dir Angst? ahaaaaa meinsch ich bi vom andere....neeeeeeeeeeee ächt? hahaha so geil

geil?..äh..no thanx!!

was ich mit relativ relativ sage will - nid viel - nur dass es dir sälber überloh isch, was für DICH wältbewegend isch...

danke. wo blibt eigentli din frisure-thread wän dich das ja schins nid intressiert?

ps. wiso söll ich öbbis afange ässe wenn ich gar kei hunger me ha???

vilich hilfts?

und nomol zrugg zu dinere froog:

ändli..danke!

ich bi völlig unabhänig vo irgendwas - muess nüt und DÖRF praktisch alles - au lüüt wo mich närved vom Forum verbanne :cool:

isch das e drohig? warum? jez wos doch gad so luschtig wird..wiso dän kei argument? oder bisch öpe am reezer sin fake-account? :D

Hesch lieber es Heineken welle??
langsam bruchi wüki eis, aber danke..nei.

SCREWD
11.04.2005, 02:28
ich spiel au gärn ping-pong

jo, ich bi em reezer si fake-account - aber das bleibt unter uns - okay????

mi Frisure Thread gits jo scho....muesch nur sueche

zum 1. mol i emene Forum?

Bisch du M oder W ????

AID
11.04.2005, 02:43
ich spiel au gärn ping-pong

jo, ich bi em reezer si fake-account - aber das bleibt unter uns - okay????

mi Frisure Thread gits jo scho....muesch nur sueche

zum 1. mol i emene Forum?

Bisch du M oder W ????

schön. aber mit dir redi glaub besser nüme, du machsch mr immer me angscht und länksch mir zfescht vom thema vo däm thread ab! - nid all schribed da nu was wils einsam sind, weisch.. ;) :hippie: :wtf:

hoodchecka
11.04.2005, 10:22
wo blibt eigentech am reezer si huere kommentar zu däm ganze???
bisch dir z'schaad derfür reezi? (geile spitzname...hehe)

und warum zum töifel isch eigentlech das ganze nid unger "wünsche/anregungen/kritik zu aightgenossen"
eröffnet worde???? :wtf:

oder wenigstens mittlerwile verschobe oder so...?

Radical
11.04.2005, 10:37
Das ganzi isch scho mal breit und lang diskutiert wordä....mag jetzt aber nöd Thread suechä, und det häts - wenn's mi nöd tüüscht - au en Kommentar vom Reezer dinne.

Ich vo mir us chan säge...ich schribä au Reviews, wenn au nöd sooo regelmässig wie anderi, und läse eigentlich meischtens CD's us, woni nöd kennä, oder wo interessant töned....wenn ich e CD vom Artist wott haa, will ich sie geil finde, dänn chaufsi lieber selber, respektiv uf Platte und mache nöd es Review drüber.

Wie gseit, sind das alles freiwilligi wo die Reviews schribed, und miner Meinig nach häts au würgglich einigi drunder, ja sogar der grossi Teil, wo iiwandfreie Reviews schribed, sachlich, informativ, und so guet's gaht objektiv...wobii objektiv keis Review wird sie, will's halt e Widerspieglig vo der eigetä Meinig isch. Vo dem her begriff ich der Kritik-Punkt au nöd so ganz.

Usserdem lauft das uf andernä HipHop-Plattformä im Netz nöd anderscht ab. Uf HipHop.de zellt mer die wo Reviews schribed quasi eifacht zur Redaktion, aber das isch au uf freiwilliger Basis, und au det hät keinä e journalistischi Usbildig. Das händ wohl au die wenigschtä, wo in irgendwelchä Mediä Musik kritisiered.

Und schlussendlich söll sich jedä en eigenä Meinig vomä Produkt bildä, in dem er das durelost und uscheckt! So Reviews sind (für mich) meh gwüssi "Leitplanke". Aber ich verlah mich ja nöd uf die Reviews und chaufe es Produkt nur wäget dem. Ich verglichs mit andernä Reviews, sig das im Juice, oder wo au immer....und ebä, selber losä und checkä!

Wenn's so naivi Lüüt git, wo ahand vo denä Reviews über es Produkt beurteilä, chan niemert, wo so Reviews schribt öppis für d Naivität und d Dummheit vo denä Lüüt und isch au nöd verantwortlich derfüür. Aber es schriibt vo denä freiwilligä sicher niemert absichtlich falschi Sache über Produkt.

ja, und wie scho gseit wordä isch....bim Reezer meldä, und besser mache. Das staht jedem zue, Reviews z schribä, wo einigermasse sprachlich begabt isch...

LKB
11.04.2005, 13:21
Bisch du M oder W ???? chchchch..., screwd da chat-king,hehehe...

struubiskillz
11.04.2005, 13:27
Original geschrieben von hoodchecka
wo blibt eigentech am reezer si huere kommentar zu däm ganze???

villicht wells scho duusigmol duurekaut worde isch, und immer widr s gliiche gseit und argumentiert wird und s eh ä fiächtä bringt! frooged mol dr Lukee.... er het das minerä meinig ins rolle brocht mit öppis azfächte do druff "event der woche" ischs gangä....

uns ither kunnt jedi zweiti wuche widr ein und seit was ekm nid passt---langsam hämers ghört.... verfiggti mitläufer...

reezer
11.04.2005, 13:36
Original geschrieben von Radical
ja, und wie scho gseit wordä isch....bim Reezer meldä, und besser mache. Das staht jedem zue, Reviews z schribä, wo einigermasse sprachlich begabt isch...

WORD

RSG
11.04.2005, 13:55
Ech denke ez mal die wo do kritike mached u es den uf de frontpage stod die send beschtemmt scho lang im "Rap-Business" debii ond chönd sehr guet metrede!!

hoodchecka
11.04.2005, 13:58
Original geschrieben von struubiskillz
villicht wells scho duusigmol duurekaut worde isch, und immer widr s gliiche gseit und argumentiert wird und s eh ä fiächtä bringt! frooged mol dr Lukee.... er het das minerä meinig ins rolle brocht mit öppis azfächte do druff "event der woche" ischs gangä....

uns ither kunnt jedi zweiti wuche widr ein und seit was ekm nid passt---langsam hämers ghört.... verfiggti mitläufer...

:wtf: isch vilech öpper grad chli aggressiv?
hätt i nume wunger gno, was dr reezer drzue meint...aber wenn di das grad so stresst...:brotherho

und...luegsch, gäu? :kiffer:

struubiskillz
11.04.2005, 14:16
Original geschrieben von hoodchecka
:wtf: isch vilech öpper grad chli aggressiv?
hätt i nume wunger gno, was dr reezer drzue meint...aber wenn di das grad so stresst...:brotherho

und...luegsch, gäu? :kiffer:

ohjeh...

wenn dr das scho aggressiv ihnekunnt, denn söttsch mi mol kennälernä :kiffer:

nei isch easy, ic hsag nur dases nüt bringt und nüt bringe wird.... isch jo gliich, ich liis das eh nieh uf dr frontpage, und wenn denn mit abstand zur realität ;)

peicen

kush

SCREWD
11.04.2005, 15:03
CLOSED