Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : RB2 - Remix Battle Number Two


Fletsch
10.04.2005, 20:43
Der Remix Battle startet in die zweite Runde! Nachdem die Jungfernfahrt locker geglückt ist, sind wir gespannt wie's diesmal weitergeht.

David Hodges, Microphonechecker aus Montreal (Kanada) spendiert uns exklusiv ein Acapella vom noch unveröffentlichten Track "Only Tonight". Get That Acapella here (www.somnium.ch/RB2_Acapella(DavidHodes-OnlyTonight).mp3) (Tempo: 85 bpm)
Snippet vom OriginalTrack: http://www.somnium.ch/OnlyTonight_snippet.wma

Haut in die Beatprogramme und prooduziert was dickes. Ich denke besonders die vielen NuJazzer und sonstigen Chillköpfe unter uns werden sicher Ihre Freude am Acapella haben. hehe

Abgabedatum: 08.05.2005 - 23:59 Uhr

Vor Ablauf der Frist wird ein neuer Thread eröffnet wohin Ihr euere Mp3's verlinken könnt. Wer keinen eigenen Webspace hat kann seinen Remix auch mailen: beatbaubattle@gmail.com

Achtung: Macht eure Mp3's bitte nicht grösser als mit 192 kbit

Nach dem Abgabetermin folgt das allseits bekannte Voting für 2 Wochen.


Weitere Infos zum Remix Battle: Infothread (http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=8158)

Bleibt nur noch zu sagen: Round Two - FIGHT :D



P.s.: Der beste Aightgenossen.ch Remix wird nach dem Battle auf der Homepage http://www.hodgesmusic.com zum download angeboten!!

scope
10.04.2005, 20:46
eine bpm angabe wäre noch easy....

Fletsch
10.04.2005, 20:49
sölled mers so eifach mache? ;)

Versuechs mal mit 8.... und no ei zahl :D

Domi
11.04.2005, 13:47
Original geschrieben von Fletsch
...Acapella vom noch unveröffentlichten Track "Only Tonight"...




Das heisst äs git nüt wome cha lose?
Oder wemä chönt, wo?

Fletsch
11.04.2005, 13:53
Ich han s Original übercho. Aber han mir denkt s währ doch spannender zum lose was use chunt ohni s Original z kenne. Oder was meined ihr?

Domi
11.04.2005, 13:57
Original geschrieben von Fletsch
Ich han s Original übercho. Aber han mir denkt s währ doch spannender zum lose was use chunt ohni s Original z kenne. Oder was meined ihr?


Wägäm Tempo usefinde isch gäbiger, wemä das vom Original-Beat cha checkä, da z'Acapella nid immer gad regumässig isch!
Äs würdi 20-30 sek. vom Original länge!

fan03
11.04.2005, 14:01
jap findi au...
etz no schnäll min compi flicke und mini samples vo de crashte festpladde rette und dänn leg i los... hoffentli...

Fletsch
11.04.2005, 14:05
Okeyokey...bpm isch 85...hehe

Hoffe isch verzelle jetzt kein Seich :D

Wäg em Snippet lueg ich denn am Abig weni a minere Workstation bin.

(p.s. Im erste Part isch de Rap doch zimli präzis im Takt..! Nacher gits nachli en wächsel)

LKB
11.04.2005, 14:33
Kuhl, wieder än Remix Battle... und dasmol gits sogar än langasamä, smoothä track, genau wiä ichs liäbä:dance:

@fletsch: merci fürd bpm-agob...

ich wünsche allne än geilä remix-battle und freu mi scho uf min sieg;)

Patrock
12.04.2005, 03:34
Ach herrjeh, jetzt geht das warten wieder los.
Ich bin nämlich schon fertig.

Ich hasses wenn ich so übermotiviert bin...
Muss ich meinen jetzt unter Verschluss halten oder darf ich den posten? *Bambiblick* Hm?

Chraensch Lee
12.04.2005, 03:48
jo, snippet wär no chillig...

Fletsch
12.04.2005, 17:35
Also da na es Snippet:

http://www.somnium.ch/OnlyTonight_snippet.wma
Ich find s Original nöd so de Hammer. Darum dänki de eint oder ander Remix wird sicher besser!

Patrock du bisch en riese Freak. hehe. lass dir mal Zeit :D

Patrock
12.04.2005, 17:40
Hm. Das Original is mega komisch.
Meiner is besser. Hehe.

Freak out! Le Freak, c'est chic.

LKB
13.04.2005, 15:56
Original geschrieben von Fletsch
Also da na es Snippet:

http://www.somnium.ch/OnlyTonight_snippet.wma
Ich find s Original nöd so de Hammer. Darum dänki de eint oder ander Remix wird sicher besser!

Patrock du bisch en riese Freak. hehe. lass dir mal Zeit :D hehehe, i find s original no huere flashig. tönt zwor huere schräg, aber i finds scho easy.

so jetzt mach i mich denn au mol as werk;)

Knight
13.04.2005, 19:57
Original geschrieben von Patrock
Ach herrjeh, jetzt geht das warten wieder los.
Ich bin nämlich schon fertig.

Ich hasses wenn ich so übermotiviert bin...
Muss ich meinen jetzt unter Verschluss halten oder darf ich den posten? *Bambiblick* Hm?

bitte wart no. de thread für d'beats wird wieder ei woche vor abgabetermin eröffnet werde. (also 01.05.2005)



ich finde s'acapella perfekt, de original beat zwar nüt bsunders aber no easy. eusi werded aber sicher besser. han bald wieder churz ferie und gib mer dänn au mal chli müe.

wird hammer battle.

Patrock
13.04.2005, 20:09
Ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber. Ach Menno. Grummelgrummel.
Darf ich ihn unter Eigener Stuff posten? *Blinzelblinzel*

Domi
13.04.2005, 20:19
Original geschrieben von Patrock
Ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber. Ach Menno. Grummelgrummel.
Darf ich ihn unter Eigener Stuff posten? *Blinzelblinzel*


Dr LKB het das z'letztmal ou gmacht!
Vo mir us scho :D


....wiä äs chliiiises Chind :)

Knight
13.04.2005, 20:20
Original geschrieben von Patrock
Ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber, ich will aber. Ach Menno. Grummelgrummel.
Darf ich ihn unter Eigener Stuff posten? *Blinzelblinzel*
Patrock, das ewige drirede gaht mer uf de wecker! jetz gahsch use, chunsch nach de stund zu mier und holsch die lektion morn namittag na!
fänds eigentlich besser wänn mer erscht am schluss all remix würd ghöre, aber wänns unbedingt si mues, mach was wotsch. :p

Patrock
13.04.2005, 20:41
Ich hab's, ich hab's!
Wir machen im Forum Eigener Stuff ne Umfrage, und je nach ergebnis post ich den scheiss oder aber sonst auch vielleicht eventuell oder sogar unter gewissen nicht vorherzusehenden allfälligen umständen dann halt eben nicht.
(Wer schafft mehr Floskeln in einem Satz?)

LKB
13.04.2005, 21:03
Original geschrieben von Domi
Dr LKB het das z'letztmal ou gmacht!
Vo mir us scho :D


....wiä äs chliiiises Chind :) wenn han i das gmacht? meinsch bim witness remix battle? döt han i eifach diä remixes postet, woni nöd für dä remix battle brucht han;)

Clash
13.04.2005, 21:10
Hi, bin neu hier und mach auch mit beim Battle. Also haut rein. Bin schon fertig mit meinem.

@Knight:: du brauchst ihn nicht reinstellen, hab ihn schon selber hochgeladen.aber wies aussieht soll man die Rmxs noch nicht posten oder???

LKB
13.04.2005, 21:25
Original geschrieben von Clash
@Knight:: du brauchst ihn nicht reinstellen, hab ihn schon selber hochgeladen.aber wies aussieht soll man die Rmxs noch nicht posten oder??? also wenns dä patrock nöd dörf, denn söttsch es du eigentlich au nöd machä...

Knight
13.04.2005, 21:28
Original geschrieben von Patrock
Ich hab's, ich hab's!
Wir machen im Forum Eigener Stuff ne Umfrage, und je nach ergebnis post ich den scheiss oder aber sonst auch vielleicht eventuell oder sogar unter gewissen nicht vorherzusehenden allfälligen umständen dann halt eben nicht.
(Wer schafft mehr Floskeln in einem Satz?)

jaja, hets doch müese wüsse. de Patrock findet wieder irgenden wäg mich z'hinterfüere. ;)


Original geschrieben von Clash
Hi, bin neu hier und mach auch mit beim Battle. Also haut rein. Bin schon fertig mit meinem.

@Knight:: du brauchst ihn nicht reinstellen, hab ihn schon selber hochgeladen.aber wies aussieht soll man die Rmxs noch nicht posten oder???

yep, eine woche vor abgabetermin wird ein extra thread erstellt in dem alle beats gepostet werden können.

willkommen beim battle.


^ dem sin remix rockt alles weg :g-smile:

Fletsch
13.04.2005, 22:12
Ja wartet doch bitte mit dem veröffentlichen der Remixes, bis eine Woche vor Battleende. Dann wird auch der entsprechende Thread eröffnet.

(ansonsten klaut euch nur jemand eure Idee) hehe

@Clash Willkommen auf unsrem Board. scheinst wohl der erste deutsche Teilnehmer zu sein. :kiffer:

Patrock
13.04.2005, 22:36
Eh, falsch.

Clash
13.04.2005, 22:38
Ja merci.
Ich hoff ich kann euern dialekt lesen.
Bisher gings. Bin über Mzee.com hier her gestoßen.
Wohn in der Nähe von Basel, aber in Dtld.

Patrock
13.04.2005, 22:48
Wenn du ne Übersetzungshilfe brauchst...
Ich spreche die Sprache der Eingeborenen.
Hehe.

LKB
13.04.2005, 23:02
Original geschrieben von Patrock
Wenn du ne Übersetzungshilfe brauchst...
Ich spreche die Sprache der Eingeborenen.
Hehe. hehe, das han i jetzt no niä gseh, chasch üs nöd mol ä chostprob geh???:p

Patrock
13.04.2005, 23:08
Okay, volle Konzentration...
Chu... chi... chäscht... li.
Wie war das?

Fletsch
13.04.2005, 23:08
Patrock...hehe...häsch hüt irgendwelchi Sache graucht oder so?

huere lustig druff *g*

LKB
13.04.2005, 23:13
Original geschrieben von Patrock
Chu... chi... chäscht... li.
Wie war das? perfekt, ich chönts au nöd besser sägä, hhaha!! häsch du mol i dä schuel schwizerdütsch glernt, dass du das so guet chasch??

Patrock
13.04.2005, 23:14
Geraucht? In meinem Alter?
Ja sag mal bist den du narrisch oder was?

Nö. Ich bin halt grad im Studio.
Und da geht's mir halt gut.
Wenn ihr hören würdet was ich grad würd's euch auch gut gehen.
Hehe.

LKB --> Ne. In der Schule war hocdeutsch angesagt.
Aber nach zehn Jahren schweiz bin ich halt nicht mehr dialektresistent (schönes Wort, nicht?)

Fletsch
13.04.2005, 23:16
Original geschrieben von Patrock

Wenn ihr hören würdet was ich grad würd's euch auch gut gehen.
Hehe.

Zeig mal was du hörst. (wens nicht der remix ist) :D

Patrock
13.04.2005, 23:18
Isses aber.
Ätschibätsch.

Domi
13.04.2005, 23:45
@LKB: Wed dis zwöitä Witness-Remix fürs Battle hätt zellt, wärsch gross usecho! :) Das isch mi Favorit gsi. Aber das isch haut dini Enteidig gsi.... Easy:)

P-Flow
14.04.2005, 00:20
Original geschrieben von Fletsch
Ich han s Original übercho. Aber han mir denkt s währ doch spannender zum lose was use chunt ohni s Original z kenne. Oder was meined ihr?
nur nit z'original lose! cunt vil interresanter ohni z'original! ha nit mal z'snippet gloset. ha kei ahnig, was da eigentli ver an beat derzüö isch. so is vil witziger.. hehe.. und de am schluss ersch z'original lose.. ;)

piis

LKB
14.04.2005, 00:26
Original geschrieben von Domi
@LKB: Wed dis zwöitä Witness-Remix fürs Battle hätt zellt, wärsch gross usecho! :) Das isch mi Favorit gsi. Aber das isch haut dini Enteidig gsi.... Easy:) do häsch du recht! i han ä scheiss entscheidig troffä!! hehe, aber was solls, mis lebä goht wiiter.. vilicht chunts bim rb2 jo besser, hehe;) aber i han no gar nöd agfangä...

LKB
14.04.2005, 02:55
Original geschrieben von Lartscho
FLETSCH DO PESCH O HOERE FEES CHASCH JA SÄGERE ES SIG 87 BPM :o :D :p ;) was äs isch 87?? jetzt han i extra än beat agfangä mit 85!:mad:

also das isch würklich fiis

Lartscho
14.04.2005, 03:05
Original geschrieben von DJ LKB
was äs isch 87?? jetzt han i extra än beat agfangä mit 85!:mad:

also das isch würklich fiis


auso i ha ke plan, isch dänk ou nume grate xi 87 isch mini lieblingszau

Clash
14.04.2005, 08:28
es ist 85bpm

Patrock
14.04.2005, 09:05
Also mein Remix läuft auf 85 bpm, und der klingt verdammt gut, hehe.
An drei vier Stellen muss man halt schnipseln, weil der gute Junge nicht immer ganz gleichschnell rapt, vor allem beim refrain. aber 87 scheint mir zu schnell.

Domi
14.04.2005, 12:21
@Fletsch:
Duet de dr David Hodges ou vote! I fänds no cool :)
Vo wo kennsch du de dä?

LKB
14.04.2005, 12:57
oh maann, lartscho, was gisch mir für än scheiss a?
jetzt han i dä beat extra vo 85 uf 87 ufetue. und jetzt muen i alli samples wieder langsamer machä!! das isch eifach wieder ä stund unnötigi arbet:mad: :mad:

huere gemein..:(

Fletsch
14.04.2005, 16:37
Original geschrieben von DJ LKB
oh maann, lartscho, was gisch mir für än scheiss a?
jetzt han i dä beat extra vo 85 uf 87 ufetue. und jetzt muen i alli samples wieder langsamer machä!! das isch eifach wieder ä stund unnötigi arbet:mad: :mad:

huere gemein..:(

Musch halt dis Ghör benutze denn hetsch gmerkt das 87 unmöglich isch und 85 stimmt :D

@Domi, Ich kenn de Hodges eifach dur's Internet. Er git sicher en Kommentar ab zu de Remixes.

Clash
14.04.2005, 17:45
also ich hab mein beat mit 85 bpm laufen und ich musste nirgends schnipseln

LKB
14.04.2005, 20:32
Original geschrieben von Fletsch
Musch halt dis Ghör benutze denn hetsch gmerkt das 87 unmöglich isch und 85 stimmt :D
i han äbä s acapella gar no nöd uf mim pc gha. i han mi eifach uf d ussag vom lartscho verloh;)

Denn nütz mis ghör au nünt...

LKB
16.04.2005, 20:12
aight, min remix isch au fertig. y'all ain't ready fo' this!! i han jetzt übrigens min beat glich uf 87bpm gmacht. han denn eifach dä david hodges chli schneller gmacht, hehe...

soo, jetzt ist warten angesagt. vilicht mach i denn nomol äs paar remixes, obwohl mir dä scho ganz guet gfallt;)

LKB
17.04.2005, 15:05
so pushet mol dä thread wieder chli, susch mach jo niemert mit... das wär jo huere langwilig, wenn scho vo afang klar isch, dass ich gwünn :rolleyes:

Fletsch
17.04.2005, 15:09
Spenza machsch eiegntlich au en Remix? De Hodges hät gmeint ich mües dich na überrede zum mitmache! :D

LKB
17.04.2005, 15:51
dä spenza isch i sinerä stubä sicher scho was am zauberä, hehe...

spenzasequenza
17.04.2005, 17:16
naja, ich ha grad im momänt hüäre wenig ziit; ich müäss mal miini 160 giga sample sammlig backuppe, und denn mal es nöis betriebssyschtem druffen tüä, wil, so wiä jetz im momänt löift geits nimmä wiitär, miinä soundchaschte schtürzt alli halb schtund mal ab. und das isch definitiv blöd.
und denn mal no es paar sachä fär d schüäl machu, und...

abär nachär gahni mal derhinner. de purscht flasht mi nämlich grebär...
wiä lang hani no ziit?

LKB
17.04.2005, 17:21
Original geschrieben von spenzasequenza

wiä lang hani no ziit? 3 wuchä: am 8. Mai isch abgabetermin. Do häsch scho no recht ziit.

und i find übrigens au, dass dä burscht huere geil rhymet! vorallem über min beat harmoniert er u huere, hehehe

cobbez
17.04.2005, 17:33
machä dasmal uf jedä fall au widr mal mit! :dance:

oli_mc
17.04.2005, 17:51
ig bi ou mit am Start. S'Acapella chunt geil, mi Remix wird rächt chillig (ig verrote aber noni z'viu hehe). Im übrige bini drfür, dass me d'Remixes erscht postet, wenn dr entsprächend Thread offe isch.

Peace

Patrock
17.04.2005, 22:00
Naja, auch auf die Gefahr hin dass ich's mir jetzt hier mit einigen verscherze... Ich hab meinen Remix bereits gepostet, und zwar hier. (http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&goto=lastpost&threadid=11415)

An alle die's jetzt anscheisst... Ich schade mir ja nur selber damit, also bestraft meine Ungeduld, indem ihr mir eure Stimme nicht gebt. Peace.

Fletsch
17.04.2005, 22:15
Söll das jetzt eifach nöd jede go namache ;)

Luciano
17.04.2005, 22:21
Schön produziert. Propz

Aber i cha dä remix jetzt höchstens 1-2 mal alosä

Clash
17.04.2005, 23:49
wann wird eigentlich der Thread aufgemacht zum remixes posten?? Nid dass ichs verpenn

Domi
18.04.2005, 00:01
Original geschrieben von Clash
wann wird eigentlich der Thread aufgemacht zum remixes posten?? Nid dass ichs verpenn

1 Wuche vorem Abgabe-Datum!

Easy! :)

Knight
18.04.2005, 01:11
Original geschrieben von Domi
1 Wuche vorem Abgabe-Datum!

Easy! :)

aktualisier mal dini sig. mier bruched promotion!

LKB
18.04.2005, 01:36
Original geschrieben von Knight
aktualisier mal dini sig. mier bruched promotion! i bin jetzt werbeträger number one, hehe...

Fletsch
18.04.2005, 11:10
Original geschrieben von Clash
wann wird eigentlich der Thread aufgemacht zum remixes posten?? Nid dass ichs verpenn

Du hast doch deinen Remix schon per mailg eschickt oder? Dann stellenw ir ihn sowieso online!

Thread für die Beats wird in 2 Wochen geöffnet!

Domi
18.04.2005, 11:21
Original geschrieben von Knight
aktualisier mal dini sig. mier bruched promotion!


I has aktualisiert!:)

Hesch gwüsst, das mä uf di 3 Smilis bi mir ir Signatur cha klicke?

Knight
18.04.2005, 11:46
Original geschrieben von DJ LKB
i bin jetzt werbeträger number one, hehe...

so ischs schön :)

Fletsch, er hät de remix gschickt wil er no kein aightgenossen account gha hät, jetz chaneren aber au sälber ufelade und poschte.

Domi, nei han kei ahnig gha. geili idee, glaub aber nöd so offesichtlich. :p

oli_mc
18.04.2005, 14:17
Original geschrieben von Patrock
Naja, auch auf die Gefahr hin dass ich's mir jetzt hier mit einigen verscherze... Ich hab meinen Remix bereits gepostet, und zwar hier. (http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&goto=lastpost&threadid=11415)

An alle die's jetzt anscheisst... Ich schade mir ja nur selber damit, also bestraft meine Ungeduld, indem ihr mir eure Stimme nicht gebt. Peace.

Hey Patrock, kein Problem. Nur weil du deinen Remix schon gepostet hast, werde ich dich nicht bei der Punktevergabe "bestrafen". Ich finde das Teil sehr fresh & chillig, und wenn er am Schluss m. E. unter den besten 3 ist, gibts auch Punkte dafür :)

Peace

Clash
18.04.2005, 17:41
also mir ists egal.Ich hab ihn auf jeden Fall schon mal hochgeladen

Fletsch
21.04.2005, 20:38
Wer macht eigentlich susch na so mit?

*tooonageh* :D


Ich han am Hodges doch gseit es chömed sicher so 10 Remixes zäme!

LKB
21.04.2005, 20:41
Original geschrieben von Fletsch
Ich han am Hodges doch gseit es chömed sicher so 10 Remixes zäme! also ich dänkä 10 remixes gits locker..

bim bbb sinds jo au jenstes gsi wo mitgmacht händ...

Röschti
21.04.2005, 20:45
also i nit...han zwor agfanga, bringa abr nüt aständigs zäma...min beat isch fasch zu friedlich für dia lyrics...
i warta liabr ufs nögschta BBB:)

Knight
21.04.2005, 21:21
ich han ab em samschtig wieder ziit und vo mier chunt dänn au no öppis, egal wie scheisse s'wird. dänke s'werded meh als bim letschte RB.

Fletsch
22.04.2005, 09:39
Ihh bin dasmal au debii! Han gester agfange und s gseht guet us! hrhr

oli_mc
23.04.2005, 17:55
so, mi Remix isch fertig, jetz heissts warte. ig bi gspannt, wie di diverse Remixes so wärde töne. hoffentlech mache so viu Lüüt wie möglech mit.

Peace

Fletsch
23.04.2005, 18:17
Original geschrieben von oli_mc
so, mi Remix isch fertig, jetz heissts warte. ig bi gspannt, wie di diverse Remixes so wärde töne. hoffentlech mache so viu Lüüt wie möglech mit.

Peace

Ich hoffes au! hehe! Damn aber bis ich mal die richtig Tonlag gfunde han! das hät Ziit brucht...! gar nöd so easy das Acapella.:D

LKB
23.04.2005, 21:29
Original geschrieben von Fletsch
Ich hoffes au! hehe! Damn aber bis ich mal die richtig Tonlag gfunde han! das hät Ziit brucht...! gar nöd so easy das Acapella.:D was häsch denn du für äs acapella??

Knight
24.04.2005, 12:49
ich vermisse da eifach no näme wie kOnfus, spenza oder lügner (er hät doch gseit er versuechts au mal). :hmmm:


bi mier uf jede fall hät sich s'reason grad uf u huere strubi und sinnlosi art sälbständig gmacht, was mini arbet zimlich behinderet. git dänn wohl no en thread drüber. :wtf:

dan-one
24.04.2005, 13:11
yeeeah,findi äs hammer-accapella!
ha gad dä rmx fertig,etz no chli fiilä und dänn ab ufs netz dämit :D

bi gschpannt uf di anderä beats..

peace

Fletsch
24.04.2005, 15:25
Original geschrieben von DJ LKB
was häsch denn du für äs acapella??

hehe weiss au nöd. warschindlich irgend es ghackez virus acapella *lol*

Ja d Maestros vom BBB fehled bis jetzt. Aber da de Battle no am laufe isch dörf mer sicher gspannt warte :D

Knight
24.04.2005, 23:41
benützt suscht no öpper scho reason 3.0?

min advanced sampler spinnt total und ich sitze jetz scho stunde dra gsehn s'problem aber eifach nöd. :no:

spenzasequenza
25.04.2005, 03:15
nun denn, also miine remix isch zwäg.
rebirth of the cool, schnallät nä a purschte... ich ha sogar sälber bassgitarr gschpillt...

machät jetz äntlich der remix-post-thread üf! hahaa....

Fletsch
25.04.2005, 12:03
Original geschrieben von spenzasequenza
nun denn, also miine remix isch zwäg.
rebirth of the cool, schnallät nä a purschte... ich ha sogar sälber bassgitarr gschpillt...

machät jetz äntlich der remix-post-thread üf! hahaa....

hehe. edelscht! Da simmer gspannt! Dä Beat Thread chunt denn am sunntig.
Wenn scho all fäng live ispieled: Ich han im Gägesatz Rhodes gspillt uf em Piano-Roll! haha..en heide Chrampf!

Peace

Knight installier s Reason doch eifach neu! Wird wohl s beste sii.

konfus
25.04.2005, 12:16
Original geschrieben von spenzasequenza
nun denn, also miine remix isch zwäg.

häsch dämfall dini gurke wiederbeläbt, chch.

hmm, mues mer ez dänn au mal no was ifale loh...d'zyt rinnt dävo.
hett zwar scho eine gmach, aber halt miteme ältere beat, dett hätt vode stimmig här s'acapella eifach perfekt drüberpasst...naja mal guggn.

Knight
25.04.2005, 16:24
Original geschrieben von Fletsch
Knight installier s Reason doch eifach neu! Wird wohl s beste sii.

was meinsch wievil mal ich das und au alles andere mögliche versuecht han? :devil:

naja nöd schlimm, han glaub no irgendwo s'2.5.


spile dänn mit de gitarre glaub au chli mani matter i. :D

LKB
25.04.2005, 16:31
Original geschrieben von Knight
was meinsch wievil mal ich das und au alles andere mögliche versuecht han? :devil:
das isch aber komisch, wenns so au nöd funktionniert hät?!? vilicht liets jo au a dä soundchartä?! oder susch muesch halt dä ganz pc mol neu ufsetzä, denn gohts sicher wieder. oder häsch ä crackti version vom reason?

Knight
25.04.2005, 18:38
Original geschrieben von DJ LKB
das isch aber komisch, wenns so au nöd funktionniert hät?!? vilicht liets jo au a dä soundchartä?! oder susch muesch halt dä ganz pc mol neu ufsetzä, denn gohts sicher wieder. oder häsch ä crackti version vom reason?

:jaja:

für neu ufsetzä hani kei ziit, und glaube au nöd das es a de soundcharte liit. bim 2.5 gaht genau s'gliche ja iwandfrei. und sehr strub isch au das es mängisch gaht, mängisch nöd. vilicht hängts vomene programm wo ich zur gliche ziit la laufe lahn ab, hans bis jetz aber nöd usegfunde.

aber ebe, han no s'2.5 und mit dem gahts guet.

Knight
25.04.2005, 19:47
da no e chlini choschtprob vo eim vo de grüsch wo min reason sampler im loop gschalte unufgforderet erzügt:

ZPFIIIIIIIBRRRRRRRRR (http://www.ganzyachting.ch/special/bbb/wtf.mp3)

vilicht weiss ja öpper bim ghöre grad um was es sich handlet. :mad:

Patrock
25.04.2005, 19:50
klingt nach ner digitalen rückkopplung.
check mal dein routing, ob's irgendwo ne logik-lücke hat.

Knight
25.04.2005, 20:17
Original geschrieben von Patrock
klingt nach ner digitalen rückkopplung.
check mal dein routing, ob's irgendwo ne logik-lücke hat.

schint alles richtig verbunde z'si. und gäg en fehler im routing spricht ja ebe au das im 2.5 kei problem ufträttet sind und vor allem das es ja eifach nur mängisch nöd lauft. tja. merci anyway.

LKB
25.04.2005, 23:45
Original geschrieben von Knight
da no e chlini choschtprob vo eim vo de grüsch wo min reason sampler im loop gschalte unufgforderet erzügt:

ZPFIIIIIIIBRRRRRRRRR (http://www.ganzyachting.ch/special/bbb/wtf.mp3)
shit, isch das din rb2-beat, wo du do laufä loh häsch? hehe, dä tönt jo schrecklich!

aber kei ahnig was das isch, uf jedäfall tönts nöd so cool...

Knight
26.04.2005, 00:28
Original geschrieben von DJ LKB
shit, isch das din rb2-beat, wo du do laufä loh häsch? hehe, dä tönt jo schrecklich!

aber kei ahnig was das isch, uf jedäfall tönts nöd so cool...

hehe, no chli finetuning und du wirsch nüme chöne widerschtah.

naja, han jetz aber trotzdem schomal en basis für min remix erschaffe und s'gfallt mer eigentlich zimlich guet. (im gägesatz zu de vorherige sache.)
d'harmonie mues jetz aber no sorgfältig überprüeft werde. :D

Fletsch
27.04.2005, 20:37
Han grad gmerkt, dass gmail.com eigentlich na en guete Speicherplatz für Mp3's isch! Besser als rapidshare.

Mer mues nur e Mail Adrässe eröffne und sich d Mp3's uf die Adrässe schicke. Nacher staht de Link zum Mp3 im Postfach und jede chan de eigentlich suuge! hehe

gratis 2 GB speicherplatz ;)

konfus
29.04.2005, 22:08
wänn goht dä thread uf? das wucheänd wär nöd schlächt oder? oder wänder no warte...

Fletsch
29.04.2005, 22:18
Original geschrieben von kOnfus
wänn goht dä thread uf? das wucheänd wär nöd schlächt oder? oder wänder no warte...

Jo das weekend isch guet. schön ei wuche vor abgabetermin.

Clash
02.05.2005, 10:57
Kann mir bitte einer erklären wies jetzt genau abläuft??
Wir stellen ja alle unsere Rmxs jetzt in dem einen Thread vor. Wir dann in einer Woche wieder ein Thread aufgemacht wo dann das Voting ist oder wie??

Patrock
02.05.2005, 11:00
Genau. In einer Woche wird der Voting-Thread eröffnet, wo dann Hinz und Kunz seine Stimme abgeben kann (1. Platz 3 Punkte, 2. Platz 2 Punkte, 3. Platz 1 Punkt). Nach zwei Wochen Voting steht dann der Gewinner fest, und der bekommt als Preis eine Nacht mit 25 Prostituierten in einem Massagesalon seiner Wahl. Oder ein Paket Buntstifte. Je nach Vorliebe.

konfus
02.05.2005, 11:34
Original geschrieben von Patrock
Genau. In einer Woche wird der Voting-Thread eröffnet, wo dann Hinz und Kunz seine Stimme abgeben kann (1. Platz 3 Punkte, 2. Platz 2 Punkte, 3. Platz 1 Punkt). Nach zwei Wochen Voting steht dann der Gewinner fest, und der bekommt als Preis eine Nacht mit 25 Prostituierten in einem Massagesalon seiner Wahl. Oder ein Paket Buntstifte. Je nach Vorliebe.

aaah shit, die buntstift muesi unbedingt ha!!!

Knight
24.05.2005, 15:38
soso, da no s'"offiziele" ranking, sieger sind ja scho klar gsi, praktisch nüt hät sich gänderet.

1. kOnfus (37 Punkte)
2. Domi (30)
3. spenzasequenza (24)
----------------
4. Patrock (19)
5. bluntmosphere (Nudosotzghandi) (10)
6. Knight (9)
7. Clash (6)
7. Essence (6)
9. oli_mc (5)
10. Dave (flaboflash) (3)
10. kilar (3)
12. cobbez (1)
12. Swift (1)
12. Fletsch (1)
12. Joe Sample (1)
16. Rest (0)

gratulation an kOnfus und vor allem es grosses merci a all wo mitgmacht händ und es bsunders danke all kommentär abgäh händ, das isch das wo's schlussändlich drum gaht. mier händer wieder vil glehrt und ich bin mer sicher de anderne au. ich sälber han leider ächt kei ziit eis für all z'schribe, aber wänn öpper unbedingt eine wott chaner mier e pm schribe. vilicht machi aber au i 2 woche no eis für alli remixes. ;)

BBB8 wird in nöd allzu langer ziit losgah, mached eu bereit!

konfus
24.05.2005, 15:47
ah ja, ähm patrock, wo bliibed miini buntstift?:D
will maaaale!

Knight
24.05.2005, 16:14
sovil ich weiss wird dis teil dänn uf de homepage vom hodges zum download abotte werde. :)

Patrock
24.05.2005, 18:37
Original geschrieben von kOnfus
ah ja, ähm patrock, wo bliibed miini buntstift?:D
will maaaale!

kriegst du dann am ersten juni-wo-ende.
mal kucken ob ich welche mit nem linkin park logo finde du alter rocker du...