Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Suche: Plattäschpillär

Bschiisär
17.06.2004, 16:36
piis zäme..

also, ich wär ufdä Suechi nachemenä Turnie, emenä Plattäschpillär..emenä autorad..egal..irgendöppis womir mini Vinüül-düdel-pächschwarz-plattä-mit-rillä-drinn chan apspillä, und kän Riemäaatrieb hät..

han scho sones-Gummiband-Riemä-Sony-HiFi-uuralt-Platte-dräiher-Dings und das isch'n scheiss..närft nur und lauft irgendwiä zlangsaam..hehe..isch alles ca 1 Oktavä ztüüf..muahahaa..

drumm: wär chan mir hälfe..?

biwem schtaht na es alts Turnie umänand? sones aafänger dings mit Diräkt/Magnet/Quarz/ischmeregal-aatrieb (eifach kän Riemä) woner nüm brucht? es sött nüüt speziells sii..weder en Technics MK-weissgottwiävill no en suupertüürä Numark mit Digitaler aazeig und's'onen müll..

eifach öppis härzigs für um di hundert fränks (vilicht au hundertfüffzg)..

bitte fröged mal chli umänand, mached lärm fürdä bschiisär, lüütäd oiem grosi aa oder suscht öpperem woner wüssäd, das na sones alts teil umäschtaht und gäbed mer ä PM oder schriibeds in Thread..

mässi mässi und piis..

Bschiisär

Bschiisär
21.06.2004, 13:41
Just to keep that shit rotating..

spenzasequenza
21.06.2004, 13:59
ich hetti no zwei omnitronic mit diräkt atrib zimlich schpüeziellä audio technica nadle... also wännd willt.. neu priis isch damals 400 und irgendwas pro schtuck gsi...

chasch schi fär sägwer mal 350 ha beidi zäme...?
und miässtisch schi de viliicht im wallis ga zämeläse *g

oder so...

Pleschen
21.06.2004, 14:04
ha no zwei Omnitronic plattespieler deheime! laufet tip top händ kei einzige chratz aber sind riemebetribe! bi mir laufet die aber nöd en oktave tüffer *g* isch glaub so eis vo de leschte modell gsi wo mit riemeatriib use cho isch also vo dem här....

also wennt nur zum platte lose bruchsch, sind die oder ebe eine tip top! laufet störigsfrei, nadle sind debie wennt wotsch, spott billig und wennt doch chli wotsch scratche gahts scho ha au mit dene agfange!
ebe fallst doch a me rieme interesse hesch, cha gern bilder und infos poste!

piis Pleschen