Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Chartplatzierungen / Bligg/Black Tiger/ SK

Chü
18.06.2004, 13:36
Was haltet ihr von den Chartplatzierungen dieser Alben?

Neues Bligg-Album? Ich finde das Album sehr fresh, wirklich gelungen. Bin von der Chartplatzierung aber enttäuscht. hätte nicht gedacht, dass in der 2. woche bereits der abstieg beginnt.

Black Tiger: Wirklich ein Hammeralbum... aber nur ein Chartenter in Region 80 und wieder weg. Hätte gedacht, dass sich das Album länger halten kann. Mangelnde Werbung??

Sektion Kuchikästli: First Top ten Album. Aber wieso?? sicher ein gutes Album, aber doch nicht dermassen besser als Bligg und Black Tiger?? Die Werbung war top dafür, überall hat man davon gelesen... mir persönlich ist die Scheibe aber ziemlich schnell auf die nerven gegangen.

Bei Bligg hat wohl eine Radiotaugliche Singel wie alles scho mal ghört gefehlt.

was meint ihr zum topic???

ilfuror
18.06.2004, 13:43
Original geschrieben von Chü

und was isch mit "Single"?
usserdem findsch es so schlimm dass die CDs nöd so lang ide charts sind gsi?Heisst ja nur das ade nechste Konzert vom Blacktiger z.B nöd so vill 13-jährigi toys (sorry für de uusglutscht uusdruck aber s Wort toys trifft halt eifach am beste)sind.Wies ja mit SKK mittlerwiile de Fall isch.:)

mIkRoFiL
18.06.2004, 13:44
peinlich.

mer ist es scheiss egal ob ein song in den charts ist oder nicht,hauptsach er gefällt mer.

die charts sucked!

Chü
18.06.2004, 13:50
eh finde ig das nid tragisch öb si wiit obe ide charts sind oder nid. aber glich werdet doch immer wieder charts verwendet um z'zeige wie erfolgriich öber isch.

ig persönlich finde videoclips sehr geil; und es isch eifach ä tatsach, dass kommerziell erfolgricheri sache meh buget für clips hei.

freue mi mega ufe neu tiger clip. findes cool, dass si no ä zwöite clip zum solo album hei chöne mache!

RUDE
18.06.2004, 14:07
Charts = Verchäuf
Grundsätzlich isch also im Interässe vo jedem Act i de Charts z'erschiine. Schliesslich wott mer jo au echli öppis verchaufe.

ilfuror
18.06.2004, 14:15
Ja genau will wenn jedi CD für de Künstler nurno es Verlustgeschäft isch schiist früener oder später jede aa e CD usegeh.sogseh sind Chartplätz nüt schlechtz.

Chopfstimm-DJ
18.06.2004, 15:24
Lob an @ ilfuror

peace

DeeFly
18.06.2004, 16:19
...und wider ämal so äs thema...gäääähn...blablabla, charts sind scheisse, blablabla, sell out sell out, blablabla, kommerz, gäääähn....

sha
18.06.2004, 16:26
das all charts wältwit met guetem rap oder äifach sösch gueter musig voll send.

chan mer öpper säge, worom das das för ewig en traum blibe werd?!?

slang!head
18.06.2004, 16:36

Neues Bligg-Album? Ich finde das Album sehr fresh, wirklich gelungen. Bin von der Chartplatzierung aber enttäuscht. hätte nicht gedacht, dass in der 2. woche bereits der abstieg beginnt.

Black Tiger: Wirklich ein Hammeralbum... aber nur ein Chartenter in Region 80 und wieder weg. Hätte gedacht, dass sich das Album länger halten kann. Mangelnde Werbung??

Sektion Kuchikästli: First Top ten Album. Aber wieso?? sicher ein gutes Album, aber doch nicht dermassen besser als Bligg und Black Tiger?? Die Werbung war top dafür, überall hat man davon gelesen... mir persönlich ist die Scheibe aber ziemlich schnell auf die nerven gegangen.

was meint ihr zum topic???

Also ich find ehrlich gseit all drü albe scheisse. (Vor allem am Bli sis) s einzige wo mer no es bitzli wür zuesege wär skk. aber das het mi eifach noed richtig agsproche und isch somit nach 2 Täg wieder im egge glandet...........

scope
18.06.2004, 16:37
es isch ke troum es isch döuwiis realität. es git sehr guete stuff i de charts.
kanye west
aui dr. dre beats
eminem

hey es git würklech jeeeensti. aber ir schwiz ischs haut huere schnäu i de charts. u die nöi bligg verchouft sech vilich guet. aber derfüür isch der sound nüm geil... auso mou der sound scho aber d'raps nid

toniqe77
18.06.2004, 16:45

ig persönlich finde videoclips sehr geil; und es isch eifach ä tatsach, dass kommerziell erfolgricheri sache meh buget für clips hei.

isch das würggli so wichtig fürnä burnigä clip? aso ich weiss nüd...mittlerwilä het schu dr eint oder ander zeigt was mä alls chu machä, au ohni kilowiis cash z bruchä, meintsch nü?

mIkRoFiL
18.06.2004, 16:51
Original geschrieben von toniqe77
isch das würggli so wichtig fürnä burnigä clip? aso ich weiss nüd...mittlerwilä het schu dr eint oder ander zeigt was mä alls chu machä, au ohni kilowiis cash z bruchä, meintsch nü?

jo z.B. am samurai sis video,dasch voll geil und wahrschinlech fascht es nullbuget...

oder de semantik het au es geils video ohni vell cash usgäh z'ha...

schätzi mol...i dont know,be ned i de videoszene dehei:D

mc rassko
18.06.2004, 16:57
ja was wotsch mache wänn toys kevin lyttle album und sonen scheiss chaufed, aber eezy swichtigschte isch das de track geil isch!!!

AiGhTgeNoSSiN
18.06.2004, 17:00
Original geschrieben von sha
das all charts wältwit met guetem rap oder äifach sösch gueter musig voll send.

chan mer öpper säge, worom das das för ewig en traum blibe werd?!?

Kännsch sSprichwort Träume sind Schäume!?
:p

..Du chasches NIÄ allnä rächt machä..

Aurel
18.06.2004, 17:37
Original geschrieben von mc rassko
ja was wotsch mache wänn toys kevin lyttle album und sonen scheiss chaufed, aber eezy swichtigschte isch das de track geil isch!!!

kevin lyttle esch eine vo de wenige i de charts, wo guete sound macht. also silence...

rm
18.06.2004, 17:46
Original geschrieben von Aurel
kevin lyttle esch eine vo de wenige i de charts, wo guete sound macht. also silence...

u turn me on :rolleyes:

hehe nei wasi fett find isch das meth album ufem 7bni glandet isch. und bligg naja, ich glaub sini eltere fans hend sis album nöd würkli kauft und er bringd ja no es mixtape use... woner wieder chli back in the days shit kicke wird...

I_M_F
19.06.2004, 11:57
Chü het scho rächt, dass ä Clip sehr wichtig isch wenn mä int Charts will cho........ Ich los eifach was mir gfallt, egal öbs in dä Charts s #1 isch oder vo dä Medie als dr gröscht Schrott fertiggmacht wird. Aber s git halt viel Lüt wo sich dr ganz Dag VIVA und anderi Musiksändige inezzieh. Und wenn die halt denn ä "geile" Clip gsehnt, chaufe sies villicht...........
S beschte Bsp. isch dr EMINEM, är hät sicher au ohni Clips Erfolg gha, aber durch das dass är überall im Färnseh cho isch het ihn au die breit Masse kennt und sogar guet gfunde, nit nur die wo ihn sowieso kennt hätte will sie HipHop lose.

Äffli
21.06.2004, 08:08
mir isch es eigentlich au egal öb si in dr charts sin...

1. bikum ych das eh nid richtig mit (odr ebbe öprs seits)
2. muess mrs persönlich gfalle und NID DR MASSE

#ChRüSiMüSi#
21.06.2004, 08:32
..aso ich weiss nöd mal was i de charts lauft :wtf:
Ich glaub so ä grossi Rolle spielt das ja au nöd.. nerved sich ja am änd eh nur wider all und säged.. buää ch-räp wird komerz blablabla..
Söleds doch eifach die lose wo freud dra händ, ob charts oder nöd.. :whogivesa

nafackler
21.06.2004, 14:36
also wenns mer gfallt dänn chunts mer nöd gross drufa öbs ide charts isch. Aber warum nöd, ich meine jede künstler wo soo vil zit i sini arbet investiert hät doch chli chole verdient :nutkick: also weiss nöd was eui meinig isch aber 99% vo de charts plazierige sind eifach scheisse. Aber das isch ja nöd schuld vo de künstler. oda scho?:hmmm:

Kurios
21.06.2004, 15:02
ich finds en grosse fähler, d quali oder eifach suscht es rating nach chart platzierig z definiere...
ich finds immer toll wenn rap künschtler e chance idä charts bechömed, aber mach mer kei astalte z säge, darum segis besser als anderes...

warum das SKK so vill meh erfolg gha hät chan ich mir nur uf ei art erchläre...
d sektion chunnsch im ex libris über und es isches guets album...oke dr bligg gits au im ex libris, aber d sektion hät halt eifach es typischs schwiizerisch flair, was halt ebe au usserhalb vor hiphop szene guet acho isch...
wänn da sonen möchtegern ami zürcher schnurri chunnt, git das halt usserhalb vor szene nöd so vill ufmerksamkeit...
ich find am bligg sis album au vollkomme doof...
wenns öper für 15 stutz will ha chaners mir säge. da chaufi mir lieber slangbang 2 tape vom donson als so guguus...lol

reezer
21.06.2004, 15:10

was meint ihr zum topic??? [/B]

kurz zu deinem beitrag...

mangelnde werbung: war es wohl sicherlich nicht... wir haben bei allen alben das möglichste gemacht... meinstens war das bei allen alben ungefähr auch im gleichen rahmen... bei bligg sogar eher bisschen mehr...

kuchikäschtli ist nicht "so abgegangen" weil man mehr werbung gemacht hat... den medien hat das teil sehr gut gefallen und der video ist einfach sehr gut angekommen... das ist aber in beiden fällen immmer auch bisschen glücksache... es gibt keine garantie das dein video gefallen wird, es gibt keine garantie das dein album den journalisten gefällt...
dann kommen weitere facts dazu wie z.B. veröffentlichungen die gleichzeitig kommen von anderen acts, aber eigentlich gar nichts mit dem theama zu tun haben... beispiel: britney album kommt in der gleichen woche wie bligg... 20 minuten schreibt evtl. nur über britney weil sie nur eine platte pro woche vorstellen und britney für sie in dieser woche das wichtigste ist...

kuchikäschtli hat scheinbar den meisten journies gefallen was eine videoclip- und medienflut zur folge hatte... das war aber nicht mehr werbung, sondern einfach bessere medienpresänz die man auf grund des produktes bekommen hat das scheinbar bei den medien gut angekommen ist...

und wieso das sich einig lüt über chartsplatzierigä ufregät verstah isch absolut nöd... sind doch froh wänn mal aständigä sound drin isch...

don_domi
21.06.2004, 15:36
jo also am bligg sis album isch au nid dass wo ich erwartet han, aber es paar tracks, allne vora "king size" sind hammer!
sk het eifach es geils album brocht wo igängigi melodie het, und speziell isch. dezueane halt s video wo gern gschpiilt worde isch....
ich denk das sind so gründ, aber ich los de sound wo ich wott, egal öb de bligg jetzt uf em platz 5 oder 543 isch, scheiss drauf, solangs burnt!

hermanndes
22.06.2004, 11:54
I dänk schlussendlich isches wirklich egal, öb öbbis in dr charts lauft oder nit, und fänds au guet wenn dr CH-Rap bits mehr verträttä wär, schlisslich hän ebbä teils künschtler abartigi ufwänd für ihri albe wo sie irgenwie widr mien inä holä! :hmmm:

aber sobald öbber e track macht, mitem hinter gedanke dass er für die breiti massä dänkt isch und dass das e chart erfolg könnt werdä, findis nit so dr burner! will das merkt me denn au, ebbä wie bim bligg mit "single"! i dänk do weiss me scho, dass do au vill ufspringe, wo sunnscht nummä amerikanischekommerz hip-hop losä (so nelly und konsorte)! und au mit sim video-clip, spricht halt scho sehr die immer-viva-luegendi-generation a!
aber i find sie album au nit schlächt, das vo kuchikäschtli eh abartig, und im Tiger sis isch au dr burner!:dance:

peace:hippie: