Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Rote FABRIK


freshlike-AHHH
17.04.2005, 16:22
ICH BEN geschter zerscht mal anere ragga
party en der roote gse.

ENTER THE DANCEHALL

hets gheissa.

aber dört esch alles so dräckeg, und
s'wc het kei stil. diä täggs send all chröz ond
quer öberenad, mer erkennt gar keni crew meh.

wie fendet ehr die idee wenn mer ir roote, bsonders
uf dä wc's wo so dräckeg esch, mal wörd
alls neui style??

meh so met schablone schaffe, ond das bez
stiilvoller als bes anhen.

FEEDBACK PLEASE:::::::::::::::::::::::::::::::::::::

annes-thropo
17.04.2005, 16:35
hmmm, i kenn nur swc i de bar/restaurant, das findi aber hammergeil... mir gfallts, wenn alles volle isch, es muen nid unbedingt öpis erkennbar si.

stell der e wiisi flächi vor, wo alles vertäggt isch, das heisst, du gsehsch nüm, dass si wiis isch, nur e 3cm dicki schicht vo markers.
hammer

SheyJep
17.04.2005, 16:43
und wa het das mit droge ztue??

freshlike-AHHH
17.04.2005, 16:49
weso droge''?? HA JA NED GSEIT DASS ALL WO SO
KOMESCHE TäGS MACHED AU COCI NASENE SEND.

The Blaze
17.04.2005, 18:47
Ich wär dfür das mä Aightgenossen neu stylet/süüberet und alli Sinnlosä-Thread-Eröffner-wo-eh-für-nüt-sind-und-nöd-ärnscht-gmeind-sind sperrt!

@freshlike-AHHH:

Chasch ja schomal afangä! ;) :o

Kwiien
18.04.2005, 00:27
Sorry..., aber de Thread isch jez en Fake, oder...?!?

Diä Rot het Kult Niveau..., das lieht ja uf de Hand...:beten:

saban saulic
18.04.2005, 00:36
ouman haste jahrgang 92 oder was?
die toiletten in der roten sind super!

was soll dieser scheiss thread vonwegen da erkennt man ja gar keine crews mehr? da haben leute ihre tags hinterlassen als du noch nicht alleine tram fahren durftest..

Mora
18.04.2005, 11:42
bisch trurig, dases kei platz meh für TFL tags het.

ohhhh....:o

sonix
18.04.2005, 11:46
platz sho, sie hei nur angst me gsehts nid über denne viel täägs.. ;)

Proof
18.04.2005, 12:05
hmm ich glaub er het recht, ä renovation wär no gäbig, aber wer git en scheiss für d'jugend? sie verdiened doch no recht vil gäld, nöd?

de clubruum chönnts vergrössere, de ziegel chönnts nach use vergrössere... und aktionshalle isch s'geilschte für es konzert, aber sie müssted die träppe hinedra wegtue, das bringt ja voll nüt... also usserd die wo hocke wännd, aber denn müends dobe ane tue döt chames nämli au vergrössere... aber alles koschtet geld usw... roti fabrik isch es hässlichs gebäude aber en rote backstei gebäude chönnt würkli no recht schön si...

Proof

DeeFly
18.04.2005, 12:08
Original geschrieben von freshlike-AHHH
aber dört esch alles so dräckeg, und
s'wc het kei stil. diä täggs send all chröz ond
quer öberenad, mer erkennt gar keni crew meh.
FEEDBACK PLEASE:::::::::::::::::::::::::::::::::::::

vo dä graffs här chönnt definitiv mal ä wällä gah, aber hey, dä Dräck muäs bliibä, das isch schliässlich di rooot huärä siäch!

Kwiien
18.04.2005, 17:13
Original geschrieben von saban saulic
ouman haste jahrgang 92 oder was?
die toiletten in der roten sind super!

was soll dieser scheiss thread vonwegen da erkennt man ja gar keine crews mehr? da haben leute ihre tags hinterlassen als du noch nicht alleine tram fahren durftest..

yo...., du bringschs uf de Punkt...:D

I de Rote steckt viel Vergangeheit...., nur scho dranne zdenke, sie renoviere zwölle isch e SCHAND...!!!:charhit:

Mer chan ja namal drüber rede, wenn diä erschte Ziegel am abröckle sind...:p

soda
20.04.2005, 20:06
Mag sein, dass die rote mal renoviert werden müsste, klar. bezahlst du?

den 80er revoluzzern und der sp haben wir es zu verdanken, dass dieser platz überhaupt existiert. VIELEN DANK!

die rote fabrik ist nicht auf profit aus. es soll (und wird) vorallem platz für kultur geschaffen. das angebot ist riesig und unglaublich toll.

vielleicht solltest du mal die website www.rotefabrik.ch besuchen und mal schauen, was die alles anbieten. und vorallem wie das alles funktioniert und finanziert wird.

und ob die klos schmuzig sind oder nicht, was soll das. die besucher haben die sache so "zugerichtet" und das ist auch richtig so. fändest du es toll, wenn alles tags jede woche abgewaschen würden?

hach, du nervst einfach!

Escobar
20.04.2005, 20:35
Original geschrieben von soda
Mag sein, dass die rote mal renoviert werden müsste, klar. bezahlst du?


heter öppis gseit vo renoviere? är wett, dasses süberer isch und d'wänd putzt wärde. bisch au sone "revoluzzer"? wenn ja, de duetsmer leid, dir heit ja immer rächt.

soda
20.04.2005, 20:43
nö, zu revoluzzer zeiten hab ich noch in die windeln geschissen.

aber jetzt ohne scheiss, sprich mit den leuten dort. vielleicht sehen die das gar nicht oder denken nicht daran, dass das ein problem sein könnte. oder stelle eine truppe zusammen und ihr macht das freiwillig. entschädigt werdet ihr wahrscheinlich schon werden - einfach nicht finanzell.

ich wollte vorher eigentlich nur sagen, dass die fabrik mehr ist als nur party location. und dass der gedanke dahinter super toll ist.

Escobar
20.04.2005, 20:50
Original geschrieben von soda
nö,
ich wollte vorher eigentlich nur sagen, dass die fabrik mehr ist als nur party location. und dass der gedanke dahinter super toll ist.

villeicht fänden die bsucher den gedanken dahinter noch toller, wenn das ganze sauberer wäre?-> mehr besucher-> mehr möglichkeiten

soda
20.04.2005, 21:08
kein thema. das ist schon so. aber vielleicht ist das eben auch das problem. die leute kommen trotzdem. hauptsache die party stimmt.

aber wie gesagt. vielleicht brauchen die fabriker einen kleinen tritt in den arsch, damit sie das merken. oder besser gesagt: wahrscheinlich brauchen die fabriker einen tritt in den arsch. denn solange die parties gut laufen, machen die sich wahrscheinlich nicht gross gedanken über sauberkeit.

und übrigens: ich mags auch lieber sauber...

lizzle mizzle
20.04.2005, 21:26
Original geschrieben von Proof
hmm ich glaub er het recht, ä renovation wär no gäbig, aber wer git en scheiss für d'jugend? sie verdiened doch no recht vil gäld, nöd?

de clubruum chönnts vergrössere, de ziegel chönnts nach use vergrössere... und aktionshalle isch s'geilschte für es konzert, aber sie müssted die träppe hinedra wegtue, das bringt ja voll nüt... also usserd die wo hocke wännd, aber denn müends dobe ane tue döt chames nämli au vergrössere... aber alles koschtet geld usw... roti fabrik isch es hässlichs gebäude aber en rote backstei gebäude chönnt würkli no recht schön si...

Proof
ich finde genau die rot es geils gebaeude! so richtig fabrikstyle halt...und nix renoviere find ich...das isch eifacht die rot fabrik und die derf mer noed andere....noed mal wenns uf em wc e 20 cm dicki farbschicht hett...hehe
rote fabrik hett style

iceripperin
20.04.2005, 22:04
Original geschrieben von lizzle mizzle
ich finde genau die rot es geils gebaeude! so richtig fabrikstyle halt...und nix renoviere find ich...das isch eifacht die rot fabrik und die derf mer noed andere....noed mal wenns uf em wc e 20 cm dicki farbschicht hett...hehe
rote fabrik hett style

you got it... baby you got it! :D

di root isch eifach di root, solang eim s dach nöd uf dä chopf gheit isch doch supi dupi ;)

schubiman
23.04.2005, 18:24
Original geschrieben von freshlike-AHHH
aber dört esch alles so dräckeg, und
s'wc het kei stil. diä täggs send all chröz ond
quer öberenad, mer erkennt gar keni crew meh.

wie fendet ehr die idee wenn mer ir roote, bsonders
uf dä wc's wo so dräckeg esch, mal wörd
alls neui style??

meh so met schablone schaffe, ond das bez
stiilvoller als bes anhen.


:stonehit:

was geit mit dir? häsch du e ahnig vode rote??

junge, das isch kultur! nöd so bravo bildli-style wo du i dim wc ufghänkt häsch!

RebaL
24.04.2005, 16:05
suuberi kahli wänd sind doch hässlich...hämmer eh zviel.

mr.brown
10.05.2005, 00:04
die rot fabrik isch en schandfleck für oisi schön schtadt züri! Drum underschtützed alli em Mauro Tuena sini Forderig, dass die r
Roti ABGRISSE wird! isch au e schweinerei, det drinn wird kifft wie nüüt und für das gönd stüürgelder druf! finde mer sött det es altersheim mache, mir junge händ verantwortig gegenüber de alte lüüt zträge.

meh infos under: http://www.mauro-tuena.ch/

dom
10.05.2005, 02:29
gseh ich au so und es altersheim bruched alli mal. drum chönd mer froh si wenns es jetzt scho baued, den isch es scho parat wenn mir dra sind.
gege de see chönt mer den es schöns gartecafi mache.