Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : stop hip hop

nays
18.04.2005, 12:58
Stop Hip Hop (http://www.stophiphop.de)

Metaller wo sich über HipHoper ufrege? und zwar so fescht dass si für das müesse e Homepage mache? :auslachen

scope
18.04.2005, 13:01
idioten

sonix
18.04.2005, 13:01
isch schomau posted worde..! :rolleyes:

nays
18.04.2005, 13:03
Original geschrieben von sonix
isch schomau posted worde..! :rolleyes:

I'm sorry...

Lartscho
18.04.2005, 13:09
giz nid

www.stopalltheshitwonidmithiphopztuehet.de

:D

zeekay
18.04.2005, 14:30
die jungz händ absolut rächt - di vo oi wo sich d'müeh gmacht händ dete mal chli zläse werded mir das beschtätige..

hey lueged mal ume was es alles für scheiss-homies git wo eifach KEIN plan vo hiphop händ..
so leids mer tuet aber ich mues dene lüüt eifach rächt geh! ..es wär ja zu schön wänns nur real-hiphop-leuz gäbti.....

eot.

Fletsch
18.04.2005, 14:39
Mich würds nödmal wundere wenn d Macher vo dere Page sälber au HipHop losed.

Sie händ ja einigermasse rächt will so wies grad lauft ischs würklich peinlich ;)

clown
18.04.2005, 14:49
Original geschrieben von Fletsch
Mich würds nödmal wundere wenn d Macher vo dere Page sälber au HipHop losed.

Sie händ ja einigermasse rächt will so wies grad lauft ischs würklich peinlich ;)

mich au ned!
ebe die wo glesse hend versönd die sitte!
find soger hett na e witzigi ironischi art, das zärchlere! u die punks wo's ned tschege find i au zum grölle!

Escobar
18.04.2005, 15:09
Original geschrieben von zeekay
die jungz händ absolut rächt - di vo oi wo sich d'müeh gmacht händ dete mal chli zläse werded mir das beschtätige..

hey lueged mal ume was es alles für scheiss-homies git wo eifach KEIN plan vo hiphop händ..
so leids mer tuet aber ich mues dene lüüt eifach rächt geh! ..es wär ja zu schön wänns nur real-hiphop-leuz gäbti.....

eot.

gränn nid und mach suizid

nays
18.04.2005, 15:13
sehr läsenswärt find i s interview mit em mzee moderator...

Phôe
18.04.2005, 15:17
es wär ja zu schön wänns nur real-hiphop-leuz gäbti.....

also mit dere ussag machsch di grad sälber zu eim vo dene deppe! (weisch da die wo nöd real sind):rolleyes:

zeekay
18.04.2005, 15:21
gränn nid und mach suizid
gränne? so wie hüüle? ..fühlsch di aasproche oder was isch los?

also mit dere ussag machsch di grad sälber zu eim vo dene deppe! (weisch da die wo nöd real sind)

da bruchi jetzt en erchlärig dezue..

guru one
18.04.2005, 15:24
Aber si vermarkted de ganz Scheiss no:rolleyes:

nik
18.04.2005, 15:31
scho möglich dases viel spaste git wo de HipHop Szene es schlächts image verpasse - aber wäg däm grad sone site z'mache findi schochli übertriebe und i froge mi ob die lüüt eifach kei kollege, kei job, keis hobby, nüt anders ztue oder eifach kei hirn händ???

I mein Metal-Freakz...i wüsst ned wieso die besser sette si??
sie händ ebeso gwaltverherrlechendi texte, gepflegt sinds auned grad, ihres ufträtte erzügt bi vielne lüüt genausoviel angst und wärs geil findt wenn eine uf de bühni anere ratte de chopf abbiesst isch doch eifach ned suber, sorry...

also eifach s'übliche, lächerliche gehate vo lüüt wo sech ned mit anderne musigstilrichtige chöne abfinde, well sits s'bööse bööse HipHop git und dMetalHeadz plötzlich nüm die gföhrlichste sind isch jo alles mega schlächt worde und me cha sech jo fasch nüm ufd stross getraue, nume no kriminelli uf de wält, und ide schuel wird me au immer abgschlage...und sowieso isch eifach alles scheisse sits HipHop git...

sVolk würd au ohni HipHop verblöde und bide dütsche und bide amis isch das jo eh kei überraschig meh, die chöne dRegierig ade nase nä aber ned HipHop...also bitte...:wtf:

i säge do gits nur eis, site zuespame bises nüm goht!!!
Am beste grad hacke und s'gägeteil ineschriebe... :kiffer:

aber am beste löimer die arme arme chinder eifach lo si, si sind jo scho gnueg gstroft mit ihrere ängstirnigkeit...

guru one
18.04.2005, 15:33
Original geschrieben von nik
scho möglich dases viel spaste git wo de HipHop Szene es schlächts image verpasse - aber wäg däm grad sone site z'mache findi schochli übertriebe und i froge mi ob die lüüt eifach kei kollege, kei job, keis hobby, nüt anders ztue oder eifach kei hirn händ???

I mein Metal-Freakz...i wüsst ned wieso die besser sette si??
sie händ ebeso gwaltverherrlechendi texte, gepflegt sinds auned grad, ihres ufträtte erzügt bi vielne lüüt genausoviel angst und wärs geil findt wenn eine uf de bühni anere ratte de chopf abbiesst isch doch eifach ned suber, sorry...

also eifach s'übliche, lächerliche gehate vo lüüt wo sech ned mit anderne musigstilrichtige chöne abfinde, well sits s'bööse bööse HipHop git und dMetalHeadz plötzlich nüm die gföhrlichste sind isch jo alles mega schlächt worde und me cha sech jo fasch nüm ufd stross getraue, nume no kriminelli uf de wält, und ide schuel wird me au immer abgschlage...und sowieso isch eifach alles scheisse sits HipHop git...

sVolk würd au ohni HipHop verblöde und bide dütsche und bide amis isch das jo eh kei überraschig meh, die chöne dRegierig ade nase nä aber ned HipHop...also bitte...:wtf:

i säge do gits nur eis, site zuespame bises nüm goht!!!
Am beste grad hacke und s'gägeteil ineschriebe... :kiffer:

aber am beste löimer die arme arme chinder eifach lo si, si sind jo scho gnueg gstroft mit ihrere ängstirnigkeit...

Du sprichsch mer us minerä Seelä...

poetical
18.04.2005, 15:36
:D schnäu aui Klischees füre gno he?

Metal isch geil, Metal isch Musig wie Rap o. Ig lose o Metal. Sehr viu sogar. Bini itz nümm real, süsch geistig umnachtet oder ganz eifach öpper wo Sound i aune Facette liebt!!?!!? :confused:

zeekay
18.04.2005, 15:46
also eifach s'übliche, lächerliche gehate vo lüüt wo sech ned mit anderne XXXXXXXX chöne abfinde
wörd!
das isch eh "s'allgemeine problem" vode wält im momänt. pure intoleranz..

isch au gar nöd so eifach..: die mongo-homies akzeptiere liit ja no drinn (solangs kei stress mached), aber es suckt eifach wänn d'masse DAS dänn als hiphop aluegt..

jaja, s'läbe isch nöd eifach *g*

fReEMaN
18.04.2005, 15:51
Original geschrieben von poetical
:D schnäu aui Klischees füre gno he?

Metal isch geil, Metal isch Musig wie Rap o. Ig lose o Metal. Sehr viu sogar. Bini itz nümm real, süsch geistig umnachtet oder ganz eifach öpper wo Sound i aune Facette liebt!!?!!? :confused:

eeeeekk poet du losesch metal? ha gmeint du heisch nur zum gspass metal shirts a ;):D

nik
18.04.2005, 15:56
Hey, ich lose au gärn Metal und Rock und au gärn Drum & Base und chill out sound, gange aber au gärn ane salsa party oder so, vieli gueti kollege vo mer spiele i punk und ska bands, findi au alles easy und i würd wäg däm doch niemert hate, aber sie spiele mit üsne also spiel ich mit ihrne klischees... :rolleyes:

poetical
18.04.2005, 15:57
Original geschrieben von fReEMaN
eeeeekk poet du losesch metal? ha gmeint du heisch nur zum gspass metal shirts a ;):D

hrhr bi doch ke Spassvogu Junge, die Sach isch todärnscht :kiffer:

Nei aber itz würklech, jede wo hie schriebt die si doch aui ignoranti u ängstirnigi Deppe isch ke Meter besser.

Aber chill, ab settigem fragi mi scho lang nümm :hippie:

fReEMaN
18.04.2005, 16:02
Original geschrieben von poetical
hrhr bi doch ke Spassvogu Junge, die Sach isch todärnscht :kiffer:

Nei aber itz würklech, jede wo hie schriebt die si doch aui ignoranti u ängstirnigi Deppe isch ke Meter besser.

Aber chill, ab settigem fragi mi scho lang nümm :hippie:

das isch klar.. und vorallem isch sicher niämer diräkt zu hip hop cho.. und wänn jemand nur hip hop lost, dä häder va sound ja eh kei ahnig :D

Phôe
18.04.2005, 16:28

da bruchi jetzt en erchlärig dezue..

will "real" individuell isch!personebezoge!"real" isch was für DICH stimmt und du mit dir sälber chasch veribare!und nöd öb jetzt eine mit em fubu shirt und de bagys ade chnü umelauft und 50 cent lost oder öb ez eine uf underground shit stahd! s git eifach spasstis und s git easy lüt aber real bisch immer für dich sälber und chasch nöd uf settige sache abstütze!

genau wie du dich über die "unreale" lüt ufregsch und vore bessere wält mit "realere" lüt troimsch, troim ich vore wält wod lüt en figg uf so klischees und real oder nid real statements gebed!

The Blaze
18.04.2005, 18:29
Stophiphop richtet sich in ironischer Weise gegen HipHop...

Zitat Homepage!

mcsnar
16.05.2005, 21:04
lächerlicher gohts jo nümä:fuck: :schwulisa

Lukaz
16.05.2005, 21:16
scho biz scheisse.......alli hiphops wo de uf de bilder gsehsch sind wannabe gangschter, abr easy......die representiere hützutags wies usgseht hiphop....:wtf:

miz
20.05.2005, 12:20
die hend doch kei ahnig!

Daifel
20.05.2005, 12:32
Ich finds glatt, die wo das nöd luschtig findet sind die betroffene....

jester
20.05.2005, 13:19
Original geschrieben von Daifel
Ich finds glatt, die wo das nöd luschtig findet sind die betroffene....

ca. öppe so gsehni das ou... i meine es isch jo z.t. wük lachhaft wiesech deu mönsche usdrücke, geschweige denn wie si umeloufe... i meine jetz nid generell jede wo mit baggy's umelouft, ds machi ou, i meine eher do chline lustige astronaute mit ihrne glitzer-azüg u so...

Vitamin A
23.05.2005, 18:21
ich find dsiite zu geil!

nachtaktiv
14.06.2005, 13:34
han min senf is gäschtebuech ine gfizt