Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : schlächts bild vo parties ad ussewält

iceripperin
18.04.2005, 22:19
ich han mal drüber nahdenkt, was in letster ziit i de 20min vo züri gstande isch, das mit dem spidergalaxy und so. ich finds eifach scheisse, dass i de ziitige, tv und radio immer wieder devo gredt wird, dass es i jedem club (betonig uf jede) immer dealer hät und koks, crack das und das...
ich meine i trance-schuppe häts andere sound, anderi lüüt und anderi droge...
und ich finds eifach für d ussewält völlig falsch (ussewält mein ich eltere oder lüüt wo nöd i clubs gönd) dass mer das eso uf die art schribt, wil ich mein ok droge häts überall aber andere sound anderi siite, es isch doch so oder? und etz heissts eifach wieder ja all die jugendliche sniffed etc, debi isch es gar nöd so..

was meined ihr dezue?

Shidda
18.04.2005, 22:25
min sogennante lehrmeister hät mer letschti au gseit ahschinend segets ez d "hiphopper" wo am meiste kokset... hanem das au müesse erkläre :brille:

Brooklyn
18.04.2005, 22:27
Original geschrieben von Shidda
min sogennante lehrmeister hät mer letschti au gseit ahschinend segets ez d "hiphopper" wo am meiste kokset... hanem das au müesse erkläre :brille:

was heschem gseit gha?! Bzw. wie hesch nä überzüügt, dasses nid soo isch?

The Blaze
18.04.2005, 22:28
Mini beidä Lehrmeischter vom Basislehrjahr händ amnä anderä Lehrling wo meh so dä Partytyp isch (House und so... är isch Italiäner) mal wo si sich bim zmittagässä gseh händ verzellt das HipHopper di bösä und gwalttätigä sind...:D

@Topic: Ha vo däm no niä öppis gross ghört, nur sälber erläbt/mitübercho...

Shidda
18.04.2005, 22:33
Original geschrieben von Brooklyn
was heschem gseit gha?! Bzw. wie hesch nä überzüügt, dasses nid soo isch?

ich han ihm gseit das ich mich sälber (vergliche mit dä andere) nöd als hiphopper gsehn ... und er isch us dä house-szene ... han em das no an gring grüert :D !!!

Cereal Killa
18.04.2005, 22:36
Original geschrieben von PIMP
Mini beidä Lehrmeischter vom Basislehrjahr händ amnä anderä Lehrling wo meh so dä Partytyp isch (House und so... är isch Italiäner) mal wo si sich bim zmittagässä gseh händ verzellt das HipHopper di bösä und gwalttätigä sind...:D

informatik basislehrjahr? zli? winti?

zum topic: a jeder party gits ee irgend eine wo sis üüg wot verticke, und garantiert au soetig wos kosumiered, ich denke a hiphop partys meistens weed, und es git SICHER au soettig wo ned duend...

The Blaze
18.04.2005, 22:45
Original geschrieben von Cereal Killa
informatik basislehrjahr? zli? winti?

Nee, Bärn... :kiffer:

Lartscho
18.04.2005, 22:47

löl i cha nüm.

Cereal Killa
18.04.2005, 22:54
Nee, Bärn... :kiffer:

hehe das chunt im summer uf mich zue:kiffer:

The Blaze
18.04.2005, 22:54
Original geschrieben von Cereal Killa
hehe das chunt im summer uf mich zue:kiffer:

Ich chill... auso mi flashts!

Original geschrieben von Lartscho
löl i cha nüm.

Ig u Fäbu si ja zämä im Basislehrjahr... si hei ihn u mi gmeint..:D

Lartscho
18.04.2005, 23:01
Ich chill... auso mi flashts!

Ig u Fäbu si ja zämä im Basislehrjahr... si hei ihn u mi gmeint..:D

hehe fäbu di chlatschi sou.

churzi frag bisch du mitem fäbu letscht wuche eine go blaze uf die grossi schanze?

The Blaze
18.04.2005, 23:06
hehe fäbu di chlatschi sou.

churzi frag bisch du mitem fäbu letscht wuche eine go blaze uf die grossi schanze?

Ja äs paarmau... aber denn wo du cho bisch bini nid derbi gsi! Är het mer gseit dasi dr big Lartscho verpasst ha! ;) :D

Lartscho
18.04.2005, 23:14
Ja äs paarmau... aber denn wo du cho bisch bini nid derbi gsi! Är het mer gseit dasi dr big Lartscho verpasst ha! ;) :D

wenn äch am friti bisch nid xi? hesch du blondi haar?

The Blaze
18.04.2005, 23:26
wenn äch am friti bisch nid xi? hesch du blondi haar?

:D Hani ja... :D De bisch das du gsi?

Wiu Fäbu het mir gseit das du am Mittwuch oder so bisch gangä u denn bini nid derbi gsi...

Horni MC
18.04.2005, 23:27
mä hockt au nid ih sonnän schuppä --->spidergalaxy<---:wtf:

Lartscho
18.04.2005, 23:31
:D Hani ja... :D De bisch das du gsi?

Wiu Fäbu het mir gseit das du am Mittwuch oder so bisch gangä u denn bini nid derbi gsi...

ig bi dä wo isch mitcho u dr letscht hit het becho :D dä wo immer mitem märu het gstürmt ;D
äbe das wär ig xi :D

The Blaze
18.04.2005, 23:36
ig bi dä wo isch mitcho u dr letscht hit het becho :D dä wo immer mitem märu het gstürmt ;D
äbe das wär ig xi :D

Ah äuä? Geili sach! :D De gseht mä säch am 6. Mai z Thun... chill!

hobgoblin
18.04.2005, 23:37
OFFTOPIC....

klar werd etz das ganze vo de medie rächt ufpusht ond versuecht z'schubladisiere. er säged jo au das house type pelle schletzted. send secher au ned alli. think about it

hey ond osserdem semer jo au chli sälber schold; wenn eine gsesch kokse gosch doch au ned zo dem häre ond seisch dass es voll scheisse fendsch. er sölls gfälligscht noimed andersch go mache. osser es esch en kolleg vo der oder der ghört de club. es werd vo mer us gse eifach akzeptiert/ignoriert, mer luegt halt wäg. ond wenn nochhär "din" club i schlächts liecht chond wäg so lüüt, besch nochhär de erscht wo motzt. mer nähmed doch eifach üsiverantwortig ned wor, dass die "szene" suber bliibt!

nise
18.04.2005, 23:54
SHETT. DROGE SENN DOCH FOLL AIT... WESO NED CHLE KOKKZE OND CHLE LIIM OND CRACK HENDERE BIIGE? ESCH DOCH FOLL EZZZY...

$Langstrass$
19.04.2005, 00:09
also ich seg mal es isch schlimm..meinsch du würkli nur im spider galaxy und stoffwechsel wird dealt?..lueg mal supermarket,seulenhalle,oxa,xtra,usw usw..und hender nöd zletsch tv od zitig glese coxxx isch die neui mode droge in zh jede 4te konsumiert ds un dwen ihr überleged bim gras isches jede 3te..sind hend ja gseit züri stadt schnee stadt..mir hend ide stadt 18.000 coxer unter 18nii und namal um die 20.000 erwachseni.ds isch jede 10te..also überleg obs würkli nur so harmlos isch..und die partys sgaht ja nöd nur um droge..ide raver haouse techno partys wird halt coxxt,,,ab ade hip hop partys wird vil me gschleglet..od agfiggt..gsesch ja imer vor k5 stecherei,im maag stechere,stecherei wege parplatz vor k5 usw..chranke wage vor x-tra,stecherei inere bar im chreis 4 und das ales i 1 monat..ds sind hip hopers od gönd ravers a hip hop partys?ich wohen da im chreis 5 und erlich gseit ichhans satt um jede ecke en club od e bar ha,fruner isches ja no easy gsi ab jetz übertribets..imemr bsoffeni lüt voredra wo umechreied dies ds irgendwen gaht ds uf d'eier vorrallem wens underdwuche isch..und wie gseit die party scene in zh isch chli am duredrehe chli vil droge chli vil schlegreie..und lueg drogeszene in zh isch imerno aktiv nur nöd so ''offe''si hend im 04 doppel so vil coxx sichergstellt wi im 03..und dafür isch weed rückgengig,bald wird me coxxt als graucht in zh!

Stylefile
19.04.2005, 00:22
Sopermarkt muss au bald draglaube...:still:

movida
19.04.2005, 00:31
hey aber au wen du wien i nüt mit so scheiss droge ztue häsch, törfsch nöd d'realität verdecke... es isch eifoch eso das hüt so viel jungi lüüt sniffe snaffe machet, han mir letschti sogar vo so paar vollidiote müese a lose das sie es als harmlos empfindet!!!!
und das kiffe schlimmer seg!!!
wie bitte... die lüüt chasch nöd bruche..
und es werdet immer meh, mengisch sogar lüüt wo eim am herze ligget

iceripperin
19.04.2005, 08:36
Original geschrieben von movida
hey aber au wen du wien i nüt mit so scheiss droge ztue häsch, törfsch nöd d'realität verdecke... es isch eifoch eso das hüt so viel jungi lüüt sniffe snaffe machet, han mir letschti sogar vo so paar vollidiote müese a lose das sie es als harmlos empfindet!!!!
und das kiffe schlimmer seg!!!
wie bitte... die lüüt chasch nöd bruche..
und es werdet immer meh, mengisch sogar lüüt wo eim am herze ligget

jaja ich han ja xseit, ich mein überall häts dealer, droge etc. sowiit bini au cho. aber es sind vo club zu club anderi lüüt wils andere sound hät und dänn werded 'zum gröste teil' au anderi droge konsumiert ... sicher nöd 100%ig, behauptet ja au niemert. aber ad ussewelt sinds eifach alli jugendliche, alli clubs wo ets voll uf coci sind, sorry aber ich känn gnau 2 lüüt wo trance losed und gnau die zwei sniffed. und ich känn öpe 40mal so viel lüüt wo hip hop losed und eifach suufed und kiffed.
jede vo eus weiss dass koks di härter droge isch als gras.

Phôe
19.04.2005, 09:12
Original geschrieben von iceripperin
ich han mal drüber nahdenkt, was in letster ziit i de 20min vo züri gstande isch, das mit dem spidergalaxy und so. ich finds eifach scheisse, dass i de ziitige, tv und radio immer wieder devo gredt wird, dass es i jedem club (betonig uf jede) immer dealer hät und koks, crack das und das...
und ich finds eifach für d ussewält völlig falsch (ussewält mein ich eltere oder lüüt wo nöd i clubs gönd) dass mer das eso uf die art schribt, wil ich mein ok droge häts überall aber andere sound anderi siite, es isch doch so oder? und etz heissts eifach wieder ja all die jugendliche sniffed etc, debi isch es gar nöd so..

was meined ihr dezue?

naja also ich find das gar ned mal so schlächt, ich find ehner das vill verharmlost wird, ich mein sorry imene spider ischs nunmal eifach derb abgange und das weisi ez ned nur vo de zitig sondern au vo lüt wo dete verchert hend!grad für jungi lüt findi so schüppe eifach huere gföhrlich will dete sehr schnell de istig id "drogewält" findsch!

Klar isch es oftmals soundbezoge und klar chamer en roti fabrik, en toni molkerei oder es dynamo ned ganz met emne spider emne stoffwächsel oder de dachkantine glichstelle, und klar chunsch überall irgendwie zu droge.aber es git eifach ort, locations wos eifach offesichtlich isch und das macht de gsellschaft angscht! aber s isch halt scho so das recht vill jugendlichi ned nur kiffed und ned nur mal es bierli trinked, ich dänk halt eifach wenn ned met setigne lüt verchersch chunsch das gar nöd mitüber und s sind oft lüt wo das gar nie würdsch vermuete!

phantasia
19.04.2005, 09:27
dass ir hiphop szene voll nit kokst wird, stimmt so nit ganz. es wird immer populärer und leider wirds au immer me zunere standarddroge wiä alk oder kiffe oder so....
und vo wäge, kiffe und sufe segi easy und alles.... da würi namal drüber nastudierä. i finde nämli de alkkonsum und di chline kiffer langsam gnau so beängstigend wiä d tatsach, dass immer me coci nähmed. es chunt nit druf a, wo mer verchehrt oder wa mer für sound lost, sondern wiä sini istellig isch und wiä starch sis rückgrad zum nei säge.

und, dass de lade mal usenand gno händ isch shco ganz guet. i mein di gschwinde händ e ihri waar am bode gshcosse, aber es hät ma wieder en punkt gsetzt, zum zeige, dass diä waar illegal isch unzo....

Francophon
20.04.2005, 13:11
Alles ist Droge - Die Dosis macht es aus...

also nöd z'viel suufe kiffe und alles witeri.....:D
ich dreh mir jetzt glaub eis;)

nik
20.04.2005, 13:20
...also i letschter ziit hani a HipHop Partys oft de iidruck gha
das paar lüüt uf koks sind - und ich weis wie lüüt wo uf koks sind usgsänd und sech verhalte...

droge sind scheisse! kiffn is geil :kiffer:

sonix
20.04.2005, 13:22
Original geschrieben von nik
...also i letschter ziit hani a HipHop Partys oft de iidruck gha
das paar lüüt uf koks sind - und ich weis wie lüüt wo uf koks sind usgsänd und sech verhalte...

koks isch sowieso d'mode-droge nummer eis momentan, immer wie meh bruche dä wiis puder zum sech d'naseholä zföuä.. leid leid..! eis dreie ish agseit.. :D

iceripperin
20.04.2005, 13:59

abel kiffä is doch au ä dlogä... :nuggi:

nik
20.04.2005, 14:02
abel kiffä is doch au ä dlogä... :nuggi:

biel abel au und andele alkohl - also entwedel alles odel nichts :cool:

...aber nüt gägne guete whiskey mit gripptem ice ;)

hobgoblin
20.04.2005, 16:53
uuuuh för whiskey of iis wersch a gwösne ort glyncht. lalalallaschottlandlalalala:D

nik
20.04.2005, 16:57
Original geschrieben von hobgoblin
uuuuh för whiskey of iis wersch a gwösne ort glyncht. lalalallaschottlandlalalala:D

...döt isches aber au so chalt dasme kei ice me brucht schalalalalallaallaalalllaaaaaa :D

PSKZ
17.05.2005, 03:30

was meined ihr dezue?

häts s mami glese und dier verbote in clubs z'ga

wer will kokse - bitteschön
wer will deale - bitteschön
aber selberschuld wennme zfescht id abhängigkeit chumt

also koks isch scho nice aber koks isch tüüüür und macht extrem süchtig drumm lömmers doch alli

M16
18.05.2005, 01:49
finde du hast recht, langstrasse. habe oft das gefühl das schlägereien auf koks zurückzuführen sind...

@alle andern
an hip hop parties werden auch jenste linien gerupft, wer das nicht checkt ist voll naiv oder lebt auf dem land. sicher gibt es orte wo es verbreiteter ist aber die partyszene ist halt generell relativ verjunkt...wer bleibt schon nüchtern bis 4 uhr morgens in einem dröhnenden verrauchten raum und das regelmässig? irgendwann wird es einfach langweilig immer nur zu kiffen oder saufen....?

ms-lyric
20.05.2005, 13:37
i ha d Hiphop s Bier und de MCChristal wo mi flasht :D
Ok mol chli weed isch easy aber i finds eifach nöd nötig das i mir zuäkunft verbau mit dene fuck droge i ha scho gnuäg gse wo nüme usecho sind. und fasch niemert wos gschaft het wenn er coci abhängig gsi isch zum clean blibe.
und d schlägereie easy, nöd nu s kokain macht agresiv de Alk au.
Kiffe isch eifach d Istiegs droge au wenn nu en bruchteil nochher uf herters umstieged. Bim Alk regts mi eifach uf das die alte es gschiss mached will di junge so viel sufed, aber wer gset den die wo mit alk am stür sitzet... i gse immer so 40-60 jörigi zum teil au vätere wo bsoffe hei chämed aber das im gegeteil zu mir nöd chönd verberge sondern nocher d Frau und kind schloht. Wenn mer im usgang chli wilder tuänd isches meinstens mit viel weniger Verantwortig verbunde. I ha en koleg wo mit koks dealt und abhängig isch... er isch 16 :wtf:
er het kein schuälabschluss, wohnt älei und lebt vo de führsorg und vo de kriminalität. wa het da partylebe us em gmacht. I finds voll de fuck wa do zum trend wird!!!

M-A-Z
20.05.2005, 13:50
Härti Story!
Härti Droge sind kein Trend!

aber wänn Kiffe e istigs drogä isch, was isch denn Alkohol und Zigerette?
Wänn kiffe e istigsdroge isch,isch demfal glii die halb Schweiiz am Kokse?

Klar isches scheisse, süchtig sii, nach so züüg! Aber ich find mer isch sälber gschuld wenn mer dehtä inegheit! S'Einzig was mir leid tuet sind, lüüt wos ungwollt gfixt übercho hend zums süchtig mache! wär sälber dri lauft, chunnt au wieder use! isch nur e frag vom wille und dä chammer stärche! Wämmer nur seit me hört uf und's nöd macht, belügt mer sich selber,nur wänn mer würkli wott devo wegcho denn schafft!

Ja-roo
20.05.2005, 14:06
Original geschrieben von M-A-Z
Härti Story!
Härti Droge sind kein Trend!

aber wänn Kiffe e istigs drogä isch, was isch denn Alkohol und Zigerette?
Wänn kiffe e istigsdroge isch,isch demfal glii die halb Schweiiz am Kokse?

Klar isches scheisse, süchtig sii, nach so züüg! Aber ich find mer isch sälber gschuld wenn mer dehtä inegheit! S'Einzig was mir leid tuet sind, lüüt wos ungwollt gfixt übercho hend zums süchtig mache! wär sälber dri lauft, chunnt au wieder use! isch nur e frag vom wille und dä chammer stärche! Wämmer nur seit me hört uf und's nöd macht, belügt mer sich selber,nur wänn mer würkli wott devo wegcho denn schafft!

Jungs ER WEISS wo vo er redet.:kiffer: gäll immer lässig bliibe.
Alles was mer mit droge chan erreiche chan mer au ohni anebringe.

YouSuck
26.05.2005, 11:53
Das sind Problem wo immer bestah werdet...
es wird immer Alkis, Junkies und Gwalt geh
Aber das mit de Mediepräsenz betreffend dere Clubsach wird sich irgendwenn legge und denn so ca. i 5 Jahr findet irgend so en Hoschi vo irgendere Ziitig wieder: "Hey bringemer mal wieder öppis über die sooooo missrateni Drogejugend...
Alles Schuld vo de Medie.. reini angstmacherei

Nina
26.05.2005, 11:56

was meined ihr dezue?

du weisch nöd wievill lüüt coci nehmed... odr suscht herters... s'problem isch, dass mrs nöd merkt...

glaub mr s'hett gnueg uf hh parties wo uf coci sind...

Nina
26.05.2005, 11:57
ps: züri isch weltwiit eine vo de gröschte kokain umschläg plätz...:brille:

xindplex
26.05.2005, 12:02
Original geschrieben von Nina

was jetzt ernsthaft??

Nina
26.05.2005, 12:06
Original geschrieben von xindplex
was jetzt ernsthaft??

ja voll, mier sind letschti mit de Lehrling bi de Suchtpräventionsstell in Züri xi und die hend so Statistike verteilt... sisch na krass... mer denkts nemli nöd... will mrs nöd zwingend muen merke wenn eine uf kokain isch
sproblem isch eifach, dass kokain extrem vill billiger worde isch...
die jugendliche chönd sich das ez leischte
und ich kenn selbr es paar wo coci nehmed... das isch trurig. will kaput machts di glich, au wenns am afang vilicht nöd merksch

LKB
26.05.2005, 12:08
du weisch nöd wievill lüüt coci nehmed... odr suscht herters... s'problem isch, dass mrs nöd merkt...

glaub mr s'hett gnueg uf hh parties wo uf coci sind... s git scho einigi wo kokset, aber das mit HH in verbindig bringä isch definitiv falsch!

Nina
26.05.2005, 12:10
Original geschrieben von DJ LKB
s git scho einigi wo kokset, aber das mit HH in verbindig bringä isch definitiv falsch!

nei nei das hani au nöd demit welle säge... ich hawelle säge, dass definitiv meh lüüt koksed a hh parties we die meischte denked...

LKB
26.05.2005, 12:14
nei nei das hani au nöd demit welle säge... ich hawelle säge, dass definitiv meh lüüt koksed a hh parties we die meischte denked... i dänkä do häsch recht

LIV
26.05.2005, 12:18
ja voll, mier sind letschti mit de Lehrling bi de Suchtpräventionsstell in Züri xi und die hend so Statistike verteilt... sisch na krass... mer denkts nemli nöd... will mrs nöd zwingend muen merke wenn eine uf kokain isch
sproblem isch eifach, dass kokain extrem vill billiger worde isch...
die jugendliche chönd sich das ez leischte
und ich kenn selbr es paar wo coci nehmed... das isch trurig. will kaput machts di glich, au wenns am afang vilicht nöd merksch

jep isch scho so, sgit viel meh wo's nehmend als ma vermuatat...isch a Szena-Droga worda mir Ziit...

aber wenn öpper wo du lang kennsch afoht Cola neh merksch es, will dia Person veränderet sich dadurch scho...wenn dia ganz Ziit mit ihra/ihm zämagsi bisch und denn föhnds plötzlich a rupfa, merkt ma's scho...

aber isch n Dreck...in Chur z.b. kriagsch uf dr Stross eher Coci oder Sügi als Weed...und das isch scho truurig...

M-A-Z
26.05.2005, 12:27

glaubsch dra?

würd säge in Kolumbie gahts meh ab!

nik
26.05.2005, 12:54

...züri het au relativ viel clubs pro iwohner, het en flughafe, isch rächt international und multikulti, usserdäm gits do cash ohne ende also was erwartisch??? und die huere bänkler rupfe eh wie staubsuuger... :D

nik
26.05.2005, 13:16
glaubsch dra?

würd säge in Kolumbie gahts meh ab!

du verwächslisch öpis, columbia produziert sicher am meiste, aber sie meint mit umschlagplätz äuä wo dases schlussändlich unter dLüüt chunt und do isch ZH sicher ganz vore mit debie, das chasch mer aso glaube...

im Facts isch vor paar mönet en bricht drüber gsi...

M-A-Z
26.05.2005, 13:22
dä einti Punkt hesch recht!
Kolumbie Produziert am meischte...
Ich bin dehtä gsii, hät tonne wiis lüüt wo dethä koki nehmed, d'dealer schüssseds dir ja nah. choscht nöd mal 10stutz und zwar rosa... isch doch voll krass...

und no öppis, mir sind ca 7 oder 8 millione mensche wo ide schwiiz läbed, wie gseht das uus wänn soviel i einere Stadt wohned...
koksed d'schwiiz dänn immer no am meischtä...`

Ja-roo
26.05.2005, 13:23
d'schwiiiz isch eh weltberüehmt was droge ahbelangt. Öb Lette oder KHA öb rupfe oder suuge, drum isch d'schwiiz s'emanzipiertischte Land ide Welt mit Drogeerfahrig, nöd was Produktion ahbelangt aber ganz sicher was de Konsum betrifft. Wenn mer xeht das z.B. England momentan mit dem Problem kämpfet wo mir vor xJahr im lette gha händ.

M-A-Z
26.05.2005, 13:32
vilicht verhältnissmässig

tas
26.05.2005, 15:34
...züri het au relativ viel clubs pro iwohner, het en flughafe, isch rächt international und multikulti, usserdäm gits do cash ohne ende also was erwartisch??? und die huere bänkler rupfe eh wie staubsuuger... :D

und offizier vode üüsere armee natürli au ;)

nei, isch scho z.t. so, bi eus uf de schiessi hani au scho chli pülverlireschtä gsichted..

tas
26.05.2005, 15:35
Original geschrieben von Ja-roo
d'schwiiiz isch eh weltberüehmt was droge ahbelangt. Öb Lette oder KHA öb rupfe oder suuge, drum isch d'schwiiz s'emanzipiertischte Land ide Welt mit Drogeerfahrig, nöd was Produktion ahbelangt aber ganz sicher was de Konsum betrifft. Wenn mer xeht das z.B. England momentan mit dem Problem kämpfet wo mir vor xJahr im lette gha händ.

hesch dämfall no nie was vonere stadt namens amsterdam ghört? döt gits ned nur coffeeshops gä ;)

nik
26.05.2005, 15:44
vilicht verhältnissmässig

...muesches natürlich scho im verhältnis aluege und ned zahlemässig ;)

dasders in columbie nocheschmeisse hani mer no dänkt, aber die händ trotzdäm meh devo, wenn sie's erfolgriech nach europa oder usa chöne verchaufe...

tas: hehehe, das isch natürlich ned z'unterschätze, i behaupte jo scho lang das en grossteil vode militär-gälder nach columbie goht :p

M-A-Z
26.05.2005, 16:05
wahrschindlich scho!
Anyway, Kolumbie isch es mega schöns Land!
Und schlussendlich chasch der überall Drogä bsorgä!

PSKZ
30.05.2005, 20:06
aeh nina wie tüür isch e gramm koka jetz und wie tüür isch en gramm koka früer gsi??

dynamikee
30.05.2005, 20:14
Original geschrieben von PSKZ
aeh nina wie tüür isch e gramm koka jetz und wie tüür isch en gramm koka früer gsi??

ig gloub 60.- u früener so 2 läppä, aber bi nid sicher, bi nid i derä szenä:hippie:

tas
31.05.2005, 09:27

tas: hehehe, das isch natürlich ned z'unterschätze, i behaupte jo scho lang das en grossteil vode militär-gälder nach columbie goht :p

als hettemer ned gnueg schnee ide schwiiz ;)

nik
31.05.2005, 09:52
Original geschrieben von tas
als hettemer ned gnueg schnee ide schwiiz ;)

...dä müeses ebe wägem tourismus ligge loh :p

Ja-roo
31.05.2005, 10:12
Original geschrieben von PSKZ

120 hüt ?????

Heimlifeiss
01.06.2005, 12:20
sorry aber ich känn gnau 2 lüüt wo trance losed und gnau die zwei sniffed. und ich känn öpe 40mal so viel lüüt wo hip hop losed und eifach suufed und kiffed.
jede vo eus weiss dass koks di härter droge isch als gras.

i de hip hop szene sött ned kokst werde? mädl, mach die augen auf!

ich kenn 12 & 13 jährigi (ohni scheiss!!!) wo sich das züüg scho inezoge hend...

aber 2, 3 mal im jahr chli rupfe schadet nöd... soferns bi dem bliibt!

tas
01.06.2005, 15:11
...dä müeses ebe wägem tourismus ligge loh :p

jäjo.. immer die drogetourischte, wo id schwiiz chöme :p :p

nik
01.06.2005, 15:13
Original geschrieben von tas
jäjo.. immer die drogetourischte, wo id schwiiz chöme :p :p

...gäu! rupfe die eus eifach de ganz schnee wäg, sauerei :p

robbin' rood
04.06.2005, 12:11
Original geschrieben von Ja-roo
120 hüt ?????

80.- bis 160.-

chunnt halt druf öb de synthetisches oder organisches willsch...das für 80.- het villicht mit dr ziit au no bits sugar drin. weisch so als danke schön vo diiler.

s'lustige isch, lüt uf könig erkennsch nid. ussert du kensch sie und d'symtom (vo dr droge) guet.will die wo sich an de parties imemr an'd nase länget, die hend überdrück im chopf wegem schall.
lüt uf könig sind meistens arg müesam, will si meine sie sige die geilste...

aber zu dem wo ich eigentlich ha welle sägä:

ice, ich glaub im spider, stoffwexel, rösti, Q, dachkantine, laby, supermarkt...etc, sind eh immer 80 prozent druf. trotzdem, für droge muesch glaub scho immer no bitz sueche. nur mit an eggestoo und warte bis dich en diiler frogt isches nid gmacht.
'uufruef an d'jugend: mehr selbst initiative'
;)

allgemein zu droge, wär mir verzellt kif eisch nid schlimm....haha. ich seg nid es isch en iistigs drooge, abe rkiff mole s ziitli lang nüm, und du merksch wie fest du dich vo dir selber entfernsch wen de stoned bisch.
'easy h ajo nur eis gsooge. isch io besser als eis rupfe'
>dasch io genauso ä flucht...

out

Lukaz
04.06.2005, 13:01
huere arm was dir laberet.....scheiss kokser

strikk
04.06.2005, 13:48
Original geschrieben von LiV

aber isch n Dreck...in Chur z.b. kriagsch uf dr Stross eher Coci oder Sügi als Weed...und das isch scho truurig...
bi euis au.

haha, gueti drogepolitik, würkli, momoll. props.

Vollmond
23.06.2005, 14:59

was meined ihr dezue?

Mhhh i ha friehner zimli in dere Trance, Hardstyle Sezene vrchehrt.. sisch zwar nie mi Wält gsi, aber dr Sound hani damals voll geil gfunde. Trotzdäm hani nie gspickt, gsnifft oder whatever! Es isch eifach so, dass d Lüüt Vorurteil hän, au gege d Ravers! Es heisst nit, wenn me ane Rave goht, dass me denne e Pillechopf isch. Genau so wenig heissts, dass me Cola snifft, wenn me HipHop oder House lost. Droge wärde überall konsumiert, in jedem Land, in jedere Szene, egal ob alt oder jung. Sisch au Witz z sage, dass dr Drogekonsum immer wieder stigt, vo Generation zu Generation. Also d Generation vo mine Eltere isch do chli jäser druff gsi ;-) Dorum sehn die das au zimli gechillt.. im Ändeffäkt muess jo jede sälber wüsse, waser will neh oder usprobiere.. glaub das het wenig mit Musik ztue.. das ische Istelligs- und Beiflussigssach. Die meischte sin halt Mitläufer. Wenns d Kollege mache, mache sies au ;-) Typisch ^^

Trotzdäm dänki, dass Erwachseni wo chli Grips hän, nit alles glaube, was vrzellt oder in de Medie publiziert wird. Usserdäm isches bekannt, dass Medie wie dr Blick zb sowieso alles übertriebe und nit wooretsgetreu wieder gän :)

Und jo.. jede seht halt die Realität vo Droge useme andere Gsichtspunkt.. das chunnt no drzue ;)

Leider channi aber nur bestätige, dass in gwüsse Clubs wie zb im OXA, zimli heftig konsumiert wird. Natürlich ischs nit überall eso. Aber ich ha au scho Lüüt dört inne gseh, au HipHopers, wo nur wäge Droge dört ane gönn.. das isch eifach nur no truurig :/ Dorum bini für gmietlichi Events, mit gmietliche Lüüt, wo au Fun ohni Droge chönne ha :p oder mit chli Alk und Weed ;P

In däm Sinn.. peace ;P

Vollmond
23.06.2005, 15:02
Original geschrieben von Heimlifeiss
i de hip hop szene sött ned kokst werde? mädl, mach die augen auf!

ich kenn 12 & 13 jährigi (ohni scheiss!!!) wo sich das züüg scho inezoge hend...

aber 2, 3 mal im jahr chli rupfe schadet nöd... soferns bi dem bliibt!

jahhhh ;-) die wenigschte chönnes bi 1-2mol pro joor lo, dass wüsse mr doch alli.. und denn frogi mi doch wirklich wieso me das nötig het ,) *tzzzz*

also alli drogelüüt tien mr eifach nur leid

Lartscho
23.06.2005, 15:36
rupfe = gröscht shit wos gyt. machsch nur dr chopf kaputt

Danielsson
23.06.2005, 15:37

Word!

De lieber eine schruubä u gmüätlich dä blaze!;):D

:hippie:

EphToDaRhyme
23.06.2005, 15:45
Original geschrieben von Danielsson
Word!

Miiini Meinig chöntsch nöd besser usdrucke :D

Vollmond
23.06.2005, 15:46

i glaub, die wo das mache, die hän schone kaputte grind ;P aber jo hehehe.. asichtssach he ;) i finds eifach nur hirngfiggt

Vollmond
23.06.2005, 15:48
Original geschrieben von Danielsson
Word!

genau.. schrüba rockz ;) und sowieso alles gechillt :p

Lartscho
23.06.2005, 15:58
KENG

CAS
14.08.2005, 03:08
ich bin stolz und meh selbstvertraue als jede KOKAIN-grind well ich da na nie gno han , ich has min mueter versproche dasch öppe seinzige verspreche wonni ighalte hann . .................... ich kauf Ihre glaub mal widr blueme

LKB
14.08.2005, 03:16
boo sheiss goggi!!

das stinkt!:kotz: