Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Schuh und Basketball Shops in London?!

the fouler
19.04.2005, 13:33
ey yo...

ich ganä etz dän uf london und han mal welä wüssä wär weiss wases döt so für schueh und basketball shops git!? wo die sind?! und öbs vilicht na e homepage däzuä git?!

thx schomal etz

aighhhht homes...

The Blaze
20.04.2005, 09:03
Känn kän einzigä! Aber suäch mal chli bi Google!

the fouler
20.04.2005, 11:26
han ebe nöd würkli viel gfunde! han aber gmeint voreme zitli isch schomal sonen thread um london ume gange... nur hani nüüt meh gfunde! aber ebe wär dankbar! :confused:

Danielsson
20.04.2005, 11:54
Original geschrieben von the fouler
han ebe nöd würkli viel gfunde! han aber gmeint voreme zitli isch schomal sonen thread um london ume gange... nur hani nüüt meh gfunde! aber ebe wär dankbar! :confused:

Voilà http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=10047

Aso am End vor Oxford Street hets rächt viu Basketball Shops, nur muäsch sehr guät luägä das nid ä gfälschti Ware berchunnsch!!!
I weiss grad nüm wie die Street heisst, aber eifach die vertikali am End vor Oxford Street!!!
Man, dr Name vo derä Stross liegt mir uf dr Zunge...

piiis

Onkel_Agathe
20.04.2005, 12:10
oi bi gad gescht heicho...

also findsch eifach viel sport shops...

check oxford street für shoes jbb und jd sports...

denn gitgz au no nöchi leicester square trainer shops (markespezifisch)...süsch machsch mer mol ä pm!

Danielsson
20.04.2005, 12:32
Wen geisch go Schueh choufä geisch id Oxford Street u dört när i Lade: SCHUH, isch billiger aus aui angerä wie Footlocker, JBB, JD etc.!!!

Onkel_Agathe
20.04.2005, 12:38
Original geschrieben von Danielsson
Wen geisch go Schueh choufä geisch id Oxford Street u dört när i Lade: SCHUH, isch billiger aus aui angerä wie Footlocker, JBB, JD etc.!!!

sho?

es git eifach bi footlocker und denä läde spez. actionä ha min s. carter tennis für 30 quids kauft=)

size? isch en andere my trainers...aber ebä die sind bi leicester square, covent garden...!

Zigi
20.04.2005, 12:44
Wen geisch go Schueh choufä geisch id Oxford Street u dört när i Lade: SCHUH, isch billiger aus aui angerä wie Footlocker, JBB, JD etc.!!! Jepp, dä Schuh isch ächt geil, ha mir sälber dete s'paar easy shoes (schuh's :D) zoge -und wie gseit, a dä Oxford Street findsch jeeenschtes zeugs!

Wägem cäsh muesch halt luege, zum teil sinds locker 10£ tüürer oder billiger als da... am beschte rächnisch z'erscht mal dä priis in CHF, suscht chas passiere dasd 80£ usgisch und dänn merksch dases dä glich schue i dä schwiiz für 150 hämmer (also öppe 65£) git!

Danielsson
20.04.2005, 12:44
Original geschrieben von Onkel_Agathe
sho?

es git eifach bi footlocker und denä läde spez. actionä ha min s. carter tennis für 30 quids kauft=)

size? isch en andere my trainers...aber ebä die sind bi leicester square, covent garden...!

Fürä S. Carter hani 50 £ zauht!!!
Wie machsch du das???hehe

Jo genau do isches ja: LEICESTER SQUARE!!!
das wär die street @ Fouler!!!

piiis

Danielsson
20.04.2005, 12:46
Original geschrieben von Zigi
Jepp, dä Schuh isch ächt geil, ha mir sälber dete s'paar easy shoes (schuh's :D) zoge -und wie gseit, a dä Oxford Street findsch jeeenschtes zeugs!

Wägem cäsh muesch halt luege, zum teil sinds locker 10£ tüürer oder billiger als da... am beschte rächnisch z'erscht mal dä priis in CHF, suscht chas passiere dasd 80£ usgisch und dänn merksch dases dä glich schue i dä schwiiz für 150 hämmer (also öppe 65£) git!

:yeah: so isches, dä Lade cha viu!!!hehe
Nur viu zwenig Platz unge innä!hehe

I ha für mi K-Swiss umgrechnet 125.- CHF zauht!
Dä fingsch hie gloubs nid billiger!!!

piiis

the fouler
20.04.2005, 18:57
okee okee! dankä viel mal... nur leider chumi etz nüm drus wo wele ladä isch... darum chan mer nöd eine schnell ä lischte mache? ach ich weiss ich immer mit de x-tra wünsch :D

und gits kei internet page vu denä lädä?

Zigi
20.04.2005, 21:51
okee okee! dankä viel mal... nur leider chumi etz nüm drus wo wele ladä isch... darum chan mer nöd eine schnell ä lischte mache? ach ich weiss ich immer mit de x-tra wünsch :D

und gits kei internet page vu denä lädä? Fuule siech! :D

Gang eifach mal ad Oxford Street... dä rescht gsehsch dänn dete, chunt geil!

offizielli page vo London (http://www.visitlondon.com/)
http://www.google.ch

Und suscht: enjoy a beer here and there and have fun -cheers!

the fouler
21.04.2005, 08:10
tja sorry bin echt fuul... nei nei easy! den ruum ich demfall eifach mal d oxford street us!

sind schueh, new era hüätli und so wiiter billiger?

Danielsson
21.04.2005, 08:52
tja sorry bin echt fuul... nei nei easy! den ruum ich demfall eifach mal d oxford street us!

sind schueh, new era hüätli und so wiiter billiger?

Äbe, für ä K-Swiss hani umgrechnet 125.- zauht, fürä S. Carter 130.- und fürä G-Unit ou 125.-!
Ha äs New Era Cap abägwärtet uf 20$...isch fasch am Schluss vor Oxford Street, sonä Shop wo eher amnä Bazar gliicht!!!hehe

Luäg gang eifach ad Oxford Street u de hesch chli d Ougä offä, aues angerä chunnt de vo elei:p!!!

Footlocker, Schuh, JBB, Burger King, KFC, Mc Donalds, Pizza Hut (Am Mittag so viu ässe wie inä ma:)) das isch sehenswärt!!!
:D

piiis u gniesses

Mano
21.04.2005, 09:10

und gits kei internet page vu denä lädä?

www.jdsports.co.uk
www.jjb.co.uk
www.footlocker.com

Onkel_Agathe
21.04.2005, 10:10
Äbe, für ä K-Swiss hani umgrechnet 125.- zauht, fürä S. Carter 130.- und fürä G-Unit ou 125.-!
Ha äs New Era Cap abägwärtet uf 20$...isch fasch am Schluss vor Oxford Street, sonä Shop wo eher amnä Bazar gliicht!!!hehe

Luäg gang eifach ad Oxford Street u de hesch chli d Ougä offä, aues angerä chunnt de vo elei:p!!!

Footlocker, Schuh, JBB, Burger King, KFC, Mc Donalds, Pizza Hut (Am Mittag so viu ässe wie inä ma:)) das isch sehenswärt!!!
:D

piiis u gniesses

het ich au no sölä...han 25 für mis new era zahlt aber sheiss der hund drauf isch 2 stund v orem abflug xi han kei nerve meh gha...

dä s. carter isch uf 29.99 abegsetzt xi:cool:

und ah jo fouler stig leicester square us und lauft richtig dean street a dere stross also es ganze guartier hets versch. shops.

und denn ebä oxford street...

cheers

soda
21.04.2005, 13:55
schau mal unter http://www.urbanation.net/city.asp?+_root.lid=&cid=1

da hats extrem viele, super tolle tipps zu london, New York, Tokyo, Paris und Berlin.

viel spass!

Tase
24.04.2005, 16:58
http://www.streetsensation.co.uk/oxford/os_n01.htm

chasch di ganz Oxford street scho mal vor aluege ^^ beschte läde sind den verlinkt usw hf

Tase
24.04.2005, 17:29
-Carhartt
56 Neal Street, WC2
Tube Covent garden
11-18/19

-Urban Outfitters
36-38 Kensington High Street, W8
Tube High Street Kensington
10-19/20

-Offspring
60 Neal Street, WC2
Tube Covent Garden
10-18/19

-SCHUH
200 Oxford Street, W1D 1NU
Marble Arch Tube Station
10/12-18/20

-Niketown
236 Oxford Street,W1D 1NU
Marble Arch Tube Station

-J-D Sports
172 Oxford Street,W1D 1NJ
Marble Arch Tube Station

-J-D Sports
268-269 Oxford Street,W1R 1LD
Marble Arch Tube Station

-J-D Sports
145 Oxford Street, W1R 1LD
Marble Arch Tube Station

-JJB Sports
The Plaza 120 Oxford Street, W1D 1LT
Marble Arch Tube Station

-Outlet
The Plaza 120-70 Oxford Street, W1D 1LT
Marble Arch Tube Station

-NikeTown
Regent Street eastside

the fouler
24.04.2005, 19:28
@ tase danke viel mal... das chani definitiv bruuche!

priislag wie isch die?

Tase
25.04.2005, 12:01
Chans der au ned gnau sägä. Offspring und Carhartt sind teils billiger als bi eus. Urban Outfitter eher türer.
SCHUH chasch: www.schuhstore.co.uk; niketown findsch sicher irgendwo uf www.nike.com, J-D und JJB Sports hends glaubs obe schomal erwähnt
Outlet isch sicher billig outlet hald ;D vil spass

zara
25.04.2005, 22:06
Carthartt shop shafft en shwizer,basler wenn er na det ish :)

sush bish i dere strass(neal street) zimli guet dra was special edition aghat>nike,adidas usw. shops like SIGN!!!!!wow
teils au usverkauf...

sush mush nu fröge i irgendeme ''szene shop'' helfed der eh

nice time*

Danielsson
26.04.2005, 16:05
Gang zum Burberry nöchi Harrods u obe inä schafft ä Dütsche u dä isch rächt easy u lost ou Rap, kennt d Schwiiz voraum Biel wägem :kiffer: u seit dir was wo günstig isch, het mir huärä viu so Hip Hop Stores ufgschriebe, ajo, u seisch ihm de no ä Gruäss vo mir;)!!!

piiis

soda
26.04.2005, 19:37
en chline usflug uf brixton abe lohnt sich susch au immer wieder. nimmsch d'victoria line bis ändstation im süde.

Tase
07.05.2005, 17:34
ja bin gad haicho vo london danke für dä tip mitem italienische restaurant isch echt sehr guet gsi chani au nur witerempfehle. suscht was so shops abelangt han gseh dasd im size? au na gueti schue findsch suscht ja nealstreat im covent garden hald hets vil läde mit gaile schueh.
peace