Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : wer isch de schlechtischti writer vo zürich wos jemals geh het?

Bigbelly
19.04.2005, 18:33
wer isch de schlechtischti writer in züri wo'sn jemals geh het?

...fürmich ganz klar de wo immer mit de guns und em smith gaht go male de VECS 1 ....

Lartscho
19.04.2005, 18:53
de wryter :rolleyes:

hanshollenstei
19.04.2005, 18:57
MD... will sie OE bited und au so eine uf zwanghaft "andersch" sii mached!

Bigbelly
19.04.2005, 19:03
ich glaub de hans h. isch vo md..und het es huere problem mit oe will sie momentan gas gend..und es enlichs konzept hend wie md!!!hahahaha

Patrock
19.04.2005, 19:09
Harald Nägeli.
Klarer Fall.

hanshollenstei
19.04.2005, 19:50
Nei... nei... ig weiss jo ou ned was ihr meined! Aber wenn ig bi MD wär, wär ich chum i somme Forum... (hoff ich mal)
U i muen eifach au mal namal sägä, das oe eifach ooooohooooaare krass isch! I mein wer vo üüch hät scho so fetti Pieces wie sie.... Ich nöd... Aber dä Kolleg vo dä Wesside Wankstas seit au das sie krass seged und dä hät mit sim töffli scho deftigi Backjumps abgstyled!

Auso säg ich num eis: Rock on! Olle Entenscheisse!

SKATE OR DIE! Punk 4 EVER! Cya i'm Out!

Early80s
19.04.2005, 19:51
Deal CNS

fers
19.04.2005, 20:00
Original geschrieben von Patrock
Harald Nägeli.
Klarer Fall.

DÄ ISCH KULT
:kiffer:

Rino
19.04.2005, 20:08
Original geschrieben von Early80s
Deal CNS

:) chli vo dä altä schuäl! hä?

Early80s
19.04.2005, 20:18
Original geschrieben von Rino
:) chli vo dä altä schuäl! hä?

Ich weiss nöd wie alt das du bisch...
aber Alti Schuel Swiss Graffiti isch 1983/84 - 1989 für mich...
Respect a die wahre Pionier...!

Deal hät sich so 97-2000 als Writer versuecht , malt de schlächtischti Style,grossi Frässi... und hät mit ''jedem'' Puff gha...:D

nachtaktiv
19.04.2005, 20:23
also de dresto isch ja es hammer toy er hätt zwar härti spots aber was bringt dass wemer es verdammt grusigs tag macht und eifach schnell schwarzi lines rund ume zieht und den meint es säg es graff oder was au immer also dem sött de six kei dose meh verchaufe oder d writers sölled luege dass de weg vo de bildflächi chund wer gern debi de huere drogechopf go ufmische
peazzzz:kiffer: :kiffer:

cruze
19.04.2005, 20:27
wer isch denn din favorite early80s?

steve? meedee? magic? bost? gen? ashes? ant? crazy paint? andi210? crab? shan? lord? james? crez? pro? kyne? crab? coe? pharao? takit? done2?

Early80s
19.04.2005, 20:28
Original geschrieben von nachtaktiv
also de dresto isch ja es hammer toy er hätt zwar härti spots aber was bringt dass wemer es verdammt grusigs tag macht und eifach schnell schwarzi lines rund ume zieht und den meint es säg es graff oder was au immer also dem sött de six kei dose meh verchaufe oder d writers sölled luege dass de weg vo de bildflächi chund wer gern debi de huere drogechopf go ufmische
peazzzz:kiffer: :kiffer:

Ich mach mit...Dresto isch würkli mega weak...
chan sini Kack-Characters nöd aluege...

Early80s
19.04.2005, 20:32
Original geschrieben von cruze

steve? meedee? magic? bost? gen? ashes? ant? crazy paint? andi210? crab? shan? lord? james? crez? pro? kyne? crab? coe? pharao? takit? done2?

naja...schwer z'säge...aber Takit isch de ultimativi King für mich! ashes isch au...:D ok du weisch das ja...LOL
Pro isch meh dä Tagger gsi, oder...?
Kyne,Coe,Andi210,meedee seit mer ehrlich gseit so spontan grad nüt...hmm

Crazee
19.04.2005, 20:42
naja...schwer z'säge...aber Takit isch de ultimativi King für mich! ashes isch au...:D ok du weisch das ja...LOL
Pro isch meh dä Tagger gsi, oder...?
Kyne,Coe,Andi210,meedee seit mer ehrlich gseit so spontan grad nüt...hmm

early, early du besch ned öpe de ashes? da het ech ja burner respekt vor dir? besch ja jetzt mega en bezness typ ede reklame gell du...

Early80s
19.04.2005, 20:46
Höö??
sorry verwächslig...Afshen hani gmeint..isch ja au unter XXX besser bekannt gsi...
nei ich bin nöd eso alt...

Wildstyler89
19.04.2005, 20:55
ich wür ä säge, de harald nägeli isch so eine vode schlächtiste grafitti sprayers wos je gä hät.
susch dresto, auto und vim sind ä voll schlächt, aso vo minnere meinig her....

Crazee
19.04.2005, 21:01
Original geschrieben von cruze

also er pappnasene ech seg öch jetzt mal wer keng esch gse en zöri, also ned ich, sondern men götti de esch nämli mal be de wildwriters gseh ond das het er mer verzapferet vorher am phone aufgepasst cruze:

keng off everytime en zh esch de gen! punkt aus. seni throw ups burnt nach 20 jahr na ken dick in zöri. sini tags au. zwar send sini letters am afang sehr bando ensperert gseh aber na ja...

ned zvergässe esch au de Ecrof, sehr geili letters ond characters.

takit esch au king, het wohl am meischte met sem style en zöri beeiflusseret.

lord, zu sinä glanzziita sehr geili sache gmacheret, jetzt kle os de übeg.

de DER isch au en sehr en innovative writer gseh, wörkli hert styles gmacht wo de ziit vorus gseh send.

de einzeg aktive keng zorzeet esch hötzotags de CHUBS, de beschte styles en town. ondd erscht na off steel.

also ech cheggere ned ganz was men götti da gsegeret het, kenn nu de name chubs, de rescht hani na nie ghört...
seged die oi was???

ben doss. crazee

cruze
19.04.2005, 21:26
Original geschrieben von Crazee
also er pappnasene ech seg öch jetzt mal wer keng esch gse en zöri, also ned ich, sondern men götti de esch nämli mal be de wildwriters gseh ond das het er mer verzapferet vorher am phone aufgepasst cruze:

keng off everytime en zh esch de gen! punkt aus. seni throw ups burnt nach 20 jahr na ken dick in zöri. sini tags au. zwar send sini letters am afang sehr bando ensperert gseh aber na ja...

ned zvergässe esch au de Ecrof, sehr geili letters ond characters.

takit esch au king, het wohl am meischte met sem style en zöri beeiflusseret.

lord, zu sinä glanzziita sehr geili sache gmacheret, jetzt kle os de übeg.

de DER isch au en sehr en innovative writer gseh, wörkli hert styles gmacht wo de ziit vorus gseh send.

de einzeg aktive keng zorzeet esch hötzotags de CHUBS, de beschte styles en town. ondd erscht na off steel.

also ech cheggere ned ganz was men götti da gsegeret het, kenn nu de name chubs, de rescht hani na nie ghört...
seged die oi was???

ben doss. crazee

crazee... du muesch mir glaub nüüt erchläre...

gen: also bando-inspiriert isch ä chli untertriebe... :) uf all fäll het er d'writerszenä dazumal prägt!
spöter denn rammelzee...

ecrof: klar... dä einzig wari einzelkämpfer mit emä fettä style!

takit und kyne: chasch minere meinig na zu derä ziit gliichstellä!

lord: du wagsch äs, än lord z'kritisierä?!

der: einä vo denä, wo style meh als gspührt het!

chubs: kommentarlos... klar!

aber vo wäge züri prägt... nöd vergesse:

steve: dazumal king...
rocmen: innovativschte im style!
crazypaint: king of characters!
shan: characters und wildstyles!
pro: het übrigens au än unverkennbare style gha...
au wenns lokiss-ähnlichkeite gha het... trotzdem innovativ!

Early80s
19.04.2005, 21:32
was meinsch gnau mit Rammelzee...isch ja meh de Rapper als Writer gsi...dezue no sähr abstrakte Style...
chasch mal es Pic. vo neme typische Kyne und Pro Bild poste..?
Pro Tags git's immerno in Züri...findi cool !

Crazee
19.04.2005, 21:47
ok cruze, kyne/seek/angel isch au fett gseh laht men götti osrichte...

wie au de james vo rocmen.

und de shan, wo den ja metere andere krew gut abgangeret esch...

Bigbelly
19.04.2005, 22:21
hehehe ich frage aber wer isch scheisse?...nöd wer isch 1986aktiv xi...

Lartscho
20.04.2005, 00:34
tfl heimer vrgässä (uster nord) :o

The Blaze
20.04.2005, 08:01
Harald Nägeli.
Klarer Fall.

Original geschrieben von Lartscho
tfl heimer vrgässä (uster nord) :o

Word up!!

GANTER
20.04.2005, 08:32
di schlechtiste writers findi bis jezt also ganz klar dä dresto und dä deal!

di geilste writers ganz klar dä
CHUBS
ZIMOK
IGOR
LORD
AMIK

Nörgler
20.04.2005, 08:56
wer schomal mit dä s'7bä in oder vo richtig rappi gange/cho isch weiss vo was i rede

pics

ächt hässlich.. weiss nüd wär/was dä/diä isch/sind abr es isch rächt hässlich.

piis
nörg

--NOTE--
20.04.2005, 13:42
haha ier chind, wener wirklich dä meinig sind dä nägeli sig schlächt gsi de hender so öbis vo kei ahnig... är hed ja nitemal styles gmacht... ier sind so luschdig hie!

RuFUs
20.04.2005, 16:54
3.Mose 27,33 : 27,33 Man soll nicht fragen, ob es gut oder schlecht sei, man soll's auch nicht auswechseln. Wenn es aber jemand auswechselt, soll beides heilig sein und darf nicht abgelöst werden. .......

denkt nach......

hanshollenstei
20.04.2005, 18:17
Dres und OE sind beidi Kings! Dä Dres checkt eifach dä "Ugly Style" na es biz besser... Ig weiss au nid was ihr gäg di beide heid! Klar OE hät zu 90% scheiss Pieces und dä Dres au... Aber die scheisse wo sie mached isch ebe di richtigi scheisse, seit dä Kolleg vo dä Wessis!
Ah ja richig geil find ich au na dä "Wanky Tanky"...! Dä isch doch ohoooore fett? Oder nöd?

Rock on!

NISNU
21.04.2005, 01:42
DU DÄNK DU TOY

spak
21.04.2005, 15:17
Ich weiss nöd wie alt das du bisch...
aber Alti Schuel Swiss Graffiti isch 1983/84 - 1989 für mich...
Respect a die wahre Pionier...!

Deal hät sich so 97-2000 als Writer versuecht , malt de schlächtischti Style,grossi Frässi... und hät mit ''jedem'' Puff gha...:D

scho nonig so alt, dass ich 83/84 scho alles mitverfolgt han....

hans eigentli au nöd wegem Deal selbergmeint gha, sondern will die meiste Kids i dem Forum d'sache wo vor 6 bis 7 jahr gsi sind scho garnümm kännend.:)

freshlike-AHHH
21.04.2005, 15:26
FIGGED EUI, HARALD ISCH KENG !!!!!!!!!!

UND DRES Dä SACK HäT EIFACH DIä
BESCHTE SPOTS.

MICH ERFREUT SIN DRANG NACH WüESCHTEM.
DAS MUSS ICH IHM WOHL HöCH AARäCHNE.

Early80s
21.04.2005, 19:36
Original geschrieben von spak
scho nonig so alt, dass ich 83/84 scho alles mitverfolgt han....

hans eigentli au nöd wegem Deal selbergmeint gha, sondern will die meiste Kids i dem Forum d'sache wo vor 6 bis 7 jahr gsi sind scho garnümm kännend.:)

ja da häsch du rächt...neui Generatione rücked nach...

fonky.one
22.04.2005, 13:58
Original geschrieben von Wildstyler89
ich wür ä säge, de harald nägeli isch so eine vode schlächtiste grafitti sprayers wos je gä hät.
susch dresto, auto und vim sind ä voll schlächt, aso vo minnere meinig her....

vim=vandalsinmotion??
meinsch das ernscht? *muuahhhahahah* :brille:

kicker
23.04.2005, 00:45
dresto mit grossem abstand

Wryter24
23.04.2005, 15:24
muahaha merci Lartscho ich fühl mich gehrt nocheme halbe Johr abwesenheit immer no i erinnerig zsi.

Uster Nord Rulez !!!!!!

Und dini mutter liebt min Dick.

Stylefile
23.04.2005, 16:53
Hey Writer24 was lauft mit dim Shop???

RuFUs
23.04.2005, 18:17
Er spricht in seinem Herzen: «Ich werde nimmermehr wanken, es wird für und für keine Not haben.» b 7Sein cMund ist voll Fluchens, voll Lug und Trug; seine Zunge richtet Mühsal und Unheil an. 8Er sitzt und lauert in den Höfen, er mordet die Unschuldigen heimlich, seine Augen spähen nach den Armen. 9Er lauert im Verborgenen wie ein Löwe im Dickicht, er lauert, daß er den Elenden fange; er fängt ihn und zieht ihn in sein Netz. 10Er duckt sich, kauert nieder, und durch seine Gewalt fallen die Unglücklichen. 11Er spricht in seinem Herzen: «Gott hat's vergessen, er hat sein Antlitz verborgen, der wird's nimmermehr sehen

tag-style
24.04.2005, 15:16
de cruze het glaub wikli en anig vom hiphop. abr tschegsch au so sache wi headspin und so? ich bin no rächt fan worde vom cruze will er da drin öis alli teached. "ich weiss noch genau wie das alles begann, die gedicht von cruze war für mich wie ein telegramm".

mit em oldschool, sorry, ich glaub nöd dases in dr schwiz vorem 95i scho writers gee het. isch gar nid meglech, will s het den no gar kei montana gä und wi wosch taggere oni spraypaint?

cruze
24.04.2005, 18:52
wieder einä wo all verarscht?

ja vor 1995 hämmer cans no selber gmacht...
händ diä denn verschiedeni näme geh wiä sparvar, krylon, marabu, altona usw. geh... :)

tag-style
24.04.2005, 18:58
fendere ech voll fett dass du ali chasch me de desceplenes teachere. wenn ech nöm newschool ben wott ech zersch trueschool werdere ond nacher velecht en realkeeper. fendes no fett das endlech mal eine da serious-hop machered of em aiiiights.
ech glaubere dass de cruze bald de kengs esch ofem aights well er zeigered das er guet chan taggere. (big up to cruze).

ech han höt ned chönre schlafre well ech en bengeli grouchered han ond denn esch mer vol bespleffered d idee cho , mr chentet da of aights en graff-club machere, ergend epis met qualitätssecherheit, so güetesigel-style schissgeil, was meineresch cruze?

nachtaktiv
24.04.2005, 21:36
Harald Nägeli.
Klarer Fall.

harald nägeli hätt ja au graffs gmacht
wenn du meinsch:hmmm:
aber hätt scho öpis aber den eher de dresto und nerz und so kack

cruze
25.04.2005, 10:01
Original geschrieben von tag-style
fendere ech voll fett dass du ali chasch me de desceplenes teachere. wenn ech nöm newschool ben wott ech zersch trueschool werdere ond nacher velecht en realkeeper. fendes no fett das endlech mal eine da serious-hop machered of em aiiiights.
ech glaubere dass de cruze bald de kengs esch ofem aights well er zeigered das er guet chan taggere. (big up to cruze).

ech han höt ned chönre schlafre well ech en bengeli grouchered han ond denn esch mer vol bespleffered d idee cho , mr chentet da of aights en graff-club machere, ergend epis met qualitätssecherheit, so güetesigel-style schissgeil, was meineresch cruze?

isch mer eigentlich langsam gliich, was ihr mached...
... aber das mit äm king wär scho no cool... chumi denn au so ä richtigi chrone über?

Vitamin A
25.04.2005, 10:29
ich bin ibildet und das zurecht will ich bin de best.

schlechtist writer, de hübsch burscht wo de thread het ufta.. ;-)

Bigbelly
25.04.2005, 11:35
..JAJA ich weiss dass ich hübsch usxeh!..

freshlike-AHHH
25.04.2005, 11:51
...ich au.. :p

RuFUs
25.04.2005, 12:44
Original geschrieben von freshlike-AHHH
...ich au.. :p
18Und Gott der HERR sprach: Es ist nicht gut, adaß der Mensch allein sei; ich will ihm eine Gehilfin machen, die um ihn sei. 19Und Gott der HERR machte aus Erde alle die Tiere auf dem Felde und alle die Vögel unter dem Himmel und brachte sie zu dem Menschen, daß er sähe, wie er sie nennte; denn wie der Mensch jedes Tier nennen würde, so sollte es heißen.

Crazee
25.04.2005, 20:36
ech fends uhore aigtheli dass neui gsechter wede tagstyler da so kommunizeret und alti hase we de wryter24 ond de vetamenMoa (oise Bizzybusinezzmään) au weder am start send.

so setts si e riesä community.

ond hend kle respekt vorem cruze er esch en oldskoolwryter wes fascht ka me get. au wener er vellecht nöm so öp tu date esch en sache gräff em 05...

peace ben dos, moss na en BJ go abcheggere jetzt..

20voreis
26.04.2005, 07:47
:D :D :kiffer: winä grossi familie hahaha

Vitamin A
26.04.2005, 19:23
bigbelly.. wieso schriebsch du mir pm wenn ich dir nöd mal antworte chan will du das anschiinend nöd wünschisch?
:wtf:

hoeseler
27.04.2005, 09:34
sind mal ruhig und machet selber öbis. Immer die hure disserthreats. Fallt euch eigentlich nüt bessers i.

Vitamin A
27.04.2005, 10:46
Original geschrieben von hoeseler
sind mal ruhig und machet selber öbis. Immer die hure disserthreats. Fallt euch eigentlich nüt bessers i.

nei momentan fallt mir gad nüt bessers i und dir?
weisch ich und de bigbelly sind denk dicki buddys de beef da ihne isch nur zum euse fame pushä... pff.. du hesch scho kei ahnig.. immer die hater.. absurd

154er
27.04.2005, 13:25

ich finde ,das muesch du em cruze sägeä.
sit er da ine mit sim newschoolwüsse blufft,verchunt irgendwie alles so.irgendwie.shame on you mister cruze!!

tag-style
27.04.2005, 14:45
ech fendre s au schad das de croz sech ned tot engagierere för en enterkoltorelli deskussion. s gat ned om tolerance e de desceplenes en erschter linie, sondern drom das mer verstendnis hend för de andre desceplenes. esch ergndwie en frag vom wildstyle wo mer het fendre ech, egal was för outlinez mer em tags machered. mene meinig.

hoeseler
27.04.2005, 15:57
Original geschrieben von Vitamin A
nei momentan fallt mir gad nüt bessers i und dir?
weisch ich und de bigbelly sind denk dicki buddys de beef da ihne isch nur zum euse fame pushä... pff.. du hesch scho kei ahnig.. immer die hater.. absurd

Mach du gschieder mal dini site wo gross prolaget hesch. Dis muul isch meilewit grösser als dini skillz in Sache Graffiti.

Vitamin A
28.04.2005, 15:17
Mach du gschieder mal dini site wo gross prolaget hesch. Dis muul isch meilewit grösser als dini skillz in Sache Graffiti.

ich het gern en cheesburger, so eine für zwei stutz und es chlises cola!

Stylefile
28.04.2005, 18:06
Okay Chendergarte isch glaubs ehnder was för de Papierkorb...