Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Tickets Non Phixion


luckysau
19.06.2004, 15:38
Hey Jungs und Mädels,

Es gibt noch einige Tickets an der Abendkasse!!

HEUTE, 19.06.2004, Toni Molkerei Zürich

Legends USA Party
Live: NON PHIXION (NY), Q-Unique (Arsonists), special CH Guest!
DJs: HighTime, DJ Team Stylebox1658, Luke Adope, Stef, Dolphin

Vorverkauf läuft bis 20.00 Uhr an den SBB Bahnhöfen (z.B. HB)

Mer gseht sich....

Gruess

luckysau :)

Proof
19.06.2004, 16:42
ich han ebe niemert wo mit mir ahnegaht! ich bin 17i und wott unbedingt as non phixion! nur wägem ill bill und em q-unique... scho geschterd bi blackalicious isch es geil gsi...
wär wott mit mir gah? bin ersch 17 aber en versuech isch es wert

ciro
19.06.2004, 17:06
ticketpreis ?

subtile
19.06.2004, 17:54
ich ha am ticketcorner 35.40 zahlt--- AK weissi nid... glaub 30.-

scope
19.06.2004, 18:26
Original geschrieben von Proof
ich han ebe niemert wo mit mir ahnegaht! ich bin 17i und wott unbedingt as non phixion! nur wägem ill bill und em q-unique... scho geschterd bi blackalicious isch es geil gsi...
wär wott mit mir gah? bin ersch 17 aber en versuech isch es wert

geit mr glich. i ga itz aber nur is BBQ wosech es paar genosse träffe... süsch chunsch dert häre

ciro
19.06.2004, 19:28
so, grad nos ticket gholt am tickecorner am sbb.. 35,40 scho ä wengli tüüür

pseudonym
19.06.2004, 19:36
mhuaha, dä ticket- vorverchauf am billeteggä isch ja d härti... han 5 tix welä chuafä und dänn chunt si, sie brüchi für all 5 ä id... lol. das isch vo dä toni so bestimmt wordä, dass kei tix a "under-18-jährigi" dörfed vergäh wärde... tzz...

naja, mir ischs ja egal sie hät mr dänn diä tix glich gäh, ohni mini lüüt z xeh...

ciro
20.06.2004, 13:10
aber bis auf den etwas kurzen Q-unique/Non Phixion auftritt, war das ganze eine reine lachnummer !

em was waren das den bitte für bier preise becks 8sfr - 5€ da bekomme ich in d-land nen ganzen sixer gekühlt an der tanke !

vorprogramms dj, hat der eigentlich mal einen übergang hinbekommn:D und von der "usher" aftershow party nicht zu sprechen..

und warum will der scheiß ticketcorner 5,40 sfr mehr als die Abendkasse, find ich abzocke :hmmm:

weiß jemand was da abging wegn bullen etc..:confused:

reezer
20.06.2004, 13:33
Original geschrieben von ciro
aber bis auf den etwas kurzen Q-unique/Non Phixion auftritt, war das ganze eine reine lachnummer !

kurz? sie waren ca. 1.5 stunden auf der bühne... ok... auch schon längere shows gesehen, aber das geht in ordnung...


em was waren das den bitte für bier preise becks 8sfr - 5€ da bekomme ich in d-land nen ganzen sixer gekühlt an der tanke !

naja... ist wirklich teuer, sehe ich gleich...
ist aber leider gottes in diesem club normal und auch in vielen anderen clubs nicht besser... zudem hat es offenes bier für 5.- chf gehabt so viel mir ist...

und warum will der scheiß ticketcorner 5,40 sfr mehr als die Abendkasse, find ich abzocke :hmmm:
naja... die müssen halt auch etwas verdienen...

weiß jemand was da abging wegn bullen etc..:confused:
irgendwelche idioten haben von aussen auf die scheiben der toni molkerei geschossen... keine ahnung mit was... steinen, flaschen etc...

young gotti
21.06.2004, 15:41
sorri ciro aber was bist denn du für einer? du beklagst dich da über dinge, die völlig normal sind...

konzerte sind teuer, wenn du billig saufen willst, nimm das zeug selbst mit, tankstellen gibts auch in der schweiz...diese djs sind bekannt als jiggy/av8partybeatbringer...
und das konzert war tight, ill bill und sabac red brachten neue solotracks, gute non phixion songauswahl und dann noch der greis track..was hast du denn erwartet?
peace

poetical
21.06.2004, 15:50
Original geschrieben von reezer

... zudem hat es offenes bier für 5.- chf gehabt so viel mir ist...


Hett's gha ja.

Was mi chli gstresst hett isch dass sie ersch so spät si cho. Shit hani denn scho eine am Sänder gha. Aber d'Songuswau hani o sehr geil gfunge. Aus Zuegab no Black Helicopters isch ja wou Hammer gsi.

luckysau
21.06.2004, 16:00
@poetical

chasch da naläse zum dini frag z beantworte :-)

http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=4869&perpage=20&pagenumber=2

poetical
21.06.2004, 16:04
Ha's gseh, merci. Gar nid gwüsst das me ds Züri so soziau isch :D Gloub nid das me ds Bärn wartet bis au Lüt dinne si. Cha mi aber o tüsche.

luckysau
21.06.2004, 16:09
hahahaha....
ich chume ja au usem aargau! det lernt mer halt no uf d lüüt z warte :)

Jigga
21.06.2004, 16:20
bullen...


haha, absolut lächerlich.. irgend en chlinä pisschopf, wo vilicht es bier z viel trunke hät, hät agfange en stei gäg türe z schiesse... irgendwen isch d schibä kabut gsi, und den häter no mitä hand inäghaue... man isch dä behindert gsi.. und ufs mol stönd 3bulleauto döte, und dä het sich scho lang verpisst gha... naja... die heutige jugend:rolleyes:

konzert isch voll i.O gsie!

luckysau
21.06.2004, 16:27
@ Jigga
ja nöd ganz...aber möcht das nöd wiiiterkommentiere...er wird straf becho... :)

young gotti
21.06.2004, 16:38
..jaja die jugend..geil hani au gfundä, dass di ganz zit sirene vom notusgang agangä sind....

Jigga
21.06.2004, 16:40
oke, was dinä glaufe isch weissi nöd, aber das woni gseit han, bezieht sich uf dusse (woni gse han)... scheiss uf dä und ali wo dran beteiliget gsi sind...