Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : äut näu

Tonik
19.06.2004, 23:21
yee Leutz...ids darf i sä ändlech vorsteuä -> Local Underground (http://www.unbekannt.whoever.ch/local_underground.jpg)

Uf derä CD präsentierä sech teuls bekannteri und teils sehr unbekannti :D Künstler us Bärn und Umgäbig. 15 Tracks...11 Crews...1 Liebi. Eifach wüu mir bock hei gha öppis ud d'Bei z'steuä. Wiä leben füä HibHob ;)

-> z'Bärn im Ace Rec., Chop Rec., Lollypop und im Layup...für 15 Bucks. Quasi gratis :D

Tha's all - peace!

mc rassko
19.06.2004, 23:57
cooli sach merci

scope
21.06.2004, 08:11
gueti sach.

da ig se scho ha chanis nur empfäle

chekkit

poetical
21.06.2004, 08:13
*push*

Geili Sach das Teil zieht's nech ine u flashet ab derzue. So Sache sött's viu meh gä.

scope
21.06.2004, 08:27
jo choufets näch würklech.

het aui mini lieblings 2004-er CH-Träcks druff...

bhautets roh

Bschiisär
21.06.2004, 08:54
Ich will einei, wär schickt mer eini?

Poetical, geilä Siäch..bittebitte..schickmer es Mail mit dinrä Kontonummerä..chunsch diä 15.- Schtutz über und na en schnägg däzue für en Kaffi und d'Porto-umtriebs-choschtä..däfür schickschmer sones Teil zuä..okee??

Radical
21.06.2004, 09:06
Juhuu, ich han eini!
Hät es paar sehr geili Tracks druff.....mini Tops sind der vom Pan (ig bhautes roh.....) und der vom Sirus Curse, nur scho wäget dem hammerschöne Gitarre-Sample / Melodie....

S git au 2,3 Lieder womi weniger aspreched (Mad Group und öööhm, der Name grad entfalle)....aber im grosse und ganze en sehr hörenswerti CD.....

Gnauers Feedback hani persönlich scho abgeh am poetical....

Und ich finde au die Idee super,......!!!! Propz nach Bern-City!

Lord Flow
21.06.2004, 11:41
*push*

u gad no einisch ufe, hehe. Isch nämlech würklech e geili CD, lohnt sech definitiv zum inezieh.

I hoffe itz eifach das dr Name wo em Radical entfaue isch nid unbedingt mir si gsi, aber chani mr gar nid vorsteue :cool::D

Piiz

mariudjohanna
21.06.2004, 11:52
inezieh das züg, hett würklech äs paar gäbigi sache drbi.

Radical
21.06.2004, 11:55
Original geschrieben von Lord Flow
*push*

u gad no einisch ufe, hehe. Isch nämlech würklech e geili CD, lohnt sech definitiv zum inezieh.

I hoffe itz eifach das dr Name wo em Radical entfaue isch nid unbedingt mir si gsi, aber chani mr gar nid vorsteue :cool::D

Piiz

so who is you?

poetical
21.06.2004, 11:55

Nö, nö är meint Lul DXE, hoffi itz mau für ihn :D

Lord Flow
21.06.2004, 12:17
Original geschrieben von poetical
Nö, nö är meint Lul DXE, hoffi itz mau für ihn :D

Hoffi doch schwär o, hehe.

@radical: member vor S10, Liidensgnosse vom poetical, du hesch ja schins scho mit ihm diskutiert, i wär auso o eine vo dene;). Aber mit Pan u Sirus aus Favorite bisch mr scho rächt sympathisch, wär auso o ir Ornig wes üs würd träffe mit dire Kritik.

Piiz

Dirty Fifty
21.06.2004, 12:24
mau ga choufe das zügs... ghört ja ou nienä das das dusse isch ussert hie...

chlini frag da dä "lul dxe" cha dä öppis? dir wüsset i bi nid fan vo 7962 aber dä chunt ja gloubs us däm umfäud??

Tonik
21.06.2004, 12:43
yee
nei, LUL DXE chunnt eigentlich überhoupt nid usem gliiche Umfäud wie 7962...ussert du versteisch unger Bärn-West es "Umfäud" ;-)...Nei im Aschi. Het nüt mitenang z'tüe. Aso mire Meinig na het dr LUL DXE schwär öppis ufem Chaste. Aber ds muess jedä für sich entscheidä.

Vo mir us gseh hets für jedä Gschmack öppis dr bi. Oh mir gfaue Pan und Sirus am bestä. 2Liga findi oh e Sunneschiin am Raphimmu. Haut mau oh chli züg wo me nid grad kennt. Git ja scho gnue Sampler mit de Promis. N'est-ce pas?

übrigens...7962 het am 26.6. im Tscharnerguet Plattetoufi. YEE! Bi haut e Lokau Patriot :D

scope
21.06.2004, 12:59
auso mini favorite

strichpunkt - fiktion
stärke10 - rap mau
UnBKnt - i kenne kene
Pan - i bhautes roh
sirus curse - ??

LUL DXE fingi nid übu vor message... het aber ei rhyme dinne woni nid ma verlide u dä isch SCHWUL uf COOL grappt... tja.

aber i würd mou meine das sech 15 stutz scho elei für mini lieblingstracks lohne, und die angere tracks gfaue öich öbbe wou ou...

cop that shit

P.S.: *push3*

poetical
21.06.2004, 13:02
Auso we mer scho Jungs am erwähne si, darf die 2. Liga nid fähle. Fingi o sehr geil u ziemlech einzigartig was im Momänt gloub vorauem dr Rem macht.

Radical
21.06.2004, 14:20
poetical, genau, der hani gmeint!

Nei, also s Stärke10 Lied findi no cool....hans am poetical ja scho gseit....füres Party-Lied dörfted d Raps no chli emotionalersii, chli meh mit "Power".....
Strichpunkt findi au es cools Lied....was bi ihnä muess säge: der Tiggr sticht für mich scho es bizz usse....hebt sich es bizz ab...der erschti MC findi der am-wenigschtä-gueti (was nöd schlächt meint)...

Unbekannt findi au no fresh...80er Styl Beat isch edel!

Lord Flow
21.06.2004, 14:43
Tja Mössiö unbekannt, isch haut geng sone Sach mit dr Gschmackssach, gäu?;)

Verdammt, das mit chli meh Power gäh, das ghöre mr o immer wieder. Poet, i gloub da müesse mr würklech mau chli drhinger, wie mr ja o scho gseit hei.

ÜBRIGENS: Het scho öpper gseit dases e sehr geili CD isch?:D:D

poetical
21.06.2004, 14:49
Ja ig weiss Lord, das isch sone Sach mit dere Power. Wärde mer u hei mer üs uf jede Fau scho ds Härze gno Radical. Merci für Feedback.

U wär d'CD ghört, kouft oder glost hett: Bitte gäbet o Feedback zu jedem druf verträttene Künstler oder nume zu einzelne. Bringt üs drum würklech wieter.

scope
21.06.2004, 14:49
aus isch gschmacksach. weimrs nid i sone diskussion lo usarte.

luegt der dr. scope das mau objektiv aa bitte? JA!

me bechunt für 15.- 15 tracks, und es fränkli fürne raptrack isch ja no billig.

me bechunt uf jedefau sehr verschideni sache, me bechunt e untergrundigi sach.

i finges uf jedefau es sehr sehr cools und fairs agebot, wo sicher jede wo grad zuegang het mau söt unger d'lupe nä.

aber äbe gschmack isch gschmack mönsch isch mönsch

don_domi
21.06.2004, 15:06
shit, tönt heftig geil!
s problem isch nur dass ich do i de ostschwiiz hägn und nid grad uf bärn city chumm.... fuck!

poetical
21.06.2004, 15:08
Oder no besser schriebsch am liebe poetical ä PN u när chöi mer scho öppis deale.

mariudjohanna
21.06.2004, 16:06
Original geschrieben von Radical

Strichpunkt findi au es cools Lied....was bi ihnä muess säge: der Tiggr sticht für mich scho es bizz usse....hebt sich es bizz ab...der erschti MC findi der am-wenigschtä-gueti (was nöd schlächt meint)...

!

ja dr tiggr isch haut nüm vo planet ärde, haut äbe scho übernatürlech.

finge ömu s10 träck ganz geil

Mahatma Ganja
22.06.2004, 17:43
ich wett au huere gern sone cd!!! nume bin ich halt au sones oschtschwiizer büäbli wo nur all halb jahr mal uf bern abe chunnt oder so, und solang mag i nöd warte:p

chann mer echt irgendöpper vo eu eini schicke, da wär dä hammer. ich han denkt ich hau etz nöd grad nomal de poetical a, well suscht chan de ja grad so guet en onlineshop ufmache:D
aber wennd trotzdem würsch welle en deal mache (mit bonus und so) denn wär i sofort debi...:cool:

Tonik
29.06.2004, 13:57
:rolleyes:

mo'
29.06.2004, 16:05
tonik
Aso mire Meinig na het dr LUL DXE schwär öppis ufem Chaste.

"mönsch isch mönsch" isch e rächte burner! dr 2. track vo ihm überchunnt öppe es 4,5.

poetical
Auso we mer scho Jungs am erwähne si, darf die 2. Liga nid fähle.

jau aui drü tracks woni bis itz ghört ha mache huere spass u somit lust uf meh!! beats UND raps obersti liga!

Mahatma Ganja
01.07.2004, 14:11
so ich han die cd etz au...
a därä stell ganz es dicks dankeschön an tonik:D geile siech!

ich find sie recht guet, nöd grad dä überbörner aber hett es paar ganz fetti songs druf. so zum biischpiel tracks vom unbekannt, vo stärke10, vom pan, vo dä 2. liga und vom sirus curse. mäd pröps a alli vo dänä!!:yourock:

ich wird scho gierig uf meh...:blingblin

Tonik
01.07.2004, 15:37
Dänks a lot...meh chunnt sicher glii. Mir mache ja süsch nüt :D :D

poetical
01.07.2004, 15:47
Yep bedanke mi einersits für jedes positive u negative Feedback u angerersits bim Tonik füre Isatz u ds Durchhautevermöge. Part II isch nume ä Frag vor Zyt ;)

Tonik
01.07.2004, 15:59
hehe...dr Gloube a ne Part II hani vor ca. 5 Mönet verlore. Aber ä Serie isch eh schäbig -> the pohpih dome volume 22. Ne, aber äbe, wird mau zit für nes Vavorite Stärbe im Schwitzer Rap *harr harr*... ;)

"..wir sind auf dem Weg nach oben hier mit Mikro & Kabel"

Doc.Schiwago
01.07.2004, 16:16
es paar snippet's wäred no geil...

globi S.
01.07.2004, 16:23
ganz geili cd.
choufä odr vrpassä!
peace

(threadpush)

poetical
28.07.2004, 08:54
Wär aus sones Teil deheim hett söu doch bitte no chli kritisiere, mir si hert im nä :D

TARKAN
28.07.2004, 10:06
han keis, wet eis!!!

chan aber au ned vo aarau uf bern nur zum en cd poste :D

chan mer eine vo euch eini schecke?

messi und gruess

tarkan

Tonik
28.07.2004, 10:45
ye! chli feedback würdi oh nid verachte.
Schliesslech hani am 11.Sept. mit Stärke10 und Strichpunkt (a.b.a. *;*) än Uftritt u de wetti scho wüsse öb i muess es Schutzschild mit nä ;)

...*lööt*

Mora
28.07.2004, 11:19
gopf, etz bini jedes weekend in bern und han das teil nonig????? da isch was falsch glaufe....!

aber die cd chönnti en lukrative job werde, ech chönnt ja chli kurier spiele, bern - luzern, bern- züri chönnti biete!
hihi...!

poetical
28.07.2004, 11:33
Für Di hani dänk no eini bi mir deheim MORA, gisch mer mau äs Phone next Weekend. De cha Dr de die mau no gä.

Mora
28.07.2004, 14:00
aha! das isch also mis geburi gschänk!
hey, so lieb!
etz hani grad mega freud!!!!!:love: :yeah: :yourock: :bolognais :bolognais :bolognais :cooldance :cooldance :cooldance :cooldance

spenzasequenza
28.07.2004, 14:08
...when the rain beginns to fall

...i kenne öi kene... hoffentlich kännts suscht keinä das sample hehe...

poetical
28.07.2004, 14:22
Original geschrieben von spenzasequenza
...when the rain beginns to fall

...i kenne öi kene... hoffentlich kännts suscht keinä das sample hehe...

Dr Durchschnitt vo de junge RapHörer hie eh nid :D

Tonik
28.07.2004, 14:55
i kennä nid numä kenä, i weiss nid mau vo öppis. Quasi Haas ;)

Spenza...chönntsch mer nid mau e CD mit Beats vo dir schickä. I bi fan vo dine Beats im Fau!!

thieu
28.07.2004, 15:16
Nit nur dü bsich Fan va Spenza Beats... Aber ich darf hiite wider gah druber rede...:D

Isch Endi Auguscht wider en freestyle säschen de bin i dabei!

TARKAN
05.08.2004, 09:24
so, han das teil jetzt!
(thx an Tonik)

han d cd ersch einisch dureglost, aber de erst track (unbekannt-i kennä kenä) fendi de absoluti burner!
fette beat, passende reim.

wiiter so!

Tonik
05.08.2004, 09:40
so ne Buchpinsler :-)))

TARKAN
06.08.2004, 07:44
e de zwoite hälfti hani au no en top track gfunde:

7962-generation x

goht au recht ab.

s het aber au ein track wo mer ned so gfallt, be jetzt nüm secher welle, glaub eine zwüsche 5 und 9, de esch mer eifach z lasch...

alles in allem en gueti schiibä, chasi nur wiiterempfele!

#ChRüSiMüSi#
09.08.2004, 13:35
Soooodeli, hani die CD au äntli i de Finger (merci poet=)

1:[Unbekannt - i kennä kenä] Beat&Text gfallt mer sehr guet
2:[7962-One Nation] Beat findi eigentli sehr geil.. abr de ganz 7962 style gfallt mer irgendwie nöd.. das fangt scho a bi de Klangfarb vo de Stimme&au das viele änglische im Text
3:[LUL DXE - Tscharni Shit] das du keisch in KO? das little bobspin odr was das au immer heisst findi ganz kuul, aber was isch tscharni? .. beat findi au nöd übel.
4:[Strichpunkt-Fiktion]Dä Beat findi chli monoton..das Klavier isch zimli schwerfällig..abr suscht allgemein nöd schlächt
5:[Elwont-Brief a mi ungebohrnig Sohn]Eine vo mine lieblingstracks da druf.. de typ hät ä unheimlich schöni stimm:) Text findi allgemein au super schön, düütlich vorallem und beat gfallt mer au.
6:[LPR-We LPR einä wär] flowmässig isch das sichr ä super sach,beat isch no witzig.. abr gfallt mim ohr irgendwie nöd so=)
7:[Stärke10-Rap mau] Schneeflocke.. eifach nur flokig=)Findi au en super Track, sehr düütlich gsproche, Text gfallt mer au und dä Beat isch äbä eifach flokig*gg* findi super hehe..wiiiiter so jungs;)
8:[Mad Group-Läbe bis zum Tod] Beat vo dem Track findi wunderbar!! Abr sie schreied so? irgendwie isch das no bsundrig..tönt so emotional. Abr ab und zue passts mer glich nöd.(wiiisooo???) Aber eidütig au eine vo dene Songs wo mer guet gfalled.. text&wortwahl isch mängisch eifach chli komisch!
9:[Pan - i bhaute's roh]Das findi ganz en fridliche Song..fühl mi dä immer wie wenni wür flüüge:) Pan hät mi scho imr überzügt..sit dä stägehuus session. ja eifach guet=)
10:[7962-Generation X feat Mocca Face] ja chani nöd viel däzue sägä.. passt mer eifach nöd. Beat isch zwar nöd schlächt abr äbä..
11:[LUL DXE - Mönsch isch Mönsch]Gueti Ussag, und bim Beat fählt mer irgendwie eifach no öpis..
12:[Unbekannt+Elwont-Vo nüt chunnt nüt]Au eine vo mine favourites.. Super Ussag/Text, abr das "uäuäuä" im beat gfallt mer nöd wo mängisch chunt=) abr suscht super.
13:[2.Liga-Schiins sigä si]Das Lied hät mi chli an freestyler&nepo erinnered hehe.. nei ähm als lied gfallts mer eigentli nöd..abr hät au positivi pünkt wie dä beat isch no speziell*g* was isch das füres instrument wo so zupfig tönt?
14:[Sirus Curse-Es geit nid]Die Gitarre am Afang findi ganz genial, Beat fäggt sowiso. Allgemein au eine vo dene tracks woni am beschtä find. No schön mit dere Fraue-stimm& er rappt guet..düütlich!
15:[Mad Group-Arschläcker]..hm da gfallt mer das gschrei ez irgendwie nöd.. aber das *wigediwigedi* züüg findi no lustig:)

sooo dänk nöd dass das öper gläsä hät,abr han gad chli ziit gha.
Aber mir gfallt die CD:)

deefac
09.08.2004, 14:17
Original geschrieben von #ChRüSiMüSi#

aso alles hani nid düregläse aber tscharni=tscharnergut=quartier in bern

piis

TARKAN
09.08.2004, 14:50
hmm, aso mad group fendi ned so de hammer, vor allem "läbe bis zum tod" esch mer zu lasch.
werde mer aber die neu single mit em afu-ra aber gliich mol alose...

scope
09.08.2004, 14:57
Pan - i bhaute's roh]Das findi ganz en fridliche Song..fühl mi dä immer wie wenni wür flüüge:) Pan hät mi scho imr überzügt..sit dä stägehuus session.

haha sit stägehuus... hehe... dä siech isch scho immer derb gsi. und mit däm genial ufe punkt produziert beat fingi leit är mit sine wort e wunderschöne teppich drüber, und das ding swingt enorm. us mire sicht klar dä track woni no am lengstä wirdä chönne lose (so vom verleidigs-faktor här)

gloub ha witer obe scho gschribe weli tracks ig geil finge u weli nid so. vorauem machts jo eh nüt uus was sone höuzu denkt... out

struubiskillz
09.08.2004, 15:02

1:[Unbekannt - i kennä kenä] Beat&Text gfallt mer sehr guet
2:[7962-One Nation] Beat findi eigentli sehr geil.. abr de ganz 7962 style gfallt mer irgendwie nöd.. das fangt scho a bi de Klangfarb vo de Stimme&au das viele änglische im Text
3:[LUL DXE - Tscharni Shit] das du keisch in KO? das little bobspin odr was das au immer heisst findi ganz kuul, aber was isch tscharni? .. beat findi au nöd übel.
4:[Strichpunkt-Fiktion]Dä Beat findi chli monoton..das Klavier isch zimli schwerfällig..abr suscht allgemein nöd schlächt
5:[Elwont-Brief a mi ungebohrnig Sohn]Eine vo mine lieblingstracks da druf.. de typ hät ä unheimlich schöni stimm:) Text findi allgemein au super schön, düütlich vorallem und beat gfallt mer au.
6:[LPR-We LPR einä wär] flowmässig isch das sichr ä super sach,beat isch no witzig.. abr gfallt mim ohr irgendwie nöd so=)
7:[Stärke10-Rap mau] Schneeflocke.. eifach nur flokig=)Findi au en super Track, sehr düütlich gsproche, Text gfallt mer au und dä Beat isch äbä eifach flokig*gg* findi super hehe..wiiiiter so jungs;)
8:[Mad Group-Läbe bis zum Tod] Beat vo dem Track findi wunderbar!! Abr sie schreied so? irgendwie isch das no bsundrig..tönt so emotional. Abr ab und zue passts mer glich nöd.(wiiisooo???) Aber eidütig au eine vo dene Songs wo mer guet gfalled.. text&wortwahl isch mängisch eifach chli komisch!
9:[Pan - i bhaute's roh]Das findi ganz en fridliche Song..fühl mi dä immer wie wenni wür flüüge:) Pan hät mi scho imr überzügt..sit dä stägehuus session. ja eifach guet=)
10:[7962-Generation X feat Mocca Face] ja chani nöd viel däzue sägä.. passt mer eifach nöd. Beat isch zwar nöd schlächt abr äbä..
11:[LUL DXE - Mönsch isch Mönsch]Gueti Ussag, und bim Beat fählt mer irgendwie eifach no öpis..
12:[Unbekannt+Elwont-Vo nüt chunnt nüt]Au eine vo mine favourites.. Super Ussag/Text, abr das "uäuäuä" im beat gfallt mer nöd wo mängisch chunt=) abr suscht super.
13:[2.Liga-Schiins sigä si]Das Lied hät mi chli an freestyler&nepo erinnered hehe.. nei ähm als lied gfallts mer eigentli nöd..abr hät au positivi pünkt wie dä beat isch no speziell*g* was isch das füres instrument wo so zupfig tönt?
14:[Sirus Curse-Es geit nid]Die Gitarre am Afang findi ganz genial, Beat fäggt sowiso. Allgemein au eine vo dene tracks woni am beschtä find. No schön mit dere Fraue-stimm& er rappt guet..düütlich!
15:[Mad Group-Arschläcker]..hm da gfallt mer das gschrei ez irgendwie nöd.. aber das *wigediwigedi* züüg findi no lustig:)

sin das alles schwiizer artists?! do kenn ich jo mega vill nid, why?! duureni sach!

Lord Flow
09.08.2004, 15:49
@struubiskillz: eh sis aus ch-artists, heisst ja o "local underground", u wese noni au kensch, de muesch dr das Teil haut mau zieh ;)

@chrüsimüsi: klar liest das öpper, zmingst Jungs wo's Feedback zu ihrne trax wungernimmt;). thx i däm Sinn für di usfüehrlechi kommentar. u das mr ersch no nid schlächt si wägcho fröit mi natürlech o, hehe. aber wenn das e Beat genau "flockig" isch, das muesch mr mau erkläre, het bis itz no niemer so beschriebe.

blibet busper

struubiskillz
09.08.2004, 16:17
@struubiskillz: eh sis aus ch-artists, heisst ja o "local underground", u wese noni au kensch, de muesch dr das Teil haut mau zieh ;)

yeah, I think so...

wo kames in basel becho!

Lord Flow
09.08.2004, 16:45
weissni obs ds Basel o "in stores" isch. schicksch mau pm a tonik, är isch Mäster was Vertrieb ageit, weiss o nid wiviu no umesi....

Tonik
09.08.2004, 20:55
*yeee!*

Merci aune für d'Rückmäudig. Vorauem am Chürsimüsi... :) isch ja abartig dass du dir so viu zit nimmsch für d'Kritik. Scho allei das Ehrt sehr. D'Lüt danke ders uf au Fäu.

Piiz

poetical
11.08.2004, 20:46

Hey Chrüsi, merci viumau für Dini usfüehrlechi Kritik. Das fröit würklech u wäg dr CD isch doch gärn gscheh. Je meh Lüt das Spass dran hei, um so besser.

PS: I'm the pusher....:kiffer:

Tonik
11.08.2004, 22:35
*schwups*...scho wieder so ne Flyer (http://www.unbekannt.whoever.ch/pics/Flyer_StyleTimeJam.jpg)

So langsam findi gfaue am Internet :)