Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : TAKTGFÜEU

Z.S.B
23.04.2005, 02:22
i weis säuber vo mir dasi es schiss taktgfüeu ha ihr schueu heimer aube so müsse täkt vorchlatsche das hani nie richtig chöne u es het mi den o nid würklech wunder gno.
ha zwar scho den hip hop glosst aber ja den hani nume so dä viva hip hop glosst sprich 50 cent u das züg aber die lieder vo dene simer immer schnäu verleidet bisi de einisch bimne kolleg bi gsi u da bini immer no meh aus dankbar derfür är het mir den mau so gruppene zeigt wi x-ecutioners u eifach ja äbä nid dä sh?t wo tag u nacht uf viva louft dh ghört me ja nid würklechh viu so scratches u so. schnäu hani de gmerkt dasi irgendwie immer t scratsches immer u immer wieder ha glosst het mer eifach gfaue u tuetz o iz immer no. u bimer iz immer am überlege obi mer turntables söu zueche tue oder äch doch lieber nid wüi äbä oh hie immer wieder ghöre takt gfüeu u so söt me scho ha u ja weis dasis eifach ni so druff ha trotz däm geit mer dä gedanke nid usem chopf das säuber z probiere u mini absicht isch iz nid da irgenwie a partys ga ufzlege(wasi sowiso nie chönt) sondern eifach für mi? vielech chöit dir mir ja es paar gueti tips gä ops es bringt oder nid oder obs zum grosse teil a üebigs sach isch. im mom hani eh ke gäut aber nächst jahr weni mit der lehr würd afa würts vielech dine lige. chunt iz druf ah was dir mir so säget.

Asahi One
23.04.2005, 02:42
was chunnt druff a, was mir dir seged....
also...ich denke das du sicher nie en guete DJ wirsch :D

nei... ich denke das da ganze nur e üebig sach isch
die einte hends eifacher und die andere mönd halt länger ihres Ohr schuele. Isch wie bim zeichne....
ich han am Afang au huere problem ka zum Beats agliiche, doch wend fliisig üebsch, hesch es schnell duse, den muesch die richtig stell na finde und scho funz da.
Wen du amigs mit dim Walkman umelaufsch, versuech doch de Beat chli fühle...mit em Chopfnicke mit Füess wibbe oder täkt mit de finger schla...den überleisch mal wo me chönt e schöne übergang mache usw..vilicht hilft der das...ich han das so gmacht, vilicht nid jedem sini sach :D

LKB
23.04.2005, 02:50
naja, also äs isch sicher üebigssach uf dä eintä siitä. uf dä anderä siitä muen scho ä gwüssi musikalität und taktgfühl vorhandä sii. susch wirds zimlich schwirig. i kenn au lüüt, wo ich nöd dra glaub, dass sie das jemols lernä werdät.

aber i dänkä, wennt würklich froid dra häsch und dir würklich müeh gisch, denn isch äs sicher möglich. (weiss halt nöd wiä schlecht/guet dis taktgfühl würklich isch...);)

muesch halt eifach würklich froid dra ha und vor allem am afang hartnäckig si: üebä, üebä, üebä und eifach nöd ufgeh!! wennts mol chli dussä häsch, isch es nümä so schwirig zum di wiiterentwicklä...

roemer
23.04.2005, 07:56
hmm ä teil isch sicher ou chli gäh. isch wiä bim guätä music ghör - das chasch nid unbedingt trainiärä, wenn eifach d'grundlagä nid vorhandä si. dür das ig früächer klavier gspilt ha und jetzt schlagzüg hani zum glück chli taktgfüähl...

Ja-roo
23.04.2005, 08:17
schlussendli isches nume ä willensfrag.
wännt wotsch erreichsch meh als du dir jemals dänksch. Ich han aber au s'gfühl das grad es guets taktgfühl oder es musikalischs ghör au über generatione wiiter gäh wird. Ich han scho oft beobachtet wie chlini knirbsli so 5-6 jährigi bi rythmische sache voll im takt tight mitnicke. Je älter du wirsch und je weniger du dich für rythmik interessiersch desto meh verlürsch das taktgfühl wo au DU mal gha häsch als chline knirbs.

Ich dänk es isch wie bi allem andere...irgendwänn isch de zug abgfahre. Aber das heisst nöd dases verbii isch, mer muess dänn umsomeh üebe üebe üebe.

so schöns weekend

wiiter üebe

Peacemaker
23.04.2005, 10:23
i säge au, mit üebe chasch sicherlich ganz vüu erreiche.
abr mi dünkts du möchtsches unbedingt probiere, de probiers doch. schlussemänt muesch nume du säuber dranne fröid ha u niemer angers uf dere wäut.

piis

Z.S.B
23.04.2005, 11:23
merci für di usfüerleche antworte das hetmer wieter ghufe. wirde mer iz de äuä di aschafig mau mache u ja wes de gar nid klappt wüssti scho lüt wonis chönt verchoufe u ja bi oscho froh weni i 20 jahr de mau au mini lieblings künstler oder besser gseit ihri lieder no uf platte cha lose u nid so biuig uf mp3. a schöni plattesamlig isch ja oscho schön wü i benide mi per wo sini rollingstones plattene scho sit 30 jahr het u immer no freud dranne auso merci nomau für eui antworte u wes de ärnst zum thema wird fragi de nomau was so z beste isch zum afa aber gloub da hetz scho gnue themene. u gloub mk2 müesses ja nid gad sie. würdi o nid vermöge.

auso merci nomau

Tschannsaan
02.05.2005, 11:16
Miner Meinig no isches bim scratche weniger äs Talent wo usschlag gebend isch... me mue routine übercho i dä Pfoote... und da chunt hald nur durchs üäbä! Vilicht gits lüt, wo's chlige schneller lerned... aber ich denk me wird etz niä dä riese Turntablist ohni harti Arbet (nur mit Talent...) :D

Wobi bim Uflegge isch's vilicht scho chli meh ä gfühlssach... welä track uf was passt usw... aber au da cha me lerne! höhö

Aurel
02.05.2005, 11:33
ich weiss ja ned, ob ihr das alli verherrliched oder so. aber ohni taktgfühl bringsches zu nüt, da chasch stundelang üebe. wiit chonnsch ned. klar, ich kenne au lüüt, wo absolut kei taktgfühl hend und derom nie werded was druff ha. aber wenn's glich gern machsch, findi das cool.
aber ihr reded da vo "nur d'üebig macht's us"... das chan ja vielleicht i gwössne orte funktioniere, aber ganz bestimmt ned i de musig und au scho gar ned im turntableism. wie well eine en übrgang z'stand bringe, wenn er de takt ned fühlt? ich fragmi echt grad chli ab dem, won ihr da uselönd.
bim cutte oder gar bim juggle chasch du eifach ned ohni taktgfühl si. ich vergliich das fascht chli mit percussion, du bisch relativ frei, muesch improvisiere. und eine ohni taktgfühl chan da höchschtens miteme langziitigem uswändig glehrte set mithalte.
aber ebe, wenn du (KEVAE) wellsch afange und das dir spass macht, denn nur zue, findi cool. aber erwart bitte ned, dass grad deftigie sprüng machsch. guet, ich du seisch, du heigsch es schlechts taktgfühl. wie schlecht das isch, chani au ned beurteile. also evtl. gehts ja trotzdem no hoffnig. :D

DeeFly
02.05.2005, 11:39
Original geschrieben von Aurel
ich weiss ja ned, ob ihr das alli verherrliched oder so. aber ohni taktgfühl bringsches zu nüt, da chasch stundelang üebe. wiit chonnsch ned. klar, ich kenne au lüüt, wo absolut kei taktgfühl hend und derom nie werded was druff ha. aber wenn's glich gern machsch, findi das cool.
aber ihr reded da vo "nur d'üebig macht's us"... das chan ja vielleicht i gwössne orte funktioniere, aber ganz bestimmt ned i de musig und au scho gar ned im turntableism. wie well eine en übrgang z'stand bringe, wenn er de takt ned fühlt? ich fragmi echt grad chli ab dem, won ihr da uselönd.
bim cutte oder gar bim juggle chasch du eifach ned ohni taktgfühl si. ich vergliich das fascht chli mit percussion, du bisch relativ frei, muesch improvisiere. und eine ohni taktgfühl chan da höchschtens miteme langziitigem uswändig glehrte set mithalte.
aber ebe, wenn du (KEVAE) wellsch afange und das dir spass macht, denn nur zue, findi cool. aber erwart bitte ned, dass grad deftigie sprüng machsch. guet, ich du seisch, du heigsch es schlechts taktgfühl. wie schlecht das isch, chani au ned beurteile. also evtl. gehts ja trotzdem no hoffnig. :D

wow, jezt simmer doch tatsächlich scho wider einer meinig! hehe....

Tech9
02.05.2005, 11:39
ig kenne eine und dä cha guet uflege, au ohni Takt

K
02.05.2005, 11:57
Original geschrieben von Aurel
... ohni taktgfühl bringsches zu nüt ...

grundsätzlich stimmi dem zue.
au s musig gfühl.. das wo alli seged ja es wär scho guet vill üebe denn gads au: nei stimmt ebe nid..

das sind denn ebe die lüüt, wo nach 3-4 jahr klavier spile immerno sich verhacked und so... ich fänds eifach verschwändeti ziit!
aber jedem ds seine..

Beatnik
02.05.2005, 13:39
Music chunt us em Herz, und wenn mer Sie det spührt, dänn chans au ohni Taktgfühl klappe, obwohl ich bezwiifle das öpper KEI Taktgfühl hätt wenn er sich zu Music azogä fühlt, und wenn mer nur dä Dj Ötzi am nachjodle isch, au das isch e Art "Takt".

Vill wichtiger isch sHerz, dänn chan mer au uf alles anderi Schissä und macht siis Ding.

Tönt doch schön...he he, bin hald grad am UB40 losä, das sind positivi Vibrations:D

Z.S.B
07.05.2005, 12:36
ja easy i cha hie sicher beidi site verstah u genau drum hani gfragt obs überhoupt a sinn het.
das mit ehm taktgfüeu ischeso weni note gseh u die söt chlatsche das chani eifach nid aber weni a beat ghöre u dä irgendwie muess nachechlatsche hani da nid es grosses problem dermit.
zum mixe gitz ja rächt viu müglechkeite das o mit programs ufem pc mache ha der (virtual dj) u da bringi zum teil für mini verhäutnis no nid mau so schlächti übergäng härä u überlege mir immer weni es lied losse wome ächt übergäng chönt setze u so.
u wini scho einisch ha erwähnt mis ziu isch nid ga ufzlege u so sondern di sach eifach für mi mache u säuber freud ha ah mim züg obs angerne gfaut oder ni das ischmer glich obwous sicher o schön wär wes öperem gfaut.

L Ba
07.05.2005, 22:02
Original geschrieben von Beatnik
Music chunt us em Herz, und wenn mer Sie det spührt, dänn chans au ohni Taktgfühl klappe, obwohl ich bezwiifle das öpper KEI Taktgfühl hätt wenn er sich zu Music azogä fühlt, und wenn mer nur dä Dj Ötzi am nachjodle isch, au das isch e Art "Takt".

Vill wichtiger isch sHerz, dänn chan mer au uf alles anderi Schissä und macht siis Ding.

Tönt doch schön...he he, bin hald grad am UB40 losä, das sind positivi Vibrations:D

das stimmt. 100%. di schlimmschte mc's si die wo's nid gärn mache. qualität isch doch meistens nid mässbar, wüu aues gschmackssach isch, aber wiviu härz das ir sach steckt ghörsch schnäu usse.

verglich 50 cent - beanie sigel z.b. ... 50 isch musikalischer, cha schöner singe, het besseri stimm für d masse.. aber trotzdäm macht beanie sigel 100x besseri musik, wüu me hüähnerhuut überchunnt bi de tracks. i hoffe dir verstöht mi.

peace

scheinwerfer
07.05.2005, 23:52
scheiss drauf was die andern denken, mut zur blamage!!! -blumentopf

(irgendeine hets i de signatur)

kei angst, han i de schuel au nie chöne die huere takt sache naaklatsche, un trozdem machi beats und ha ned sgfühl dass die kein takt hend:D döfsch eifach ned ad tables gah und denke du dörfsch ja ned de takt verfehle, wel denn verfehlsch en garantiert. und gang au ned a tables mit em gfühl du musch ez uebe bis de chagger bisch oder stirbsch, gang eifach dra wenn mal grad was ghört hesch und das wetsch nah mache, wird zwar warschinli ned klappe, aber das isch egal. oder dreih eifach mal a de schiibe ume bis plötzli mal en churze part drin het wo geil tönt het, un denn wiederholsch de immer wieder und füegsch immer e chli meh dezue, und plötzli hesch en fette part :D ABER CHAUF DER UF JEDEFALL SO HUERE TABLES WENN MIT SO LÛÛCHTENDE AUGE DEMIT VERZELLSCH WIE GEIL DASS SCRATCHE FINSCH (de mit de auge isch halt sprichwörtlech gmeint :D)

i dem sinn :dj: