Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Ade Hallenstadion

music_head
20.06.2004, 14:33
S Hallestadion isch nöd "nume" e Halle. Hallestadion staht für Aktion, Spannig und Unterhaltig. Für Freud und Leid, glorrichi Sieg und niederschmetterndi Niederlage. S Hallestadion in Züri-Oerlike isch en Mythos.

Jetzt wird aber die mittlerwile veralteti Halle renoviert. Wer mal am Nord-Igang verbi glofe isch, chan en Blick ine Baustell werfe, wo frühner Sportler a ihri Grenze gange sind.

Als erinnerig hani en Video vo de Lions, wo ganz guet zeigt wie schön dases i dem Stadion gsi isch. Aso, Sound voll a und zruglehne.

tha head

music_head
20.06.2004, 14:37
nöd ganz gange...

da suugeKlick me (http://www.zsc-lions.ch/videos/040322-zsc-lugano.mpg)

the fouler
20.06.2004, 19:41
wow wiä poetisch...:D

EphToDaRhyme
21.06.2004, 09:45
Jeah gedänked mir namal es letschts mal ad "Halle" uf wiiteri gueti ZSC Jahr!

Radical
21.06.2004, 09:52
Hallestadion - Halle-stadion!

Puah, ich hoffe, s neue Hallestadion wird geil! Aber d Erinnerigä as alte werded nöd vergässe gaah! Der erschti Meischtertitel sit langem, s Spiel gäget Lugano, s alles entscheidendä Goal....der Jubel....d Party! anderscht!!!!

EphToDaRhyme
21.06.2004, 09:57
Ohhh jaaa!! Das isch eifach Gänsehuut stimmig gsii.. Hoffentli chunt i de neue Halle nochli meh Stimmig uf während de Alltags Ligaspiel..

the fouler
21.06.2004, 10:14
ja sicher au wen ich en ahänger und spieler vum gröschte feind bin vu dä kloten flyers isch au für mich klar hallestadion ghat niä vergesse... han döt scho bi spiel zitteret öb ich selber gspielt han oder zuägluegt han! isch immer speziell gsi... ich hoffe nur im noiä stadion isch nöd so hot und so dunkel!

MC Ben
10.07.2004, 10:20
Hey jo The Fouler:D das Stadion isch nie dunkel gsi du bisch di nöd gwöhnt gsi das ischs Problem ich ha ja döt ine Tausende vo Trainings absolviert und Match!!!!!!!!!!!!!!!!!

Peace din Kollega

the fouler
10.07.2004, 13:55
man gschuptä du arme... s hallestadion isch hundert pro dünkler als zb. dä schluefweg oder au s stadion in davos usw.

TARKAN
30.07.2004, 14:00
Original geschrieben von music_head
nöd ganz gange...

da suugeKlick me (http://www.zsc-lions.ch/videos/040322-zsc-lugano.mpg)

merci das d mi nomol a di betteri nederlag muesch erinnere!!! :mad:

als hardcore-lugano-fan esches aber tatsächlich immer speziell gsi is hallestadion zcho: afiggereie vor em spiel, denn chreftig adampfe im "nei, i mim stadion wird ned graucht :D" und aschlüssend die obligatorisch schlegerei zwüsche de z glazene und de lugano hools...
hoffe s wird au so abgah im neue hallestadion

mark faloon
17.08.2004, 02:59
haallähstaahdioon, halläähstaadiooon!

ali chlotä fän sind opfer und maischtens behindtrrt.

eidgenossin
01.09.2004, 13:21
im hallästadion ischs eifach immer verdammt geil gsi
d'stimmig isch dä hammer gsi ich hoffä s'neuä stadion isch genau so geil wie s'altä

hallästadion wird unvärgässe blibe!!!!!!! :D

the fouler
16.09.2004, 20:30
Original geschrieben von mark faloon
haallähstaahdioon, halläähstaadiooon!

ali chlotä fän sind opfer und maischtens behindtrrt.

ich kännä so viel zsc fans und all wo ich kenne und mit denä wo ich redä sind so nett! und ich kenne au viel spieler (natürli vum nachwuchs) und au diä sind s nett aber es git halt immer arschlöcher und du bisch eis! du arme hundesohn!

mc rassko
16.09.2004, 20:36
schiisdräck, wäg dem scheiss muess ich döt go schaffe!!!

Lartscho
16.09.2004, 21:03
adeee

*wink*